Tilasin Saksasta Siebenrockilta osia vanhaan RS-bemuun (tilaus n. 700e). Tilauksesta on nyt kulunut 1 kk. eikä mitään ole kuulunut. Olen pari kertaa kysäissyt sähköpostilla missä mennään mutta hiljaista on myyjäpuolella. Onko kokemuksia ko. firman toimitusajoista ja tuleeko sieltä yleensä mitään?
PS. Motorworks Englannista toimitti paketin kotiovelle alle 2 viikkoa tilauksesta viime kesänä. Mikähän sakuilla maksaa?
Siebenrock?
6
1533
Vastaukset
- Das GS
teit kyselysi ? Jos kirjoitit saksaksi voit saada vastauksen - jos englanniksi niin tuskin vastaavat...
- sepe
Englanniksi kirjoitin ja itse asiassa tänään aamulla oli vastaus tullut myös enlanniksi. Paketti olisi muuten kasassa mutta odottavat yhtä isompaa osaa toimittajaltaan parin päivän sisään jonka jälkeen lähettävät sen tännepäin. Kaikki hyvin. Meinasin jo hermostua kun ei mitään kuulu ...
- das GS
sepe kirjoitti:
Englanniksi kirjoitin ja itse asiassa tänään aamulla oli vastaus tullut myös enlanniksi. Paketti olisi muuten kasassa mutta odottavat yhtä isompaa osaa toimittajaltaan parin päivän sisään jonka jälkeen lähettävät sen tännepäin. Kaikki hyvin. Meinasin jo hermostua kun ei mitään kuulu ...
sehän on hyvä että homma toimii - joskus vaan saksalaisilta loppuu toi kielitaito kun ilmaantuu ongelmia. Eivät pysty aina myöntämään omia mokiaan...
- Toimii
Itte tilasin ja enkkua käytettyäni osa tuli postiennakolla alle kahdessa viikossa.
- Airhead
Itse olen myös tilannut pariin otteeseen Siebenrockilta ns. käyttökamaa bemariin ja tavara on tullut noin parissa viikossa. Saksankieli toimii parhaiten mutta kyllä ne englantiakin ymmärtävät. Sinällään hassua, kun tilaat netistä vs. kuponkitilaukseen, niin jälkimmäinen toimii kuin ns. junan vessa. Nettitilauksen kanssa olen itsekin joskus repeillyt :(
- K1100LT
Viime kesänä tilasin Siebenrockista osia n. 500 e:lla (maksu Visalla). Toimitus tuli ajallaan, ja eikun osat kiinni pyörään. MUTTA sitten samanlaiset osat tulivat postiin uudelleen (& Visavelotus toistamiseen). Sähköpostiselvittelyn jälkeen jouduin kuittaamaan tavarat postista ja lähettämään ne takaisin toimittajalle. Tämän jälkeen kesti yli kk, ennenkuin sain tämän toisen ylimääräisen velotuksen hyvityksenä inc. postituskulut. Jäi vähän paha maku suuhun, kun tämän kk:n aikana en saanut edes vastausta saamisieni kyselyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388