Ja taas kysymys miehille.

Muikku.

No niin. Kertokaahan miespuoliset, että missä iässä kasvoitte ihan oikeaksi aikuiseksi eli aloitte tajuamaan, että nainen on ihminen ja sillä on muutakin arvoa kuin se alapää. Ymmärrän tietysti, että kaikki eivät koskaan tule sitä ymmärtämään...mutta anyway, kommenttia kiitos!

31

2245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKM

Tätä viestiä lukiessa tajusin, että naisella on alapään lisäksi myös tissit.

• peteliuska.

Mikä on alapää? Mikä on nainen? Ei kokemusta...

• Mulkku

En arvosta naisia kovinkaan paljon koska he eivät arvosta minua. Mielestäni naisen paikka on kotona, sillä jonkun täytyy pitää huusholli kunnossa.

• Muikku.

Heh heh...tiedätkö, että n.viisivuotiaat viljelevät tuollaista huumoria kuin sinä. Keksit sitten ihan itse kääntää Muikun Mulkuksi. Taidat olla todellinen ruudinkeksijä....lisää kommentteja kiitos!!!Mieluiten sellaisilta oikeilta miehiltä...

• Muikku. kirjoitti:

Heh heh...tiedätkö, että n.viisivuotiaat viljelevät tuollaista huumoria kuin sinä. Keksit sitten ihan itse kääntää Muikun Mulkuksi. Taidat olla todellinen ruudinkeksijä....lisää kommentteja kiitos!!!Mieluiten sellaisilta oikeilta miehiltä...

Meinasin kirjoittaa jotain kommenttia, mutta sitten jäin miettimään olenko minä sellainen "oikea mies"....jolta sinä haluat kommentteja. En tiedä.

• Muikku.
        Richartti kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa jotain kommenttia, mutta sitten jäin miettimään olenko minä sellainen "oikea mies"....jolta sinä haluat kommentteja. En tiedä.

Luokittelen kaikki miespuoliset ns.oikeiksi miehiksi, joille on edes hitusen suotu vipinää korvien väliin. Eli hyvin todennäköisesti olet ns. oikea mies jos juttusi ovat muutakin kuin päänaukomista tai alapääosastoa.

• Muikku. kirjoitti:

Luokittelen kaikki miespuoliset ns.oikeiksi miehiksi, joille on edes hitusen suotu vipinää korvien väliin. Eli hyvin todennäköisesti olet ns. oikea mies jos juttusi ovat muutakin kuin päänaukomista tai alapääosastoa.

Minulle nainen on ollut AINA muutakin kuin reikä jalkojen välissä, jo ennen kuin tiesin ko. reiästä mitään.

Minä olen sellainen harvinaisuus, jolla oli tyttöjäkin kavereina jo ala-asteiässä, muutaman kanssa tulee vaihdettua kuulumisia satunnaisesti vieläkin.

• realist56

kasvoin fyysisesti aikuiseksi.

• SimStim

Kumma kyllä, en muista koskaan ajatelleenikaan että naisella olisi vain se alapää...

Koska siis väität, että kaikki miehet ajattelevat näin, niin kai minäkin sitten olen niin ajatellut... hmm.... veikkaan että hyvin hyvin hyvin nuorena, koska en muista...

• tuollaisia

miehiä ? Liikut aivan väärissä piireissä. Ja lopeta tuo säälittävä yleistäminen, naiset saa varmaan hävetä sun puolesta.

• Muikku.

no voihan nyt...kyllä minun todella haparo itsetuntoni ihan mureni kuin Hangon kaurakeksi...siis, että naisten pitää minua ihan hävetä...no voi kyynel...lisää surkealla itsetunnolla varustettujen miesten päänaukomisia kiitos!!!

• omituinen
        Muikku. kirjoitti:

no voihan nyt...kyllä minun todella haparo itsetuntoni ihan mureni kuin Hangon kaurakeksi...siis, että naisten pitää minua ihan hävetä...no voi kyynel...lisää surkealla itsetunnolla varustettujen miesten päänaukomisia kiitos!!!

Oot saanu mieheltä näpeillesi ? Mitä siitä, elämä jatkuu, jätä tuo ruikutus ja siirry uuteen kaveriin. Ja tottapuhuen tuo yleistäminen on aivan älytöntä.

• Muikku.
        omituinen kirjoitti:

Oot saanu mieheltä näpeillesi ? Mitä siitä, elämä jatkuu, jätä tuo ruikutus ja siirry uuteen kaveriin. Ja tottapuhuen tuo yleistäminen on aivan älytöntä.

Mitä sinä siellä selität? Ei tämä ollut mitään yleistämistä. Tämä kysymys oli niille miespuolisille, jotka oikeasti esineellistävät naisia (kuten varmaankin suurimmasta osasta vastauksista voit päätellä) Jos sinä et sitä tee, mikset vain jättänyt kysymystä omaan arvoonsa ja ollut vastaamatta? En ole saanut mieheltä näpeilleni, päinvastoin. Tämä oli vain kysymys muiden joukossa. Pyydän syvästi anteeksi, jos te niin herkät ja hempeät saitte tästä kysymyksestä ikuisia traumoja herkkään sieluunne;)

• Herra 47
        Muikku. kirjoitti:

Mitä sinä siellä selität? Ei tämä ollut mitään yleistämistä. Tämä kysymys oli niille miespuolisille, jotka oikeasti esineellistävät naisia (kuten varmaankin suurimmasta osasta vastauksista voit päätellä) Jos sinä et sitä tee, mikset vain jättänyt kysymystä omaan arvoonsa ja ollut vastaamatta? En ole saanut mieheltä näpeilleni, päinvastoin. Tämä oli vain kysymys muiden joukossa. Pyydän syvästi anteeksi, jos te niin herkät ja hempeät saitte tästä kysymyksestä ikuisia traumoja herkkään sieluunne;)

Minä en esineellistä naisia,
        mutta suuren asuntoni olohuoneessa on pieni sisustusvirhe:
        sieltä puuttuu edustava rotunainen.

Mistähän sellaisen löytäisin?
        sisso.

• kiva mies.

Nainen on ja tulee aina olemaan miehelle seksiobjekti ja alapää. Joskus kuuskymppisenä kun oma alapää ei enää toimi, sitten varmaan akka kelpaa muuhunkin

• kelpaa ikinä

mihinkään muuhun, kun pilluinkubaattoriksi.

• halloo

Sun viestit on täynnä potutusta, onko sulla noin heiveröinen itsetunto, että yhden miehen kopautus saa sinut rutisemaan.. voi voi.

• Muikku.

Miksi yhden naisen kopautus sai sitten sinut rutisemaan ja vaivautumaan kirjoittamaan viestin. Voi voi, onko vähän heiveröinen itsetunto;)

• kysyit
        Muikku. kirjoitti:

Miksi yhden naisen kopautus sai sitten sinut rutisemaan ja vaivautumaan kirjoittamaan viestin. Voi voi, onko vähän heiveröinen itsetunto;)

N/A

• tämäkin

yrittää selviytyä epäonnistuneesta suhteesta.
      Nooh, kyllä me miehet kestetään pientä haukkumistakin, kunhan ei tule tavaksi.

• hossi

todellakin tajuta sen vasta noin vuosi sitten eli 36 vuotiaana vaikka en kyllä naista siihenkään mennessä ole mitenkään esineellistänyt. Pikemminkin pidin vaan ihan kanssa ihmisenä enkä minään muuna, viime vuonna sit kaikkien sattumien summana tajusin vasta et ei helkutti sitähän vosi ajatella etsivän itselleen mahdollista kumppania. Siitä lähtien olen katsonut naisia vallan eri ajatuksella ja nähnyt heissä mahdollisia ehdokkaita. Tiukka etsintä ja seulominen jatkuu edelleen, jokunen ehdokas on ollutkin mutta varteenotettavia ei ole vasta löytynyt kuin yksi.
      Taitaa omat toiveet olla hivenen liian vaativat mutta katsotaan eihän täs ole mikään kiirus :o)

• vilperi

en ikinä, koska se ei ole mikään ns. merkkipaalu mun elämässä. mutta naisia pitää kunnioittaa, se on saletti....kaikki kunnioitus pitää ekaksi ansaita.

• Jean-Andre

Aika kauan siinä meni.

• Manfred

Tuon olen kyllä ymmärtänyt niin kauan kuin muistan, mutta enpä silti usko vielä kasvaneeni oikeaksi aikuiseksi.
      ( Ehkä sitten aikuistun joskus viisikymmppisenä, toivon )

• Minä.Mies

En näe asiayhteyttä. Ite en oo ainakaa vielä aikunen, toivottavasti en semmoseks ees tuu. Siltikin tiiän et naisella on myös peppu, joillain nätimpi ja joillain vähemmän nätti...

• väärämies

Eipä näihin muikun juttuihin kannata vastata. Tuntuupi olevan hieman herkkähipiäinen, yksinkertainen yksinkertaistaja. Herne menee syvälle nenään jos vastauksesi ei miellytä. Luulee itse toki olevansa ns. fiksu nuori nainen. Näitä on niin paljon nykyään...voe voe

• kun tuo

muikku on kuin Pikku Myy ;). Tottahan se turisee, töksäyttelee vaan. Aika hauska, otetaan huumorilla!

• sit kun niin tapahtuu :-)

• rakkikoira

En aio koskaan kasvaa ihan oikeasti aikuiseksi. :P Viisitoistavuotiaana ystävystyttyäni ensimmäistä kertaa tytön kanssa tajusin, että ihan samanlaisia ihmisiä te olette kuin me miehetkin. Nykyään parikymppisena sitä ajattelee muita ihmisiä pelkästään ihmisinä, eikä aina tule mietittyä löytyykö sieltä toisen jalkovälistä pimppa vai pippeli.

• vastaamaan

kun itse ajattelet miestä muuna kuin pötkylänä, joka tyydyttää sun tarpeet.
      Tämän tajusin jo 15 vuotiaana.

• Soturi22

muista en tiedä mutta itse kyllä osasin naista arvostaa 19-vuotiaana.
      voihan niitä lapsellisia vielä olla mutta kyllä minä tajuan että nainen kokonaisuutena on tärkeintä eikä alapää tai tissit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2235
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1918
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1479
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1327
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      957
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      741
    Aihe