Saan eräältä "instanssilta" 50-vuotislahjaksi 250 euron hintaisen lahjan. Saan itse valita lahjan, enkä millään keksi mitä haluaisin, kun tässä iässä alkaa olla jo kaikkea. Haluaisin kuitenkin, että lahja olisi jotakin, mikä säilyisi, ei siis mitään kulutustavaraa (urheiluvaatteita tms.). Lahjakortti ei tule kysymykseen verotuksen takia, vaan lahjan tulee olla jotakin esineellistä?
Olen miettinyt pääni puhki, enkä millään keksi - olisiko ideoita?
Mitä itselle lahjaksi
50-vuotias
5
1056
Vastaukset
- vaikkapa
TAIDETEOS!
- Raitis nainen
Osta taulu pohja akryyli värit ja pensselit sekä paletti. En tiedä riittääkö raha, mutta näin siihen jäsi myös sinun kätesi jälki.. ei selviä oletko mies vai nainen mutta tämä sopisi molemille.
- azx
kenties koru,digikamera..
- synttärilahja
Kyllä sitä jo viisikymppisenä vois tarvita kuntopyörää, ja kun sitä tarpeeksi polkee,ja kunto kasvaa niin siitähän jää hyvä muisto pitkäksi aikaa, .
- minä ainakin haluaisin
Jos saisin valita itselleni lahjan, ottaisin matkalahjakortin,jossa maksaisin itselleni hemmottelumatkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006