Kannattaako Pekingistä ostaa silmälasit? Joku muuten sanoi, että heillä on siellä erilaiset arvot silmälaseissa eli ymmärtävätkö kiinalaiset sitten näitä suomalaiselta optikolta saatuja määräyksiä.
Onko Pekingissä hyviä paikkoja silmälasien hankintaan ja onko jollain antaa hintaesimerkkejä. Mitä länsimaisen kehysmerkit maksavat?
Silmälasit Pekingistä?
9
1593
Vastaukset
- kyllä
mutta haluatko vinojen silmien lasit ? et kai
- Mimmi
Tottahan toki:)
- kyllä..
Mimmi kirjoitti:
Tottahan toki:)
Teetin monitehot Kiinassa Suomen silmälääkärin reseptillä ja hinta oli todella edullinen. Linssien laadussa on valinnanvaraa aivan kuin täälläkin ja työ yhtä hyvää. Pekingissä on erinomaisia optikkoliikkeitä ja kehysvalikoima laaja.
Tee tilaus heti matkasi alussa, jos teetät monitehoja, saattaa kestää linssistä riippuen viikon, toista. Jää myös aikaa korjauksiin, jos niitä tarvitsee tehdä.
Hyvää matkaa! - Mimmi
kyllä.. kirjoitti:
Teetin monitehot Kiinassa Suomen silmälääkärin reseptillä ja hinta oli todella edullinen. Linssien laadussa on valinnanvaraa aivan kuin täälläkin ja työ yhtä hyvää. Pekingissä on erinomaisia optikkoliikkeitä ja kehysvalikoima laaja.
Tee tilaus heti matkasi alussa, jos teetät monitehoja, saattaa kestää linssistä riippuen viikon, toista. Jää myös aikaa korjauksiin, jos niitä tarvitsee tehdä.
Hyvää matkaa!Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta! Silmälasit tullaan varmasti siellä teettämään.
Hyvää kevättä - Anasta
Mimmi kirjoitti:
Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta! Silmälasit tullaan varmasti siellä teettämään.
Hyvää kevättäTehtiin hyvät lasit kaverille ja lapselle, hinta 17e ja 19e, kevyet ja laadukkaat kehykset ja siistiä työtä:)
- Hani
Tietääkö kukaan hyvää optikkoa Pekingin keskustassa, entä hyvää paikkaa, jossa teettää vaatteita??
- tintin
Noin viikko sitten hankin pekingiläisestä silmälasitavaratalosta (nimeä ja katua en muista), mutta iso, 5-kerroksinen tavaratalo pelkästään silmälaseille Pekingin koillisosassa. Aikaa oli vain tunti, yhteistä kieltä ei lainkaan, mutta suomalaisen optikon reseptin ja mukana olevien silmälasien avulla sekä elekielen ja taskulaskimen avustuksella minulle tehtiin 35 minuutissa omilla vahvuuksillani olevat aurinkolasit. Hintaa 260 RMB (n. 26 euroa). Olen erittäin tyytyväinen, sillä vajaa vuosi sitten lähes vastaavat Suomessa olisivat maksaneet reilut 800 euroa ja toimitusaika olisi ollut yli viikon.
- Hani
Kiitos vinkistä. Toivottavasti paikka löytyy. Tosin joku Pekingistä silmälasit hankkinut sanoi, että kiinalaiset käyttävät erilaisia vahvuusmerkintöjä kuin suomalaiset.
- tintin
Hani kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Toivottavasti paikka löytyy. Tosin joku Pekingistä silmälasit hankkinut sanoi, että kiinalaiset käyttävät erilaisia vahvuusmerkintöjä kuin suomalaiset.
Näin viikon kokemuksella (mukana oli siis resepti ja sen mukaiset lasit, jotka molemmat tsekattiin)arkilasit ja uudet aurinkolasit näyttävät maailman yhtä terävästi (miinuksia molemmissa linsseissä yli 8 diopteria).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882