Liian suuret seksihalut

m32_tb

En oikein keksinyt tälle muutakaan paikkaa. Ensimmäiseksi sanon, ettei kyseessä ole vitsi, enkä aio pilkata niitä, joilla on päinvastainen ongelma.

No niin, itse asiaan. Meikäläisellä on aivan liian kovat seksihalut. Tekee seksiä mieli ihan joka päivä, jatkuvasti. Avopuolisoni taas haluaa seksiä ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa - jos haluaa.

Olen miettinyt onko itsessäni jotakin vikaa; häpeäkseni tunnustan, että mittasin jopa penikseni pituuden jokin aika sitten ja se oli yli sen 12cm joka on ilmeisesti jonkinlainen keskimitta (15cm yläpuolelta mitattuna). Ajattelin, että jospa minulla on vain niin pieni, että ei tee mieli sen vuoksi - tyypillistä varmaankin miehelle ajatella, että laitteessa itsessään on jotakin vikaa.

Seksikään ei ole mitään työntö-veto-ravistus tyyppiä, vaan normaalisti jaksan kaksi orgasmia peräkkäin. Pisin sekstailu kesti edellisen avopuolisoni kanssa lähes kolme tuntia. Normaali seksi kestää 20-40 minuuttia. Lisäksi vielä pidän kaikenlaisesta seksistä; suuseksistä, normaalista ja anaalista, jne.

Kaiken lisäksi olen keksinyt tähän ongelmaan vain yhden ratkaisun. Urheilen kuin hullu pitääkseni seksihalut poissa mielestä. Jopa sellaista 2krt päivässä kovaa treeniä (thainyrkkeilyä, lujaa juoksua, kovaa punttaritreeniä; mm. maastavetoa, jalkakyykkyä lujaa jne.). Tällä kuurilla pysyy seksihalut jotenkin kurissa.

Nyt sitten on tullut sellainen kulminaatiopiste, että olen täysin kyllästynyt tähän seksittömyyteen. Rupeaa niin sanotusti riittämään. Olen ehdottanut naiselleni, että nukkuisin yläkerrassa lasten kanssa ja hän voisi nukkua alhaalla jos uni häiriintyy lasten heräilystä pahasti, olen vienyt syömään, siivonnut kotia, tehnyt kaikkea mahdollista. En käy ravintoloissa, en käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. Harjaan hampaani ja käyn suihkussa päivittäin. Tiedän vielä senkin, ettei naisellani edes ole ketään muuta - teen työtä kotosalla ja olemme paljon yhdessä. Eli siitäkään ei kiikasta.

Olen nyt sitten niin pahasti kyllästynyt koko juttuun, että olen päättänyt alkaa käymään vieraissa, jos ei enää muu auta. Kerran kuussa ei vaan ole tarpeeksi, ei läheskään. Jokin ratkaisu tähän asiaan pitää nyt tulla, mutta itse olen niin pahassa tilanteessa, etten enää keksi ulospääsyä tästä. Olisiko edes jollain pientä vihjettä miten hitossa saisin joko hillittyä seksihalujani tai nostettua niitä kumppanilleni? Onko myynnissä jotain naisten kiimapilleriä?

29

6910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raspberry jam

Ootko kysynyt vaimolta suoraan, miksi hän ei halua useammin? Ja että mitä voisit tehdä että hän haluaisi enemmän? Sano suoraan, että et kestä nykyistä tilannetta. Vieraisiin meno on huono ratkaisu. Siinä kun on aina kiinnijäämisen mahdollisuus. Mieti ensin haluatko jatkaa nykyistä suhdettasi. Seksuaalinen turhautuminen on kyllä katkeroittava asia. Ennen pitkää sitä lakkaa vonkaamasta kun ei halua tulla torjutuksi. Kaikki varmaan toivoo ja haluaa intohimoisen suhteen, että olisi haluttu ja haluaisi itse. Tsemppiä mihin ratkaisuun päädytkin.

• keskustelun_aloittaja

Olen kysynyt useasti, että miksei huvita harrastaa seksiä. Kun on kuulemma aina kaikenlaista, eikä se nyt niin tärkeää ole. Hämmästyttävää mielestäni.

Jep, olen miettinyt tarkkaan, mitä pahimmillaan käy jos pettää, toisaalta sitä on kai niin hullu, että ei enää välitä mitä käy. Tulee oltua välillä tosi pahalla päällä ja hermoiltua ihan turhista asioista.

Lakkasin tuossa jokin aika sitten vonkaamisen, kokonaan. En ole sanonut asiasta enää mitään, ajattelin, että olkoon koko homma. Lisäsin vaan harjoituksia ja treenikertoja pari kertaa viikossa, niin että en fyysisestikään kait enää pystyisi lihasten ollessa ihan loppu iltaisin. Tuntuu olevan ainoa ratkaisu ongelmaan, että hakkauttaa ja juoksee itsensä loppuun joka päivä. Vai mahdetaanko palleja napsaista pois ihmisiltä, jos on pätevä syy?

Kuohittuna eläminen taitaa olla se toinen vaihtoehto. Onkohan siitä kivesten poistamisesta jotain muita ongelmia, jos alkaisi harkita sitten sitä. Hitto soikoon.

• perheissä , joissa ...
        keskustelun_aloittaja kirjoitti:

Olen kysynyt useasti, että miksei huvita harrastaa seksiä. Kun on kuulemma aina kaikenlaista, eikä se nyt niin tärkeää ole. Hämmästyttävää mielestäni.

Jep, olen miettinyt tarkkaan, mitä pahimmillaan käy jos pettää, toisaalta sitä on kai niin hullu, että ei enää välitä mitä käy. Tulee oltua välillä tosi pahalla päällä ja hermoiltua ihan turhista asioista.

Lakkasin tuossa jokin aika sitten vonkaamisen, kokonaan. En ole sanonut asiasta enää mitään, ajattelin, että olkoon koko homma. Lisäsin vaan harjoituksia ja treenikertoja pari kertaa viikossa, niin että en fyysisestikään kait enää pystyisi lihasten ollessa ihan loppu iltaisin. Tuntuu olevan ainoa ratkaisu ongelmaan, että hakkauttaa ja juoksee itsensä loppuun joka päivä. Vai mahdetaanko palleja napsaista pois ihmisiltä, jos on pätevä syy?

Kuohittuna eläminen taitaa olla se toinen vaihtoehto. Onkohan siitä kivesten poistamisesta jotain muita ongelmia, jos alkaisi harkita sitten sitä. Hitto soikoon.

on pienet lapset , on varmasti samankaltaisia ongelmia . Johtunee varmasti suurelta osalta väsymyksestäkin . Teidän tapauksenne on erillainen , koska sinäkin autat paljon kotona vaimoasi , jotta liiallisesta työnkuormituksesta hänen kohdallaan tuskin on kysymys . Naisilla on usein synnytyksien jälkeen lyhempään tai pidempään jonkinasteista masennustakin ... ehkä he kokevat , etteivät ole enää riittävän viehättäviä tai haluttuja . Kun on pieniä lapsia , niin pitää hieman katsoa , koska ja missä rakastelee , ettei tule yllätetyksikään :)
        Vaimollasi on nyt jotain sisäisiä lukkoja , mitkä pitää ratkaista ja avata tavalla tai toisella ... ennen kuin edes harkitsee sinne vieraisiin menoa , koska sehän ei oikeastaan mikään ratkaisu ole mihinkään .

• nainen 31 vee

Joillakin naisilla e-pillerien hormonit vievät halut kokonaan. Itsekin kuulun heihin, eikä mikään maailmassa enää saisi minua pistämään elimistöäni niillä sekaisin. Keskustele vaimosia kanssa! Jos petät, niin sun pitää jo alusta asennoitua siten, että se voi maksaa sulle avioliittonne.

• keskustelun_aloittaja

Ei syö e-pillereitä; tosin kierukka laitettiin joskus vuosi sitten, kun jälkimmäinen lapsistamme syntyi.

Jotenkin mennyt tilanne sellaiseen jamaan, että ei jaksa enää edes miettiä ratkaisua. Tämä sama ongelma oli olemassa jo aikaisemmin, ennen lapsien syntymää. Tosin ei läheskään näin pahana.

Joitakin vuosia seksi olikin melko aktiivista, ajattelin itse että no onpa hyvä kun löysin ihmisen joka pitää seksistä yhtä paljon kuin minä. Vaan eipä asia näköjään ollutkaan niin.

• Kuin myös

Ei syö e-pillereitä; tosin kierukka laitettiin joskus vuosi sitten, kun jälkimmäinen lapsistamme syntyi.

Jotenkin mennyt tilanne sellaiseen jamaan, että ei jaksa enää edes miettiä ratkaisua. Tämä sama ongelma oli olemassa jo aikaisemmin, ennen lapsien syntymää. Tosin ei läheskään näin pahana.

Joitakin vuosia seksi olikin melko aktiivista, ajattelin itse että no onpa hyvä kun löysin ihmisen joka pitää seksistä yhtä paljon kuin minä. Vaan eipä asia näköjään ollutkaan niin.

Mä oon myös kärvistelly jo 10 vuotta riittämättömässä seksisuhteessa. Vaikeata on, kun aina on mielessä, muttei saa. Kun siitä vieraastakaan ei ole ratkaisuksi, koska menisi jatkuvaksi sepittelykierteeksi. Ja kiinni siitä jäisi kuitenkin ennemmnin tai myöhemmin.

Lasten takia olen ollut. Tuntuisi liian kauhealta jättää lapset 'vaan' seksin takia. Toisaalta lienee kuitenkin lupa itseäänkin hieman jo ajatella, kun mun lapseni ovat jo kohta 14 ja 17 .

Minkä ikäiset ovat lapsesi? Kuinka monta kertaa tyydytät itsesi viikossa? Mä 2..3 kertaa ja kerran viikossa vaimo 'kädettää' mut.
        En ole ollenkaan tyytyväinen, mutta pakko toistaiseksi jaksaa, vaikka tuntuu että häviää elämässä paljon tällä tavalla. Totta, mutta en ole vaimoltani saanut oikeasti kahteen vuoteen!!!!

• osaa
        Kuin myös kirjoitti:

Mä oon myös kärvistelly jo 10 vuotta riittämättömässä seksisuhteessa. Vaikeata on, kun aina on mielessä, muttei saa. Kun siitä vieraastakaan ei ole ratkaisuksi, koska menisi jatkuvaksi sepittelykierteeksi. Ja kiinni siitä jäisi kuitenkin ennemmnin tai myöhemmin.

Lasten takia olen ollut. Tuntuisi liian kauhealta jättää lapset 'vaan' seksin takia. Toisaalta lienee kuitenkin lupa itseäänkin hieman jo ajatella, kun mun lapseni ovat jo kohta 14 ja 17 .

Minkä ikäiset ovat lapsesi? Kuinka monta kertaa tyydytät itsesi viikossa? Mä 2..3 kertaa ja kerran viikossa vaimo 'kädettää' mut.
        En ole ollenkaan tyytyväinen, mutta pakko toistaiseksi jaksaa, vaikka tuntuu että häviää elämässä paljon tällä tavalla. Totta, mutta en ole vaimoltani saanut oikeasti kahteen vuoteen!!!!

kärvistelin saman ongelman parissa vuosia suoraan sanoen vidutti,rupesin käymään vieraissa
        ja lopulta löysin tytön jonka kanssa kaikki on ihanaa,jotenkin itselle ainakin seksi ja onnellisuus liittyvät toisiinsa,sille ei voi mitään kun joutuu syöksykierteeseen.Samahan voi tulla uudestaan vastaan,ei koskaan tiedä.Elämä on kuitenkin mulle liian lyhyt tuhlattavaksi ilman rakkautta ja seksiä,valitettavasti.

• keskustelun_aloittaja
        Kuin myös kirjoitti:

Joskus tulee tyydytettyä itseni, harvemmin kuitenkaan. Olen tavallaan hakenut seksihalujen vähentämistä tuon liikunnan kautta. Lisäksi kun on pitkän aikaa ilman seksiä ja yrittää olla ajattelematta, sekä urheilee niin paljon kuin jaksaa, pystyy ehkä jotenkin pitämään ajatukset poissa seksistä.

Lapset ovat 1v ja 2v, olen tällä hetkellä tässä lapsenvahtina. Puoliso sentään "antaa välillä", mutta en jaksa aina vaan vongata ja olla se kysyvä osapuoli, varsinkin kun ehkä yksi kahdestakymmenestä kerrasta päästään sänkyyn.

Kyllähän siitä vieraissa käynnistä varmaan kiinni jäisi. Toisaalta olen miettinyt, että vaikka miten uhraisin seksielämäni jollekin "perheen alttarille", ei siitä sen kirkkaampaa kruunua tunnu tulevan. En edes käy baareissa, että eipä pitäisi olla alkoholin käytöstä tai mustasukkaisuudestakaan kiinni tämä seksittömyys.

En muuten vietä aikaa kenenkään ystäväni kanssa sen paremmin, ainoat ulkomaailman kontaktit ovat työelämä ja thainyrkkeilytreenit. Alkaa olla muutenkin ihmiskontaktit vähissä, siihen kun laskee vielä seksittömyyden, niin rupee olemaan hermot kireällä. Pelkkää työtä ja lapsenhoitoako tämä elämä sitten on.

• keskustelun_aloittaja
        osaa kirjoitti:

kärvistelin saman ongelman parissa vuosia suoraan sanoen vidutti,rupesin käymään vieraissa
        ja lopulta löysin tytön jonka kanssa kaikki on ihanaa,jotenkin itselle ainakin seksi ja onnellisuus liittyvät toisiinsa,sille ei voi mitään kun joutuu syöksykierteeseen.Samahan voi tulla uudestaan vastaan,ei koskaan tiedä.Elämä on kuitenkin mulle liian lyhyt tuhlattavaksi ilman rakkautta ja seksiä,valitettavasti.

Jotenkin samanlaiset fiilikset; vaikka miten asiaa miettisi ja ajattelisi, että kyllä sitä itse jossain vaiheessa seksin tarve vähenee, niin mikä päämäärä sekään sitten on. Odottelee aikaa, jolloin ei edes halua seksiä. Kuulostaa melko mielipuoliselta!

• Mikki

Pitäskö sun ruveta käymään silloin tällöin kavereitten kans baareissa? Jos muijas alkais aattelemaan et hän voi menettää sut! Ehkä kuitenkin kysy suoraan et teetkö jotain väärin sängyssä,tai kysele sen fantasioita miten, missä, milloin ja mistä asennosta se haluais kunnolla?? Keskustelu kaikkein parasta!! Itse ollut vaimon kans 25v yhdessä ja seksielämä vieläkin erittäin aktiivista! Nosta kissa vaan pöydälle!!

• keskustelun_aloittaja

Tuo on oikeastaan hyvä neuvo, kun oikein tarkkaan pohtii asiaa.

Tuosta keskustelusta ei kyllä ole tullut päätä eikä häntää, vuosien mittaan olen kysellyt samaa asiaa vähän väliä, eikä mikään tunnu korjaantuvan.

Toisaalta siinä baareissä käynnissä on sellainen huono puoli, että meikäläiselle tuppaa tulemaan suhteellisen pienestäkin alkoholimäärästä aivan kamala krapula ja kuten tunnettua, äijäköörissä sitä olutta tulee otettua melkein huomaamatta kohtuullisen isojakin määriä.

Mutta kyllä tuo ihan varteenotettava ja harkittava asia on, tänäänhän on lauantai, pitäisiköhän räjäyttää ja lähteä baanalle, hitto soikoon. Puoliso kun tulee kotiin jostakin ihmeen seminaaristaan, niin sanon vaan, että lähdenkin tästä jätkien kanssa käymään kaupungilla, pitelehän tupaa pystyssä sillä aikaa.

• Kuin myös

Tuosta keskustelusta ei kyllä ole tullut päätä eikä häntää, vuosien mittaan olen kysellyt samaa asiaa vähän väliä, eikä mikään tunnu korjaantuvan.

Toisaalta siinä baareissä käynnissä on sellainen huono puoli, että meikäläiselle tuppaa tulemaan suhteellisen pienestäkin alkoholimäärästä aivan kamala krapula ja kuten tunnettua, äijäköörissä sitä olutta tulee otettua melkein huomaamatta kohtuullisen isojakin määriä.

Mutta kyllä tuo ihan varteenotettava ja harkittava asia on, tänäänhän on lauantai, pitäisiköhän räjäyttää ja lähteä baanalle, hitto soikoon. Puoliso kun tulee kotiin jostakin ihmeen seminaaristaan, niin sanon vaan, että lähdenkin tästä jätkien kanssa käymään kaupungilla, pitelehän tupaa pystyssä sillä aikaa.

Kylmä fakta näyttää olevan se, että jos seksi on ollut pois esim. yli ½ vuotta muun, kuin esim. raskauden, pillereiden sopimattomuuden, tms selvän, ulkopuolisen syyn takia, niin koskaan se ei enää palaa.
        Syy on teidän kahdenvälisessä suhteessa ja olen lähes täysin varma, että tilanne on korjaamaton. Niin on minunkin suhteessa.

Vieraissa käynti vaan nostattaa seksihalut huippuunsa ja silloin se vasta vaikeata on!! Tiedän kokemuksesta.
        PS. kirjotin jo vähän aiemmmin tähän ketjuun.

• Johan. Kuollut mies

sekä ylityöt.
        Niitä sanoi tekevänsä , mutta ihme ja kumma kun tili ei olutkaan yhtään suurempi.
        No maha kyllä alkoikin kasvaa Vaimolleni Riitalle ja poikahan sieltä tuli, mutta ei ollut minun tekemä.
        Joten tässä näitä asioita sinullekin.
        Se vieräs mulkku kun on monesti paljon parempaa kun se aviomulkku.

• Kohtalotoveri

Itellä on kans sama ongelma. Mieli tekee oikeastaan lähes päivittäin mutta nainen määrää tahdin. Meillä liikutaan vielä noin kerta/viikko lakanoiden välissä, mutta trendi on laskemaan päin. Olemme olleet yhdessä reilu pari vuotta.

Omassa tapauksessa en usko siihen, että vika olisi myöskään sänkytaidoissa, sillä keskustelemme usein siitä miten/mitä haluamme tapahtuvan. Itse suostun oikeastaan kaikkeen ja pyrin pitämään kumppanin tyytyväisenä. Tämä ei kuitenkaan toimi toisinpäin. Hän ei ota toiveitani huomioon, vaan vetoaa yleensä epämiellyttävyyteen tms. No ymmärrän tämän ettei toista kannata pakottaa tekemään mitään epämiellyttävää ja se on ok minulle. Tyydyn itse siis ihan perusasioihin ja asentoihin.

Vaikka kuinka yritän pitää häntä hyvänä, ostaa lahjoja, tehdä ruokaa, keskustella ym. silti seksin määrä on edelleen laskemassa. Aiemmin harrastimme seksiä oikeastaan 1-5 kertaa päivässä. Molemmat osapuolet nauttivat siitä. Joka kerta. Mutta muutos tapahtui hyvinkin lyhyellä ajalla ja koko ajan seksin määrä on laskenut. Aluksi olinkin hyvin mielissäni kun luulin löytäneeni partnerin jolle seksi maittaa yhtälailla. Suhteen vakiinnuttua tämä luulo osottautui vääräksi.

Pillerit on olleet käytössä koko suhteen ajan, joten niiden ei pitäisi vaikuttaa asiaan. Lapsia siis ei myöskään ole. Onko naisilla sitten perimässä jokin sellainen ominaisuus, että he aluksi viekoittelevat miehen seksillä sellaiseen tilanteeseen, josta ei niin helpolla enää lähdetä kävelemään ja sen jälkeen voidaan laittaa lappu luukulle? Oma tilanteeni ei vielä onneksi ole niin vakava ettenkö voisi vaihtaa osoitetta, mutta ei sitä vaan niin helposti halua lähteä, kun partneri on muuten mukava ja vielä melko hyvän näköinenkin (oma mielipide) ja sängyssä hyvä, kunhan sinne asti päästään...

• Beatrix

Tähän väliin huomauttaisin, että pillereistä johtuva haluttomuus voi hiipiä vuosien kuluessa. Se, ettei sitä niiden aloittamisvuonna välttämättä ollut, ei tarkoita, etteikö sitä voisi tulla myöhemmin. Tästä vaietaan hyvin tehokkaasti, pakkauksessa ei sanota siitä mitään eivätkkä sano lääkäritkään. Tai sitten kieltävät koko jutun. Silti se on hyvin yleistä. Tiedon puute on kuitenkin edelleen melkoinen, kun puhutaan pillerien sivuvaikutuksista, lukuun ottamatta verenkiertoelimistön oireita, joita on tutkittu paljon.

Tämä nyt ei tietysti auta miestä, mutta vaimon haluttomuuden syyn selvittää helposti: jos vaimo haluaa muita miehiä, muttei omaansa, vika on parisuhteessa. Jos vaimo ei halua ketään, eikä seksi vain kiinnosta ollenkaan, vika on pillereissä. Tämän tiedon onkiminen vaimosta voikin sitten olla haasteellista...

• tarkkana

mulla oli samanlainen tilanne, eli lasten jälkeen vaimon halut väheni, sen hyväksyin, sitten taas päästiin kerta/pari -viikossa tahtiin, enemmänkin olisin mieluusti halunnut. Urheilin kuin sika, vedin punttia, budoa jne. minäkin. Sitten noin puoli vuotta sitten kävi niin, ettei seisonutkaan tai paremminkin lerpahti kesken sen harvan kerran kun touhuttiin, sama toistui. Siitä alkoi vaimon kiinnostus seksiin lisääntymään, en tiedä mikä psyykkinen defenssi tuo lerppu multa oli, mutta se auttoi vaimoon, nyt kerrat lisääntyneet ja lajit laajentuneet, mutta penkkitulos samalla tippunut ;D. Suosittelen keskustelua vaimosi kanssa, ala liikkumaan ulkona ja panosta vaatteisiin jne. ja herätä vaimossasi pieni "epäilys", se voi olla tervehdyttävää joskus. Tsempit !

M35 (ja nyt enää 130kg penkistä)

• Kuin myös

Meidän perheessä on muuten asiat suht ok, paitsi seksi ja siksi en halua yksin seksittömyyden takia jättääkään heitä.
      Sillä tiedän, että jos lähden, niin löydän kyllä naisen jonka kanssa kaikki tuntuisi hyvältä - vähän aikaa. Noin 1..2 vuoden päästä seksi sen uudenkin kanssa alkaisi tuntumaan sellaiselta jyystämiseltä. Ja taas pitäisi vaihtaa, että seksistä voisi taas nauttia seuraavat pari vuotta.

Siis pointtini oli se, että jos seksin varaan rakennan, niin joudun vaihtamaan seurustelukaveria parin vuoden välein lopun ikäni. Kuinka repivää se oliskaan - ja kuinkahan paljon niitä vielä ehtisi olla? Kymmeniä :)

• mulla kans ennen

Tuo on juuri mielestäni normaalia. Seksintarve on aivan tervettä, sehän on muistaakseni kolmannella sijalla turvallisuuden ja ravinnon jälkeen Maslowin tarvehierarkiassa. Kyllä sun kannattaa hankkia tuuraaja vaimollesi. Naiset on vaan kummia, varsinkin vanhemmiten kun eivät halua!
      Haluaisin itsellenikin nuo halut takaisin.

• maija

Tunsin kerran aivan ihanan ja fiksun miehen, johon olin hyvin rakastunut. Kolmen vuoden tapailun jälkeen minun oli pakko lopettaa suhde, koska mies ei halunnut kanssani seksiä. Kokeilimme yhtä sun toista juttua, mutta salaisuudeksi jäi, miksei hän innostunut minusta.Puhuimme ja puhuimme asiasta, mutta lopulta sekin tuntui vain pahentavan tilannetta.
        Että raskasta on selibaatti naisellekkin..;(

• Jens
        maija kirjoitti:

Tunsin kerran aivan ihanan ja fiksun miehen, johon olin hyvin rakastunut. Kolmen vuoden tapailun jälkeen minun oli pakko lopettaa suhde, koska mies ei halunnut kanssani seksiä. Kokeilimme yhtä sun toista juttua, mutta salaisuudeksi jäi, miksei hän innostunut minusta.Puhuimme ja puhuimme asiasta, mutta lopulta sekin tuntui vain pahentavan tilannetta.

Mulla myös ..kaikki oikeestaan.. vaimo ok, kiva, ihan hyvä näköinen jne...mut jotenkin kyllä kyllästyy jos muutama aloitteessta "menee läpi". no mul se johti siihen että en jaksa yleensä edes kysyä/yrittää seksiä kun jotenkin vit..taa niin kovasti kun se ei johda mihinkään. En tiedä mut ollaan muutamien kavereiden kanssa juteltu (kuinka yleistä tämä on??) et jos mua ei huvittais ja vaimo haluaa.. niin kyllä mä vaikka nuolisin niin kauan et hän on tyytyväinen!! No mulla sitten johti siihen et hyvää seksiä yhden naisen kanssa ja sen jälkeen TOSI hyvää seksiä toisen naisen kanssa!! joka myös naimisissa jne.Ja sit et alkoi lerpaht kesken aktin himassa kun pyöri kaikkia ajatukset päässä..selitä siinä sitten et miksi!! ... nyt sit eletään siinä vaiheessa et jossain tiedetään meistä ja jossain ei .. mutta, näinhän se on ..lapset on todella tärkeitä, ketään ei haluis loukata, miks ei seksiä voisi vaan harrastaa sellasen kanssa jonka kanssa se sujuu hyvin?? Kuten mun sex-pari sanoi miehelleen ..kaikkia ei voi saada samassa paketissa! Täytyisi vaan nollata mieltä ja ajatella myös itseään...luultavasti elämä jatkuu )

• selibaattori
        maija kirjoitti:

Niin, puhut asiaa! Selibaatti on raskasta, kun kuitenkin tarve on kirjoitettu miehen perimään ja sitten ei kiinnostakaan. Sitä miettii mikä piru on vikana?
        Nuorempana olisin halunnut aina ja seisoi kun näki naisen vähissä vaatteissa, oli yö tai päivä.
        Nyt olisi kans tarve ja poden syyllisyyttä kun ei jaksa alkaa seksiin.
        En tiedä, missähän vika?

• TNT

Meillä tilanne oli melko sama, seksin määrän suhteen siis. Vaimo alkoi syömään ihan oma-aloitteisesti joitain naisten potenssilääkkeitä (luontaistuotekaupasta ostettuja). Syönyt noin viikon ja jotain pientä efektiä sanoo noista aineista tulleen, mutta ei mitään mullistavaa omien seksihalujen kannalta. Tein kokeen ja tilasin netistä Viagr0a ja tein vaimolleni "lemmenjuoman" johon sekoittelin salaa yhden avatun kapselin. Täytyy sanoa, että vaikutus oli hyvin mieluinen, sillä naiseni tuli erittäin kiihottuneeksi ja ei muuta ajatellutkaan kuin seksiä hetken kuluttua! Tehoa siis löytyi!!

Mitään uskoa itsellä ei ollut noihin naisten tabuihin. Nyt tuli ainakin todistettua omin silmin aineen vaikutus. Sekoitin salaa tuon aineen, sillä nyt testin kohde ei tiennyt ottaneensa potenssilääkettä joten pelkkä mielikuvalääke ei oli siis tehonnut.

Tietysti kerroin jälkikäteen aineesta yms. joten turha hermostua nyt kenenkään.

Itselle tilasin samalla erästä tällä sivustolla esiintynyttä potenssiainetta. Ei omassa potenssissa mitään vikaa ole, mutta ihan vaan testin kannalta. Otin ensin kokeeksi puolikkaan, ei vaikutusta. Seuraavana päivänä otin kokonaisen ja ei oikein mitään vaikutusta (yöllä heräsin kyllä kun kalu oli kovana). Sitten samlla kun tein vaimolle drinkin, niin murskasin yhden tabun (jotta imeytyy nopeammin) ja tempaisin sen naamariin. Stondis oli kyllä mainio sen jälkeen ja vedin kaksi varvia putkeen (ikinä en ole moiseen kyennyt!) ja vaimo oikein ihmetteli tyytyväisenä, että mikäs nyt on (8 vuotta oltu yhdessä).

Nuo onnistuneet kokeilut tapahtuivat kun oltiin tultu hiihtolenkiltä ja vatsat oli melko tyhjänä, jolloin aineiden imeytyminen oli erittäin tehokasta. Olin noita omia kokeiluita tehnyt ruuan jälkeen tai muuton vähän väsyneenä yms. ja siitä varmaankin johtuu ensikokeiluiden tehottomuus.

• haluttomuuden kokenut

Ymmärrän tosi hyvin tilanteesi, alkuperäinen kirjoittaja, sillä olen kokenut samaa ja myös päinvastaista. Olen nainen ja kahdessa suhteessa jo menettänyt kaiken kiinnostuksen seksiin oman kumppanin kanssa. Yhteensä olen kokenut hyvää seksielämää siis noin kolme vuotta, vaikka muuten hienoissa parisuhteissa olen elänyt noin 15 vuotta. Ei kovin hyvä saldo, vai mitä?

Voin omasta kokemuksesta ja luettuani hyvän kirjan "Good loving, great sex: Finding balance when your sex drives differ" (Rosie King) kertoa että vonkaaminen pilaa ihan kaiken. Se vain on niin. Tuo kirja kannattaa kaikkien tässä tilanteessa olevien lukea, vaikka se ei autakaan minua kovin paljoa koska en suinkaan ole vain välinpitämätön seksin suhteen vaan aktiivisesti inhoan sitä vakikumppanini kanssa ja toisaalta taas olen äärimmäisen kiihkeä rinnakkaissuhteessani, jossa olen huomannut taas himokkaamman kannalta miten vonkaaminen laskee toisen osapuolen haluja huimasti vaikka nekin olisivat alunperin voimakkaat. Siis olen onnistunut laskemaan tosi kiihkeän rinnakkaissuhteeni himoja tehokkaasti olemalla vielä kiihkeämpi. Reilu temppu luonnolta tällainen, vai kuinka...? Kun kirjan ohjeiden mukaan lopetin vonkaamisen (se ei KOSKAAN tehoa) ja mietin sen sijaan minkälaiset teot minun taholtani lisäävät tämän miehen haluja, tilanne parani. Ja niillä teoilla (tehdään asioita mistä mies tykkää, matkustetaan ja pidetään hauskaa ja nauratetaan myös miehen kavereita & sukulaisia ja annetaan niille kuva että onpas se löytänyt kivan ja fiksun ja hauskan ja mukavan naisen - taitaa olla aika mahtimies itsekin) ei ollut mitään tekemistä seksin kanssa - hyvin samaan tapaan kuin perinteisesti naisten haluja lisäävillä teoilla (romantiikka, kotitöihin osallistuminen) ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

Ymmärrän hyvin myös miksi "lerppu" lisää ennen haluttoman naisen himoja. Paine ja vaatimukset poistuvat ja nainen voi rauhassa tunnustella omaa tuultaan ja odottaa milloin itseä huvittaa, eikä tarvitse henkisesti valmistautua torjumaan toisen jatkuvia "hyökkäyksiä".

En pysty selittämään miksi seksi vakikumppanin kanssa muuttuu suorastaan ällöttäväksi mutta himot muuten hyrrää aivan entiseen tahtiin. No nyt yhteensä melkein kymmenen vuoden seksittömyyden jälkeen aloitin rinnakkaissuhteen ja seksi siinä on aivan käsittämättömän mahtavaa, ollut jo yli vuoden. En kuitenkaan voisi olla tämän miehen kanssa vakituisesti sillä henkisellä tasolla emme kohtaa edes 50%:sti verrattuna vakikumppaniini, ja henkinen yhteys on kuitenkin minulle tärkeämpää kuin fyysinen. Fyysinen yhteys on läsnä vain muutaman hetken ajan päivässä kun taas hyvästä henkisestä yhteydestä voi nauttia joka sekunti päivän aikana...ja siitä saa iloa ihan koko ajan. Jos se puuttuisi, luulen että seksikin kärsisi aika pian ja niin minulla ei kohta olisi mitään.

En ole ylpeä ratkaisustani mutta joskus lasken kylmästi että jos pidän tätä rinnakkaissuhdetta yllä pari vuotta, jaksan taas seuraavat viisi tai kymmenen vuotta vakikumppanini kanssa ilman. Olen aloittanut myos terapian päästäkseni yli seksininhostani vakisuhteissa mutta en elättele sen suhteen paljon toiveita.

Vakikumppanini tietää ongelmani ja on suostunut siihen että haemme helpotusta muualta vaikka parinvaihtobileistä mutta emme vielä ole moista kokeilleet. Ei tiedä kuitenkaan rinnakkaissuhteestani.

On tämä elämä aikamoista.

• Aviomies
        haluttomuuden kokenut kirjoitti:

Ymmärrän tosi hyvin tilanteesi, alkuperäinen kirjoittaja, sillä olen kokenut samaa ja myös päinvastaista. Olen nainen ja kahdessa suhteessa jo menettänyt kaiken kiinnostuksen seksiin oman kumppanin kanssa. Yhteensä olen kokenut hyvää seksielämää siis noin kolme vuotta, vaikka muuten hienoissa parisuhteissa olen elänyt noin 15 vuotta. Ei kovin hyvä saldo, vai mitä?

Voin omasta kokemuksesta ja luettuani hyvän kirjan "Good loving, great sex: Finding balance when your sex drives differ" (Rosie King) kertoa että vonkaaminen pilaa ihan kaiken. Se vain on niin. Tuo kirja kannattaa kaikkien tässä tilanteessa olevien lukea, vaikka se ei autakaan minua kovin paljoa koska en suinkaan ole vain välinpitämätön seksin suhteen vaan aktiivisesti inhoan sitä vakikumppanini kanssa ja toisaalta taas olen äärimmäisen kiihkeä rinnakkaissuhteessani, jossa olen huomannut taas himokkaamman kannalta miten vonkaaminen laskee toisen osapuolen haluja huimasti vaikka nekin olisivat alunperin voimakkaat. Siis olen onnistunut laskemaan tosi kiihkeän rinnakkaissuhteeni himoja tehokkaasti olemalla vielä kiihkeämpi. Reilu temppu luonnolta tällainen, vai kuinka...? Kun kirjan ohjeiden mukaan lopetin vonkaamisen (se ei KOSKAAN tehoa) ja mietin sen sijaan minkälaiset teot minun taholtani lisäävät tämän miehen haluja, tilanne parani. Ja niillä teoilla (tehdään asioita mistä mies tykkää, matkustetaan ja pidetään hauskaa ja nauratetaan myös miehen kavereita & sukulaisia ja annetaan niille kuva että onpas se löytänyt kivan ja fiksun ja hauskan ja mukavan naisen - taitaa olla aika mahtimies itsekin) ei ollut mitään tekemistä seksin kanssa - hyvin samaan tapaan kuin perinteisesti naisten haluja lisäävillä teoilla (romantiikka, kotitöihin osallistuminen) ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

Ymmärrän hyvin myös miksi "lerppu" lisää ennen haluttoman naisen himoja. Paine ja vaatimukset poistuvat ja nainen voi rauhassa tunnustella omaa tuultaan ja odottaa milloin itseä huvittaa, eikä tarvitse henkisesti valmistautua torjumaan toisen jatkuvia "hyökkäyksiä".

En pysty selittämään miksi seksi vakikumppanin kanssa muuttuu suorastaan ällöttäväksi mutta himot muuten hyrrää aivan entiseen tahtiin. No nyt yhteensä melkein kymmenen vuoden seksittömyyden jälkeen aloitin rinnakkaissuhteen ja seksi siinä on aivan käsittämättömän mahtavaa, ollut jo yli vuoden. En kuitenkaan voisi olla tämän miehen kanssa vakituisesti sillä henkisellä tasolla emme kohtaa edes 50%:sti verrattuna vakikumppaniini, ja henkinen yhteys on kuitenkin minulle tärkeämpää kuin fyysinen. Fyysinen yhteys on läsnä vain muutaman hetken ajan päivässä kun taas hyvästä henkisestä yhteydestä voi nauttia joka sekunti päivän aikana...ja siitä saa iloa ihan koko ajan. Jos se puuttuisi, luulen että seksikin kärsisi aika pian ja niin minulla ei kohta olisi mitään.

En ole ylpeä ratkaisustani mutta joskus lasken kylmästi että jos pidän tätä rinnakkaissuhdetta yllä pari vuotta, jaksan taas seuraavat viisi tai kymmenen vuotta vakikumppanini kanssa ilman. Olen aloittanut myos terapian päästäkseni yli seksininhostani vakisuhteissa mutta en elättele sen suhteen paljon toiveita.

Vakikumppanini tietää ongelmani ja on suostunut siihen että haemme helpotusta muualta vaikka parinvaihtobileistä mutta emme vielä ole moista kokeilleet. Ei tiedä kuitenkaan rinnakkaissuhteestani.

On tämä elämä aikamoista.

Kyllä kai melkein jokainen mies runkkailee välillä.Itse olen aviomies ja ellei naida joka toinen ilta, niin sitten on laukaistava omin käsin.
        Muuten seuraavn kerran seksi epäonnistuu siinä mielessä että laukeaa liian aikaisin jo viiden minuutin jälkeen.
        Totta puhuen ahkera seksi voi estää tai pitkittää jopa eturauhassyövän syntymistä.
        Olen eläkemies. Seksi on yhä mukavaa.

• Aviomies

Lisään vielä että kulli on joka yö juhlakunnossa, yöllä heräilen siihen kovuuteen.
      Mitään erektoa lisääviä lääkkeitä en käytä, paisti kalöljykapseleita ja hajuttomia valkosipulitapletteja. Terveydeksi miehet!

• naisenkommentti

Olen 40v nainen ja nyt kolme lasta on jo hyvänikäisiä. Muuta tuttua oli tuo vaihe, kun lapset oli pieniä ja veivät kaiken energian. Kyllä se ikävä kyllä taitaa olla aika tavallista tuo seksihalujen kohtaamattomuus tuossa elämän vaiheessa. Mies jää silloin helposti tarpeineen koirankin jälkeen viimeiselle sijalle. Jos sänkyyn jostain ihmeen mielenhäiriöstä joutui, saattoi samalla miettiä, mitä ruokaa laitan huomenna.. Huh huh, kun näin jälkeenpäin miettii.

Monella naisella äitinä olo ja miehelle naisena oleminen ei oikein mahdu samaan päähän tai vaatii kypsymistä. Tärkeää esileikkiä on oikeesti se naisen auttaminen siinä arjessa. Naiseuskin raskauksien myötä voi olla hukassa...rinnat muuttuu ja pimppi väljenee = / Olisi hyvä kertoa sille naiselleen, että on ihana vieläkin ja kaunis. Naiset lämpenee korvien kautta. Se että haluat häntä kannattaa näyttää ja seksistä puhua yleensäkin. Positiivisesti tietenkin, muutan se todella loppuu!

Arki ja rutiinit kuuluu lapsiperheen arkeen. Niistä pois lähteminen, lasten mummolaan vieminen yökylään ja viikonloppu kahdestaan, romanttisesti voisi olla hyvää lääkettä. Kun läheisyys ja hellyys palaa..tulee seksi perässä. Joten kyllä niitä haluja voi ja kannattaa herätellä tuossakin vaiheessa, ne on vaan hukasssa.

Vieraissa käyminen ei ole oikea ratkaisu, jos rakastat vaimoasi, sen laskun maksavat aina lapset jos huonosti käy.

En tiedä lohduttaako yhtään, mutta nyt on asiat toisin, tämän ikäisenä naisena en taas saa itse kyllikseni...pitäisi varmaan ottaa kymmenen vuotta nuorempi mies...joten ympäri mennään ja yhteen tullaan!

• keskustelun aloittaja

Tilanne meni taas siihen, että alennuin vonkaamaan seksiä, toisaalta kun tein aloitteen niin tuli palkintokin sitten.

Ärsyttää todella paljon. Ihan niin kuin elämän hallinta ei edes seksissä olisi omissa käsissä, joku muu määrää koska saa ja koska ei. Puoliso on tuomari ja valamiehistö. Ota nyt, mutta sitten ei huomenna, huh.

Vonguin koko viime viikon, seksiä tuli ihme ja kumma kolme kertaa, joten sen suhteen olen nyt ollut tyytyväinen. Toisaalta ärsyttää se, että tiedän tästä alkavan taas pitkän kuivan kauden. Seksittömyyteen ei löydy kuin harvoja tapoja, jolla sen kestää. Itse aloin treenaamaan aamulla ennen töihin menoa viime viikolla ja sitten töiden jälkeen vielä 2 tuntia päivässä. Jopas alkoi seksihalut vähenemään.

Tällä reseptillä se kai on jatkettava, mielenkiintoisia elämäntilanteita kuitenkin muillakin. Taitaa olla niin, että parisuhteessa elää seksin suhteen enemmän tai vähemmän epätasapainossa aina. Harmi, että itse olen itse se, jolla on seksi jatkuvana puutostilana.

• hilima

Hei! Tämä keskustelu on kuin omastani toisinpäin, mies on haluton. Olemme olleet yhdessä 9v. ja 8v.lapsi, ensimmäiset pari-kolme vuotta itkin itseni uneen, sitten en enää jaksanut...toivoton tapaus...ikäero meillä on 11v.(mies vanhempi)olisin parhaassa iässä, mutta kyynistyn ja kuihdun kokoon! olen puhunut, ja tuleva kevät pelottaa jo itseäni, kohta syöksyn jo jonkun syliin!! Onnenlahjat eivät käy tasan, olisin toivonut miehelleni kuivaa kalkkunaa, joka pihtaisi, mutta eikun tämmöinen märkä elli päiväununeen!:)

• keskustelun_aloittaja
        hilima kirjoitti:

Hei! Tämä keskustelu on kuin omastani toisinpäin, mies on haluton. Olemme olleet yhdessä 9v. ja 8v.lapsi, ensimmäiset pari-kolme vuotta itkin itseni uneen, sitten en enää jaksanut...toivoton tapaus...ikäero meillä on 11v.(mies vanhempi)olisin parhaassa iässä, mutta kyynistyn ja kuihdun kokoon! olen puhunut, ja tuleva kevät pelottaa jo itseäni, kohta syöksyn jo jonkun syliin!! Onnenlahjat eivät käy tasan, olisin toivonut miehelleni kuivaa kalkkunaa, joka pihtaisi, mutta eikun tämmöinen märkä elli päiväununeen!:)

Huh huh. Seksihalut on kyllä ainaisena riesana, sille ei voi mitään. Onkohan sekään nyt ihan fiksua, että kärvistelee sitten ilman seksiä pitkiä aikoja, sitten taas vähän vilautetaan ja jopa on taas pitkä kuiva kausi.

Kai sitä nyt löytyisi jostakin aikaa seksiinkin. Tilanne ei kyllä ole mennyt kuin vielä huonompaan päin lasten saamisen jälkeen. Nykyisen tilanteen kyllä ymmärrän, että lapset väsyttävät, mutta sitä en aikoinaan oikein täysin käsittänyt, että kun seurusteltiin, niin piti pihdata. Mitä järkeä siinä sitten oli, ihmeellistä. Olisi pitänyt taas jo aavistaa, ettei tämä seksimäärä tästä parane...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe