hiekkalaatikko taitaa olla tämä palsta ?
Katson ja luen, enkä kyllä aivan kauheasti keskustelua islamin tiimoilta löydä.
Onko täällä edes muslimeja kirjoittamassa ?
Sheriffi ampuu ensin ja kysyy sitten nimeä; samat herjat pyörii tossa ylärivillä kuin bumerangi.
Taitaa olla itse Billy The Kid ..... ;)
Mutta, itse "heräsin" tähän islaminuskon tutkimiseen kun olen lukenut paljon Time Magazine lehteä ( huom. ei mainos! ) jossa puhutaan että muslimit sotii paljon myös keskenään ?
Onkos ne kurditkin sitten siellä Irakissa muslimeja ? Siinä vasta keitto, ei ole helppoa Mr. Bush:illakaan....täytyy hattua nostaa jos demokratian saa sinne luotua.
Missä ovat muuten uutiset viimepäivien ilmapommituksista ? Sensuuria Suomessakin ? Mene ja tiedä.
Sitten heräsi kysymys: miksi monet muslimit haluavat tulla eurooppaan ?
Ymmärrän sotapakolaiset, mutta että maahanmuuttajina. Miten voi muslimi sopeutua esim. Suomeen ?
No ehkä jos syntyy täällä muslimiperheeseen, mutta muuten..... en minäkään kyllä sopeutuisi esim. Irakiin, olis morsian sitten miten kaunis tahansa...... toivon kuitenkin että maassamme jo olevat muslimit sopeutuisivat kulttuuriimme, eivätkä ainakaan sotisi täällä keskenään.
Mutta tuo "maassa maan tavalla" ei varmaan oikein toimi kaikkien muslimien osalta; ghettoutuminen on liian helppoa, jollei sulaudu valtaväestöön ja tapoihin. Itse en tunne yhtäkään muslimia henkilökohtaisesti.
Mutta jos täällä lumen ja loskan, ja lyhyen vähälumisen kesämme keskellä on hyvä olla, niin tervetuloa !
Toivottavasti sopeudutte tapoihimme, ettette syrjäydy.
Olette ainakin rikastuttaneet ruokakulttuuriamme, aikamoisesti, ja hyviä ruokia islam-maista tuleekin, mutta muistakaa: suomalainen jouluperinne on syödä kinkkua, eli sikaa. Jos se loukkaa, niin mitäs sitten......
Katsotaan löytyykö keskusteluntynkää ?
Joka tapauksessa, hyvään kevään alkua kaikille, uskontoon ja säätyyn katsomatta :)
Isojen poikien.....
5
1195
Vastaukset
- Eikä muidenkaan välimerkkien
Sääntö pätee myös islamissa.
- Pato_Donaldo
ei muuta. Uskonnosta riippumatta voi laittaa vaikka välilyöntiä !!!!! ;)
Lapsena tuota sanottiin hei pilkunnussimiseksi.
myös sinulle! kirjoituksesi oli kuin keidas täällä asiattomuuksien aavikolla.
- Pato_Donaldo
ja tsemppiä :)
- Pato_Donaldo
tuossa alustuksessani.
Ei täällä mitään islam-keskustelua ole, eikä tule, jos te arvoisat
"Coca-Cola, Betoniporsas, Uimahallin saunasäännöt, klitoriksen ympärileikkaus" ym.
massapostittajat jatkatte samaa rataa.
Te lyötte päätänne Karjalan mäntyyn, ja sheriffi lyö päätään Kuuselan koivuun.
En ole kait yhtään muslimin alustusta täällä nähnyt, olis ollut kiva edes yrittää keskustella
jonkun muslimin kanssa, mutta kun ei......
Onko sitten Suomessa niin paljon tietokoneellisia muslimeja että viitsisivät/uskaltaisivat tänne
edes tulla pörisemään ? Mene ja tiedä.
Miten olis, pojat, jos annettaisiin shefulle työrauha, vähän niinkuin aselepo ETA:n malliin, ja
katsottaisiin saataisko keskustelua aikaiseksi ?
Ei herjaaminen ole keskustelua. Olen huomannut että shefu ei provosoidu, ainakaan helposti.
Jos nuo asiat toisi esiin vähän HIENOVARAISEMMIN niin Goharkin saattaisi lähteä keskusteluun mukaan ?
Tai sitten toinen vaihtoehto: palsta näivettyy omaa mahdottomuuttaan. Toivoisin kuitenkin, että,
god dammit! .... täällä voisi vaihtaa mielipiteitä MAAHAMME MUUTTANEIDEN MUSLIMIEN KANSSA.
Kiitos.
PS. itse en ole uskovainen.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930