mistä pomeranian-pentu??

apua tarvitseva

Mistä ihmeestä löytäisin kasvattajan jolla olisi pommipentuja?
Joidenkin kasvattajien sivuilla, mitä olen löytänyt, oon vieraillu mutta missään ei tunnu olevan edes tulossa pentuja!
Tässä alkaa käydä epätoivoiseksi...
Jelppiä?

58

38742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm
    • Omena

      Pomminpentua jos olet vailla,varaudu vuosien jonotukseen.Itse olen nyt jonottanut n.3 vuotta ja EHKÄ tänä vuonna on mahdollisuus saada pentu.Pentuja syntyy kerrallaan vain 1-3 kpl,ja siksi ne ovat niin vaikeita saada.Jotkut kasvattajat myyvät vain tutuille tai tutuntutuille,eivät mielellään täysin outoon paikkaan.Onnea vaan sulle pomminmetsästykseen!Odottaminen maksaa kyllä vaivan,on ne niin söpösiä otuksia.

      • pom<3

        mä olen nyt pomin pentuja katsonut viikon ja paljon olen astutettuja ja tänä vuonna syntyviä pentuja jo löytänyt! EI NE PENNUT ITSESTÄÄN SINNE TULE!


      • 111
        pom<3 kirjoitti:

        mä olen nyt pomin pentuja katsonut viikon ja paljon olen astutettuja ja tänä vuonna syntyviä pentuja jo löytänyt! EI NE PENNUT ITSESTÄÄN SINNE TULE!

        ..mun mielestä tosta vaahdotaan noissa ns. pienpystykorva piireissä ihan liikaa. Ei Pommia vaikea ole saada loppujen lopuksi. Pitää osata vaan etsiä ja kysellä. Tottahan sekin että jos ei ole valmis näkemään vaivaa niin ei sitä pentua kyllä tipukkaan. Itse aloin pommia etsiä vuosi sitten näihin aikoihin ja kohdalleni loppupeleissä osui useitakin pommivauva ehdokkaita. Kriteerini olivat vain sen verran tarkat, että jouduin odottamaan kesään että oikeanlaisen sain. Nyt asustellaan tämän pommineidin kanssa ja aivan loistavasti menee toinen pommi varattu jo. Kyllä niitä on.

        Mullekin selitti monet kasvattajat että narttua ei varsinkaan tule saamaan ja jonot on neljäkin vuotta. Pah! Jos meinaat jäädä tietyn kennelin varauslistoille etkä aijo muuta tehdä, niin sekin on vaihtoehto. Toisaalta voit itse kuitenkin olla aktiivinen ja soittaa useaan paikkaan ja merkata ylös milloin on odotettavissa missäkin kennelissä pentuja ja soitat myöhemmin uudestaan. Ruotsista Pommeja saa kyllä vieläkin helpommin ja mikäli on joku tietty väritoive kuten black & tan tai musta niin niitä ei suomesta niitä ei oikein ole saatavilla. Kasvattajat pitävät ne aivan varmasti itsellään. Ja mitä tuolta rekisteristä katsoin niin niitä värejä ei liiemmin ole ainkaan rekisteröity 15 enempää 6 vuoden aikana.

        mene ja tiedä, etsivä löytää etsimänsä.

        Onnea matkaan!


      • koira10000

        Jos sulla oikeesti kesti 3v saada pommi niin vähän kyllä ihmetyttää koska mulla on ollu 2koiraa ja molemmat ollaan saatu ihan heti, tai sillon ku haluttiin ottaa..ei kestäs ainakaan 3,2tai edes vuotta jos olisitte aktiivisia pennun etsinnässä! ;)


      • koira10000

        Pommin saa vaikka heti kuules Omena -.-


      • nallerasmus
        111 kirjoitti:

        ..mun mielestä tosta vaahdotaan noissa ns. pienpystykorva piireissä ihan liikaa. Ei Pommia vaikea ole saada loppujen lopuksi. Pitää osata vaan etsiä ja kysellä. Tottahan sekin että jos ei ole valmis näkemään vaivaa niin ei sitä pentua kyllä tipukkaan. Itse aloin pommia etsiä vuosi sitten näihin aikoihin ja kohdalleni loppupeleissä osui useitakin pommivauva ehdokkaita. Kriteerini olivat vain sen verran tarkat, että jouduin odottamaan kesään että oikeanlaisen sain. Nyt asustellaan tämän pommineidin kanssa ja aivan loistavasti menee toinen pommi varattu jo. Kyllä niitä on.

        Mullekin selitti monet kasvattajat että narttua ei varsinkaan tule saamaan ja jonot on neljäkin vuotta. Pah! Jos meinaat jäädä tietyn kennelin varauslistoille etkä aijo muuta tehdä, niin sekin on vaihtoehto. Toisaalta voit itse kuitenkin olla aktiivinen ja soittaa useaan paikkaan ja merkata ylös milloin on odotettavissa missäkin kennelissä pentuja ja soitat myöhemmin uudestaan. Ruotsista Pommeja saa kyllä vieläkin helpommin ja mikäli on joku tietty väritoive kuten black & tan tai musta niin niitä ei suomesta niitä ei oikein ole saatavilla. Kasvattajat pitävät ne aivan varmasti itsellään. Ja mitä tuolta rekisteristä katsoin niin niitä värejä ei liiemmin ole ainkaan rekisteröity 15 enempää 6 vuoden aikana.

        mene ja tiedä, etsivä löytää etsimänsä.

        Onnea matkaan!

        heeei! oisko sulla vinkkiä antaa meinasin pommia tyttöystävälle lahjaksi.. toivonut sitä pitkään ja itse olen allerginen mutta kuitenkin olen asunut koiran kanssa 3vuotta joten tuskin niin pieni söpöläinen mitään oireita aiheuttaa... ainakaan toivottavasti itse olen etsinyt netti sivuilta muttei ole iskenyt silmään mitkään muut paitsi virosta tulleet halvat koirat.. kohta muutan omaan asuntoon.. mutta olisi mukava saada myös mukaan tämmöinen söpöliini :3


    • pommipomeranian

      koirat.com sivuilla on pomeranian pentuja. klikkaa pentueet ja pomeranian. siinä on listaa ketä kasvattaa pomeraniaa. siinä on astutettuja ja syntyneitä ja suunnittella olevia pentueita. Myös apula sivustossa on myynnissä olevia koiria. toivottavasti sait vähän apua.

    • 011

      mäkään en löydä mitään... oot hengenheimolaiseni!

    • ripsa 96

      Minäkin jouduin odottamaan päälle 3 vuotta mutta kyllä se löytyy kun jaksaa vain kysellä ja etsiä!!! onnea etsintään...

    • miravaan

      Moikka.
      Pomeranian sijoitukseen, OULU 100km
      Etsin sijoitus/osaomistus -koteja nuorille aikuisille pomeranian-rotuisille koirille VAIN OULUUN JA LÄHISEUDULLE MAX. 100 KM SÄTEELLÄ! Perheisiin, jossa on kokemusta pienistä roduista ja tietoa yleensäkin pomeranian rodusta, turkinhoidosta, kiinnostusta koiraharrastuksiin ja yhteistyöhön!

      Laita sähköpostilla esittely itsestäsi/perheestäsi, koirahistoriasi, ja yhteystiedot.
      Marika I. email (ilmoitus jätetty 24/3/2009)
      [email protected]


      Eli siis jos asut tuossa ympäristössä, niin ota häneen yhteys!

      • miravaan

        Myydään:
        POMERANIAN PENTUJA SAATAVILLA
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        Meillä on kauniit Pomeranian vauvoille saatavilla E-mail: [email protected]
        Tuotekuvaus:
        Olen täysin sidottiin Pomeranian rotu kaunis vauvoille doll kasvot, raskas takit, raskaat luut ja suuri luonne ja laatu. hymyillä Jumala rakastaa sinua!
        Hinta:
        500 €
        Tuotekuva:
        Ilmoittajan yhteystiedot:
        Puhelinnumero:
        045-986654
        Sijainti:
        Helsinki



        POMERANIAN
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        tyttöpentu. Kaunis. Kokeneeseen aikuiseen perheeseen. Synt. 12/08. H.
        Tuotekuvaus:
        Mielellään näyttelyistä kiinnostuneeseen kotiin. Ei lapsiperheeseen. Ei osamaksua.
        Hinta:
        1 500 €

        040-8389136
        Sijainti:
        Tyrnävä




        POMERANIAN UROSPENNUT
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        luovutus vk 17, eläinlääk. tarkastamina, rekisteröiyinä, sirutettuina ja madotettuina. H.
        Hinta:
        1 500 €

        045-1286811
        Sijainti:
        Iisalmi





        JA JOKU SANO ETTEI PENTUJA LÖYDY/ JOUTUU 3-4VUOTTA ODOTTAAN. AVATKAA SILMÄT!!


      • peertza
        miravaan kirjoitti:

        Myydään:
        POMERANIAN PENTUJA SAATAVILLA
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        Meillä on kauniit Pomeranian vauvoille saatavilla E-mail: [email protected]
        Tuotekuvaus:
        Olen täysin sidottiin Pomeranian rotu kaunis vauvoille doll kasvot, raskas takit, raskaat luut ja suuri luonne ja laatu. hymyillä Jumala rakastaa sinua!
        Hinta:
        500 €
        Tuotekuva:
        Ilmoittajan yhteystiedot:
        Puhelinnumero:
        045-986654
        Sijainti:
        Helsinki



        POMERANIAN
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        tyttöpentu. Kaunis. Kokeneeseen aikuiseen perheeseen. Synt. 12/08. H.
        Tuotekuvaus:
        Mielellään näyttelyistä kiinnostuneeseen kotiin. Ei lapsiperheeseen. Ei osamaksua.
        Hinta:
        1 500 €

        040-8389136
        Sijainti:
        Tyrnävä




        POMERANIAN UROSPENNUT
        Osasto:
        Koirat
        Ilmoitusteksti:
        luovutus vk 17, eläinlääk. tarkastamina, rekisteröiyinä, sirutettuina ja madotettuina. H.
        Hinta:
        1 500 €

        045-1286811
        Sijainti:
        Iisalmi





        JA JOKU SANO ETTEI PENTUJA LÖYDY/ JOUTUU 3-4VUOTTA ODOTTAAN. AVATKAA SILMÄT!!

        Kaikki jotka myy pomeranian puhdasrotuisia pentuja 500€ on täyttä huijausta.
        Olen muutamaa kysynyt, mutta ei koiraa löydy. siinä on se jumalan luvattu rakkaus
        Jos saa 500€ pomeranian paperi pennun niin ostan 2 kpl

        Terveisin: [email protected]


      • yks vaan
        peertza kirjoitti:

        Kaikki jotka myy pomeranian puhdasrotuisia pentuja 500€ on täyttä huijausta.
        Olen muutamaa kysynyt, mutta ei koiraa löydy. siinä on se jumalan luvattu rakkaus
        Jos saa 500€ pomeranian paperi pennun niin ostan 2 kpl

        Terveisin: [email protected]

        haahahahahahaha siinä on se jumalan luvattu rakkaus :D !!!!!!!!


    • Pommipoika 5kk

      Viime talvena etsiskelin pentua ja Apulasta löysin ilmoituksen ja sain varattua pennun. Siitä alle kk niin pentu oli meillä. Ja pari kk max Apulassa pyörin päivittäin. Meillä 2 pientä lasta ja arvelin tämän vaikuttavan ettei saada ikinä, mutta kasvattajalla omia lapsia ja luotti, että pentu pärjää. Tältä kasvattajalta varmasti jatkossakin tulen Pommin ostamaan toisen kaveriksi.

      Ja noita ylihalpoja Pommeja ei kannata edes kysellä. Ei ole Suomessa ja pelkkää huijausta. Omasta Pommista maksoin 1600€ ja tuskin alle 1000€ saa puhdarotuista. 1500€ taitaa olla halvimmillaan. Tytöt sitten yli 200€.

      • Pommipoika 5kk

        Korjaus


      • TUTULLAPOMERANIAN

        rekatun, näyttelytasosen pommitytön 1600€:lla.


    • pommin saa

      Jos on aktiivinen on pommin saanti erittäin mahdollista ja nopeaakin. itsellän on ollut pommeja jo vuodesta 2006 ja muistan sen tuskan kun vuoden päivät kyselin pentua. Faktaahan on myös se ettei KAIKKIA kasvattajien nettisivuja ole tietyillä sivuilla esim pienpystykorvat ry tai koirat.com sivuilla. joten kannattaa googketella ja kiinnittää kasvattajien "LINKIT" osioon josta aukeaa useinmiten enemmän ja enemmän rodun kasvattajia joihin ei vältäämättä aijemmin törmännyt. Tietenkin mitä suuremmat vaatimuskriteerit pentua kohtaan on sitä pidempään voi joutua odottamaan. Mutta jos on vain sukupuoli vaateet tai ei edes sitä varmasti tulee saamaan helposti pommin itselleen.

      kärsivällisyyttä kehiin! kyllä se palkitsee kun oma pommi kotiin tepastelee vihdoin.

    • Meeyy-._1

      Katsoimme pommipentua jostain ttpitz sivulta kannattee googlettaa toi --> ttpitz. Itseltämme sieltä on pentu. Hyvä ja rehellinen paikka.

      • hurtanoma

        Katsokaa kasvattajia kennelliiton sivuilta tai koirat.com osoitteesta. Luotettavia ja järkeviä kasvattajia. Pommista kannattaa varautua maksamaan 800-2000 euroa. Hintaan vaikuttaa ensisijassa pennun isän jalostusarvo (ei näyttelytulosta, kansallinen muotovalio, kansainvälinen muotovalio) Pommeja annetaan paljon sijoitukseen ja puolisijoitukseen koteihin jossa ollaan näyttelyinnostuneita (nartut 1-2 pentuetta, uroksilla 1-3 astutusta), mutta vain valmeutuneisiin perheisiin, sijoituskoirien hinnoitteluissa on kasvattajakohtaisia eroja, mutta edullisemmin saa.

        Pommi pentueita syntyy koko ajan, ihan turha vauhkota jostain 3 vuoden jonotusajoista. Pitää vaan osata kysellä oikeilta ihmisiltä, oikealla tyylillä ja olla valveutunut valitsemastaan rodusta. Ota sellainen koira joka vastaa käyttötarkoitustaan.

        VASTAAJA: kohta kolmannen pomerianin omistaja


      • Exitos
        hurtanoma kirjoitti:

        Katsokaa kasvattajia kennelliiton sivuilta tai koirat.com osoitteesta. Luotettavia ja järkeviä kasvattajia. Pommista kannattaa varautua maksamaan 800-2000 euroa. Hintaan vaikuttaa ensisijassa pennun isän jalostusarvo (ei näyttelytulosta, kansallinen muotovalio, kansainvälinen muotovalio) Pommeja annetaan paljon sijoitukseen ja puolisijoitukseen koteihin jossa ollaan näyttelyinnostuneita (nartut 1-2 pentuetta, uroksilla 1-3 astutusta), mutta vain valmeutuneisiin perheisiin, sijoituskoirien hinnoitteluissa on kasvattajakohtaisia eroja, mutta edullisemmin saa.

        Pommi pentueita syntyy koko ajan, ihan turha vauhkota jostain 3 vuoden jonotusajoista. Pitää vaan osata kysellä oikeilta ihmisiltä, oikealla tyylillä ja olla valveutunut valitsemastaan rodusta. Ota sellainen koira joka vastaa käyttötarkoitustaan.

        VASTAAJA: kohta kolmannen pomerianin omistaja

        Eläin.fi Siellä on aika paljon erilaisia koirarotuja, varsinkin chihuahuoita, pomeraneja ja mopseja.. Etköhän tuolta löydä :P


      • Meeyy-._1
        Exitos kirjoitti:

        Eläin.fi Siellä on aika paljon erilaisia koirarotuja, varsinkin chihuahuoita, pomeraneja ja mopseja.. Etköhän tuolta löydä :P

        siis Pommimme maksoi 1200e koska sen tassu ei kehity. muuten olisimme saaneet sen 1500e näyttelykelpoiset pommit maksavat 1800e


    • Nanakki

      Tempore ja Tirhan. Tuolta olen löytänyt ihanan kleinini ja tuolta tulee minulle pomeranian pentukin. Molemmat (narttuja) ovat sijoituspentuja. Kasvattajat ovat todella avuliaita ja ystävällisiä, ja heiltä voit kysyä neuvoa sekä ennen koiran ottamista voit mennä tutustumaan heihin ja heidän koiriinsa. Et varmasti pety. :)

      • :DDD

        Meinaatte ettei toi aloittaja ole neljässä vuodessa löytänyt koiraa??? :DDD


      • pommityttö 7 v
        :DDD kirjoitti:

        Meinaatte ettei toi aloittaja ole neljässä vuodessa löytänyt koiraa??? :DDD

        meidän pommi maksoi 800 e arvostetusta kennelistä :)


      • pommi-rommi-pummi
        pommityttö 7 v kirjoitti:

        meidän pommi maksoi 800 e arvostetusta kennelistä :)

        jos löydäte täältä nettisinne... en halua että kaikki saa tietää sen: hdfguiysdoujsihfggggzixhedisueruuihfxskhnidfyhdsihfydosihfdshjfkidhsihfidshfdishfishihfishfihfisdhfisdhfoishdifhdsihfidsfhidoshfiodhfiohdfiohdfihdsifhidsohfdioshfiosdhfiodshfiohfdihfoidshfioshfiohiofhidsohofhiohfiofifihdihdfihfdihfihhfihdifthrifiprjhfnkchdnxuijfvhdufhvubdghvuyihfuhfgoisdujfierbosdycr89hmy8fricefghyvuihgtyutirjufhirtvogfhjovirtttyhgudfogyfuodfudsfydghujfifsudoifyredgujhfjhsdfiosdur987v34ctguniewxecft658r7ghyfjzhsd8tbcvytcnog8resssssssyjnioxfyhjgxfxujdyidyhfifdugifudgidfuigufdgiufiugifugifuigufiguifugii jha9doishjnifkvhnsdxcfgivklhgblsdögkjxirfeyhkujgfiohfidddddofugidujioudajsioge8fr9guj9fdjgffguygfuidkdsxtyghfcjgyhficxgjfihnnnudfgjfhbugfvibfbhufdghbufdhguufcvhgufvvkoiratcomfhhhsidrybudisyhushkoiratcomjidshuifhdudhtgyretuy8rtynfc87ebty7e788888ytfghuygfuygufygufyudygei8ugnevy898s78bd7t87t8v7r78er878


      • ei t&t

        tt:llä ei ole kovin hyvä maine.. olen kuullut, että ostavat jenkeistä "vanhoja" narttuja, joilla alkuperäiset kasvattajat eivät enää pentuja teetä. sitten teetättävät tällä vielä pennut jonka jälkeen narttu menee myyntiin. itse pidän pommien kohdalla max 3 pentuetta per narttu. muutenkin pidän arveluttavana tuota kasvatusmäärää ja sukusiitosprosentteja. itse en heiltä koiraa ottaisi.


    • aurinkopommi

      Halvat pommit (200-500€) hujausta.Kiinalaiset yrittävät saada tyhmät maksamaan.Oikea pentu löytyy helposti odottamatta www.koirat.com sivuilta tai kennelistä.Se joka halua löytää.Vinkkiksi www.gapabos.net myy tällä hetkellä uros pentua jo muttama kuukausi.Ilmoitus edelleen siellä.Soita ja kysy lisää.Sain sieltä omani.Match showssa voitin sen kanssa pokaalin,se oli paras.Olen ylpeä omasta koirastani,sain niin paljon iloa ihanasta karvapallosta.Käyn nyt matchshowssa jatkuvasti ja nautin kun kaikki ihailevat minun koirani.Onnea sinulle koiran etsimisessä.

      • tahtiri

        Itselläni nyt kaksi pentu joita kasvatan. Eilen avautu silmät kokonaan. Niillä ei ole vielä kotia minne asettuvat, mut niitä en ole alle kahteentuhanteen myymässä enkä huonoon kotiin jossa ei ymmärretä koiraa. Mun ekat pentueet ja uskoaakseni viimeiset mikäli mieli ei muutu jossain vaiheessa.


      • pomkle
        tahtiri kirjoitti:

        Itselläni nyt kaksi pentu joita kasvatan. Eilen avautu silmät kokonaan. Niillä ei ole vielä kotia minne asettuvat, mut niitä en ole alle kahteentuhanteen myymässä enkä huonoon kotiin jossa ei ymmärretä koiraa. Mun ekat pentueet ja uskoaakseni viimeiset mikäli mieli ei muutu jossain vaiheessa.

        Etsin Kainuun tai Oulunläänin läheltä pomeranian/kleinspitz kasvattajaa, onko kellään tietoa??


      • pommitytsy
        pomkle kirjoitti:

        Etsin Kainuun tai Oulunläänin läheltä pomeranian/kleinspitz kasvattajaa, onko kellään tietoa??

        Meillä myös pommityttö Tempore&Tirhan-kasvattajalta. Todella asiantuntevaa ja rehellistä kasvatustoimintaa, jos toisen pommin/muun pienpystykorvan joskus otan, niin aivan varmasti tuolta :) Suosittelen!


      • dummpidu
        pommitytsy kirjoitti:

        Meillä myös pommityttö Tempore&Tirhan-kasvattajalta. Todella asiantuntevaa ja rehellistä kasvatustoimintaa, jos toisen pommin/muun pienpystykorvan joskus otan, niin aivan varmasti tuolta :) Suosittelen!

        Oliko Tempore&Tirhan pitkä odotus lista?


      • Chea.t
        pommitytsy kirjoitti:

        Meillä myös pommityttö Tempore&Tirhan-kasvattajalta. Todella asiantuntevaa ja rehellistä kasvatustoimintaa, jos toisen pommin/muun pienpystykorvan joskus otan, niin aivan varmasti tuolta :) Suosittelen!

        olen hieman tai aika paljonkin erimieltä asiasta, nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä.


    • didi91

      Mitä luulette myydäänkö pomerania helposti sellaiseen perheeseen missä ei ole ennen ollut koiraa?

    • LL

      Mäkin haluaisin tietää ton mitä didi91 tuossa yllä ^ kysyi.

      Ja muutenkin, kuinka helposti heruu yhtään mitään koiraa kokemattomalle? Siis ihan kunnon kasvattajilta.

    • hoh hoijaa

      Sen kuin laittaa ostetaan palstalle apulaan ja keltaiseen pörssiin ilmoituksen niin varmasti löytyy :DD Ei ole todellakaan kyseessä mikään NIIN harvinainen rotu ettei löydy.. ja jos jumankekka kolme vuotta on pomeraniaa etsinyt niin voin vain kysyä että mistä :DD

      • patlux

        no jotkut, nähtävästi ei kaikki, arvostavat sitä että pentu tulee hyvistä ja terveistä vanhemmista joilla saattaa olla myös näyttelymenestystä lisäksi ja tietyn värinen saattaa olla kriteerinä ja millaiset luonteet vanhemmilla on jne ja tietty et ois ihan kunniallinen ja palkittu kasvattaja... jotkut tietty sitten ottaavat vain ensimmäisen koiran minkä sattuuvat ilman papereita esim. käsiinsä saamaan ja maksaavat koirasta sitten kalliin hinnan jälkikäteen... mut kuten sanottua, ihmiset arvostavat eri asioita....


    • jenkkipommit

      Hei kaikki pomeraniania suunnittelevat.
      Olen itsekkin etsinyt pommi pentua jo jonkin aikaa ja vieläkin vaikeammaksi asiasta tekee sen, että etsin valkoista pommi pentua.
      Nyt olen etsinyt pentua muualta euroopasta, mutta hinnat vain kovenevat 5000 euroon asti :(
      Ystäväni löysi Floridan matkaltaan hyvän pommi kennelin, josta olen nyt koiraa ostamassa. Matkustan Orlandoon kesän lopulla pentua hakemaan. Toinen kenneli jonka olen löytänyt on Aasiassa.
      ELI JOS KIINNOSTUNEITA LÖYTYY NIIN VOIN SAMALLA TUODA SIELTÄ TOISENKIN PENNUN. Tällä hetkellä meitä on matkaan lähdössä 4, joten paluu matkalla mukaan saattaa mahtua kolmaskin pentu. Hinta on hieman Suomen tasoa halvempi ja hinta riippuu väristä. Koirilla on kaikki mahdolliset paperit, että saa suomessa sitten kennelliiton rekisteriin. Annan lisätietoja sähköpostitse [email protected].

    • pommivauvat

      Hei kaikki pomeraniania suunnittelevat.
      Olen itsekkin etsinyt pommi pentua jo jonkin aikaa ja vieläkin vaikeammaksi asiasta tekee sen, että etsin valkoista pommi pentua.
      Nyt olen etsinyt pentua muualta euroopasta, mutta hinnat vain kovenevat 5000 euroon asti :(
      Ystäväni löysi Floridan matkaltaan hyvän pommi kennelin, josta olen nyt koiraa ostamassa. Matkustan Orlandoon kesän lopulla pentua hakemaan. Toinen kenneli jonka olen löytänyt on Aasiassa.
      ELI JOS KIINNOSTUNEITA LÖYTYY NIIN VOIN SAMALLA TUODA SIELTÄ TOISENKIN PENNUN. Tällä hetkellä meitä on matkaan lähdössä 4, joten paluu matkalla mukaan saattaa mahtua kolmaskin pentu. Hinta on hieman Suomen tasoa halvempi ja hinta riippuu väristä. Koirilla on kaikki mahdolliset paperit, että saa suomessa sitten kennelliiton rekisteriin. Annan lisätietoja sähköpostitse [email protected].

      • pommivauvat2

        Jaahas, kone jumittaa niin vahingossa tuli kahteen kertaan viesti laitettua..


    • Salmal

      kuulostaa kyllä MELKO hämärältä touhulta.. koskaan en ostais miltään välikäsiltä koiraa näkemättä koiran vanhempia ja paikkaa missä on kasvanut

    • joku

      osoitteessa www.ttspitz .com sain itselleni pommi pennun se on rehellinen ja hyvä paikka sain jo 3kk jälkeen oman pennun joten kannattaa katsoa sieltä pentua ;)

      • TTSPi

        paikka ei todellakaan ole hyvä, se on monen kasvattajan ja yksityishenkilönkin tiedossa.. eipä ole paljoa tänä vuonna pommipentuja tainnut rekkailla/olla pommipiireissä mukana.. syystä että...


    • PomminEtsiä2012

      Jossai oli ilmotus et 150 paperiton pommi myynnis!

      • adhsdklajsljd

        Älä osta paperitonta pommia. Todennäköisesti joko kyseessä ei ole oikea pommi tai sitten pentutehtailu. Älä tue kyseistä toimintaa! Etsi vastuullinen kasvattaja ja malta. Se palkitaan. Nim. Odotin ja sain parhaan ystävän


    • yksinasuja

      onko vapaita pommeja? olen yrittänyt etsiä itse nyt puoli vuotta tuloksetta :(

      • nallerasmus

        hei jos jostain kuulet voitko ilmoittaa myös minulle? täällä syyskuussa täysiän täyttävä kaveri etsii itselleen ja tyttöystävälle sopivaa asuin kumppania :)


    • pompompommi

      Jos te hyvät ihmiset haluatte pommeja, niin olkaa itse omatoimisesti yhteydessä kenneleihin. Kasvattajat eivät niitä aina sivuilleen päivittele ja itsekin pommin omaavana tiedän, että nopeat syövät hitaat ja aktiiviset etsijät saavat koiran nopeiten.

      • Koiraton

        Mutta mistä sitten löytää sen hyvän ja oikean ja rehellisen kasvattajan? Olen nyt seilaillut nettisivuilla, lukenut keskusteluja, ollut yhteydessä kasvattajiin jne. mutta tuntuu kuin tarpoisin hyllyvällä suolla. Koiria on, mutta kun sitten tarkemmin tutkailee asiaa kennelliiton sivuilta, niin jopa paljastuukin, että koiraa ei ole rekattu tai sitten sen emän sisäsiitosprosentti on suuri. Kohta ei tiedä, mitä uskoisi, vai jättäisikö koko Pommin/koiran hankinnan väliin. Pitäisi kait olla vähintään biologi ja eläinlääkäri, että uskaltaisi luottaa... Itse ostin aikoinani koiran eräältä kasvattajalta, jonka löysin rotujärjestön kasvattajasivuilta, sisäsiitosaste ei ollut korkea ja kaiken piti olla hyvin, mutta koira osoittautuikin hermoratavikaiseksi. Koulutus auttoi ja kun kaikki oli kunnossa ja minulla ihana koira, koira kuoli selvittämättömästä syystä autoimmuuniin sairauteen ja minulla valtava suru...


    • vsvsvsvs

      Koirat.com-pentuvälitys, Suomenkennelliitto.fi-pentuvälitys sekä jalostusrekisteri mistä löydät kasvattajat rodun mukaan. Itsellä kaksi pommia-Gapabos kenneli.
      Takuu varmasti ei tiedä onko tulossa mitään sairauksia,niin kuin ei millään muullakaan lajilla.Omat pommit ovat tosi vähän haukkuvia,kasvatuksen tulos. Ei tarvi kuin sanoa hys ja sormi pystyyn,niin tokenevat. Ei ole käytetty mitään rajumpia otteita,pitäähän sitä välillä saada vahtia.Pommi kasvattajia tullut lisää niin myös siten pentuja.Elävä olento on siis aina riski, eikä mikään takuutuote. Pommeissa on tosi pieniä sekä isompia,mullakin on eri kokoisia ja eri näköisiä.

    • Lost

      Hei! Nyt kyselisin täällä paljonko olisitte valmiita maksamaan vaaleasta suloisesta pomeranian pennusta jolla ei ole papereita?
      Pennulle ei saa papereita koska vanhemmat(tai jompikumpi) ilman paprui. Ja pentu tulis espanjasta mukaan koska sieltäpäin löytyy vaaleita toisin kuin täältä pohjoismaista. Mitä mieltä olette?

    • Pommitonparhaita

      Me ostettiin ainakin keltaisesta pörssistä sieltä löytyi yksi tosi luotettava kasvattaja ja siis ihan suomen sisältä. Ja me ostettiin sieltä kaksi koiraa jotka oli terveitä ja ihania:3333 Mutta kaikkiin ei kannata luottaa keltaisesta pörssistä!

    • Anonyymi

      Tilasimme pomerian pennun netti markkinoiden sivulta.koiran piti olla Riihimäellä.maksoimme varausrahan mutta koira olikin Ukrainassa välillä kiovassa animal tullissa maksoimme lentolipunkin yhteensä rahaa meni 25000 eikä koiraa koskaan saatu älkää menkö halpaan niin kuinme myyjän nimi oli villa monin espanjan passilla.osaavat väärentää kaikki asiakirjat rikos ilmoitus tehty.mikään muu ei harmita kun rahat meni ja pahamieli

      • Anonyymi

        25 000? Ja kirjoitusvirheitä koko juttu täynnä. Jos sulla on rahaa, niin olisit sen verran kouluttautunut et osaisit edes kirjoitustaidon. Älä ota koiraa.


    • Anonyymi

      Haluan ostaa koiran

    • Anonyymi

      Ne näyttää vammasilt.

    • Anonyymi

      Haluaisin pomeriannin ja en tiedä miten ilmoittautua pomerian pentu jonoon

      • Anonyymi

        Googleta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe