Olen tähän asti käyttänyt Leppäsuon Huoltokorjaamolla Audiani rassattavana (onneksi eivät rassanneet mua) ja musta jotenkin tuntuu, että paikkahan on ihan kelpo mesta. Vaan kun en oletusarvona vie uutta tai uudehkoa autoa köyhänä miehenä merkkiliikkeeseen, niin mitkä ovat kokemukset verrattuna "oikeaan" korjaamoon? Vähän olen olevinani jyvällä, että lienevät 20-30% kalliimpia, mutta eipä ole vertailukohtaa.
Millaisia kokemuksia teillä on? Ja nyt ei kysytä mazdamieheltä vaan autonomistajilta.
Leppäsuon Huoltokorjaamo!?
12
8157
Vastaukset
- Rajatorpassa
Merkkiliikkeiden huollot eivät ole saaneet ainakaan parempia pisteitä testeissä, verrattuna muihin, joten miksi maksaa tuplahintoja.
Itse olen huollattanut 'villissä' huollossa aina. Mitään ongelmia takuu- tai vaihtotilanteissa, aina on todettu, että huollot on OK.- AAAA
Jos meinaat tuolla rajatorpan paikalla sitä putkaa jolla joskus oikein oli Audin merkkihuolto niin en ainakaa omien kokemuksien perusteella voi suositella. Työhinnat on osittain ainakin jopa kalliimmat kuin merkkiliikkeessä ja osat eivät ainakaan halvempia. Muutaman päivän takaisen kokemuksen perusteella vaikutti että ammattitaidossakaan ei ollut juuri hurraamista.
- suo
Mielestäni korjaamo ei ole sen halvempi tai kalliimpi kuin merkkihuoltokaan. Käyttävät merkkiosiakin. Muistan joskus lukeneeni joltain keskustelupalstalta että korjaamo oli jossain vaiheessa virallinen vw-audi-seat merkkihuolto, kunnes menetti statuksen. Mielestäni kannattaa käyttää auto korjaamossa joka on erikoistunut pelkästään huoltoon. Tällainen yritys todennäköisesti panostaa enemmän työn laatuun, koska saa kaiken rahansa siitä. Yritykset joilla on huollon lisäksi auto- ja varaosamyyntiä voivat lepsuilla huollon kanssa jos se ei ole yhtä tuottavaa kuin muu myynti. Esim. Stockmann-Auton huollosta pk-seudulla en ole montaa hyvää sanaa näiltä keskustelupalstoilta lukenut.
- MK6
Löysin k.o. korjaamon joskus 1980-luvun alussa, kun minulla oli VW paku, joka tarvitsi huoltoa. Sen jälkeen ovat hoitaneet Saabini 14 vuoden ajan oikein mallikkaasti, vaikka ovatkin VW & Audi-merkkihuolto - ja kohtuuhintaisesti. Koskaan en ole Leppäsuolla myöskään saanut maksaa valohoidosta kuten Saabin merkkihuolloissa on joskun käynyt.
- Victorion
Itse käyttäny pari kertaa leppäsuolla ja kerran pohjois helsingin autohuollossa audi a4: Pohjois helsingissä eivät saaneet perus jarruremonttia kunnolla tehtyä ja asiakaspalvelu oli luokatonta ja hinta siihen nähden jäätävä.
Leppäsuolla taas hommat on hoitunu asiallisesti ja asiakaspalvelu ollut asiallista, tosin öljypohjan joutuu uusimaan joka käynnin jälkeen, kun sinne talliin ajaminen siitä jyrkästä mäestä raapasee aina pohjaa.
Jos jonnekkin ei autoaan kannata viedä, niin munkkiniemen nesteelle ei. Siellä normaali ajovalojen vaihto, poisti pitkät käytöstä ja aiheutti pari muutakin sähköongelmaa.
- nainen ratissa
Minne kandee viedä VWBora korjattavaksi ei mennyt katsastuksessa läpi 6v vanha pakokaasujen takaisinkerrätys:määrä liian pieni??Mitä tollanen voi maksaa ja olen kyllästynyt kun nainen vie auton korjaamolle (jopa huijattukin tai yritetty)ei saa aina selkeitä vastuaksia/palvelua....
- kolinaa leppäsuolla
Leppäsuota en voi suositella. Viimeksi huollon yhteydessä pohjasta pultteja oli jäänyt kiinnittämättä ja kolina sen mukainen.Kun vein auton takaisin, pomo oli sitä mieltä,että kolina kuuluu päästäni. Etenkin huollon jälkeen näitä ääniä kuuluu. Onneksi löytyi korjaamo, joka löysi vian pohjan auki olevista pulteista. lähtökohta tuntuu olevan se, että asiakasta voi kusettaa.
- kolffi
kolinaa leppäsuolla kirjoitti:
Leppäsuota en voi suositella. Viimeksi huollon yhteydessä pohjasta pultteja oli jäänyt kiinnittämättä ja kolina sen mukainen.Kun vein auton takaisin, pomo oli sitä mieltä,että kolina kuuluu päästäni. Etenkin huollon jälkeen näitä ääniä kuuluu. Onneksi löytyi korjaamo, joka löysi vian pohjan auki olevista pulteista. lähtökohta tuntuu olevan se, että asiakasta voi kusettaa.
mitä pultteja huollon yhteydessä voi jäädä kiinnittämättä? eihän huollossa "pohjasta" avata mitään. haiskahtaa kyllä lievältä panettelulta, varsinkin kun kaikki muut kommentit täälä on positiivisia. jos lähtökohtana olisi asiakkaan kusettaminen, tuskin ko. firma olisi pystyssä pysynyt kolmeakymmentävuotta. (nettisivuilla ainakin näin mainitaan) itse olen käyttänyt autoani siellä monta vuotta, eikä mitään moitittavaa ole ilmennyt; päinvastoin.
- kk
Kyllä ittelläni on ihan positiivista kokemusta. Aiemmin Audi ja nyt Golf saaneet kohtuuhintaista huoltoa sekä joustavaa palvelua. Lisäksi sijainti näin keskustassa asuvana on aivan mainio, ei tarvitse viedä autoa jonnekin kehille.
- AAA-asiakas
Olen erittäin tyytyväinen VW:ni hiljattaiseen määräaikaishuoltoon Leppäsuolla. Sovittu hinta piti ja samalla teetin vaggineeseeni muitakin tarpeellisia huoltoja.
- Eilaakkonen
Samoin minä parasta autollesi huoltoihin vai mikä olikaan, niitä on nykyään monis korjaamois. Merkkikorjaamoissa on ilmaa satasia.
- RapeaRanskalainen
Olin pitkään Leppäsuon Huoltokorjaamon asiakas
ja tyytyväinen tehtyihin huoltoihin.
Sukupolvenvaihdoksen jälkeen yrityksen työn laatu on kuitenkin
romahtanut, samalla kun osaava henkilökunta on lähtenyt.
Kun aiemmin kaikki sujui hyvin, on parin viime huollon
jälkeen ollut aina jotain selvitettävää, joka vaatii
käynnin paikan päällä.
Viimeisen huollon jälkeen auto oli
vaarallisessa kunnossa.
Yrittäjäkonsepti hakusessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740