Olen poikani kanssa kesällä menossa Yasmine Hammametiin Green Golf huoneistohotelliin.Hammametiin matkaa on 12 kilsaa,kulkeeko minijuna Yasmine Hammametistä ja mitä maksaa??Millä kannattaa kulkea toi 12kilsan matka?Oisko hyvät rantatiet jos kävelis??
Vastaukset 3
- kerran käynyt
Moikka Kikka!
Kannattaa mennä ihan paikallisella bussilla, en muista tarkalleen mitä maksaa, käytiin siellä 4 vuotta sitten, mutta se on siis tosi tosi halpaa matkustamista kun bussilla menette. Puhumme alle euron hinnasta aikuiselta, sen verran muistan :)Samoin jos meette Nabeuliin niin paikallisella bussilla vaan!!!! - kerran käynyt vielä lisää....
Niin ja vielä lisään, että olimme samaisessa hotellissa, jonne olet ,Kikka, poikasi kanssa menossa. Miellyttävä henkilökunta ja hyvä palvelu, suosittelen :) Jos animaattorina on Tútú, niin hyvin on pullat uunissa. Mukavaa lomaa!
- Green Golfista
Kirjoitit että olet ollut hotelli Green Golfissa. Jos jaksaisit, niin olisi kiva jos kertoisit lisää hotellista. Millaista ohjelmaa tarjolla? Ruoka? Palvelu? Hotellin yleinen taso jne. Olen lähdössä ystäväni kanssa kyseiseen hotelliin 10.6. Olisi hauska kuulla etukäteen vähän enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti5781232- 741225
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831018Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli79968- 81939
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52813Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10788- 67787
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35692Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss205664