uutena alueen ystävänä,onko kellään mitään ´legendoja,juttuja köyliöstä,muuta kuin lalli-juttuja??on niin mielenkiintoinen paikka,ett onko mitään kkylän yhteisiä salaisuuksia tms...
-erikoisia persoonia tms???
köyliö
15
3199
Vastaukset
- tietoaa...
eikö oo köyliöläisiä linjoilla??onko pimeitä tyyppejä kylässä tai muuta hauskaa..???
- Satunnainen kävijä
...mesta koko kylä. Suomineidon napanöyhtä.
- Bobby E
Satunnainen kävijä kirjoitti:
...mesta koko kylä. Suomineidon napanöyhtä.
....muutit sitte köyliöön... Kannat lopun elämääsi KÖLÄRIN nimeä. Onneksi? olkoon!
- cosmic_cowboy
Itse olen Vanhankartanon mailla ahertanut orjana muinoin. Se maatila on kyllä aika keksinen osa kunnan historiaa
http://www.rauma.fi/Raumanseutu/Paikallishistorian_opetusmateriaali/kartanot_ja_torpat.htm
Köyliö on vähän hajanainen, Säkylä ikäänkuin "kuuluisi" siihen osana. Harju, vankilan suoalueet ja järvi katkovat asutusta.
Nykyään Köykiö tunnetaan erittäin vahvana maatalouskuntana. Pelloista poikkeuksellisen suuri osa on hyvätuottoisia erikoisviljelyksiä: juurikasta, perunaa, vihanneksia. Eläimistä lihasiipikarja on yleistä kun naapurikunnissa on teurastamoja.
Lopuksi yksi traaginen lähihistorian tapahtuma:
http://www.lalli.fi/lalpahaku.asp?fmita=uutinen2&kohde=1869- Portti
Sinunlaisiasi kirjoittajia saisi olla enemmän. Ihmettelin taannoin, että mikä muistomerkki oli Köyliön hautausmaalla. Siihen oli haudattu neljä vankia, jotka kuolivat palossa.
Mitä tiedät kansalaissodan ajoilta?
- asuu...
onko köyliössä hyvä yhteishenki..vai ollaanko kui sissäänlämpeneviä??
-tunteeko kaikki toisensa??- mies sieltä
täällä on hyvä asua kaikkihan ei toki toisiaan tunne mutta silti ystäviä ollaan keskenään
- ---------------
mies sieltä kirjoitti:
täällä on hyvä asua kaikkihan ei toki toisiaan tunne mutta silti ystäviä ollaan keskenään
...käy vuorollaan Merstolassa hoidossa.
Selvempää osoitusta mielisairaudesta ei ole kuin se, että vapaaehtoisesti asuu Köyliössä.
- göläri
..on keskustas,ollu aina pimee mies...
- pimiä
Se on sen takia pimee kun siltä on katkaistu sähköt talosta.
- Anonyymi
Moi täällä :)
- Anonyymi
Mieleiiään tuun baariin:)
- Anonyymi
Köyliöntien profiili. Keskellä kun ajaa niin ottaa pohja autosta kiinni ja omalla kaistalla kaatuu!
- Anonyymi
Musuja siellä vielä on
- Anonyymi
Se flikka muutti muualle iskemään varattuja miehiä,antakoon heimo hänelle anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746