Harry & Ron kaljalla

annuska

Oli viileä ilta Rohkeilikon oleskeluhuoneessa.
Huoneessa ei ollut enää ketään muuta kuin Harry ja Ron. Heillä oli säälittävän tylsää.
"Me ollaan kahdeksantoista" Ron sanoi ja heilutteli shakki nappulaa kädessään.
"Niin?" Harry sanoi.
"Mennään tekemään jotain hauskaa!" Ron sanoi ja shakki nappula hänen kädessään putosi.
"Joo..mennään Tylyahoon" Harry sanoi ja oli täysillä mukana suunnitelmissa.
"Millä?" Ron kysyi.
"Hormipulverilla...sitä on täällä." Harry sanoi ja kaivoi Hermionen repusta hormipulveria.
"Loistavaa!" Ron sanoi ja he menivät takan siälle, rippotelivat pulverin takkaan ja olivat Tylyahossa. Siellä ei ollut paljoon ketään muita kuin känniläisiä.
"Tuola on joku kaljabaari...mikä sen nimi nyt olikaan? Sama se kaljabaari kuitenkin" Ron sanoi ja he lähtivät kävelemään baariin päin.

Sisällä oli paljon ihmisiä, Harry ja Ron tilasivat tupla kaljat ja istuivat alas.
Harry näki parin pöydän päässä pari erittäin kuumaa misua. Ronkin näki.
Automaattisesti nämä kävelivät naisten luo, flirttailivat aikansa ja illan lopuksi nämä päätyivät baarimikon takahuoneeseen.(Ron oli hakannut baarimikon ulos ja laittanut ovet lukkoon joten baarissa ei ollut ketään.
Ron ja Harry panivat tyttöjä molempiin reikiin. (Harry ja Ron päästivät kiisselinsä tyttöjen naamalle.

He palasivat Tylypahkaan vastassaan tulistunut Hermione. Hän ei kuitenkaan kerennyt sanoa pojille mitään kun Harry ja Ron jo alkoivat lääppiä Hermionea.
Harry ja Ron saivat vielä aamullakin Hermionelta!!

Elämä hymyili (Siihen asti kun Ron seuraavana iltana sai turpaansa mieheltä yritettyään kopeloida tämän naista)

Loppu



Mitä piditte? mielipiteitä, kiitos!


XD XD XD =)=)=)=)=)

7

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falcon

      Aivan surkea!!!!
      Kuinka sä viittit kirjottaa tommosta paskaa!?!?!?!!
      HANKI ELÄMÄ!

      • sdflk

        samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!


      • annsuka
        sdflk kirjoitti:

        samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!

        Mä oon ollu iha tyhmä: Ensinnäkin mua harmittaa kun esim tlank ja tollaset tekee niitä pilatarinoita ja kaikki hyvät jätetään tokalle sijalle niin vaikka mua nyt hävettääki niin uskallan silti myöntää että halusin tehä tollasen tarinan ollakseni niille mieliks koska oon tehny hyviä novelleja ja sit tlankit ja tollaset jota noita tarinoita tekee tulee haukkumaan! Säälittävää!! Niimpä mä taidan tästä lähtien tehä kunnon tarinoita enkä tollasii...

        Enkä mä potteria vihaa mä oon lukenu kaikki ykkösestä kutoseen kirjat ja oon ihan hulluna siihen potterin näyttelijään ja muutenkin.

        :)


    • Ulla

      Toihan oli just hauska! ;)

    • juuust

      siis sulla tahmatassu on todellakin päässä vikaa! *nauraa* oon saanu jo kahdesti nauraa sulle tänään! xD
      sä oot niin hauska(ko)

    • malcolmina

      Kirjoitusasu oli selvä, joten osaat kirjoittaa. Aihe vaan oli hieman kummallinen ja huumori kuivaa. Mutta jos kirjoitat kunnolla, osaat varmasti, sillä kirjoittaminen oli kuitenkin kuvailevaa, vaikka muutama virhe olikin. Ja miten pojat voivat olla Rohkelikon oleskeluhuoneessa jos he ovat kahdeksantoista? Ronilta se muistaakseni onnistuu, sillä hän täyttää alkuvuodesta, mutta Harry täyttää kesällä, ja tylypahka loppuu Harryn osalta ennen kuin hän täyttää kahdeksantoista.

      Eli, oletko kirjoittanut jotain muuta? Ns. kunnolla? Koska jos olet, tahtoisin lukea sen ja kommentoida siihen kunnolla.

    • punk_prinsessa

      Miksi "raiskaat" Pottereita jos kerta pidät niistä? Älä tuhlaa kirjoitustaitojasi tällaiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe