Eräässä alemmassa viestiketjussa selvisi (jälleen kerran), että tällä tällä palstalla vierailevien uskollisuus parisuhteessa on suorastaan patriarkaalista tasoa.- yhdeksän kymmenestä ei pettäisi puolisoaan missään olosuhteissa. Hallelujah!
Tämä siitäkin huolimatta että kaikenlainen statistiikka osoittaa "suhdanteet" pikemminkin juuri päinvastaisiksi.
Esitetäänpä kysymys toisin aseteltuna, eli:
Kuinka moni teistä on kapsahtanut kaidalta polulta ns. vieraaseen pöheikköön? Ollaanpa nyt sitten aivan rehellisiä.
Petkutuksen makua
9
1028
Vastaukset
Miksi en tunnustaisi?
- Naaras
En kertaakaan koskaan.
Voi toki johtua pitkäaikaisesta sinkkuilustani, mutta enpä ole pettänyt kertaakaan yhdessäkään parisuhteessani. Joten RUKSI tilastoon, faithful. - naiinen
mutta se oli 16-vuotiaana 3 kuukauden "seurustelusuhteessa". Vakituisessa suhteessa en ole koskaan pettänyt. Mutta lasken mä ton nuoruuden hairahduksen pettämiseksi tietenkin.
- Pullopersesika
Jokainen teistä oli todennäköisesti rehellinen. Kolmoisvoitto.
- olisi saanut vastata?
Olikohan kysymyksen asettelu ihan harkittua?
Kun olen tyytynyt yhteen kumppaniin jo 25 vuotta, en saisi vastata tähän?
Millaisen statistiikan haluat, kun vain samalla tavalla vastaavilta kysyt? - Minä.Mies
Pakko myöntää että en oo elämäni aikana pettäny yhtään tyttöystävää, ikinä. Pääsen varmaa taivaaseen ja saan 300 neitsyttä.
- taukki
Kysymys kuuluukin onko sulla ollut koskaan tyttöystävää?
- eräs mies
En kertaakaan ole pettänyt, enkä petä!
Toivottvasti et pettynyt vastaukeeni... :) - mariah
olen joo valitettvasti kerran liian kännissä. katusin sen jälkeen tosi paljon! sit olen suudellut baarissa pari kertaa muita miehiä! enää en petä! se on varma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672116
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142022- 991439
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 701002
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769