Tämän artistin/bändin

Tujo

a Kappaleeseen

b Keikkaan

PETYIN < ja miksi?

4

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapas

Molempiin sanon Kirka. On niin leso tyyppi, ettei arvosta yhtään yleisöään ja laulaa se ei osaa tippaakaan.

• Joo. Kerran olen Kirkan keikalla ollut, enkä suoraansanottuna sen perusteella voi ymmärtää, mitä jotkut siinä raakkujassa näkevät ja kuulevat. Ukkeli pitää yleisöä jonain sätkynukkenaan, joiden on hypittävä, heilutettava käsiään ilmassa ja laulettava silloin kun hän käskee ja tahtoo. sitten haukkuu jos kaikki ei tottele häntä. Ärsyttävää.

Muitakin artisteja on tullut nähtyä ja kuultua esim. Kari Tapio, Arja Koriseva, Markku Aro, Jari Sillanpää, Eija Kantola,Anna Eriksson, Yölintu, Tomi Markkola, yms.
        Ei minusta ole tullut heidänkään fania, mutta en myöskään voi sanoa ,että olisin oikeastaan pettynytkään. Heidän esiintymisensä oli sellaista kuin aikalailla kuvittelin ja osasin etukäteen odottaakkin.

Niiden n. kuuden vuoden aikana mitä olen Tapsa Kansa fani ollut , ja monia hänen keikkojaan nähnyt, niin YHDEN kerran olen pettynyt tai ehkä paremminkin harmistunut.
        Siitä on aikaa n.neljä vuotta kun se tapahtui.
        Lauluihin ja laulamiseen en pettynyt, mutta siihen harmistuin ,kun Tapsa oli silläkertaa niin kenkkumainen niitä bändinsä soittajia kohtaan. Melkein joka biisin aikana kävi jokaisen soittajan luona komentelemassa jotain yms. Yleisöä kohtaan hän oli ihan OK. vaikkakaan ei ollut niin vitsailutuulella, kuin yleensä.
        Eli siitä tuittuilusta bändille jäi vähän kurja fiilis.
        (Kyllähän Tapsa muulloinkin aina sillointällöin bändiään aika selkeesti johtaa, mutta ei sillätavalla, kuin tuolloin.)

• Hellu

Mutta aiemmilla levyillään.
        Jotenkin ote on karannut, liikaa yrittämistä ja ääni jää kiinni jonnekin kurkun yläpäähän.
        Anna käsi on parasta Kirkaa.

• Ei enää ikinä.

Olin tässä joku aika sitten Tulkin Jannen keikalla ja täytyy sanoa, että oli paha pettymys.
      Miehellä kun sitä ääntä ei enää nykyisin ole ollenkaan..

Ja Yölinnun keikoilla en myöskään enää jaksa käydä, koska niillä kuulostaa kaikki biisit samanlaisilta "humputuksilta" ja Simon äänikään ei ole entisensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2367
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      93
      1505
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      949
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe