Olisiko kellään ohjeita Pyramido-peliin, meillä on kaikki muut osat tallella mutta säännöt on hävinneet. Yritin googlesta mutta en löytänyt...
Pyramidon ohjeet
34
3993
Vastaukset
- ultsi
Minulta saat kopiot,jos pistät postiosoiteesi ja jos on ravensburgerin peli
- Virpi
On se Ravensburgin peli. Ihanaa että jollain on ohjeet. Pystytkö skannaamaan ohjeen mulle sähköpostiin? Ota yhteyttä: [email protected]
Kiitos.... - Ohjeet hukassa
Minulta kans olisi ohjeet hukassa, tosin kyselen vähän myöhässä, kun tänään jo pitäisi saada ohjeet, mutta jos pystyt niin laitatko? osoite: [email protected] kiitos!
- Pelilautailija
Oliko teillä jollakin ne Pyramidon ohjeet? Meiltäkin on ohjeet hukassa, olisiko mahdollista saada ne sähköpostin kautta? Kiitos valtavasti jos onnistuu.
- SuviA
Meidän peli-illan latisti pyramidon puuttuvat ohjeet, jos joku vain ystävällisesti saisi ne sähköisessä muodossa minulle lähetettyä, olisin erittäin kiitollinen=)
[email protected]- @@@
Heips! Meiltä puuttuu myös ohjeet Pyramidoon ja pelaaminen tyssäsi alkuunsa! Jos jollain on ohjeet tai edellinen ohjeiden perään kyselijä ne jostain saa, voisiko postittaa myös minulle! Kiitos paljon! Osoite on [email protected]!
Hyvää joulua kaikille! - Juhamatti
@@@ kirjoitti:
Heips! Meiltä puuttuu myös ohjeet Pyramidoon ja pelaaminen tyssäsi alkuunsa! Jos jollain on ohjeet tai edellinen ohjeiden perään kyselijä ne jostain saa, voisiko postittaa myös minulle! Kiitos paljon! Osoite on [email protected]!
Hyvää joulua kaikille!Jos sait ohjeet, voisitko lähettää ne myös minulle.
Olisin kiitollinen ohjeista.
Terveisin Juhamatti länsi-suomesta - aftersun
Juhamatti kirjoitti:
Jos sait ohjeet, voisitko lähettää ne myös minulle.
Olisin kiitollinen ohjeista.
Terveisin Juhamatti länsi-suomestahei minulta myös pyramido pelin ohjeet hukassa olisin tuhannesti kiitollinen jos joku lähettäisi sähköpostiini [email protected] kiitos!
- pelle hermanni
aftersun kirjoitti:
hei minulta myös pyramido pelin ohjeet hukassa olisin tuhannesti kiitollinen jos joku lähettäisi sähköpostiini [email protected] kiitos!
lähetin neljälle e-mail postia jossa liitteenä oli pyramido-pelin ohjeet tuliko perille?
- saniaftersun
pelle hermanni kirjoitti:
lähetin neljälle e-mail postia jossa liitteenä oli pyramido-pelin ohjeet tuliko perille?
minulle tuli ainakin viesti perille kiitos!!!!
- pelle hermanni
saniaftersun kirjoitti:
minulle tuli ainakin viesti perille kiitos!!!!
ole ystävällinen.hyvää syksynjatkoa.
- murmeli22
hei!
Voisitkohan lähettää minullekin peliohjeet Pyramidosta sähköpostilla? Ajattelin antaa pelin kiertoon sisareni lapsille, mutta peliohjeet puuttuu eikä pelistä tule mitään ilman ohjeita. - Lapsiperhe
Moikka,
Ihanaa kun sinulla on ohjeet. Oisko mitenkään mahdollista että voisit vielä kerran lähettää ohjeet? Meillä peli muttei ohjeita.
[email protected] - Maitotyttö
Lapsiperhe kirjoitti:
Moikka,
Ihanaa kun sinulla on ohjeet. Oisko mitenkään mahdollista että voisit vielä kerran lähettää ohjeet? Meillä peli muttei ohjeita.
[email protected]Meiltä uupuu myös ohjeet. Voisiko joku lähettää ne osoitteeseen: [email protected] ?
- miu
Maitotyttö kirjoitti:
Meiltä uupuu myös ohjeet. Voisiko joku lähettää ne osoitteeseen: [email protected] ?
Olisko kellään vielä noita ohjeita? [email protected] voi lähettää, kiitos :)
- topin
emski kirjoitti:
Täälläkin olisi tarvetta kyseisen pelin ohjeille, mikäli niitä vielä mahdollista saada e-mailiin :)
[email protected] - littlewitch89
topin kirjoitti:
Täälläkin olisi tarvetta kyseisen pelin ohjeille, mikäli niitä vielä mahdollista saada e-mailiin :)
[email protected]...
- S
littlewitch89 kirjoitti:
...
Täälläkin on ohjeet hukassa. Osoitteeseen [email protected] jos joku viitsii lähettää, niin kiitos paljon.
- pongo1408
S kirjoitti:
Täälläkin on ohjeet hukassa. Osoitteeseen [email protected] jos joku viitsii lähettää, niin kiitos paljon.
Myös minä PYRAMIDON ohjeita kaipailen...TUHANNET KIITOKSET SILLE, JOKA VOI LÄHETTÄÄ!!!!!
[email protected]
- pelle hermanni
Moi.Laithan viesti niin saat ohjeet e-mailina.terveisin [email protected]
- snickhal
Hei, minullakin on ohjeet hukassa ja olisin kiitollinen jos voisin saada ne osoitteeseen [email protected]. Kiitos
- Esmedz
snickhal kirjoitti:
Hei, minullakin on ohjeet hukassa ja olisin kiitollinen jos voisin saada ne osoitteeseen [email protected]. Kiitos
Meilläkin päiväkodissa ohjeet hukassa ja kovasti lapsia harmittaa et jos joku viitsisi mahd nopeasti ohjeita lähettää niin mahtavaa olisi! :) - [email protected]
- pelle hermanni
Esmedz kirjoitti:
Meilläkin päiväkodissa ohjeet hukassa ja kovasti lapsia harmittaa et jos joku viitsisi mahd nopeasti ohjeita lähettää niin mahtavaa olisi! :) - [email protected]
moi. ohjeet lähetetty Sinulle sähköpostiisi.Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
- KRm
moi. ohjeet lähetetty Sinulle sähköpostiisi.Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
Hei!
Voisitteko lähettää minullekkin pyramidon ohjeet. Entiset ovat päässeet hukkumaan johonkin.
karmzz(at)gmail.com - vikke111
KRm kirjoitti:
Hei!
Voisitteko lähettää minullekkin pyramidon ohjeet. Entiset ovat päässeet hukkumaan johonkin.
karmzz(at)gmail.commulla on toi pyramido peli mut ohjeet uupuu. voisko joku olla niin ystävällinen et pistäs ne(ohjeet)
mulle sähköpostiin [email protected] , kiitos etukäteen - pelle hermanni
vikke111 kirjoitti:
mulla on toi pyramido peli mut ohjeet uupuu. voisko joku olla niin ystävällinen et pistäs ne(ohjeet)
mulle sähköpostiin [email protected] , kiitos etukäteenMoi. Sinulle on lähetetty ohjeet e-mailiin.Hauskoja pelihetkiä.
- henna45w
Moi! Pystyiskö joku lähettämään Pyramidon suomenkieliset ohjeet? On vaan norjan- ja ruotsinkieliset ohjeet. [email protected]
- Lautailija123
Anin55 kirjoitti:
Tänne kanssa ohjeita kiitos!
[email protected]osoitteeseen: [email protected]
Kiitos!
- miikkameriluoto
Hei meiltäkin puuttuisi pyramidon säännöt. ja etenkin erityiskorttien merkitykset. Joten voisiko joku lähettää osoitteeseen [email protected] saknnaukset. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801798
- 921618
- 691613
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k81148- 80978
- 94965
- 71945
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65867