Hei!
Ostin tänään pelargonian ja miljoonakellon pistokastaimia ja innosta puhkuen laitoin ne isompaan turvepottiin MUTTA sitten tein ison virheen,ajattelin "vapauttaa" juuret ahdingosta ja poistin niitten päällä olleen "verkon" ja istutin ne.Äsken ystäväni kertoi että sitä "verkkoa" ei saa poistaa joten kysyn teitä kokeneilta ovatko pistokkaani nyt kuolemaan tuomitut?
IIIISO kiitos jo etukäteen!
Emämoka(ko)????
Aloitteleva tarhuri
3
637
Vastaukset
- viherpeukku
Ei ole tuomitut kuolemaan.
Kunhan et oikein kovakouraisesti taimia käsitellyt. Eikä ne pienistä ole moksiskaan näin keväällä.
Kukkarikasta kesää kukillesi!- päinkin
ollaan käsitelty aika kovakouraisesti pelargonian juurakoita eikä siitä ollut yhtään haittaa. Minä jopa pesin kaikki vanhan mullan niistä pois ja laitoin ihka uuteen maahan.
- Anu
ISO kiitos lohdusta:))))
Ja vahingosta viisastuu:)
T.Anu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882