On haettu pimppi-tyylistä nimeä. On se niin kiva kun keikoilla lavalle tulee pimppi.
Miehinen vastaava yhtye, ulkomailla kylläkin, Mr Big.
Jos aikuinen nainen hakisi julkisuutta sukuelimellään, nimi olisi esimerkiksi Vaginamonologi, kuten eräs näytelmä(?) on nimeltään.
PIMPPI
10
4561
Vastaukset
- höh
PMMP = Paula-Mira - Mira-Paula
- toinen syy
Vaginamonologiin osallistuvat Venla-Aino-Gina-Marja ja niin edes päin.
- ä'rtlxzu
PMMP=PAULAN JA MIRAN MOLEMMAT PUOLET
- Wertyy
PMMP tulee oikeasti sanoista; "Paulan ja Miran muikeat paikat".
Tämä on tosi:) Nimeä on sittemmin 'siistitty'. - Äijä1
Tytöt vois joskus sitte esiintyä ilman housuja pimpit paljaana. Vois siinä vaiheessa iskee se pikkuveli biisikin
- pikkuveli veli hei
"pikkuveli veli hei, käy näin
ota hieman joskus myös takaisinpäin"
:D
pikkuveli höylää pimppiä
- dfigveklbj
Pimppi.hihi... se on vauvan ohi.... Liimakolo..Pimppi..seuraava kakkaonkalosta.. hihi
- Anonyymi
Joo myöhässä… mutta saanko kysyä 3 kysymystä
1. Ootteko sormettanut ja jos ootte niin minkä ikäisenä?
2. Sanotteko pimppiä pimpiks vai pilluks vai niin ihan vaan PIMPIKS??? - Anonyymi
Pimppiä on tosi kiva kattoo
- Anonyymi
Niin on mut sitä saa niin harvoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664420
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373170Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 462400
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 221994
- 1961887
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398