HAH HAH Skannon asiakkaat

Boss

Ei voi muuta ku nauraa noille rikkaille ääliöille, jotka ostaa Skannon huonekaluja,,, Niin helvetin rumia kaikki tuotteet. En voi käsittää, miten joku maksaa aivan järjettömiä hintoja tollasista paska kamoista. Tollasiahan tekee vaikka itte.

Aattelinki ruveta täs tekee ite jotain ns. "designeä".. Otan töistä jotain vanhoja sohvia ja maalaan ne ja myyn noille miljonääri-ääliölle 5000e hintaan.

Koska tottahan se on, että tollaset ylirikkaat ostaa mitä tahansa kamaa, kunhan se on kallista.

Semmosta se elämä on ku ei keksi rahoilleen enää mitään käyttöö..

9

4003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss

      Mä tiedän mistä mä puhun, koska kuljetan niitä opiskeluni ohella...

      • JKS

        Ja sitten muistetaan lehtijutuissa Avotakassa yms. sanoa, että ostettu Skannosta. So what! Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun uusrikkaan brassailut. Pelleksihän he itsensä tekevät.

        Ja kerrottakoon vielä, että en ole kateellinen. Voisin ostaa Skannosta,mutta juuri em. syistä kannan rahanai järkevämmin muualle.


      • höpss
        JKS kirjoitti:

        Ja sitten muistetaan lehtijutuissa Avotakassa yms. sanoa, että ostettu Skannosta. So what! Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun uusrikkaan brassailut. Pelleksihän he itsensä tekevät.

        Ja kerrottakoon vielä, että en ole kateellinen. Voisin ostaa Skannosta,mutta juuri em. syistä kannan rahanai järkevämmin muualle.

        Aina voi haukkua. Ei se minua haittaa jos joku sieltä ostelee. Mua ainakin ottaa päähän enemmän halpiskama joka ei kestä vuottakaan normaalikulutusta. M.m. Ikean kamat on kaikki pahvia sisältä ja ihan pilipali tavaroita - vaikka osa onkin ihan ok:n näköstä. Toisaalta ei ihme, niin paljon Ikea kopioi oikeata designia, aika törkeästi joskus mun mielestä.

        Skannon laadusta en tiedä, ei ole tullut ostettua mitään sieltä puljusta. Jos kama on laatua niin kyllä sen ajan mittaan huomaa. Tavara kestää kolhut, muutot ja ajan hengen ja muotomaailman muuttumisen, eikä aina tarvitse ravata uutta ostamassa. Säästyy hermotkin.


      • johanna

        Hei jurpo. Oletko koskaan miettinyt sitä miksi Picasson maalaama pöllö maksaa enempi kuin vaikkapa kansallisrunoilijamme Arno Kotron maalaama pöllö? Hei, kamoon, nyt se rekka parkkiin ja pänttäämään oitis lissää amiskorkeakoulusi opuksia. Että siis jopa tuotatuota siis että silleen että jopa oppisit tuota ajattelemaan.

        Ja putkimieskollegesi jälkeen voit hakea taikkiin ja kouluttautua tuota moskaa syytämään. Jäänee haaveeksi, sano ;-)


    • Toimeksi vaan

      Sinulla on liikeidea.
      Teepä niin ja hanki itsellesi elämä.

      Toivottavasti siellä opinnoissasi opit ajattelemisen jaloa taitoa
      ja hankit hieman yleissivistystä. Niitäkin tarvitset vielä joskus.

      • Timotheman

        Olen ostanut Skannosta paljon ja kaikkiin ostoksiini olen ollut erittäin tyytyväinen. Skannon "born free" sohvat päällystettiin nyt kolmatta kertaa. Kaksi nojatuolia on uudelleen päälystetty jo kerran. Ekolokista. tuotteiden laatu on luokkaa isältä pojalle. Sinä jokahuutelet vieraisiin pöytiin, tee toki omat huonekalut itse. Älä täällä mollaa ihmisiä, jotka investoivat laatuun ja yrittävät ymmärtää estetiikasta...


    • Niki

      Ei taida ihan toimia noin. Hinta ei ratkaise vaan mielikuva tuotteesta. Mulla oli kerran verstas stadissa ja tein huonekaluja. Noita Skannon hintoja ihmettelin aikani. Esim. peruspöydän olisin voinut tehdä melkeen puoleen hintaan siitä, mitä se makso Skannossa. Mutta niin se kauppa toimii. Just kukaan, ei rikaskaan maksa siitä hyvästä, että saa tukea puuseppää. Kun puuseppä myy tuotteen kauppaan hintaan lisätään työntekijöiden palkat, sos.kulut, vuokrat, sähkö-ja vesilaskut, katteet, ALV,etc...etc... vaikka viiden tonnin pöydästä tekijä sais siis kaks tonnia, ei pöydän tekeminen juurikaan kannata. Miksiköhän noita verstaita tippuu kokoajan pois markkinoilta!
      Laske pöydän tekemiseen tarvittavat: työkoneiden ja laitteistojen arvo noin 50000€, (puuntyöstökoneet, puruimulaitteisto, tuuletus, maalaamo), vuokra 100 neliön työtilasta, sähkö, vesi, materiaalin arvo,(4500€ kuutio)pintakäsittelyaineet, omapalkka, yrittäjäeläke, ALV,
      ... siitä vaan onnea yrittämiseen. Kuinkahan monta pöytää riittäisi kyllästämään stadin markkinat. Ehkä kaksitoista, mutta voishan sitä siirtyä tekemään kaappeja tai tuolia tai sitten ryhtyä rekkakuskiksi... miksi kaikki tuo vaiva???

    • usa54

      On aika ihmeellistä, että joku vetää ns. herneet nenään siitä miten joku toinen rahansa käyttää tai minkälaista muotoilua/laatua arvostaa. Joku haluaa Ikeaa joku ei. Eiköhän ole jokaisen oma asia?

      • Anonyymi

        Juuri niin. Ostimme Skannosta Minottin sohvan 2006 ja se on edelleen kuin uusi. Ei kulunut käytössä juuri mitään.
        Mutta hankala muutossa. Painaa varmaan 100 kg.
        Kyllä siinä mielessä Ikea olisi ollut kätevämpi. Painaa 15 kg
        ja olisi voinut viskata roskiin joka muuton yhteydessä tai joka vuosi ostanut uuden kun kankaat repeää ja fyllit lytyssä.
        Kyllä siinä olisi luonto kiittänyt...ja rahaa mennyt 10 x Ikean sohva eli enemmän kuin tuo Minotti oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2068
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      151
      1588
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe