kehäkukkavoide

kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia kehäkukkavoiteesta aknen, ruusufinnin tai suunympärysihottuman hoidossa? Entäpä Hepar sulfur-luontaistuotevalmisteesta? Itse ostin tänään perioraalidermatiittiini eli suunympärysihottumaan kumpaakin tuotetta. Kosmetologi-sairaanhoitaja luontaistuotekaupassa suositteli minulle näitä. Mutta onko kukaan saanut niillä tuloksia vaivojen hoidossa? Ilman siis antibioottia.. Olisi kiva kuulla kokemuksianne :)

4

4321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Kehäkukkavoide lienee tarkoitettu lähinnä kuivalle, mutta normaalille ihotyypille, akneiholle en sitä lähtisi laittamaan.
      Tosin... ei ole empiiristä tutkimusta tästä asiasta.
      Voithan aina itse testata laittamalla kehäkukkavoidetta pienelle alueelle ihostasi... jos näyttää, että finnejä nousee lisää ko. alueelle, niin tod. näk ei sovi vaan tukkii ihoa.

      En kyllä usko, että jos akne on sisäsyntyistä, niin siihen niin kauheasti pystyisi ulkoisella hoidolla vaikuttamaan.

      Itselläni sekä sisäinen että ulkoinen antibioottihoito.

    • skäribo

      Ihottumat-otsikon alle. Siellä on aiheesta juttua. :)

    • Kehäkukkafani

      Vähän vanhaa juttua lähen kommentoimaan, mutta pomppasi tää ketju Googlesta ekojen joukossa silmille.

      Kehäkukkaa VOI käyttää sekaiholle ja myös akneen, sillä on nimittäin tulehduksia lievittävä vaikutus. Samoin atopiaan, tosin joillekin se voi hoitavuudestaan huolimatta olla liian kevyttä. Itsellä atooppinen iho, johon puhkesi kierukan poiston jälkeen hormonaalinen akne.. Nice. Mutta kehäkukasta on apua! Itsellä käytössä frantsilan kehäkukkavoide.

      Ja se, että iho alkaa pukkaamaan entistä enemmän niitä epäpuhtauksia ulos on normaali reaktio, kun pintakuivuus katoaa. Kosmetologi valisti mua, että ihoon tulee märkäpäitä, kun se ei pääse pintakuivuuden takia sitä talia ihon alta muuten poistamaan. Eli ei kannata säikähtää, jos se iho alkaa tosissaan pukkaamaan tavaraa ulos voiteen käytön alottamisen jälkeen. Itellä kävi samoin, mut kärsivällisyys palkitaan :)

      Totta kai aknella, ruusufinnillä yms. Ihotaudeilla on eroa hormonaalisen aknen kanssa, mut kannattaa oikeesti lukea mihin kaikkeen kyseistä voidetta käytetään. Sopii moneen ongelmaan!

    • Anonyymi

      Jatkuva vuotolinkki tämä ylivi5 junarata esittely sivua tiedon varkaat tiedon varkaita yhtä paljon koivun siemeniä ja juuria.
      Haapajärvi tee kuhan on tyhjä pää kuin Aution Tapion pää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe