tässä sanat! en vaa tiä mikä biisi! te kaikki ihanat teräsbetoni fanit varmaa kerrotte sen minulle?
Numeromme on yksi
ei mikään muu
Emme anna periksi vaikka murtuisi luu
Meillä on voimaa,
uskoa itseemme
Mitä tekee muut, heille me nauramme
Tänä yönä moni kuulee,
ääneen kirkkaan,
muutoksen tuulen
Rinta rinnan marssimme,
vieressänne kaadumme
Loppuun asti taistelemme viimeiseen mieheen
Erottuu jyvät akanoista
Teemme selvää pakanoista
metalli virtaa suonissamme
veljeskuntamme on voittamaton
On tiedossa tuskaa
verta ja hikeä
Tie voittoon on tulta ja kiveä
Meillä on voima, nähdä totuuteen
Mitä näkee muut, heitä me säälimme
Tänä yönä
Moni näkee
Valon kirkkaan
Metallitotuuden
Rinta rinnan marssimme,
vieressänne kaadumme
Loppuun asti taistelemme viimeiseen mieheen
Erottuu jyvät akanoista
Teemme selvää pakanoista
metalli virtaa suonissamme
kiitusta niille ihanille ihmisille jotka kertois mulle ton biisin nimen !
Mikä Teräsbetonin biisi !!
tietämätön-PMMP RULEZ ! <3
6
847
Vastaukset
- kuntamme on
VOITTAMATON!!
- ispex
Tämähän on---> VOITTAMATON :)
- kumier
tää on metallitotuus
xD =)- se on
- ------------->"voittamaton"
- ihan sama
se on kirjoitti:
- ------------->"voittamaton"
"akana laulu" eli VOITTAMATON!!!!!!!!
- ihminen
ihan sama kirjoitti:
"akana laulu" eli VOITTAMATON!!!!!!!!
toi biisi muuten on voittamaton...
se on ihan best
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401963Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4051635Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491603Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen91314Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60852
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37658