minulla oli ennen 1 megan nettiyhteys yhteys oli nopea mutta katkes aika monesti.. nyt hommasin 2 megan ni yhteys katkeilee puolta enemmän.. ei kiva.. voiko olla verkkopiuhan vika ku se on teetetty ja toimii vain 10/10 asetuksella.. vai onko vika soneralla?? modeemi on zyxel..
sonera laajakaista
9
1286
Vastaukset
- pekka v
Mulla alkoi Soneran laajakaista pätkiä erityisesti viime vuonna ja tänä vuonna sama tahti on jatkunut. Parhaimmillaan lienee toiminut pätkimättä 3 viikkoa. Nyt ollut yli viikon yhteys poikki. Teknisen tuen puhelinjono on paremmin yli tunnin kuin alle. Kuka jaksaa kuunnella miljoona kertaa hetkinen vielä....... Oon pyytäny vaihtoehtoista toimivaa yhteyttä, ei oo kuulunu. Palautteisiin vastaaminen kestää jopa viikkoja. Lähetin postissa reklamaation, mut en taida saada yhteyttä mitnkään. ja uusia kaapeliyhteyksiä Sonera tarjoaa koko ajan. Voi tätä Soneraa! Mikä avuksi?
- kyllästynyt
sonera on paska.. tuskin niitten homma paranee ollenkaan..
- on se niin väärin
kyllästynyt kirjoitti:
sonera on paska.. tuskin niitten homma paranee ollenkaan..
Samaa mieltä. Menin halpaan ja kadun. Sonera on aiheuttanut minulle laajakaistan viiytyksellään ja virheellisellä tiedotuksella mittaamatonta vahinkoa. Älkää ruvetko Soneran asiakkaaksi!
- TT-22
on se niin väärin kirjoitti:
Samaa mieltä. Menin halpaan ja kadun. Sonera on aiheuttanut minulle laajakaistan viiytyksellään ja virheellisellä tiedotuksella mittaamatonta vahinkoa. Älkää ruvetko Soneran asiakkaaksi!
Asun Viikissä ja sonera on pätkinyt päivittäin,Kyllä ottaa pattiin.asiakaspalvelu ei vastaa eikinä.
- EmmiP
http://emmip.blogspot.com/2006/06/sonera.html
Niinpä niin...- Copy Writer
Älä tuhlaa aikaasi, vai miten se Sonera mainoastaa ?
- Pate H:ki
Copy Writer kirjoitti:
Älä tuhlaa aikaasi, vai miten se Sonera mainoastaa ?
Onkohan Extra saatu toimimaan?
- jyrtza 69
Pate H:ki kirjoitti:
Onkohan Extra saatu toimimaan?
täähän on kohta legenda koko liittymä ?
- duumipeikko
jyrtza 69 kirjoitti:
täähän on kohta legenda koko liittymä ?
1025 view
nyt 1026
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.495161- 783556
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212148Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651875Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2871161