Lähtee hyvin käyntiin.Käy tasaisesti aamulla kun käynnistää. Mutta auta armias kun tulen risteykseen,
Sammuu risteyksissä
4
1319
Vastaukset
- Ossi
Itsellä toisessa merkissä samoin oirein jokin paineentunnistin rikki.
- santukkainen...
Hei! Miula oli aivan samanlaista vikaa -98 Ka.ssa.
Auto korjaantui kun kaasuläpän ? ( anturi )joku tunnistin vaihdettiin..ja korjaajani selvitti että se on yks ominaisuusvika...
Eli uusi osa ja on toiminut moitteettomasti..*kop kop koputtaa puuta*
Se kantsis tsekata tai paneutua tuohon puoleen.- onneton...
Kiitos kun annoitte toivoa minulle! ostin juuri käytetyn ka:n ja se sammahtelee risteyksiin jne. Tosi noloa..."nainen ratissa". Koskaan en edes autokoulussa sammuttanut autoa risteyksiin, nyt onkin ollut vähän epätoivoinen olo. Pitänee viedä auto korjaamolle, jos sais sen kunnolla pelaamaan, että kehtaa kaupungille lähteä! =) Olikos tuo minkä hintainen operaatio korjauttaa?
- Hermostunut
Asia on hoidettu!
Vaihdettiin tyhjäkäyntiventtiili ja nyt toimii!
Hinta töineen 206€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356563
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495679- 1184816
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 623021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.512893Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167