Ulostuslääkkeet

läskipää

Jos ottaa ulkkareita yliannostuksen mitä tapahtuu? En pääse niistä eroon, masu ei toimi ilman niitä ja paino nousee! Nyt 170 ja 52... toiv. laskemaan päin! Huomenna menn ostaa nestepoistolääkkeitä. Jos käytän niitä ja ulkkareita samaan aikaan onko paha?
Tänään söin KEBABIN JA HESEN SAMANA PÄIVÄNÄ! Haluun tappaa itteni tähä läskeyteen.. kauhea olo! Oonko ainoa?

12

6528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bulimikko&ex-ana

Mietin täs just ite et voiks nesteenpoistajii ja laksoi käyttää samanaikasesti?En siis tiedä tosin.Itsekin oon riippuvainen laksojen yliannostuksist!Minkä ikänen oot ja missä asut?Itse olen 15,5 vuotta ja asun Helsingissä.Et siis todellakaan ole ainoa.Oon itekki miettiny et muit,vihdoin löyty ees joku!Voisitko laittaa sun meseosoitteen nii voitais jutella enemmän?

• läskipää

olen 15 vuotta kans ja asun Turussa...
        Voisitko sinä laittaa sun sähöpostin, itse en voi... selitän myöhemmin miksi :)
        jos sinä siis viitsisit...

• bulimikko&ex-ana
        läskipää kirjoitti:

olen 15 vuotta kans ja asun Turussa...
        Voisitko sinä laittaa sun sähöpostin, itse en voi... selitän myöhemmin miksi :)
        jos sinä siis viitsisit...

[email protected]

• käyttäkö

yhdessä. parhainta olisi jos saisitte lopetettua kokonaan, ennenkuin suolenne kroonistuu niihin kokonaan. ulostuslääkkeet/nesteenpoistolääkkeet eivät kuitenkaan laihduta oikeasti :( poistavat vain nesteet kehosta, ja saattavat johtaa kehon elektrolyytti tasapainohäiriöihin > rytmihäiriöitä jne.

hei, olkaa itsellenne hyviä ja hankkikaa apua ennen kuin on liian myöhäistä!

voimia.

• Diva

Luulin että olen yksin ainoa ulkkareihin koukussa oleva. Ne on paha juttu....kun maha on tyhjä alkaa tekee mieli kaikkea mitä ei oikeastaan halua syödä....se on suola ja sokeritasapainon heittelystä johtuvaa kanssa. Yritetään päästä eroon ja pitää paino.

179/56 good luck!

• ääääääääääääää

Moi! sulta on pakko kysyy ku mun yhdellä kaverilla on pahoja syömis ongelmia niin ja oon miettiny et käyttääkö se ulostulääkkeitä, niin eikai niitä saa edes apteekista ilman reseptii vai?? auta mua ja samalla mun kaverii!!!

• jennyyy--

siis jos painat 52 ja olet 170 pitkä olet jo melkein alipainoinen !! tai et edes melkein vaan olet ! joten sun ei kannattaisi syödä niitä ollenkaan ! itse kyllä haluaisin sillä painan 79 ja olen 173 pitkä, joten minulla niihin enemmän on tarvetta !

• eivät laihduta

Yliopiston apteekin sivuilta:

Ulostus- ja nesteenpoistolääkkeet eivät laihduta. Ulostuslääkkeet tyhjentävät paksusuolen, johon ehtiessään ruoan energia on jo imeytynyt. Nesteenpoistolääkkeet poistavat nimensä mukaisesti kehosta nestettä, eivät rasvaa. Väärinkäytettyinä ne aiheuttavat mm. kehon kuivumista ja paksusuolen toiminnan laiskistumista. Näiden lääkkeiden näennäinen välitön keventävä vaikutus kuitenkin houkuttelee monet laihduttamaan niiden avulla. Välittömästi paksusuolen tyhjennyttyä vatsan pyöreys laskee hieman ja nesteiden poistuttua vaa´an lukemat alenevat. Kysymys ei kuitenkaan ole laihtumisesta. Kevennys on tilapäinen ja lyhytaikainen, mutta aiheuttaa keholle runsaasti haittaa.

• inbeflobg

siis laihduttaaks ulostus lääkkeet vai ei? ja saaks niitä apteekista ilman reseptii? ku toi joku sanoi ettei laihduta, mut oon myös kuullu että laihduttaa.. jos ei tää laihduta nii onko muita tän tapasia laihdutus keinoja? tarttisin apua, kiitos!

• Pikkupyöreä

Tiiätkö, toiset on sua 20 cm lyhyempiä ja painaa saman verran kui sää iha vaa sen takia et paino ei tipahda tästä ruumiinmitasta ku se yrittää viimeisillä voimillaanki pitää kiinni rellukkamahasta.

On sitä kyl samaa mietitty et pitäiskö noita nesteenpoistajia kokeilla tai hankkiutua johonki laihdutusporukkaan ku ei ne kilot tipu vaikka kuinka itteään liikuttais ja jättäis syömättä sen mahan täyttävän osan.

Tsemppiä vaan, kohta oot alipainoinen luuranko eikä miehiä sellaiset kiinnosta (kuulemma, ite kyl epäilen)!

• Sillälailla...

Haloo!! Jos otat laxatiiveja yliannostuksen seuraa korkeintaan ripuli, mutta jos olet niitä jo pitkäön käyttänyt säännöllisesti niin ne tuskin vaikuttavat juurikaan. Laksojen pitkäaikainen käyttö ei todella ole suositeltavaa, koska juuri niinkuin sinullakin, ne aiheuttavat suolen toiminta häiriöitä, eli suoli ei enää toimi normaalisti ilman niitä. Ja joo ne eivät millään lailla laihduta, koska ravinto on jo ehtinyt imeytyä kehoosi täysin paksusuoleen päästyään. Tottakai hetkellinen keventymisen tunne ja vaaka saattaa näyttää vähemmän, kun suoli on tyhjä. Diureetit, nesteenpoisto puolestaan poistaa kehostasi nesteet, ei rasvaa. Ja jos nestettä ei kehossa ole niin niistäpä ei mitään hyötyäkään luonnollisesti ole. Diureetit ovat resepti lääkkeitä, luontaistuotekaupoissa mm. myydän luontaisia nesteenpoistajia ilman reseptiä, mutta en ole todennut niissä juuri mitään vaikutusta, kehossani ei taida juurikaan ylimääräisiä nesteitä olevan enkä usko, että sinäkäön kärsit mistään vakavasta nesteiden kertymisestä.

• ...jatkoa

Ja lisäksi osa nesteenpoistajista aiheuttaa ummetusta, josta ilmeisesti kärsit valmiiksi jo. Mutta oikeesiin nesteenpoistajiin tuskin reseptiä tulet saamaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe