Clen inoxmatic 250 rst

Paras vesipumppu

Vihdoin sain kunnon vesiautomaatin,jossa on tuottoa ja paineita riittävästi kohtuuhintaan.Ei ikinä enään halpispumppuja joihin ei sitten saa osia,Cleniin saa kaikkia osia ja säiliökin on rst:tä.Pumppuosa on samantyyppinen kuin porakaivopumpuissa.Katso www.clen.fi

6

859

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää,,,,

ja mikähän oli "kohtuuhinta"
      jos ns. halpispumppu maksaa
      esim. 79 € ?

• Paras vesiautomaatti

Itse maksoin 280 euroa ja 2 v takuulla.Huomaa että tällä saa kunnon paineet pyykki ja tiskikoneelle vaikka joku olisi suihkussakin ja toinen vetäisisi vielä vessan.

• vgft

mistähän tuohon hintaan saa olisin itsekkin kiinnostunut kyseisestä pumpusta...

• Anonyymi00005
        Paras vesiautomaatti kirjoitti:

Itse maksoin 280 euroa ja 2 v takuulla.Huomaa että tällä saa kunnon paineet pyykki ja tiskikoneelle vaikka joku olisi suihkussakin ja toinen vetäisisi vielä vessan.

Tuo pitää paikkansa, mutta toivo ettei vaan ala vuotamaan silloin sinulla on 380€ jäte nurkissa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tuo pitää paikkansa, mutta toivo ettei vaan ala vuotamaan silloin sinulla on 380€ jäte nurkissa.

380 eurolla ei saa laadukasta pumppua kalvopainesäiliöllä, ne maksaa yli 1000€, silti sellaiseen kannattaa sijoittaa, tulee pidemmänpäälle halvemmaksi ja huolettomammaksi, kun ei tarvitse romuja vaihdella ja korjailla.

• Anonyymi00004

Olin minäkin tyytyväinen niin kauan kunnes akselitiiviste meni rikki.
      Tiivistettä ei nimittäin myydä lainkaan. Tiivisteen koko on 13 mm akselille, ulkohalkaisija 24mm ja pituus 16 mm .
      Muita tiivisteitä löytyy mutta tuota ei mistään. Glen maahantuoja ilmoittaa ettei tiivistettä saa. Siis kun tiiviste menee rikki jonka myyntihinta pyörii tavallisesti 1,5 € ja 5€ kieppeillä heitä koko vekotin kaatopaikalle.
      Tiiviste on heikkolaatuinen palje / hiili paine tiiviste. Palje on niin ohut ja heikko että siihen syntyy reikä eikä pumppua voi käyttää kun vesi menee moottoriin ja vuotaa myös ulos vettä.
      Tuo suurin Glen ei ole mikään halpa tuote joten mietityttää minkä enää uskaltaa hankkia.
      EU on säädelly lain jonka mukaan kaikki laitteet tulisi voida korjata mutta mikään taho ei valvo asiaa.
      Kun ostatte jonkun härpäkkeen, vaatikaa myyjää selittämään mikä osa mahdollisesti rikkoontuu ja pitäkää myyjältä valmiiksi kyseinen osa, kun poistatte liikkeestä voi olla että härpäke ei toimi ja osaa ei saa. Ei kanata ostaa kaayopaikkalle tuotteita kun itsekkin olisi tarvinnut. Glen maahan tuonti vaikutti hyvin ketkulta liikkeeltä, ei edes pahoitellut asiaa , ilmeisesti hykerteli tyytyväisenä että nyt ukko tulee ja ostaa uuden , ei osta en edes mene liikkeeseen missä Glen merkillä varustettuja tuotteita myydään.
      Hankkijan varaosamyyjä kertoi että niitä milloin missäkin kukaan ei tiedä mitä osia laitteessa on merkki voi vaihdella sen mukaan kuka niitä kokoaa.
      Eli rahat pois heiltä jotka yrittävät ja touhuavat, ihmisten pitäisi lojua sohvalla kaiket vapaajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      866
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      74
      714
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      621
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe