Olisiko kellään ohjeita Pyramido-peliin, meillä on kaikki muut osat tallella mutta säännöt on hävinneet. Yritin googlesta mutta en löytänyt...
Pyramidon ohjeet
34
3847
Vastaukset
- ultsi
Minulta saat kopiot,jos pistät postiosoiteesi ja jos on ravensburgerin peli
- Virpi
On se Ravensburgin peli. Ihanaa että jollain on ohjeet. Pystytkö skannaamaan ohjeen mulle sähköpostiin? Ota yhteyttä: [email protected]
Kiitos.... - Ohjeet hukassa
Minulta kans olisi ohjeet hukassa, tosin kyselen vähän myöhässä, kun tänään jo pitäisi saada ohjeet, mutta jos pystyt niin laitatko? osoite: [email protected] kiitos!
- Pelilautailija
Oliko teillä jollakin ne Pyramidon ohjeet? Meiltäkin on ohjeet hukassa, olisiko mahdollista saada ne sähköpostin kautta? Kiitos valtavasti jos onnistuu.
- SuviA
Meidän peli-illan latisti pyramidon puuttuvat ohjeet, jos joku vain ystävällisesti saisi ne sähköisessä muodossa minulle lähetettyä, olisin erittäin kiitollinen=)
[email protected]- @@@
Heips! Meiltä puuttuu myös ohjeet Pyramidoon ja pelaaminen tyssäsi alkuunsa! Jos jollain on ohjeet tai edellinen ohjeiden perään kyselijä ne jostain saa, voisiko postittaa myös minulle! Kiitos paljon! Osoite on [email protected]!
Hyvää joulua kaikille! - Juhamatti
@@@ kirjoitti:
Heips! Meiltä puuttuu myös ohjeet Pyramidoon ja pelaaminen tyssäsi alkuunsa! Jos jollain on ohjeet tai edellinen ohjeiden perään kyselijä ne jostain saa, voisiko postittaa myös minulle! Kiitos paljon! Osoite on [email protected]!
Hyvää joulua kaikille!Jos sait ohjeet, voisitko lähettää ne myös minulle.
Olisin kiitollinen ohjeista.
Terveisin Juhamatti länsi-suomesta - aftersun
Juhamatti kirjoitti:
Jos sait ohjeet, voisitko lähettää ne myös minulle.
Olisin kiitollinen ohjeista.
Terveisin Juhamatti länsi-suomestahei minulta myös pyramido pelin ohjeet hukassa olisin tuhannesti kiitollinen jos joku lähettäisi sähköpostiini [email protected] kiitos!
- pelle hermanni
aftersun kirjoitti:
hei minulta myös pyramido pelin ohjeet hukassa olisin tuhannesti kiitollinen jos joku lähettäisi sähköpostiini [email protected] kiitos!
lähetin neljälle e-mail postia jossa liitteenä oli pyramido-pelin ohjeet tuliko perille?
- saniaftersun
pelle hermanni kirjoitti:
lähetin neljälle e-mail postia jossa liitteenä oli pyramido-pelin ohjeet tuliko perille?
minulle tuli ainakin viesti perille kiitos!!!!
- pelle hermanni
saniaftersun kirjoitti:
minulle tuli ainakin viesti perille kiitos!!!!
ole ystävällinen.hyvää syksynjatkoa.
- murmeli22
hei!
Voisitkohan lähettää minullekin peliohjeet Pyramidosta sähköpostilla? Ajattelin antaa pelin kiertoon sisareni lapsille, mutta peliohjeet puuttuu eikä pelistä tule mitään ilman ohjeita. - Lapsiperhe
Moikka,
Ihanaa kun sinulla on ohjeet. Oisko mitenkään mahdollista että voisit vielä kerran lähettää ohjeet? Meillä peli muttei ohjeita.
[email protected] - Maitotyttö
Lapsiperhe kirjoitti:
Moikka,
Ihanaa kun sinulla on ohjeet. Oisko mitenkään mahdollista että voisit vielä kerran lähettää ohjeet? Meillä peli muttei ohjeita.
[email protected]Meiltä uupuu myös ohjeet. Voisiko joku lähettää ne osoitteeseen: [email protected] ?
- miu
Maitotyttö kirjoitti:
Meiltä uupuu myös ohjeet. Voisiko joku lähettää ne osoitteeseen: [email protected] ?
Olisko kellään vielä noita ohjeita? [email protected] voi lähettää, kiitos :)
- topin
emski kirjoitti:
Täälläkin olisi tarvetta kyseisen pelin ohjeille, mikäli niitä vielä mahdollista saada e-mailiin :)
[email protected] - littlewitch89
topin kirjoitti:
Täälläkin olisi tarvetta kyseisen pelin ohjeille, mikäli niitä vielä mahdollista saada e-mailiin :)
[email protected]...
- S
littlewitch89 kirjoitti:
...
Täälläkin on ohjeet hukassa. Osoitteeseen [email protected] jos joku viitsii lähettää, niin kiitos paljon.
- pongo1408
S kirjoitti:
Täälläkin on ohjeet hukassa. Osoitteeseen [email protected] jos joku viitsii lähettää, niin kiitos paljon.
Myös minä PYRAMIDON ohjeita kaipailen...TUHANNET KIITOKSET SILLE, JOKA VOI LÄHETTÄÄ!!!!!
[email protected]
- pelle hermanni
Moi.Laithan viesti niin saat ohjeet e-mailina.terveisin [email protected]
- snickhal
Hei, minullakin on ohjeet hukassa ja olisin kiitollinen jos voisin saada ne osoitteeseen [email protected]. Kiitos
- Esmedz
snickhal kirjoitti:
Hei, minullakin on ohjeet hukassa ja olisin kiitollinen jos voisin saada ne osoitteeseen [email protected]. Kiitos
Meilläkin päiväkodissa ohjeet hukassa ja kovasti lapsia harmittaa et jos joku viitsisi mahd nopeasti ohjeita lähettää niin mahtavaa olisi! :) - [email protected]
- pelle hermanni
Esmedz kirjoitti:
Meilläkin päiväkodissa ohjeet hukassa ja kovasti lapsia harmittaa et jos joku viitsisi mahd nopeasti ohjeita lähettää niin mahtavaa olisi! :) - [email protected]
moi. ohjeet lähetetty Sinulle sähköpostiisi.Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
- KRm
moi. ohjeet lähetetty Sinulle sähköpostiisi.Hauskoja pelihetkiä koko porukalle.
Hei!
Voisitteko lähettää minullekkin pyramidon ohjeet. Entiset ovat päässeet hukkumaan johonkin.
karmzz(at)gmail.com - vikke111
KRm kirjoitti:
Hei!
Voisitteko lähettää minullekkin pyramidon ohjeet. Entiset ovat päässeet hukkumaan johonkin.
karmzz(at)gmail.commulla on toi pyramido peli mut ohjeet uupuu. voisko joku olla niin ystävällinen et pistäs ne(ohjeet)
mulle sähköpostiin [email protected] , kiitos etukäteen - pelle hermanni
vikke111 kirjoitti:
mulla on toi pyramido peli mut ohjeet uupuu. voisko joku olla niin ystävällinen et pistäs ne(ohjeet)
mulle sähköpostiin [email protected] , kiitos etukäteenMoi. Sinulle on lähetetty ohjeet e-mailiin.Hauskoja pelihetkiä.
- henna45w
Moi! Pystyiskö joku lähettämään Pyramidon suomenkieliset ohjeet? On vaan norjan- ja ruotsinkieliset ohjeet. [email protected]
- Lautailija123
Anin55 kirjoitti:
Tänne kanssa ohjeita kiitos!
[email protected]osoitteeseen: [email protected]
Kiitos!
- miikkameriluoto
Hei meiltäkin puuttuisi pyramidon säännöt. ja etenkin erityiskorttien merkitykset. Joten voisiko joku lähettää osoitteeseen [email protected] saknnaukset. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446