Uskaltaako Lahteen tulla tavallinen ihminen käymään? Siellä kuulema pitää natsit paraateja kadulla, joku agv tai semmoinen. Millaista porukkaa nuo ovat? Hurjaakin joukkoa? Ahdistelevatko paljonkin ihmisiä?
Lahti natsikaupunki?
30
4314
Vastaukset
- mukkulasta
ne hakkaa vaan täysin puolustuskyvyttömiä..
Jos eivät saa siirtolaista nurin, niin hakkaavat sotaveteraanin.- huii
Että kyseessä onkin sitten vaan jonkinlainen natsitunnukset omaksunut tavallinen nuorisokriminaalisakki. Jos tuo väitteesi pitää paikkansa, niin täytyy sanoa, että hävytöntä sakkia, perkele. Sotaveteraaneja lyövät. On siinä miehevää porukkaa. Ovatkos telkien takana nykyjään?
- THoo
oon asunut lahdessa yli 10 vuotta enkä oo koskaan nähny kaupungilla uusnatseja tms. mutta kai niitä tässkin kaupungissa on niinkuin jokaisessa vähänkin isommassa paikassa.
- silvuplee
Vieläkö Vände Kuisma on kuvioissa.Lahden oma henkinen guru.
- naruko
no ei todellakaan oo mitään natseja ja se agv on lähinnä tosi huono vitsi....
- mennä ku
Asemantaustaan niin johan löytyy!!! Ainakin Vaaksakadulla asuu/asui(naapurissa, muutin itse pois...) ja sitten siinä Huovilankatu/Nuolikatu mailla on jonkinsortin "kommuuni" myös. Herätkää jo todellisuuteen, uusnatsismi elää ja vahvasti edelleen...valitettavasti.
- Nou hätä
Ne on vaan niitä joilla on tukkaa yhtä paljon kuin älyä. Höpöhöpöukkoja!
- olemmeslaaveja
Tunnistaa siitä että hyökkääät piilosta suomalaisten kimppuun.
- SilloinAikoinaan
Eikös toi agv ( kar... siis arjalaisgermaaninen veljeskunta) ollu ilmiö joskus 1990-luvun alkupuolella. Sitten se hiljeni, mutta ainahan Lahdessa on niitä natsimielisiä ollut. Uusnatsit naurettavia pellejä. Aikoinaan olivat Ruotsissa pullistelleet, niin vanhat mummot ajoivat ne muualle käsilaukuillaan ja sontsillaan. Mummot kun alkoivat huitomaan, niin apinat läks lipettiin. Sitähän me silloin kaverin kanssa naurettiin.
- hailahampaat
Tämä ei nyt natsaa.
- Jouchicaagoo
Suomi Endin ryhmä siellä ainakin pyörii kuvaamassa tyhjää toria. Nyt joku natsi kyllä pahoinpiteli ja yritti tappaa maahanmuuttajan, että ehkä syytä on kuitenkin pelätä. Facebookissa puhuvat, että aikovat varustautua asein. Siis nuo natsit.
- kylllahtelaisetkin
Suomi ensin marssii lokakuun loppupuolella Vastarintaliikkeen kanssa vastarintaliikettä kannattaen ja yhteistyötä muutenkin suunnittelevat. Varmaan lahtelaisetkin se-ihmiset lähtevät mukaan. Siellä puolustetaan sananvapautta, lahtelaisrouva moderoi suomi ensin-sivuja ja videoita, armotonta kommenttien poistamista ja nk. bannaamista. Että se siitä sananvapaudesta.
- nai.isääs.trolli
Jeps, älä tuu. Turpiis saa muiltakin kuin natseilta, joita muuten Lahdessa ei ole enmpää kuin muuallakaan.
- menneisyyttä
Natsipuoluetta ei ole Suomessa joten ei voi olla natsejakaan.
Ja skinit hyökkäävät vain asein ja ylivoimalla. - Anonyymi
Sori mä tulin, nyt olen saanut turpiin niin paljon, kolme kylkiluuta katkennu, maksa repeilly kovasta iskusta, hyvä että oon hengissä, mutta pääasia että oon hengisä. OOn kuullu että on jopa tapettu Lahden kaduilla "muukalaisia" Suomen kansalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mä tulin, nyt olen saanut turpiin niin paljon, kolme kylkiluuta katkennu, maksa repeilly kovasta iskusta, hyvä että oon hengissä, mutta pääasia että oon hengisä. OOn kuullu että on jopa tapettu Lahden kaduilla "muukalaisia" Suomen kansalaisia.
Suomalaisia sielä on tapettu tuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi pysyä kokonaan poissa tuosta helvetin esikartanosta, lahdesta.
- Anonyymi
menneisyyttä kirjoitti:
Natsipuoluetta ei ole Suomessa joten ei voi olla natsejakaan.
Ja skinit hyökkäävät vain asein ja ylivoimalla.Onhan kusipäitäkin Lahti pullollaan vaikkei kusipäiden puoluetta löydy puoluerekisteristä!
- Anonyymi
Rasistinen kaupunki
- Anonyymi
..jos olet oikeistolainen sydämeltäsi niin tervetuloa !
- Anonyymi
Voima ja vastavoima. Taitaa suomessa kuitenkin olla stalinisteja vielä enemmän kuin natseja !
- Anonyymi
Taitaa vai on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa vai on ?
On !
- Anonyymi
Natsikaupunki ok, Kommunistikaupunki nou nou !
- Anonyymi
Ei liity asiaan.
- Anonyymi
Ugrainan kriisi tietysti kauhea mutta nyt alkaa iso siivous euroopassa. Kommarit, vassarit ja stallarit hoidellaan. Kysymys kuuluu: Nato vai venäjä, vastauksen mukaan tehdään isojako !
- Anonyymi
Ääh, joskus takavuotena oli kuluxklaanin kopioita liikkeellä Hennallassa ottamassa vastaan ensimmäisiä maahantulijoita. Nyt ei ole sen kummempaa, joten hyvin uskaltaa.
- Anonyymi
Noissa hennalan helvetin esikartanoissa totuus hämärtyy...
- Anonyymi
Yksinään eivät uskalla tehdä mitään. Velliperseitä ne on eikä mitään muuta.
- Anonyymi
Väinö Kuisma työskentelee puhelinmyynnin parissa. Myy mummoille vitamiineja, aikakausilehtiä tai muuta sontaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753