Viihdeuutisissa 20.3.06 oli pätkä Kari Tapion haastattelua Iskelmän Gaalassa. Häneltä ( ja muiltakin )kysyttiin, mikä musiikki on vielä haaveena. Paula Koivuniemi vastasi, että kunnon hevirock. Vaan mitä vastasi Klabbi: gospel- tai hengellistä musiikkia! Monet varma odottivat kantria. Jotenkin sykähdytti meikäläistä tämä Karin kommentti.Kävi sellainen lämmin aalto sisikunnassa. Itsekin ns. hengellisen vakaumuksen omaavana jään oikein odottamaan, että tämä Karin haave toteutuisi. Aikanaan olin hänen joulukonsertissaan kirkossa ja jo silloin vakuutuin hänen kyvyistään laulaa esim. gospel-musiikkia. Levy tältä musiikin saralta olisi varmaan menestys! Karin ääni kun on parantunut vuosien varrella,ja sopinut moneenlaiseen musiikkiin, niin tämä voisi puhutella sellaistakin kuulijakuntaa, mikä ei tunne iskelmää omakseen. Varmasti joku myös ajattelee, että onpa naivia, mutta minä nostan hattua Karin vastaukselle Viihdeuutisille! Siinä ei ollut mitään itsensä korostamista tai mainoksenhakua, vaan ihan rehellinen toteamus suomalaisen artistin unelmasta. Jospa se sieltä vaikka poikisi jotain...
jotenkin sykähdytti...
pappiska
3
458
Vastaukset
- Pirjo
Yksi upeimpia musiikillisia kokemuksiani on ollut, kun Kari Tapio lauloi konsertissaan hengellisen laulun 'Olen kuullut on kaupunki tuolla'. Kyllä siinä kyyneleet tulivat silmään ja ihokarvat nousivat pystyyn. Valtavan koskettava ja henkilökohtainen kokemus, joka edelleen säväyttää pelkkänä ajatuksenakin.
- grammukka
On hienoa, että tässä, monesti niin kyynisessä maailmassa, on jotain tällaista aitoa tunnetta...sellaista, joka pysähdyttää ja jättää hyvän , lämpimän mielen jälkeensä....
- C&W
monet gospel-laulut ovat kantria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673