Lähtee hyvin käyntiin.Käy tasaisesti aamulla kun käynnistää. Mutta auta armias kun tulen risteykseen,
Sammuu risteyksissä
4
1323
Vastaukset
- Ossi
Itsellä toisessa merkissä samoin oirein jokin paineentunnistin rikki.
- santukkainen...
Hei! Miula oli aivan samanlaista vikaa -98 Ka.ssa.
Auto korjaantui kun kaasuläpän ? ( anturi )joku tunnistin vaihdettiin..ja korjaajani selvitti että se on yks ominaisuusvika...
Eli uusi osa ja on toiminut moitteettomasti..*kop kop koputtaa puuta*
Se kantsis tsekata tai paneutua tuohon puoleen.- onneton...
Kiitos kun annoitte toivoa minulle! ostin juuri käytetyn ka:n ja se sammahtelee risteyksiin jne. Tosi noloa..."nainen ratissa". Koskaan en edes autokoulussa sammuttanut autoa risteyksiin, nyt onkin ollut vähän epätoivoinen olo. Pitänee viedä auto korjaamolle, jos sais sen kunnolla pelaamaan, että kehtaa kaupungille lähteä! =) Olikos tuo minkä hintainen operaatio korjauttaa?
- Hermostunut
Asia on hoidettu!
Vaihdettiin tyhjäkäyntiventtiili ja nyt toimii!
Hinta töineen 206€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151429- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31077Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171046Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59838- 32830
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754