Lahti natsikaupunki?

huii

Uskaltaako Lahteen tulla tavallinen ihminen käymään? Siellä kuulema pitää natsit paraateja kadulla, joku agv tai semmoinen. Millaista porukkaa nuo ovat? Hurjaakin joukkoa? Ahdistelevatko paljonkin ihmisiä?

30

4314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukkulasta

ne hakkaa vaan täysin puolustuskyvyttömiä..
      Jos eivät saa siirtolaista nurin, niin hakkaavat sotaveteraanin.

• huii

Että kyseessä onkin sitten vaan jonkinlainen natsitunnukset omaksunut tavallinen nuorisokriminaalisakki. Jos tuo väitteesi pitää paikkansa, niin täytyy sanoa, että hävytöntä sakkia, perkele. Sotaveteraaneja lyövät. On siinä miehevää porukkaa. Ovatkos telkien takana nykyjään?

• THoo

oon asunut lahdessa yli 10 vuotta enkä oo koskaan nähny kaupungilla uusnatseja tms. mutta kai niitä tässkin kaupungissa on niinkuin jokaisessa vähänkin isommassa paikassa.

• silvuplee

Vieläkö Vände Kuisma on kuvioissa.Lahden oma henkinen guru.

• naruko

no ei todellakaan oo mitään natseja ja se agv on lähinnä tosi huono vitsi....

• mennä ku

Asemantaustaan niin johan löytyy!!! Ainakin Vaaksakadulla asuu/asui(naapurissa, muutin itse pois...) ja sitten siinä Huovilankatu/Nuolikatu mailla on jonkinsortin "kommuuni" myös. Herätkää jo todellisuuteen, uusnatsismi elää ja vahvasti edelleen...valitettavasti.

• Nou hätä

Ne on vaan niitä joilla on tukkaa yhtä paljon kuin älyä. Höpöhöpöukkoja!

• olemmeslaaveja

Tunnistaa siitä että hyökkääät piilosta suomalaisten kimppuun.

• SilloinAikoinaan

Eikös toi agv ( kar... siis arjalaisgermaaninen veljeskunta) ollu ilmiö joskus 1990-luvun alkupuolella. Sitten se hiljeni, mutta ainahan Lahdessa on niitä natsimielisiä ollut. Uusnatsit naurettavia pellejä. Aikoinaan olivat Ruotsissa pullistelleet, niin vanhat mummot ajoivat ne muualle käsilaukuillaan ja sontsillaan. Mummot kun alkoivat huitomaan, niin apinat läks lipettiin. Sitähän me silloin kaverin kanssa naurettiin.

• hailahampaat

Tämä ei nyt natsaa.

• Jouchicaagoo

Suomi Endin ryhmä siellä ainakin pyörii kuvaamassa tyhjää toria. Nyt joku natsi kyllä pahoinpiteli ja yritti tappaa maahanmuuttajan, että ehkä syytä on kuitenkin pelätä. Facebookissa puhuvat, että aikovat varustautua asein. Siis nuo natsit.

• kylllahtelaisetkin

Suomi ensin marssii lokakuun loppupuolella Vastarintaliikkeen kanssa vastarintaliikettä kannattaen ja yhteistyötä muutenkin suunnittelevat. Varmaan lahtelaisetkin se-ihmiset lähtevät mukaan. Siellä puolustetaan sananvapautta, lahtelaisrouva moderoi suomi ensin-sivuja ja videoita, armotonta kommenttien poistamista ja nk. bannaamista. Että se siitä sananvapaudesta.

• nai.isääs.trolli

Jeps, älä tuu. Turpiis saa muiltakin kuin natseilta, joita muuten Lahdessa ei ole enmpää kuin muuallakaan.

• menneisyyttä

Natsipuoluetta ei ole Suomessa joten ei voi olla natsejakaan.

Ja skinit hyökkäävät vain asein ja ylivoimalla.

• Anonyymi

Sori mä tulin, nyt olen saanut turpiin niin paljon, kolme kylkiluuta katkennu, maksa repeilly kovasta iskusta, hyvä että oon hengissä, mutta pääasia että oon hengisä. OOn kuullu että on jopa tapettu Lahden kaduilla "muukalaisia" Suomen kansalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mä tulin, nyt olen saanut turpiin niin paljon, kolme kylkiluuta katkennu, maksa repeilly kovasta iskusta, hyvä että oon hengissä, mutta pääasia että oon hengisä. OOn kuullu että on jopa tapettu Lahden kaduilla "muukalaisia" Suomen kansalaisia.

Suomalaisia sielä on tapettu tuhansia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi pysyä kokonaan poissa tuosta helvetin esikartanosta, lahdesta.

• Anonyymi
        menneisyyttä kirjoitti:

Natsipuoluetta ei ole Suomessa joten ei voi olla natsejakaan.

Ja skinit hyökkäävät vain asein ja ylivoimalla.

Onhan kusipäitäkin Lahti pullollaan vaikkei kusipäiden puoluetta löydy puoluerekisteristä!

• Anonyymi

Rasistinen kaupunki

• Anonyymi

..jos olet oikeistolainen sydämeltäsi niin tervetuloa !

• Anonyymi

Voima ja vastavoima. Taitaa suomessa kuitenkin olla stalinisteja vielä enemmän kuin natseja !

• Anonyymi

Taitaa vai on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa vai on ?

On !

• Anonyymi

Natsikaupunki ok, Kommunistikaupunki nou nou !

• Anonyymi

Ei liity asiaan.

• Anonyymi

Ugrainan kriisi tietysti kauhea mutta nyt alkaa iso siivous euroopassa. Kommarit, vassarit ja stallarit hoidellaan. Kysymys kuuluu: Nato vai venäjä, vastauksen mukaan tehdään isojako !

• Anonyymi

Ääh, joskus takavuotena oli kuluxklaanin kopioita liikkeellä Hennallassa ottamassa vastaan ensimmäisiä maahantulijoita. Nyt ei ole sen kummempaa, joten hyvin uskaltaa.

• Anonyymi

Noissa hennalan helvetin esikartanoissa totuus hämärtyy...

• Anonyymi

Yksinään eivät uskalla tehdä mitään. Velliperseitä ne on eikä mitään muuta.

• Anonyymi

Väinö Kuisma työskentelee puhelinmyynnin parissa. Myy mummoille vitamiineja, aikakausilehtiä tai muuta sontaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7166
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3722
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3259
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      233
      2394
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2125
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      41
      1978
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1869
    8. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      25
      1832
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1768
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1753
    Aihe