Ihan kivaa vääntöä palstalla corvette vs porsche. Milloin rata-ajat milloin vakiot jne..
Otetaan ne vakiot nykymallistosta.
Porsche 911 turbo 0-100 3,7 sek
corvette z06 0-100 3,9 sek
Huiput googlettamalla nettilähteen mukaan P 314 C 318
TM antaa P310 C320
Puntit siis tasan 1-1
Mielenkiinnolla odottamaan ensimmäisiä rata-aikoja.
Ok tasan ja tasan, sillä porschelta löytyy carrera gt ja superautojen osalta pitäisi toki puhua kompromissittömyydestä... mutta mutta ehkä oikeampi vertailupari on 911 vs corvette. Ne kuuluvat kuitenkin samaan "luokkaan".
Vakiot rinnan corvette vs porche
11
2166
Vastaukset
- oh pony
Chevrolet ei pysty muovipulkkavetteä parempaan,
eikä Tapaska kykene käsittämään totuudenmukaisia vertailuja. - tuc
Uudessa Corvetessa MAHTAVAT 2 AIRBÄGIÄ! Wooow! Uskomatonta, kaikkea ne jenkit keksivätkin kolareiden varalta!
Porscheissa taitaa vähintään tuplaten olla kaikissa malleissa.
Säälittävää kuluttajan aliarvioimista Corveten suunnittelijoilta.- comp
Turvavarusteet painavat ja syövät suorituskykyä, mutta unohdetaan tälläiset. Porsche on aina huomioinut turvavarusteet se tiedetään.
- Daavid.
on joskus ollut C4 mallin vette josta penkitettiin 365heppaa ja on ollut myös 911 Carrera 2. Porschessa vähemmän tehoa, mutta paremmat kierrosajat olen vetässyt sillä botniaringillä ja alastarossa. Vette oli mukavampi maantieajossa, mutta kaupunkiajossa Porschea oli kivempi käskeä. Nyt ajelen saksalaisella, mutta eri tyyppisellä mutta tehokkaalla autolla koska perheenlisäys pakotti vaihtamaan urheiluautoista urheilulliseen autoon...
- QWQWQ
tapaskon palliaivo ei oo tullu jo urputtamaan mitään...
- ehdit ensin
idiootti!
- Jauhistre
ehdit ensin kirjoitti:
idiootti!
vaan tapaska se nimimerkkis näkyviin. ZR-1:nen taitaa olla vielä sulla haaveena...
- ja muut kaltaises
Jauhistre kirjoitti:
vaan tapaska se nimimerkkis näkyviin. ZR-1:nen taitaa olla vielä sulla haaveena...
suunne kiinni. Nolaatte itsenne ja muut täällä Porsche-palstalla. Jauhistre... :)
- Jauhistre
ja muut kaltaises kirjoitti:
suunne kiinni. Nolaatte itsenne ja muut täällä Porsche-palstalla. Jauhistre... :)
mulle, mua pelottaa...
- aikamoine
Jauhistre kirjoitti:
mulle, mua pelottaa...
epeli, Jauhistre!
- Jauhistre
aikamoine kirjoitti:
epeli, Jauhistre!
olen. Epelipä hyvinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726338- 1385752
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4813604Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192028- 391351
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950