Harry & Ron kaljalla

annuska

Oli viileä ilta Rohkeilikon oleskeluhuoneessa.
Huoneessa ei ollut enää ketään muuta kuin Harry ja Ron. Heillä oli säälittävän tylsää.
"Me ollaan kahdeksantoista" Ron sanoi ja heilutteli shakki nappulaa kädessään.
"Niin?" Harry sanoi.
"Mennään tekemään jotain hauskaa!" Ron sanoi ja shakki nappula hänen kädessään putosi.
"Joo..mennään Tylyahoon" Harry sanoi ja oli täysillä mukana suunnitelmissa.
"Millä?" Ron kysyi.
"Hormipulverilla...sitä on täällä." Harry sanoi ja kaivoi Hermionen repusta hormipulveria.
"Loistavaa!" Ron sanoi ja he menivät takan siälle, rippotelivat pulverin takkaan ja olivat Tylyahossa. Siellä ei ollut paljoon ketään muita kuin känniläisiä.
"Tuola on joku kaljabaari...mikä sen nimi nyt olikaan? Sama se kaljabaari kuitenkin" Ron sanoi ja he lähtivät kävelemään baariin päin.

Sisällä oli paljon ihmisiä, Harry ja Ron tilasivat tupla kaljat ja istuivat alas.
Harry näki parin pöydän päässä pari erittäin kuumaa misua. Ronkin näki.
Automaattisesti nämä kävelivät naisten luo, flirttailivat aikansa ja illan lopuksi nämä päätyivät baarimikon takahuoneeseen.(Ron oli hakannut baarimikon ulos ja laittanut ovet lukkoon joten baarissa ei ollut ketään.
Ron ja Harry panivat tyttöjä molempiin reikiin. (Harry ja Ron päästivät kiisselinsä tyttöjen naamalle.

He palasivat Tylypahkaan vastassaan tulistunut Hermione. Hän ei kuitenkaan kerennyt sanoa pojille mitään kun Harry ja Ron jo alkoivat lääppiä Hermionea.
Harry ja Ron saivat vielä aamullakin Hermionelta!!

Elämä hymyili (Siihen asti kun Ron seuraavana iltana sai turpaansa mieheltä yritettyään kopeloida tämän naista)

Loppu

Mitä piditte? mielipiteitä, kiitos!

XD XD XD =)=)=)=)=)

7

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falcon

Aivan surkea!!!!
      Kuinka sä viittit kirjottaa tommosta paskaa!?!?!?!!
      HANKI ELÄMÄ!

• sdflk

samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!

• annsuka
        sdflk kirjoitti:

samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!

Mä oon ollu iha tyhmä: Ensinnäkin mua harmittaa kun esim tlank ja tollaset tekee niitä pilatarinoita ja kaikki hyvät jätetään tokalle sijalle niin vaikka mua nyt hävettääki niin uskallan silti myöntää että halusin tehä tollasen tarinan ollakseni niille mieliks koska oon tehny hyviä novelleja ja sit tlankit ja tollaset jota noita tarinoita tekee tulee haukkumaan! Säälittävää!! Niimpä mä taidan tästä lähtien tehä kunnon tarinoita enkä tollasii...

Enkä mä potteria vihaa mä oon lukenu kaikki ykkösestä kutoseen kirjat ja oon ihan hulluna siihen potterin näyttelijään ja muutenkin.

:)

• Ulla

Toihan oli just hauska! ;)

• juuust

siis sulla tahmatassu on todellakin päässä vikaa! *nauraa* oon saanu jo kahdesti nauraa sulle tänään! xD
      sä oot niin hauska(ko)

• malcolmina

Kirjoitusasu oli selvä, joten osaat kirjoittaa. Aihe vaan oli hieman kummallinen ja huumori kuivaa. Mutta jos kirjoitat kunnolla, osaat varmasti, sillä kirjoittaminen oli kuitenkin kuvailevaa, vaikka muutama virhe olikin. Ja miten pojat voivat olla Rohkelikon oleskeluhuoneessa jos he ovat kahdeksantoista? Ronilta se muistaakseni onnistuu, sillä hän täyttää alkuvuodesta, mutta Harry täyttää kesällä, ja tylypahka loppuu Harryn osalta ennen kuin hän täyttää kahdeksantoista.

Eli, oletko kirjoittanut jotain muuta? Ns. kunnolla? Koska jos olet, tahtoisin lukea sen ja kommentoida siihen kunnolla.

• punk_prinsessa

Miksi "raiskaat" Pottereita jos kerta pidät niistä? Älä tuhlaa kirjoitustaitojasi tällaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      349
      2997
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1235
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe