jotenkin sykähdytti...

pappiska

Viihdeuutisissa 20.3.06 oli pätkä Kari Tapion haastattelua Iskelmän Gaalassa. Häneltä ( ja muiltakin )kysyttiin, mikä musiikki on vielä haaveena. Paula Koivuniemi vastasi, että kunnon hevirock. Vaan mitä vastasi Klabbi: gospel- tai hengellistä musiikkia! Monet varma odottivat kantria. Jotenkin sykähdytti meikäläistä tämä Karin kommentti.Kävi sellainen lämmin aalto sisikunnassa. Itsekin ns. hengellisen vakaumuksen omaavana jään oikein odottamaan, että tämä Karin haave toteutuisi. Aikanaan olin hänen joulukonsertissaan kirkossa ja jo silloin vakuutuin hänen kyvyistään laulaa esim. gospel-musiikkia. Levy tältä musiikin saralta olisi varmaan menestys! Karin ääni kun on parantunut vuosien varrella,ja sopinut moneenlaiseen musiikkiin, niin tämä voisi puhutella sellaistakin kuulijakuntaa, mikä ei tunne iskelmää omakseen. Varmasti joku myös ajattelee, että onpa naivia, mutta minä nostan hattua Karin vastaukselle Viihdeuutisille! Siinä ei ollut mitään itsensä korostamista tai mainoksenhakua, vaan ihan rehellinen toteamus suomalaisen artistin unelmasta. Jospa se sieltä vaikka poikisi jotain...

3

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirjo

Yksi upeimpia musiikillisia kokemuksiani on ollut, kun Kari Tapio lauloi konsertissaan hengellisen laulun 'Olen kuullut on kaupunki tuolla'. Kyllä siinä kyyneleet tulivat silmään ja ihokarvat nousivat pystyyn. Valtavan koskettava ja henkilökohtainen kokemus, joka edelleen säväyttää pelkkänä ajatuksenakin.

• grammukka

On hienoa, että tässä, monesti niin kyynisessä maailmassa, on jotain tällaista aitoa tunnetta...sellaista, joka pysähdyttää ja jättää hyvän , lämpimän mielen jälkeensä....

• C&W

monet gospel-laulut ovat kantria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3898
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1334
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1266
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      921
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      878
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      861
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      861
    Aihe