Peniksen koko

Dr. Dick

Naiset useasti huomauttavat miehille heidän peniksen koosta. Haukutaan miehen penistä pieneksi.

kysymys naisille minkäkokoinen on PIENI?

FAKTAA: Miehen peniksen keskiverto koko on noin 14.75cm eli noin 14-15cm jäykkänä.

Alle 14cm penistä voi sanoa pieneksi

Yli 15cm penistä voi sanoa isoksi

Ja 14-15cm keskikokoiseksi

Kuinka moni nainen on mitannut miehen peniksen ennen kuin on päästänyt suustaan jotain sellaista millä ei ole mitään todellisuus pohjaa???

Se miksi kirjoitin asiasta johtuu vain ja ainoastaan siitä, kun netti on pullollaan näitä naisia, jotka haukkuvat miehen penistä pieneksi, vaikka se olisi keskiverron kokoinen tai isompi.

217

137179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti..

      se vaan on normaalista pienempi.. siis pieni..jeps

      • Njähäy

        Tuohan riippuu täysin siitä, millaisiin vehkeisiin
        nainen on ennen törmännyt. Jos naisella on ollut
        vaikka 10 kumppania ja kaikilla on ollut 16-20 senttinen,
        silloinhan se normikokoinenkin näyttää entisiä pienemmältä.
        Jos edellisillä taas on ollut normaaleita
        pienempiä, silloin se 15cm voi näyttää isolta.
        Useimmat naiset eivät varmasti edes tiedä, miltä se
        15cm pitkä näyttää, jos ei ole edellisiä kumppaneitaan
        mitannut.

        Tuskin yhdelläkään naisella on ollut niin montaa
        petikumppania, että se oma näköarvio olisi tilastotieteellisesti
        pätevä :)


    • pokkaa..

      joo.... ei tulis mieleenkään..

      • sä kuulut

        näihin murhanhimoisiin tyyppeihin. Normaali mies vain lähtee kävelemään.


      • Anonyymi
        sä kuulut kirjoitti:

        näihin murhanhimoisiin tyyppeihin. Normaali mies vain lähtee kävelemään.

        Kah! Tätä olen kuullust usein...


      • Anonyymi

        Myöskää
        n ei sovi unohtaa paksuutta!


      • Anonyymi

    • kkksss

      ...miehellä on 22cm seisokissa...se on iso.Pienistä ei o kokemusta..

      • menisi

        vielä leuhkimaan ton kokosella tikulla,se on hammastikku kokoa,minuun verrattuna.Alle 25 senttiset on säälittäviä,ne tuppaa olemaan tumputtajien kokoluokkaa.


      • ksksks
        menisi kirjoitti:

        vielä leuhkimaan ton kokosella tikulla,se on hammastikku kokoa,minuun verrattuna.Alle 25 senttiset on säälittäviä,ne tuppaa olemaan tumputtajien kokoluokkaa.

        Käyppä tuolla kaupungilla näin perjantai-iltana huutelemassa, nii katotaan kuka se mies on...


      • ..........
        menisi kirjoitti:

        vielä leuhkimaan ton kokosella tikulla,se on hammastikku kokoa,minuun verrattuna.Alle 25 senttiset on säälittäviä,ne tuppaa olemaan tumputtajien kokoluokkaa.

        Eipä taida peniksen koosta huomauttelu olla ihan pelkästään naisten hommaa, huomaan.


      • 23
        menisi kirjoitti:

        vielä leuhkimaan ton kokosella tikulla,se on hammastikku kokoa,minuun verrattuna.Alle 25 senttiset on säälittäviä,ne tuppaa olemaan tumputtajien kokoluokkaa.

        Jaa mutta mikä auto sulla on? Mulla ei o mersua, mutta on kaks marsua :D


      • Anonyymi
        menisi kirjoitti:

        vielä leuhkimaan ton kokosella tikulla,se on hammastikku kokoa,minuun verrattuna.Alle 25 senttiset on säälittäviä,ne tuppaa olemaan tumputtajien kokoluokkaa.

        Säälittäviä??? Mulla on 10 senttien.


      • Anonyymi
        .......... kirjoitti:

        Eipä taida peniksen koosta huomauttelu olla ihan pelkästään naisten hommaa, huomaan.

        Olen kumppanini kuoleman jälkeen ollut muutaman miehen kanssa... yksi TOSI ihana mut hän piti taukoa yli 2 kk joten etsin uuden... yksi oli pelkkä panija, kävi vain nussimassa ja lähti joten etsin uuden ja hän on nyt mun kanssa ollut jo liki vuoden... ihana ulkom taustainen...


    • mittaillut

      mutta vaan niitä isompia malleja.
      Pieniä en viitsi ja siitä tulee miehellekin vaan paha mieli.

    • UM:)

      riippuu tietenkin naisen omasta koosta. Että onko itse piukempaa vai väljempää mallia:)

      Mä oo ikinä ääneen sanonut, vaikka mitä olisin mielessäni ajatellut. Tietäähän sen, että on miehille arka paikka - se pieni siis.

      Mutta voi se olla liian isokin. Oikein todella. Silloinkin miehellä on ongelma, kun on vaikee löytää tarpeeks väljä nainen. Mä olen vain yhden hylännyt liian ison takia:))))))))

      • Kerkko

        Niin naisten värkin koollakin on väliä. On tullut kokeiltua jos jonkinmoista ämpäriä ja taas suppiloa. Oman munai koko taas ei ole aikuisvuosina kasvanut joten onkohan se ollut sitten pieni, keksikokoinen ja suuri samaan aikaan?


    • penis

      ei kiihota.

      • Isokaveli

        itellä 19 cm ja oon 16 joten tonne 20cm päi mennää :D


      • ggaawawg
        Isokaveli kirjoitti:

        itellä 19 cm ja oon 16 joten tonne 20cm päi mennää :D

        meikällä sattuu olemaan 34.7cm kanki


      • Anonyymi
        Isokaveli kirjoitti:

        itellä 19 cm ja oon 16 joten tonne 20cm päi mennää :D

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍

        Oon 20cm ja 10v penis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍

        Laitatko kuvan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍

        aa. kirjotusvirhe. tarkotti 20mm


      • Anonyymi
        Isokaveli kirjoitti:

        itellä 19 cm ja oon 16 joten tonne 20cm päi mennää :D

        Vitut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍

        Mitä ihmettä mulla oli sama pituus saman ikäisenä vanhempana se lyheni ja paksuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja minä oon 12 on 20 cm penis 👍

        Itsellä oli kans 12 vuotiaana 20 cm penis nykyään 16 vuotiaana 24 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä oli kans 12 vuotiaana 20 cm penis nykyään 16 vuotiaana 24 cm

        Mä oon nyt 16 ja itellä on 10 cm


      • Anonyymi

        Mikä ei kiihota


    • knock-out

      "Alle 14cm penistä voi sanoa pieneksi

      Yli 15cm penistä voi sanoa isoksi

      Ja 14-15cm keskikokoiseksi"

      Aika minimaalinen ero noilla pienellä ja suurella.
      Ei esim. 20 senttinen välttämättä mikään suuri ole jos se on ohut kuin kukkakeppi.
      Sitä paitsi eiköhän se paksuus ole monelle tärkeämpää kuin pituus.
      Ei se emätin kuitenkaan pituutta taida kasvaa, leveyttä ehkäpä. :>

      • kloi

        Kiihottuessa emätin venyy pituutta muutamia senttejä..


      • Utelias uuno

        Ja siis huom penistä eikä puhuta näistä jotka mittaa persereijästä asti sitä peniksen pituutta :)


      • Dr vagina
        kloi kirjoitti:

        Kiihottuessa emätin venyy pituutta muutamia senttejä..

        Noin 10-12 cm


      • knock-out
        Utelias uuno kirjoitti:

        Ja siis huom penistä eikä puhuta näistä jotka mittaa persereijästä asti sitä peniksen pituutta :)

        :D Ainahan mä kuljen mittanauha kaulassa.
        Alallani tarvitaan matematiikkaa ja mitataan paljon joten kyllä sen osaa jo arvioida.
        ..ja ei, en ole prostituoitu :P

        Mutta muistakaas miehet että se miten sitä heppiään osaa käyttää ratkaisee paljon, oli se sitten pieni tai iso. :>
        Hieman off-topic kylläkin.


      • Mittamies tvl
        knock-out kirjoitti:

        :D Ainahan mä kuljen mittanauha kaulassa.
        Alallani tarvitaan matematiikkaa ja mitataan paljon joten kyllä sen osaa jo arvioida.
        ..ja ei, en ole prostituoitu :P

        Mutta muistakaas miehet että se miten sitä heppiään osaa käyttää ratkaisee paljon, oli se sitten pieni tai iso. :>
        Hieman off-topic kylläkin.

        Peniksen koko ei ole ns. On/off

        Vaan peniksen paksuus/kovuus/pituus on aivan suoraan verrannollinen miten kiihoittava nainen on.


      • ei noin
        Mittamies tvl kirjoitti:

        Peniksen koko ei ole ns. On/off

        Vaan peniksen paksuus/kovuus/pituus on aivan suoraan verrannollinen miten kiihoittava nainen on.

        Paskapuhetta. Siis se, että kovuus ym. riippuisi
        suoraan naisen kiihottavuudesta. Kyllä se enemmänkin
        riippuu esim. mielentilasta, fyysisestä kunnosta ja
        vireystilasta.

        Tuohon mielentilaan se naisen kiihottavuus tietysti
        vaikuttaa, mutta joskus vain tekee niin paljon seksiä
        mieli, että on sama onko vastassa missi vai tavis :)


      • heikka.

        en oikein tuijota penikseni pituuteen,koska haluan nussia joka ilta ja päivälläkin jos on aikaa et ei tartte painaa raskasta duunia raksalla,muuten ei sen kivempaa hommaa olekkaan kun painaa kiimaista vittua,että minun mieli puuhiani on kiimaiset naiset.


      • kangertaja
        Mittamies tvl kirjoitti:

        Peniksen koko ei ole ns. On/off

        Vaan peniksen paksuus/kovuus/pituus on aivan suoraan verrannollinen miten kiihoittava nainen on.

        Nimen omaan oman kiihottumisen aste vaikuttaa täysin peniksen kokoon. Ja sitä paitsi olen kuullut naisten sanovan että ennemmin paksu kuin pitkä...en tiedä miten on mutta minulla on n.5-6 cm paksu eikä kukaan ole valittanut.


      • 17
        Mittamies tvl kirjoitti:

        Peniksen koko ei ole ns. On/off

        Vaan peniksen paksuus/kovuus/pituus on aivan suoraan verrannollinen miten kiihoittava nainen on.

        Niin tai vaikka lampaan :D


      • n

        ..on sinänsä tärkeetä, että jos mun pitäis valita, otanko 2 senttiä liian pitkän vai lyhyen, niin kyllä siihen lyhyeen päätyisin. Liian pitkä oikeesti sattuu.
        Kannataisko alottajan valita seuransa paremmin, jos pienuudesta saa "useasti kuulla huomautuksia"? :P


      • dick i e s

        Mulla on sellanen persehiihtomuna, eli lyhyt ja paksu. Tosi moni on kehunu.


      • Anonyymi
        ei noin kirjoitti:

        Paskapuhetta. Siis se, että kovuus ym. riippuisi
        suoraan naisen kiihottavuudesta. Kyllä se enemmänkin
        riippuu esim. mielentilasta, fyysisestä kunnosta ja
        vireystilasta.

        Tuohon mielentilaan se naisen kiihottavuus tietysti
        vaikuttaa, mutta joskus vain tekee niin paljon seksiä
        mieli, että on sama onko vastassa missi vai tavis :)

        Siis tiedoksenne: jos miehen mars ja venus on oinaassa, hän tarvitsee seksiä tiheästi.. mutta panon jälkeen kumppani ei enää kiinnosta paisi kun panettaa uudestaan
        Se riippuu näistä planeetoista
        eli missä merkissä mars on


    • qwqwq

      vaihtelee suuresti.On sellaisia horopyllyjä, velttoja lerppahuulia, tirakoita takapilluja, neitsyitä jne jne
      Se vaikuttaa enemmän kuin kulli.

      • harvemmin

        naiset tekevät siitä suurta numeroa.
        Mikä miehet tekee niin epävarmoiksi.
        Ei se "pili" eikä sen koko miehestä miestä tee.


      • 21

        Tuo nyt on vaan pienimunaisen miehen puhetta :D


      • afffffsd
        harvemmin kirjoitti:

        naiset tekevät siitä suurta numeroa.
        Mikä miehet tekee niin epävarmoiksi.
        Ei se "pili" eikä sen koko miehestä miestä tee.

        Miehelle peeniksen koko on miehuuden mittari. Ovathan naisetkin kautta historian sen todenneet. Ja se että nainen ei jaa itseänsä kaikille ja on kireä, on todellisen naisen merkki. Mitä tästä enempää voisi sanoa?


      • hah,haa.
        21 kirjoitti:

        Tuo nyt on vaan pienimunaisen miehen puhetta :D

        Ei ole kuin ISO vi...isen Ämmän juttuja kaikki. Ei oo ikinä penistä nähnytkään.


    • Geetruut

      Yli tuhat lukijaa ja yksikään ei pysty kertomaan minkä kokoinen on pieni penis ja silti naiset hokevat alituiseen, kun sillä ja sillä oli niin pieni penis.

      Johtopäätös:

      Naiset jauhavat paskaa heti , kun pitäsi kertoa faktaa he hiljenvät.

      • ja iso on iso

        Kaikki alle 15 cm ovat mielestäni pieniä. Sellaiset 15-17cm on sopiva. 18-21cm on iso ja tämän yli menevät liian isoja. Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin. Samoin kun ei vaakaa tarvita painonhallintaan, peili riittää...


      • Yks vaan
        ja iso on iso kirjoitti:

        Kaikki alle 15 cm ovat mielestäni pieniä. Sellaiset 15-17cm on sopiva. 18-21cm on iso ja tämän yli menevät liian isoja. Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin. Samoin kun ei vaakaa tarvita painonhallintaan, peili riittää...

        -Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin.-

        Missä vaiheessa toteat miehen peniksen koon?

        -Heti, kun nykäiset housut alas

        -Heti, kun alatte rakastella

        -Heti, kun mies saa orgasmin

        Miehen peniksen koko vaihtelee, joten älä tee liian hätäisiä johtopäätöksiä ;)


      • ergewgew
        Yks vaan kirjoitti:

        -Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin.-

        Missä vaiheessa toteat miehen peniksen koon?

        -Heti, kun nykäiset housut alas

        -Heti, kun alatte rakastella

        -Heti, kun mies saa orgasmin

        Miehen peniksen koko vaihtelee, joten älä tee liian hätäisiä johtopäätöksiä ;)

        Oma kalu turpoo yli kolminkertaieksi kiihottuessaan ja normitilassa on pieni, käytännöllistä :)


      • sadan metrin
        ja iso on iso kirjoitti:

        Kaikki alle 15 cm ovat mielestäni pieniä. Sellaiset 15-17cm on sopiva. 18-21cm on iso ja tämän yli menevät liian isoja. Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin. Samoin kun ei vaakaa tarvita painonhallintaan, peili riittää...

        päässä ajava auto on 50 metrin päässä


      • Mistä rajat?
        ja iso on iso kirjoitti:

        Kaikki alle 15 cm ovat mielestäni pieniä. Sellaiset 15-17cm on sopiva. 18-21cm on iso ja tämän yli menevät liian isoja. Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin. Samoin kun ei vaakaa tarvita painonhallintaan, peili riittää...

        Tuohon et taida uskoa itsekään.

        Lepotilassa olevasta peeniksestä ei voi vielä päätellä,
        kuinka iso (tai pieni) se on seisokissa. Se alle 10
        sentin voi hyvin paisua kunnon kaluksi, kun taas se
        lepotilassa 13cm pitkä voi kasvaa vain muutaman sentin.

        Sinä et takuulla erota silmämääräisesti, onko kalu
        14cm vai 16cm, siis sinun mukaasi pieni vai sopiva.

        Luulet ehkä tietäväsi, mutta luulo ei ole sama
        kuin tieto. Sen takia tuollaisten tiukkojen
        pituusrajojen määrittely on lähinnä typerää.

        Et sinä siitä peilistäkään heti huomaa kilon tai
        parin vaihtelua painossa. Sama asia kuin päättäisin
        että kaikki yli 60kg painavat naiset ovat lihavia,
        vaikka useimmat sen painoiset näyttäisivätkin hyvältä.
        Minä vain päättäisin että raja on tuo lukema ja sillä sipuli.

        Miehen kroppakin vaikuttaa siihen miltä vehje näyttää.
        Hoikalla miehellä pienikin näyttää isommalta kuin rotevalla.


      • Anonyymi
        ja iso on iso kirjoitti:

        Kaikki alle 15 cm ovat mielestäni pieniä. Sellaiset 15-17cm on sopiva. 18-21cm on iso ja tämän yli menevät liian isoja. Toiset ehkä tarvitsevat mittanauhaa tämän toteamiseen, mutta kyllä sen erottaa muutenkin. Samoin kun ei vaakaa tarvita painonhallintaan, peili riittää...

        Sopiva kuulemma on ja tohon gategoriaan meneekin. Ja yhtään liika isoo ei oo tullu naisten vehkeistä vastaan. Aina on laidat löytynyt, mut ahtaaks on meinannut parin kans mennä, mut aina ne on kostutettu kunnolla et pari kymmentä kertaa on kelvannut sit jälkeen päinkin eräälle hyvälle, ohi oman ukkosakin


    • tyyne

      Jos on kova nälkä, niin kyllähän se kunnon lenkki nälän vie eikä pikku nakki.

      • Selma

        " kynän koko ei ole pääasia vaan miten sillä kirjoitetaan"


      • ---
        Selma kirjoitti:

        " kynän koko ei ole pääasia vaan miten sillä kirjoitetaan"

        Vaan on se pirun hankala liian pienellä kynällä kirjotella...;DD


      • äääääää
        --- kirjoitti:

        Vaan on se pirun hankala liian pienellä kynällä kirjotella...;DD

        ei mustetta irtoo...


      • ^^.

        kokenut tietää^^


    • kata

      Mulle kelpaa pienenkin peniksen omaava mies.En tajua miksi ihmisten ruumiin osien koosta tehdään helvetin iso haloo.Ihmisiä kaikki ollaan oli sitten minkä kokoinen tahansa.

      • kata

        Maku asioista ei voi kiistellä, niin se sanonta kuuluu.

        Iso lukko tarvitsee ison avaimen.Tuo oli vertaus.


    • Kun kerran pojat kehui kurssilla tietysti pituuksia. Yksi sanoi, että miksi panna pohjaan asti, kun juurta myöten on helpompaa.

      • anssi.

        Toedättekö mikä on kuulemma rodeo kotona. No, kun olet vaimon kanssa takaa päin ja pitelet rinnoista kiinni. Kuiskaat samalla korvaan, että naapurin naisella on suuremmat. Sitten ei muuta, kuin pitelet tukevasti kiinni, että pysyt satulassa. Homman vaikeutta voi kuulemma parantaa, vaikka sanomalla, niin siskollasikin.


      • Anonyymi
        anssi. kirjoitti:

        Toedättekö mikä on kuulemma rodeo kotona. No, kun olet vaimon kanssa takaa päin ja pitelet rinnoista kiinni. Kuiskaat samalla korvaan, että naapurin naisella on suuremmat. Sitten ei muuta, kuin pitelet tukevasti kiinni, että pysyt satulassa. Homman vaikeutta voi kuulemma parantaa, vaikka sanomalla, niin siskollasikin.

        Juu tai kuten yhdelle sanoin, kun tuumas et tunnutpa hyvälle, tokaisin et samaa se äitiskin sanoi


    • *no comments*

      En ole kyllä koskaan sanonut kelleen, että onpa sulla pieni, koska yhdellä vain on ollut oikeasti pieni, ehkä n. 10 cm.

      Kahdella liian iso. Mittaa en osaa heittää tähän, mutta arvioisin n. 20 cm tai ylikin?

      Ja seksikumppaneita on ollut 15 ja ikää 32. Voitte sitten jatkaa tästä sitä lumppu-keskustelua =)

    • iHaveNormal

      onko mun penis sitten asiallisen kokonen kun juuri mittasin se oli jäykkänä 17cm ja muutama mm (ole 16)

      • häjyomena

        Tai siis kumpi mitta otetaan, päältä otettu (mulla 14-15) vai sivusta (17 cm).


      • uunooo
        häjyomena kirjoitti:

        Tai siis kumpi mitta otetaan, päältä otettu (mulla 14-15) vai sivusta (17 cm).

        mulkin on saman mittanen ja oon saman ikänen.. 14-15 päältä päin näyttää olevan ja joku 16-17 sivult mitattuna :P kerran mittasin paksuutta yhest reunast toieen (eli en kierittäny mittaa vehkeen ympäril) ja oli joku 4-5cm.. en oo kyl silti viel ihan varma onks mul pieni vai normaali :P haluisin jonku aikuisen naisen tai ikäsen vastauksen pls!!! :P


      • apuuva
        häjyomena kirjoitti:

        Tai siis kumpi mitta otetaan, päältä otettu (mulla 14-15) vai sivusta (17 cm).

        Mitta otetaan peniksen päältä, häpyluusta peniksen kärkeen.
        Itselläni 16cm


    • JustMe

      Nainen on se osapuoli, joka pystyy enemmän vaikuttamaan siihen miltä se kyseinen penis tuntuu. Eipä se pimppa kovin kiva ole, jos se on löysä kuin ladonovi. Tehkää vain naiset rohkeasti ja paljon pc-lihasharjoituksia :). Sillä tavalla löysäkin muuttuu pian huomattavasti tiukemmaksi ja keskikokoiset penikset tuntuvat suurilta. Tarpeeksi kun reenaa, niin voi saada miehelle tunteen, että muna katkee puoliks sisällä. Nimimerkillä "ai saatana!" :D

    • 14 v

      Olen 14 ja minulla on vähän yli 13 s penis. Kasvaako se vielä? Vai olenko jotenkin jäljessä tai kitukasvuinen?

      • Toivookaan

        Ei kasva. Ei mitään toivoa tulevaisuudelle tommosella tulitikulla HOH! Ja olet kitukasvuinen niin ruumiiltasi kuin älykkyydeltäsikin.


      • vierass
        Toivookaan kirjoitti:

        Ei kasva. Ei mitään toivoa tulevaisuudelle tommosella tulitikulla HOH! Ja olet kitukasvuinen niin ruumiiltasi kuin älykkyydeltäsikin.

        oon 13 vuotta ja mul on 17 cm


      • hyvävaiei
        vierass kirjoitti:

        oon 13 vuotta ja mul on 17 cm

        Mulla 18cm pitkä 5cm halkaisija. onko hyvä?


      • kulli 15 cm

        Mä oon 32v mies ja mulla on noin 15 cm pitkä
        kulli ja se on noin 5 cm paksu.


      • -.-
        vierass kirjoitti:

        oon 13 vuotta ja mul on 17 cm

        sen 13v haluisin nähä jolla lerssi on 17cm...


      • ihaok
        vierass kirjoitti:

        oon 13 vuotta ja mul on 17 cm

        no hei mun muna on 21,4 cm ja oon 15 vuotta


      • hahaha :D

        kyllä aikas nopeesti kasvaa. ja tuon ikäisellä pennulla se varmaan ylettyy polveen asti. kyllähän sillä koolla aina rehennellään, mutta eniten rehentelee ne keillä on ne pienimmät (;


      • nykyää 20cm
        hahaha :D kirjoitti:

        kyllä aikas nopeesti kasvaa. ja tuon ikäisellä pennulla se varmaan ylettyy polveen asti. kyllähän sillä koolla aina rehennellään, mutta eniten rehentelee ne keillä on ne pienimmät (;

        Oon sama poika joka kirjotti sen ku olin 13 vuotias ja 17cm, ni nykyään oon 15 vuotias ja penis on 20cm pitkä.


      • Anonyymi
        nykyää 20cm kirjoitti:

        Oon sama poika joka kirjotti sen ku olin 13 vuotias ja 17cm, ni nykyään oon 15 vuotias ja penis on 20cm pitkä.

        Nykyään olet 32 v ja mulkku on 13 cm. Jos edes seisoo enää.


      • Anonyymi
        Toivookaan kirjoitti:

        Ei kasva. Ei mitään toivoa tulevaisuudelle tommosella tulitikulla HOH! Ja olet kitukasvuinen niin ruumiiltasi kuin älykkyydeltäsikin.

        Olet sitten ihan itse täysi idiootti! Myrkyn itsetuntoa ei saa viedä. Tottakai penis kasvaa vielä ja on normikokoinen. Tumputtaminen lisää pituutta.


    • totuus tämäkin

      Naisiakin on erikokoisia.

      Keskikokoinen penis tuntuu ISOLTA tiukassa kolossa mutta PIENELTÄ väljässä kolossa.

      Miehellä on AVAIN ja naisella LUKKO. Niiden pitää olla yhteen sopivat eli pieni avain pieneen lukkoon, keskikokoinen keskikokoiseen ja suuri suureen. :)

      • mä vaan

        paskan jauhantaa... naiset ovat suunnilleen saman kokoisia kaikki... paitsi jos on synnyttänyt useita lapsia tai harrastanut nyrkki-naintia..


      • sdfsdfsdfsf
        mä vaan kirjoitti:

        paskan jauhantaa... naiset ovat suunnilleen saman kokoisia kaikki... paitsi jos on synnyttänyt useita lapsia tai harrastanut nyrkki-naintia..

        kyllä niissä on havaittavissa ihan selkeitä eroja.


    • Neitsyt mies

      Mulla on erektiossa penis 10,5cm ja levossa 3cm, halaksija on 30milliä. Olen ihan tyytyväinen kullini kokoon. Naista en ole saanut, syytä en tiedä. :(

      • tuppi kulli

        minulla on 14.5cm seisoessa ja levossa 4cm,n,40mm paksu,ja kivekset on pienet.nytkin istun tässä alasti kulli pystyssä ja runkkaan pientä kulliani.minua ei haittaa pieni kullini koko.on nais ystävä tos vieressä ja masturpoi itseään,tää on kivaa.


    • vieras_234

      23 vuotta olen ja pituus 11cm. Oon muutenkin kyllä lyhyt. Riittääkö toi yhtään?

      • penis 15cm

        Olen 32v ja kulli on seisokissa 15cm ja noin5 cm paksu ja kyllä jotkut on sanonut ja on myös ollut todella tiukkoja tyttöjä jotka on siis olleet todellakin puristavia kun on työntynyt sisään ja ah miten mahtava tunne! ja tyttö vielä sanoi että sulla on iso kulli.


      • kunhan on omat
        penis 15cm kirjoitti:

        Olen 32v ja kulli on seisokissa 15cm ja noin5 cm paksu ja kyllä jotkut on sanonut ja on myös ollut todella tiukkoja tyttöjä jotka on siis olleet todellakin puristavia kun on työntynyt sisään ja ah miten mahtava tunne! ja tyttö vielä sanoi että sulla on iso kulli.

        Niillä vehkeillä mennään mitä on saatu, vai mitä.

        Turha siitä sen enempää on spekuloida.


      • Anonyymi

        Oma penis on itelle paras olkoon se miknkätahansa kokoinen ...jokaiseen kokoon löytyy
        sopiva nainen kunhan etsii vaan ....


    • kissedthrutheheart

      Itse pidän yhtenäisistä miesten vartalolinjoista.Että en näe selviä päätyäärivetoja.Mies,joka on notkea ja liikkuu mystisesti kadoten nurkan taa,viestii minulle omaavansa itseäni miellyttävän kalsarivarustuksen.Näen heti kuka käyttää boksereita,jotka ovat off-valkoisia..Se on söpöä kun mies muka äkäisesti torjuu torjumisen vuoksi,vaikka en edes huomannut,onko hän seksuaalinen.Sellainen mascarakatseinen notkea vetyblondi,siis perusmies, saa kyllä parvekepaikan sisäiseen maailmankatsomukseeni."Kunpa voisin säärilläni syleillä" ajattelen.Yritän lipua hänen tavallaan coolisti vihollisteni ohi, kuten I don't have time to feel hate for you.Ei toimi,koska se on miehen matkimista.Mutta silti.En löydä sanaa miehen genitaaleille,koska merkkikalsarifriikkini käyttää latinaa kanssani.

    • väärässä..

      15cm penis ei ole mikään norm. isompi!

    • aikuinne nainen

      Eli siis arvon ihmiset, tarkoitan juuri tätä lantionpohjalihastreeniä jota voi harrastaa missä vaan ja miten vaan.Sen jälkeen ei todellakaan ole väliä minkäkokoinen vehje miehellä on koska kaikki tuntuu vaan niin pirun hyvältä kummastakin osapuolesta..

      • Lähinnä ihmetyttää nää naiset jotka puhuu siitä pituudesta aina. Kuitenkin jos yhtään ihmisen anatomiasta mitään tiedät niin ei se naisenkaan emätin loputon kaivo ole. Normaalisti se syvyys on siinä 7-10cm välillä ja sitten joku nainen sanoo, että sen munan pitää olla 20cm vaikka puolet siitä jää kokonaan käyttämättä.
        Mä ymmärrän täysin sen paksuus jutun, mutta toi pituus on aina mua hämännyt.


      • Siitä
        beefcake kirjoitti:

        Lähinnä ihmetyttää nää naiset jotka puhuu siitä pituudesta aina. Kuitenkin jos yhtään ihmisen anatomiasta mitään tiedät niin ei se naisenkaan emätin loputon kaivo ole. Normaalisti se syvyys on siinä 7-10cm välillä ja sitten joku nainen sanoo, että sen munan pitää olla 20cm vaikka puolet siitä jää kokonaan käyttämättä.
        Mä ymmärrän täysin sen paksuus jutun, mutta toi pituus on aina mua hämännyt.

        pituudesta on hyötyä, jos haluaa monipuolisia asentoja. Ei luiskahda niin helposti pois kesken kaiken ja jotkut asennot eivät lyhyellä edes onnistu.


      • höps...

        Jos penis tuntuu liian pieneltä, se johtuu sitä, että et ole vielä oppinut käyttämään lantionpohjalihasten koko potentiaalia. Kannattaa opetella, lupaan että seksi muuttuu aivan käsittämättömän paljon nautinnollisemaksi, kun osaat. No, miehen pitää tietysti olla jutussa mukana ja antaa naisen käyttää niitä lihaksiaan. Jos äijä vaan pumppaa tiiviiseen tahtiin, siinä ei paljon lihaksilla juhlita...


      • kuullut
        höps... kirjoitti:

        Jos penis tuntuu liian pieneltä, se johtuu sitä, että et ole vielä oppinut käyttämään lantionpohjalihasten koko potentiaalia. Kannattaa opetella, lupaan että seksi muuttuu aivan käsittämättömän paljon nautinnollisemaksi, kun osaat. No, miehen pitää tietysti olla jutussa mukana ja antaa naisen käyttää niitä lihaksiaan. Jos äijä vaan pumppaa tiiviiseen tahtiin, siinä ei paljon lihaksilla juhlita...

        mikropeniksestä? Sellainen on liian pieni pienimpäänkin pilluun.


      • ..........
        kuullut kirjoitti:

        mikropeniksestä? Sellainen on liian pieni pienimpäänkin pilluun.

        Jokseenkin harvinainen. Eiköhän tässä ketjussa nyt ole kuitenkin tarkoitus puhua normaalin vaihteluvälin mitoista.


      • Juuriniinon
        Siitä kirjoitti:

        pituudesta on hyötyä, jos haluaa monipuolisia asentoja. Ei luiskahda niin helposti pois kesken kaiken ja jotkut asennot eivät lyhyellä edes onnistu.

        Joo. Takakauttarintojenvälistäsuihin ei onnistu 13 senttisellä. Muut asennot meillä kyllä menee.


    • pieni.

      Nimittäin se 14 cm. Pitääköhän juttusi edes paikkaansa?

    • nainen ..

      Asia on katsos silleen, että en ole koskaan mitannut yhdenkään mieheni peniksen pituutta. Joku heistä on saattanut mainita sen itse mitatun pituuden, mutta vähänkö mulla mitkään numerot pysyy mielessä.

      No, nyt on myös niin, että yhdelläkään näistä miehistä ei ole ollut mielestäni pieni penis. Kokoerot ovat kyllä huomattavia, mutta kaikkiin pystyy sopeutumaan, kunhan koko ei ole miehelle itselleen ongelma.

      Ehkä se pieneksi haukkuminen ei itse asiassa viittaakaan suoranaisesti miehen ominaisuuksiin, vaan on tarkoitettu ihan puhtaasti haukkuasanaksi. Onhan se selvää, että sitä loukkausta käytetään, mikä tuntuu tepsivän. Samasta syystä miehet tuppaavat nimittelemään naisia horoiksi...

    • Nih!

      Naiset mittaavat oman kämmenensä. Etkös sitä tiennyt? Omalla miehellä on n. 18 senttinen. Eli kun otan miehen peniksestä kiinni kaksin käsin, siitä jää vielä n. 3 senttiä yli. Vallan passeli peli! :)

      • SuperDestroyerMachine

        Aika passeli peli ja vielä kun hoitaa kunnolla hommat muutenkin.


      • dayum

        Miehen penis on 3 kertaa miehen peukalon pituinen.














        Ja kun naiset ovat lukeneet jo tänne asti, miehet vielä tuijottavat peukaloaan (vitsiä lainaten).


      • minimuna
        dayum kirjoitti:

        Miehen penis on 3 kertaa miehen peukalon pituinen.














        Ja kun naiset ovat lukeneet jo tänne asti, miehet vielä tuijottavat peukaloaan (vitsiä lainaten).

        Olen 48v ja minulla on pieni 9,6cm ja halkaisija 3,3cm. Vaimo tykkää isosta ja niinpä hän saa säännöllisesti vierasta. Omakin pili tuntuu isommalta kun pääsee liukkaille.


    • ...............

      Miehet vertailee peniksiään keskenään ja nainen lähinnä miehensä penistä siihen omaan värkkiinsä verrattuna. Mutta pitäskö mun nyt sit lopettaa tilanteen vaikuttaessa sanomasta jälkikäteen, että miehellä on iso? Vaikka siinä vaikuttaa tosi paljon se, että olen ahdaspaikkainen eikä mies nyt varmaan mitään jättipenistä omista. Näh, antaa mennä, kun mies siitä myhäilee.

      En ole ikinä kyllä kuullut kenenkään naisen puhuvan miestensä peniksistä enkä itsekään sanonut, mutta mitä nyt näitä peniskirjoituksia palstalta miehiltä lukenut, niin siinähän voi vaan tosiaan virkota, että nainenkin sitten pari numeroa liian suuri. Koska sopivuushan siinä se pointti on. Ja jos kerran on aikaisempaakin kokemusta, jossa sentit toimintaan riittänyt, niin tonhan vaan voi pistää sen vastapuolen tökeryyden ja typeryyden piikkiin. Tollaset arvostelut on musta aika moukkamaisia (oli se sitten kummalta sukupuolelta tahansa), kun varsinkin kyse asiasta, jolle ei oikeastaan mitään voi tehdä tai ratkaista. Jos se elo on mahdotonta ja sukupuolivärkit ei yhteen sovi, niin mitä siinä sitten marmattamaan. Jos siis niin paljon asia haittaa.

    • ar90ga8

      tiedä mutta sellainen joka mahtuu suht pienen käden sisään kun runkkaa jo on pieni!!! ei se "eleffantikyrpäkään" mikään järin kiihoittava ole mutta silti kiihottavampi kuin minikikkeli jos mietitään tilannetta ennen seksiä. tulee mieleen pari kiloa lihaa sellaisesta elefantti max supersizesta ;D. kaunis ja suhteeellisen suora kyrpä on kiihoittavin vaikka eihän sitä pakko ole katsoa niinkuin ei naisen riippuvia ja lässähtäneitä tissejäkään ole pakko katsoa , nih :D

    • Koko kokko

      Kerrankin fiksua puhetta penistenkoko asiasta eikä aina sitä diipadaapaa eli mulla on metrinen halko jne.

      • kukon munat

        mulla onkin 2-metrinen halko


    • määääääääää

      ei lisättävää paitsi pienin mihin olen törmännyt oli 5cm seisokissa..

      • määäääääääääääääääää

        oonkin törmänny 3.5 cm erektiossa!!! ennätys!! ei siis oo mun vaan kaverin. (en kerro että sen nimi on eemeli lehtinen ja että on se oikeesti abou 4.5 cm)


      • Anonyymi
        määäääääääääääääääää kirjoitti:

        oonkin törmänny 3.5 cm erektiossa!!! ennätys!! ei siis oo mun vaan kaverin. (en kerro että sen nimi on eemeli lehtinen ja että on se oikeesti abou 4.5 cm)

        kuka oletkaan olet idiootti


    • 21

      Ihan minkä tahansa kokoista penistä voi haukkua pieneksi. Ihan samoin kuin ketä tahansa ihmistä voi haukkua tyhmäksi. Kysehän on haukkumisesta, halojaa, halojaa.

      • lollololpoiohkf

        munaa ei voi haukkua pieneks..... googleta.


    • Aika pitkä aika

      Siis onko jollakulla pakkomielle nostaa jotakin vanhoja peniskeskusteluja tänne esille?

      Onkohan jo teini-ikä päässyt loppumaan tuossa välissä vai vieläkö aihe kummastuttaa.

    • ..,,.,..,

      Pieni on sellanen et normi kortsukin on sille liian suuri.

    • Kommmmmenttitttttti

      Enpä voisi ikinä kuvitella päästäväni suustani tuollaista, mittauksilla tai ilman. Enkä kyllä ole koskaan kuullut kenenkään (sitten seiskaluokan) puhuvan että jollain on "pieni". Muutamista isoista tai erityisen taitavista on kyllä ollut puhetta, mutta en kyllä ikinä ole kuullut kenenkään moittivan miehen penistä pieneksi...

      Minulla henkilökohtaisesti on kokemusta vain yhdestä miehestä, ja kun sitä ennen erektiossa näkemäni penikset olivat muutamat teinivuosien uteliaat pornovilkuilut, niin sillä skaalalla omalla miehelläni on kaiketi pieni. Todellisuudessa kuitenkin varmaan keskikokoinen? Niin tai näin, niin minulle tämä mies oli aluksi iso, ja nyt vuosien harjoittelun jälkeen täydellisen sopiva.

    • Metal Girl

      kuullut trollista? Jos nainen oikeasti väittää, että vain yli 20cm pitkä patukka kelpaa ja muut ovat pieniä, hän trollaa.

      Olen joskus lukenut jostain, että valtaosalla miehistä on n. 13-17cm pitkä penis ja se riittää aivan hyvin naisen tyydyttämiseen. Vain aniharvalla miehellä on niin pieni ettei se tunnu missään tai niin iso ettei seksi enää onnistu ilman kipua.

      • penanpersereikä

        jaacpoot. ja 7 cm levee peräaukko


      • ......

        Niinhän se on 90% miehistä omistaa 13-17cm lerssin...


    • Mari-Ella-

      Mitä siittä sitten?
      Kierrä semmottiset naiset vaan sitten kaukaa, mitä niittä suremaan.
      Syrämmellä sitä nairaan, eikä vehkeillä. Sillonko on syrän mukana, niin on ihan se ja sama ulkonaisilla tekijöillä.
      Ne saattava venkslata kaikenikään itsensäviihdytysongelmissaan, eiväkkä ikinä löydä tarpeeksi rakasta.

      • ja ja ja.

        Minä tiesin.

        Mittää en tarvihe.

        ja ja ja

        Minä olin hirveen humalassa.


    • Koko Kokoa on

      Koko ei tarkoita paljon mitään todellisuudessa, mikä on tärkeintä, joo, kuinka monta metriä per sekuntti se toimii.

    • näin on ......

      vitun koosta se on kiinni jos sitä jaetaa kaikille 14v lähtien eikä jumpata ala pään lihaksia niin se ei kelpaa kun m.metri kyrville ne panee kaikkia mitkä liikuu oli sit ruma tai lihava.

    • isonperään

      Siis 14-15cm penis on kyllä liian pieni. Sellanen 17-20cm on paras ja 4-5cm paksu. Nams. Tuollasta on ihana saada.

    • ...

      Täältä löytyis 19.5/5cm...suonikas kostaja....

    • isonperään

      Oihh oispa ihana kun löytäiski sellasen miehen jolla on iso kunnon kalu eikä mitään nakkeja. Kyllä iso mulkku tuntuu aina paremmalta kuin keskiverto tai pieni. Ohan siinä toki tekniikallakin osansa.. Mut jos on pieni ja tekniikka kuin kohallaan tahansa niin ei se auta.. Iso on aina iso. Mun mielipide.

    • ....

      Oot oikeessa tyttösein, voi varmaan tuntua itsekehuskelulta muutamien naisten kommentit .."täydellinen mies".."voi mikä kundi".."sulla ollu varmaan satoja kumppaneita"ym.suonikas kostaja

    • llllllldddddddddd

      Suonikas kostaja.. :D Vittu mä repesin nauruun

    • hiphop lala

      Mulle ei koskaan riitä mikään vaan jään aina puutteeseen.Godzilla.

      • ja ja ja.

        Minä tiesin.

        Mittää en tarvihe.

        ja ja ja

        Minä olin hirveen humalassa.


    • Infoarvo nolla

      En koskaan, KOSKAAN, K-O-S-K-A-A-N sanoisi puolisoni penistä pieneksi. Riippumatta siitä, minkä kokoinen se on!! En kuulu siihen ihmisjoukkoon, joka tuntee tarvetta tahallisesti yrittää mahdollisimman verisesti loukata lähimmäisiään.

      Tuskin tuollaisella väitteellä on tarkoituskaan informoida miestä todellisuudesta, sen enempää kuin silloin jos joku haukkuu toista läskiksi tms. Jollain voi olla pieni muna ja joku voi olla läski, mutta näiden lausuntojen funktio tuskin on olla informatiivisia, joten niitä voi huoletta laajentaa medium-munaisiin ja normaalipainoisiin.

      • kutaaaaa--

        no en minäkään millään viihtis moittia, mutta olen Onnen nainen minun kullalla on reippaasti yli 20 seisokis..kenelle kiitos


    • cm-

      eikö se naiset ole silloin hyvä kun se seisoo ja jaksaa pitkään.

    • pieni?normi?iso?

      mulla on 16,5 cm penis paksuutta kai jotain 13 cm mihin kokoluokkaan toi teidän mielestä sijoittuu.

      • 8 inches

        Kyllähän tuo 16,5cm vielä ihan normi koko on,varmasti työt tekee paremman puutteessa!!


    • ghdfh

      Ei se penis ole pieni vaan se pillu on iso.

    • Jepupepujee

      Tajuaako puoletkaan täällä kirjoittavista ääliöistä, että paksuus se on joka tuntuu naisessa. Lyhytkin voi olla paksu, ja pitkä taas ohut.

      • tajuaako

        Tajuaako se toinenkaan puoli kirjoittavista ääliöistä että pituuskin tuntuu naisessa. Pieni paksu nysä ei voita pitkää keskivertopaksuista.


    • saamaton :/

      ehkä miehestä tuntuu ihan samalta pieneks moittiminen ku miltä naisesta tuntuu,jos mies kertoo naisen vehkeen suuruudesta. (esim. pohja ei tuntunut, kannattais ehkä vähän treenata, ym.)

      Ois vaan hyvä jos yritettäis hyväksiä toisemme sellaisina kuin olemme.

      Elämää on eletty, eikä aina voi ulkomuodoilleen ja koolleen mitään.

    • Pienimuna

      Ketä kiinnostaa jotku pituudet kyllähän noita naisia riittää vaikka onki näitä keskusteluja lukien vaan 17cm . Onko se kulli luotu teille että voitte tänne siitä kirjotella? Sillä aikaa kun me johtajat etsimme sitä kotioveamme ;) Sillä kun on muutakin käyttöä kuin mittailla ja kertoilla tuloksia netissä

      • ...

        Kateus vie kalatkin vedestä....


    • Tytteli..

      En sanoisi 15cm vielä isoksi,iso alkaa oleen vasta lähempänä 20cm,vielä jos on paksuutta..niin nam.

      • zz.............

        Siis onko jollakulla pakkomielle nostaa jotakin vanhoja peniskeskusteluja tänne esille?

        Oottko noin puutteessa. Mene vähän ulos kirjoittelusi lomassa tapaamaan OIKEITA immeisiä.


    • Tytteli..

      Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa!!!näköjään sinuakin kiinnostaa kun vaivauduit kommentoimaan...

      • hih,hii.

        se on toi silipa-tuuli.


    • tekee höpöä"

      En ole koskaan rakastellut alle 20cm vehkeellä,onpa mulla ollu tuuri..en kyllä valittis lyijykynäkaveria,kyllä koolla on merkitys..Ja 24 seisokissa on aivan kiva vaikka pitää olla ...ja hyvä esilämmitys,molemminpuoin

    • ei kiitos!

      Kyllä sen on oltava kunnon kokonen. En nyt mittanauhan kanssa kulje, mutta toista kertaa en sänkyyn mene jos se on prinssinnakin kokonen!
      "Liian iso" on paljon parempi, ei haittaa vaikka vähän sattuiskin, sitä parempaa se on!

    • 20 senttiä

      Vika ei useinkaan ole pienessä airossa, vaan siinä, että järvi on liian suuri soudettavaksi.

    • 10+8

      Normi 15cm täällä, noin 4,5cm läpimitta. Nainen voi kavuta päälle ratsastamaan ja ottaa peniksen sisäänsä juurta myöden ja laueta hieromalla samalla klitorista mun etumusta vasten. Orgasmi tällä tavoin on lähes aina taattu, yhdessäkin suhteessa seurustelin naisen kanssa joka ei ollut koskaan saanut orgasmia, mutta laukesi tällä tavoin ja pelästyi ekaansa niin kovin että muistan yhä ilmeen tämän kasvoilla joka oli kyllä niin aito, oli muuten yksi elämäni parhaita hetkiä, siis romanttisessa mielessä. Tuskin onnistuis jos olis pidempi penis, joten olen todella tyytyväinen.

    • Huippuaviomies

      Minulla on sellainen heppi, että vaimoni saa aina ihan TAJUTTOMIA ORGASMEJA.

    • wu3095jesöjgle

      Itseltäni löytyy osittain vessapaperirullan putkea paksumpi ja 17-18cm (suoristettuna kun hieman vasemmalle käyrä) penis ja kehuja on tullut myös kivenkovasta erektiosta. Peruskokoiset kortsut puristaa, mutta mahtuu ihan juureen asti. Olen varma, että omani on hieman normaalia suurempi ja peniksen koko periytyy hyvin paljolti oman isän mittoihin. Ja naisetkin voisi joskus tyytyä siihen mitä on... eipähän tarvitse miettiä miksi ei suhteet toimi kun luuraatte baarissa isomunasten perässä.

    • asd

      keskimitta on noin 13cm, alle 11cm alkaa olla pienehkö, yli16cm iso. mutta nämäkään eivät ratkaise, vaan todellisuudessa vastaanottavan reiän koko ratkaisee sen, minkä kokoinen sulla on :) ei mulla muuta sanottavaa

      • mitta expert.

        Siis onko jollakulla pakkomielle nostaa jotakin vanhoja peniskeskusteluja tänne esille?

        Oottko noin puutteessa. Mene vähän ulos kirjoittelusi lomassa tapaamaan OIKEITA immeisiä.


    • yskähdys...

      OHUUS kannattaa ottaa huomioon. Ja koko pienentyneenä, anteeksi tämä ilmaisu.

      • kröhöm...

        Käytännöllisyyttä miettien, esimerkiksi urheilutilanteissa on usein hyötyä, että lahkeessa on vähemmän. Urheilun aikan penis muuten pienenee entisestään, sama efekti kuin kylmällä.


      • yskähdys...
        kröhöm... kirjoitti:

        Käytännöllisyyttä miettien, esimerkiksi urheilutilanteissa on usein hyötyä, että lahkeessa on vähemmän. Urheilun aikan penis muuten pienenee entisestään, sama efekti kuin kylmällä.

        Keppi pieni, kalukukkaro iso on joillakin.


    • !!

      24.3.2006 Jo yhtä HULLU!!

    • kfdgvzd

      onko sopivan pituinen?
      pituus:16cm
      paksuus:15cm

    • lgäpv'

      Mites lesboseksi? ei tarvita mitään penistäkään naisen tyydyttämiseen.

    • mrlovalova

      Heh, 17v.. 20cm, kyllä tyttöystävä tykkää:)

      • Lestadiolaispoika

        mää oon 12 vuotta ja 25cm on kulli. Kyllä Voitto-setä tykkää imeä mun sykkivää ja hieroa sitä kinkkujensa väliin. Taivaspaikka on lunastettu!


    • nainenikää26v.

      Mun avopuolisolla oli tosi iso ja aina kun puuhastelimme hänen piti ihan valtavasti kiihottaa minua ensin ja sormeilla, että sai "löystettyä" minua, että mahtui tulemaan sisään. Muuten sattui ihan törkeästi. Hän myös pääsi niin syvälle, että halutessaan/vahingossa sai aiheutettua sellaista kipua, että olin rikki (vatsakipeänä) vielä seuraavana päivänä... Eli kaikki piti tehdä todella varovaisesti ja häneltä meni aika helposti "innostus" kun mua sattui...

      Eli ei kaikki naiset tykkää niin isokokoisista. Ja tähän vielä lisättävä, etten mä ole mitenkään "liian tiukka" kun kaksi sormea mahtuu venyttämättä sisään. Ja kyllä mulla on vahvat lihakset siellä, joten puolisoni tuli myös nopeasti.

      Nyt seurustelen miehen kanssa, jolla on pienempi... Ei tarvitse olla varovainen, vaan hän saa tulla niin syvälle kuin tahtoo ja voimme rakastella useita kertoja päivässä, ja pääsen oikeasti puristamaan miestä sisälläni pelkäämättä kipua.

      Eli ihan vaan teille mittaajile... Koolla ei ole niin väliä, kunhan on sopivat parit keskenään :)

    • Get real

      En nyt sanoisi että meikäläisen päälle 15cm olisi iso :P, sitä paitsi tässä ei sanottu paksuudesta mitään, vaikka varmaan varsinkin sillä on aika paljon väliä - enemmänkin kuin pituudella.

    • pilipali :)

      Eikös peniksen jatkeita saa jostain, en muista mistä katselin.

      • treyt

        Eikös toi Autokeskus oo ainakin maahantuoja bemareille? Vai tarkotiks ihan jatkeitajatkeita? No niitähän kyllä löytää noista nettiseksikaupoista ihan..


    • mamamarakato

      Peniksen pituus about 18cm, ehkä 17cm. Paksuus pääosin 4,5cm ja tyvestä päin 5cm. Varmaan suht lähelle normia, ei kuitenkaan kommenttia viimeksi nainen ainakaan sanonut, en kyllä kysynytkään. Ja iältäni olen parikymppinen.

      • H-X

        Mä voisin tulla avittaa mittaamisessa;) Mitataan perzeestä, niin saadaan sullekin normaali palstakulli, koska tuohan ei ole sellaista lähelläkään...


      • 9´0wujf
        H-X kirjoitti:

        Mä voisin tulla avittaa mittaamisessa;) Mitataan perzeestä, niin saadaan sullekin normaali palstakulli, koska tuohan ei ole sellaista lähelläkään...

        Älkää pojat langetko tähän ansaan. H-X uskottelee teille, että palstaohjeiston mukaan oikeaoppinen tapa mitata on tunkea hyvän matkaa mittaa persiiseen ja siitä lähdetään sitten kissanhäntäreittiä ottamaan lukemia. Mitan survomiseen H-X "avuliaasti" on tarjonnut orgaanista survintaan. You've been warned! ;D


      • H-X
        9´0wujf kirjoitti:

        Älkää pojat langetko tähän ansaan. H-X uskottelee teille, että palstaohjeiston mukaan oikeaoppinen tapa mitata on tunkea hyvän matkaa mittaa persiiseen ja siitä lähdetään sitten kissanhäntäreittiä ottamaan lukemia. Mitan survomiseen H-X "avuliaasti" on tarjonnut orgaanista survintaan. You've been warned! ;D

        Paljonkos me sulle saatiinkaan sitä mittaa tuon orgastisen survimen kanssa?

        Olikos 13.52cm vai?

        Pitikö sinun saatanan runkkarin mennä pilaamaan mun mittaussessiot liian tarkalla kuvauksella? Kukaan kohta suostu mitattavaksi. Tai sit on ovella ruuhkaa.

        Olishan sullekin enemmän mittaa tullut, mutta kun ei saatu sitä pilperöä pystyyn. Lievähkö keskiraajan halvaantuminen kyseessä, otaksun. Olen pahoillani jos mielesi pahoitin huonolla tuloksella.


    • XXXXXL

      Alussa käytän isoa Koota muualla pientä

    • saadmaan

      Onko 14 cm häpyluusta pieni vai keskiverto?

      • Kalun Lutkuttaja

        Keskiverto kalu.


    • FantasyOfA11ium

      Purjoa syömällä peniksen kasvu räjähtää käsiin, olkaa varovaisia!

    • Anonyymi

      Juttelin kerran koosta kahden naispuolisen kaverin kanssa ja heidän arvio oli että 16-17cm olisi keskivertokoko.

      Tuli myöhemmin toisessa yhteydessä "näytettyä" oma erektiomuna ja silloin toinen tokas että ei tuo itseasiassa eroa siitä mitä on itse nähnyt, kun tuli puheeksi vanha keskustelu.

      Itsellä kuitenkin vain 13/15.5 lyhyt peliväline. Ota näistä sitten selvää.

      • Anonyymi

        Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.
        Oon 179cm urheilullisella kropalla 44M. Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmin tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :) Ongelma on siinä kun hän oo saanut niin sanoo herkistyvänsä niin paljon, että pitää lopettaa mahdollisimman nopeasti sen jälkeen. Siinä tulee kiire saada itselle hoidettua huipentuma

        Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.
        Oon 179cm urheilullisella kropalla 44M. Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmin tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :) Ongelma on siinä kun hän oo saanut niin sanoo herkistyvänsä niin paljon, että pitää lopettaa mahdollisimman nopeasti sen jälkeen. Siinä tulee kiire saada itselle hoidettua huipentuma

        Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

        Mitat lähes identtiset oman vehkeeni kanssa, minulla hieman paksumpi.

        Voin kertoa että kyllä ne "toiset naiset" siitä tykkää. Kuulet "ihana muna", "varmaan kaikki naiset on sanonu että sulla on iso muna", "juuri sopiva, ei liian iso eikä liian pieni", "sullahan on kulli kun hevosella".

        Otanta kommenteista noin 50 eri naisen suusta ketkä sitä on saanut;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitat lähes identtiset oman vehkeeni kanssa, minulla hieman paksumpi.

        Voin kertoa että kyllä ne "toiset naiset" siitä tykkää. Kuulet "ihana muna", "varmaan kaikki naiset on sanonu että sulla on iso muna", "juuri sopiva, ei liian iso eikä liian pieni", "sullahan on kulli kun hevosella".

        Otanta kommenteista noin 50 eri naisen suusta ketkä sitä on saanut;)

        Kiitos valistuksesta! Kiva kuulla et muutkin naiset tykkää omasta koosta :) Houkutus ois tarjoilla muillekkin et mitä sillä vois tuottaa toisille naisille!

        Onko jossain asennossa pitänyt himmailla esim. takaapäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos valistuksesta! Kiva kuulla et muutkin naiset tykkää omasta koosta :) Houkutus ois tarjoilla muillekkin et mitä sillä vois tuottaa toisille naisille!

        Onko jossain asennossa pitänyt himmailla esim. takaapäin?

        No ei pahemmin ole tarvinnut himmailla, toiset eivät suostu takaapäin ja jotkut ei suostu ratsastaan tai suostuu, mutta toteavat että sattuu.

        Oma mieltymykseni on olla päällä, sillä haluan nähdä kun pillua kirnutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen.
        Oon 179cm urheilullisella kropalla 44M. Olen ollut vain vaimon kanssa nuoruudesta lähtien mut saa yleensä aina panemalla orgasmin tai orgasmeja. Tuntuu olevan kovin tyytyväinen kokoon :) Takaapäin välillä tietyissä asennoissa sattuu ja tiettynä kierron aikana. Myös esileikiin täytyy panostaa eikä voi pikasia ottaa juurikaan.. Mut nautin esileikeistä :) Ongelma on siinä kun hän oo saanut niin sanoo herkistyvänsä niin paljon, että pitää lopettaa mahdollisimman nopeasti sen jälkeen. Siinä tulee kiire saada itselle hoidettua huipentuma

        Todella halu olisi päästä kokeilemaan mitä kalullani voisin toisille naisille tuottaa..

        Samaa luokaa kuin omat mitat, pituutta on itellä päältä mitattuna 21cm ja paksuutta vähä alle 5cm. Kukaan ei oo valittanu et ois liian pieni, paria on pelottanu alkuun, mut tykänny sit loppuje lopuks


    • Anonyymi

      Subjektiivinen asia. Jollekki 14cm on sopiva ja hyvä. Joku taas pitää 16-18cm hyvänä. Makuasia tämäkin.

      Penisten kansalliset keskipituudet ovat taas asia erikseen. Ne on tilastollisia faktoja.

      Itellä on erektion maksimipituus (eli siis lantio eteen työnnettynä ja ihan juuren mitta painettuna eli siis se maksimi mitta minkä saa työnnettyä jonku sisälle) 16-17cm. Itsellä on meneillään kasvatusprojekti ja rapia pari senttiä, eli tuuma, ois tarkotus venyttää pituutta ja sit hieman myös paksuutta sen jälkeen

    • Minusta on aliarvoista haukkua kenenkään ruuminosia millään tavalla. Ollaan jokainen erilaisia :) Ihan sama vaikka se elin siellä housuissa olisi melkein olematon. Ei kenelläkään pitäisi olla oikeutta tuomita ja haukkua toista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Missä se on


    • Anonyymi

      minkä kokoosen on 2008 syntyneillä noin keskimäärin, kuinka nopeasti ne kehittyvät?

    • Anonyymi

      Moi. M55 mul pieni penis 17/5

    • Anonyymi

      Autoin saman talon noin 75v naista varastossa ja vein hänen huoneeseen pienen kaapin. Kehui minua auttavaisesksi, ainahan vanhaa saa vain ei kunnon iso ja nauroi. Kyllähän noin rimpsakka on saanut kaikkea, ei poika ei ole tullut kohdalle. Join kahvia ja sanoin nyt on. Nousin seisomaan ja vedin housut alas, no voi hyvänen aika onpa ompa saako siihen koskea, tiedätkö olin nuorempana aika hutsu harmaa tukka ja ruskeat silmät katsi ylös ja otti suuhun oli pehmeä suu osasi kyllä imeä, kertoi että ei ole saanut kalua suuhun yli kymmeneen vuoteen, nostin rouvan ylös vein sohvan viereen avasin mekon pois, liivit ja housut, nauroi minulle arvaa tuntuu taas kun olisin hutsu istutin sohvalle suutelin rintoja jotka roikkiu kun suutelin nännejä niissä oli elämää kuiski kuinka tuntuu pillussa asti kun imen ei jestas en ole pitkään aikaan ollut näin työnsi sormeni sisään ihanaa pilluni valuu, työnsi kovan kalun sisään ei se oikein märkä ollut mutta yllättävän kireä, nain edestä kiivaana Reeta valitti ääneen tuntuu tuntuu on sulla iso voi taivas Reeta hieroi ylä osaa kuiski eiii nyt saan sai ramppeja kuin nuoret tytöt kuiski pane sisään anna se näky nain vanhaa sai minut laukeamaan kunnolla. Olin pitkään sisällä Reeta veti kasvoja lähelle ja suuteli kun suljin silmät suuteli kuin nuori likka suutelua vaan jatkui. Nousin Reeta vaan makasi, en nouse tästä haluan tuntea pitkään sisällä sinun lemmen juoman. Katsoin silmiä oli kirkkaat, kiitos sinulle avusta vähän ja tästä paljon, olinko vähän hullu hutsu. Et ollut, saanko käydä joskus no totta maar tule. Kävin myöhemmin ja olin yötä, sain niin pyytetöntä hyvää ja läheisyttä että en koskaan ennen. Oli kuulema kivutkin lähetnyt mutta oli tullut tilalle munan puute

      • Anonyymi

        Olet mielenvikainen runkkari.


    • Eiköhän se ole löysä pillusten höpinää,kun eivät viitti pitää itteään kunnossa

    • Anonyymi

      Dr.Dick, mun perrään ei oo naiset huuvelleet mulukun koosta ikänä, seksi ei oo pokea josa mulukulla ja sen koolla on yli korostettu osa, kyllä se tuppaa olleen jossain muualla.

    • Anonyymi

      Hoi! penikseni on siinä 15cm... mutta paksumpi.. ainakin niin kuullut.. Mutta kyllä se kovasti kelpaa

    • Anonyymi

      Niin tosiaan, on kyllä käynyt että naisella on liian iso, mutta koska olen mies ja en selloisia huutele..

    • Anonyymi

      Miehelläni mielestäni iso löysänä pit. 13.3cm ympärysm, 14,6cm kovana pit 18.2cm ympärysm.15.9cm. N65v.

    • Anonyymi

      Laittakaa penis näyttely esille

    • Anonyymi

      Väljä värkkisiä naisia on yllättävän paljon.

      Suuaukko voi olla kireä ja sen jälkeen ei ole mitään!

      Minkäänlainen kulli ei ole sopiva tuollaiseen värkkiin!

    • Anonyymi

      Useimmat naiset ihannoi isoa mustaa kyrpää.

    • Anonyymi

      Naiset eivät lie katso kokoa, vaan sitä ihanaa rakastelua, johon mies pystyy.
      Kokemusta on ja koko on noin 17cm kovana ja paksuutta on noin 4,5cm

    • Anonyymi

      Mun puolisolla oli ISO... jopa sattui yhdynnässä... 49 v oltiin yhdessä, sitten hän kuoli, n 3 v sitten... nyt mulla on ulkom taustainen kumppani, 29 v mua nuorempi... haluaa olla mun kanssa, sexi hyvää... ympärileikattu... asumme eri paikkakunnilla, tapaamme vknloppuisin...

    • Anonyymi

      Onpa aloitus! Ihmiset menee vakituiseen suhteeseen ja sitten alkaa ”mittaaminen” ja huomauttelu”.

    • Anonyymi

      Mulla on sellainen sarvi että moni Mies kävelee huonommilla jaloilla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      17,5 cm kovana ja ei meniskään syvemmälle, kun on pohjassa ja jos menis syvemmälle se aiheuttaisi jo kipua vaimolle. Sopiva koko minulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on 22cm pitkä nokkahuilu ja kyllä sillä saa orgasmeja soiteltua naisilta. Joskus joutuu vähä toppuuttelee ku menee liian syvälle.

    • Anonyymi

      Varmana menee pohjaan yli 20 cm kun mulla on 18 ja tälläkään ei voi kaikkia survoa jalat olkapäillä pohjaan.

    • Anonyymi

      Viron matkalla törmäsin pärnun yhteissaunassa tummaan mieheen jolla kunnon vehje, se oli levossa noin 20cm ja paksuutta varmaan 4-5cm. Kyllä muuten naiset katseli ja mittaili kalua, varmasti yli puolet olis ottanut sisään heti jos olisi ollut mahdollista. Minun naisystävä sanoi suoraan että olisi kiva kokeilla meniskö tuommoinen juhlakunnossa sisälle, pohjaan menisi heittämällä ja tuumas ettei antaisi takaapäin ollenkaan.

    • Anonyymi

      Ei naiset välttämättä kuule sano yhtään mitään kullin koosta.
      Minulla on stondiksessa 18,5cm, normi paksuus ja iso terska.
      Koskaan ei ole sanottu onko pieni tai iso, ei nuoremmat eikä vanhemmat naiset.

      • Anonyymi

        Kait se riippuu myös naisesta, mitä mieltä on kullista.
        Minun akka on sitä miltä, että kullini on pieni ja isompia on jyystänyt, kännissä näin sanonut mulle.
        Ja taas 26v vanhempi anoppini sanoo, että ei ole koskaan saanut näin isoa kullia naida.
        Koko on yli 18cm ja melko paksu, mene ja tiedä.


    • Anonyymi

      Vuosia sitten bongasin baarissa naisen ja illan päätteeksi lähdettiin hänen kämpilleen jatkoille. Kun tultiin siihen pisteenseen, että hän näki heppini, hän kohmettui hetkeksi ja möläytti, että "no, kai tollakin saa jotain aikaseks". No eipä saatu, kun vetäisin housut jalkaan ja kiitin hauskasta illasta ja hilpasin kotiini. Kyllähän se miestä söi. Sen jälkeen on ollut todella vaikea kohdata uusia ihmisiä "niissä" merkeissä.

      - nimim 16/3 cm

      • Anonyymi

        En tiedä lohduttaako tämä mutta parikymmentä vuotta sitten kuulin kuinka naispuoliset tutut puhuivat ja toinen heistä sanoi että jos vetää kämpille miehen jonka kanssa ei hommat sitten enää kiinnostakaan, niin siinä hetkessä kun mies vetää housut alas pitää sanoa juuri noin, eli katsoa kyllästyneenä ja tokaista, " kai tuollaisellakin jotain saa aikaan".

        Luulen että sinulle on käynyt noin ja kusipää nainen ei ole ymmärtänyt kuinka syvästi voi sinut traumatisoida. Voin sanoa että olen tehnyt tuosta vähän lyhyemmällä kullilla paljon asioita elämäni aikana. Sinulla on ihan ok kokoinen meisseli.


    • Anonyymi

      U­­­us­­­i sek­­si­tea­­­tteri ava­­­utuu Suome­­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i. Ilmoit­tautumine­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­­äll­­ä 👉 http://alegroup.info/H/F1x3R8

    Ketjusta on poistettu 137 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe