Harry & Ron kaljalla

annuska

Oli viileä ilta Rohkeilikon oleskeluhuoneessa.
Huoneessa ei ollut enää ketään muuta kuin Harry ja Ron. Heillä oli säälittävän tylsää.
"Me ollaan kahdeksantoista" Ron sanoi ja heilutteli shakki nappulaa kädessään.
"Niin?" Harry sanoi.
"Mennään tekemään jotain hauskaa!" Ron sanoi ja shakki nappula hänen kädessään putosi.
"Joo..mennään Tylyahoon" Harry sanoi ja oli täysillä mukana suunnitelmissa.
"Millä?" Ron kysyi.
"Hormipulverilla...sitä on täällä." Harry sanoi ja kaivoi Hermionen repusta hormipulveria.
"Loistavaa!" Ron sanoi ja he menivät takan siälle, rippotelivat pulverin takkaan ja olivat Tylyahossa. Siellä ei ollut paljoon ketään muita kuin känniläisiä.
"Tuola on joku kaljabaari...mikä sen nimi nyt olikaan? Sama se kaljabaari kuitenkin" Ron sanoi ja he lähtivät kävelemään baariin päin.

Sisällä oli paljon ihmisiä, Harry ja Ron tilasivat tupla kaljat ja istuivat alas.
Harry näki parin pöydän päässä pari erittäin kuumaa misua. Ronkin näki.
Automaattisesti nämä kävelivät naisten luo, flirttailivat aikansa ja illan lopuksi nämä päätyivät baarimikon takahuoneeseen.(Ron oli hakannut baarimikon ulos ja laittanut ovet lukkoon joten baarissa ei ollut ketään.
Ron ja Harry panivat tyttöjä molempiin reikiin. (Harry ja Ron päästivät kiisselinsä tyttöjen naamalle.

He palasivat Tylypahkaan vastassaan tulistunut Hermione. Hän ei kuitenkaan kerennyt sanoa pojille mitään kun Harry ja Ron jo alkoivat lääppiä Hermionea.
Harry ja Ron saivat vielä aamullakin Hermionelta!!

Elämä hymyili (Siihen asti kun Ron seuraavana iltana sai turpaansa mieheltä yritettyään kopeloida tämän naista)

Loppu

Mitä piditte? mielipiteitä, kiitos!

XD XD XD =)=)=)=)=)

7

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falcon

Aivan surkea!!!!
      Kuinka sä viittit kirjottaa tommosta paskaa!?!?!?!!
      HANKI ELÄMÄ!

• sdflk

samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!

• annsuka
        sdflk kirjoitti:

samaa mieltä kuin falcon. miten viittit vaivautua!??!? sulla ei oo näköjään muuta elämää....ja vihaat potteria?!??!

Mä oon ollu iha tyhmä: Ensinnäkin mua harmittaa kun esim tlank ja tollaset tekee niitä pilatarinoita ja kaikki hyvät jätetään tokalle sijalle niin vaikka mua nyt hävettääki niin uskallan silti myöntää että halusin tehä tollasen tarinan ollakseni niille mieliks koska oon tehny hyviä novelleja ja sit tlankit ja tollaset jota noita tarinoita tekee tulee haukkumaan! Säälittävää!! Niimpä mä taidan tästä lähtien tehä kunnon tarinoita enkä tollasii...

Enkä mä potteria vihaa mä oon lukenu kaikki ykkösestä kutoseen kirjat ja oon ihan hulluna siihen potterin näyttelijään ja muutenkin.

:)

• Ulla

Toihan oli just hauska! ;)

• juuust

siis sulla tahmatassu on todellakin päässä vikaa! *nauraa* oon saanu jo kahdesti nauraa sulle tänään! xD
      sä oot niin hauska(ko)

• malcolmina

Kirjoitusasu oli selvä, joten osaat kirjoittaa. Aihe vaan oli hieman kummallinen ja huumori kuivaa. Mutta jos kirjoitat kunnolla, osaat varmasti, sillä kirjoittaminen oli kuitenkin kuvailevaa, vaikka muutama virhe olikin. Ja miten pojat voivat olla Rohkelikon oleskeluhuoneessa jos he ovat kahdeksantoista? Ronilta se muistaakseni onnistuu, sillä hän täyttää alkuvuodesta, mutta Harry täyttää kesällä, ja tylypahka loppuu Harryn osalta ennen kuin hän täyttää kahdeksantoista.

Eli, oletko kirjoittanut jotain muuta? Ns. kunnolla? Koska jos olet, tahtoisin lukea sen ja kommentoida siihen kunnolla.

• punk_prinsessa

Miksi "raiskaat" Pottereita jos kerta pidät niistä? Älä tuhlaa kirjoitustaitojasi tällaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe