iNTEL + Wlan

intelromu

Tuo IntelMinin wlan on suorastan perseestä, vieressä oleva PowerBook näyttää jatkuvasti 5 palkkia, mutta tuo iNTEL ihme hyppii kokoajani 1-2/5 palkissa. Pingi jopa 221.062 ms kun taas PowerBookissa max 1.607 ms.

Toivottavasti tulee pian korjaus, muuten tekee mieli jo lähettää tuo romu takaisin sinne mistä tulikin. :(

16

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on Intel-iMacissa jatkuvasti viisi palkkia, kun taas vieressä torni-G5:ssä vaihtelee välillä 2-5.

      Huomattakoon, että samalla iMacilla kenttä alkaa aaltoilla heti kun buutataan Windows Xp:hen.

      • intelromu

      • intelromu kirjoitti:

        No sitten juttu on selvä, minä ja sadat muut Intel-Macin omistajat valehtelemme, ja ainoastaan RepeRuutikalolla ei ole koskaan ongelmia Macin kanssa, ainoastaan Windowsin kanssa, jota Repe jostain kumman syystä jatkuvasti käyttää, ja asentaa jopa Macin.

        http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=387407&tstart=0

        Ohoh, mistä moinen kiihtyminen? Enhän minä väittänyt että kukaan valehtelisi, kerroin vain kuinka asia on iMacissa. Kyllä minä tiedän että Minien wlaneissa on signaaliongelmia, etenkin jos myös Bluetooth on käytössä samaan aikaan. Ei taida olla ihan puhtaat jauhot herralla pussissa... kas, onpa tutun näköinen lukihäriö tällä oudolla nimimerkki "intelromulla"... Mr. Troll?

        Sen kyllä uskon, että selaat ahkerasti noita keskustelupalstoja etsimässä ongelmia, mutta siihen omaan Intel-Maciisi, joka yhtenä päivänä on Mini ja toisena iMac ja kolmantena varmasti MacBook Pro, en usko sekuntiakaan. Ja siihen uskon, että jostakin minulle käsittämättömästä syystä vihasi Macia kohtaan on rajaton.

        Ei se ole mikään kumman syy se Windowsin asentaminen yhteen kolmesta Macistani. Kai sinä Win-käyttäjänä sen olet ehtinyt huomata, että kyllä Windows sentään lelusta käy.


      • Miten ehdotat, että me hoidamme tämän "kuitin" katsomisen?


    • w.e.c

      On vaikea vetää rajoja sensurointiin, mutta kun toista haukutaan kirosanojen saattelemana, niin sellaiset viestit poistuvat välittömästi, etenkin jos ne ovat henkilökohtaisia hyökkäyksiä. Suosittelen, että rekisteröit nimimerkin, niin sinua vastaan kohdistetut henkilökohtaiset haukkumiset on helpompi poistaa.

      Jos molemminpuolinen keskustelu menee vielä yli äyräiden, poistan koko ketjun, mutta sitä en mielelläni tekisi.

      • >Suosittelen, että rekisteröit nimimerkin, niin sinua vastaan kohdistetut henkilökohtaiset haukkumiset on helpompi poistaa.

        Erinomainen suositus, mutta sen seurauksena trollailu ja erilaisten Macien pettyneinä käyttäjinä esiintyminen sortuisi
        omaan mahdottomuuteensa ja jonkun elämältä saattaisi kadota tarkoitus. Toivon silti väkevästi että suosituksesi menee kaaliin.

        Vaikka kirjoitat hyvin harkiten, luen riviesi välistä selvän vahvistuksen Mr. Troll -teorialleni. Mieluummin olisin ollut väärässä, mutta minkäs teet.

        Jos Mr. Troll jättiyllärikseni kuitenkin rekisteröi nimimerkin, vaadin ehdottomasti että kaikki minun häneen sen jälkeen kohdistamani henkilökohtaiset solvaukset poistetaan. Tietysti myös toisin päin.

        Sen Minin kuitin olisin kyllä halunnut nähdä...;)


      • Nimimerkki X
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Suosittelen, että rekisteröit nimimerkin, niin sinua vastaan kohdistetut henkilökohtaiset haukkumiset on helpompi poistaa.

        Erinomainen suositus, mutta sen seurauksena trollailu ja erilaisten Macien pettyneinä käyttäjinä esiintyminen sortuisi
        omaan mahdottomuuteensa ja jonkun elämältä saattaisi kadota tarkoitus. Toivon silti väkevästi että suosituksesi menee kaaliin.

        Vaikka kirjoitat hyvin harkiten, luen riviesi välistä selvän vahvistuksen Mr. Troll -teorialleni. Mieluummin olisin ollut väärässä, mutta minkäs teet.

        Jos Mr. Troll jättiyllärikseni kuitenkin rekisteröi nimimerkin, vaadin ehdottomasti että kaikki minun häneen sen jälkeen kohdistamani henkilökohtaiset solvaukset poistetaan. Tietysti myös toisin päin.

        Sen Minin kuitin olisin kyllä halunnut nähdä...;)

        Tämä on anonyymipalsta, kenenkään ei tarvitse rekisteröidä nimimerkkia, jos ei halua.

        Ja sinut herjaukset kohdistuvat nimimerkkillä kirjottavaan henkilöön, riippumatta siitä, onko nimimerkki rekisteröity vai ei.


      • Nimimerkki X kirjoitti:

        Tämä on anonyymipalsta, kenenkään ei tarvitse rekisteröidä nimimerkkia, jos ei halua.

        Ja sinut herjaukset kohdistuvat nimimerkkillä kirjottavaan henkilöön, riippumatta siitä, onko nimimerkki rekisteröity vai ei.

        Ei todellakaan tarvitse rekisteröidä, jos ei halua.

        Jos haluaa sitten trollata paskaa tuhannella eri nimimerkillä ja esittää milloin minkäkinlaista olematonta henkilöä jolla muka on niitä ja näitä ulkomaisista keskusteluista kopioituja ongelmia, pitää kestää seuraukset kuin mies eikä kuin joku parkuva ämmä.

        Ei pysyvä nikki mitenkään rajoita anonyymiutta. Vai miten se mielestäsi rajoittaa? Jotkut harvat tosin käyttävät täällä nimimerkkinä omaa nimeään, mikä ei välttämättä ole viisasta.

        Olen tosiaan koettanut aukoa päätäni nimenomaan sille lukemattomien nimimerkkien takaa puppua syytävälle henkilölle. Se että olen tässä näköjään onnistunut, todistaa että epäilemieni nikkien takana pääsääntöisesti on ollut yksi ainoa hieman vinksahtanut tyyppi, joka henkilöllisyydestä mulla ei ole pienintäkään aavistusta ja tulee tuskin koskaan olemaankaan.


      • ollako vai eikö olla
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei todellakaan tarvitse rekisteröidä, jos ei halua.

        Jos haluaa sitten trollata paskaa tuhannella eri nimimerkillä ja esittää milloin minkäkinlaista olematonta henkilöä jolla muka on niitä ja näitä ulkomaisista keskusteluista kopioituja ongelmia, pitää kestää seuraukset kuin mies eikä kuin joku parkuva ämmä.

        Ei pysyvä nikki mitenkään rajoita anonyymiutta. Vai miten se mielestäsi rajoittaa? Jotkut harvat tosin käyttävät täällä nimimerkkinä omaa nimeään, mikä ei välttämättä ole viisasta.

        Olen tosiaan koettanut aukoa päätäni nimenomaan sille lukemattomien nimimerkkien takaa puppua syytävälle henkilölle. Se että olen tässä näköjään onnistunut, todistaa että epäilemieni nikkien takana pääsääntöisesti on ollut yksi ainoa hieman vinksahtanut tyyppi, joka henkilöllisyydestä mulla ei ole pienintäkään aavistusta ja tulee tuskin koskaan olemaankaan.

        >Jos haluaa sitten trollata paskaa tuhannella eri nimimerkillä ja esittää milloin minkäkinlaista olematonta henkilöä

        Joka ikisen viestin on kirjoittanut joku olemassa oleva ihminen.


      • intelromu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Suosittelen, että rekisteröit nimimerkin, niin sinua vastaan kohdistetut henkilökohtaiset haukkumiset on helpompi poistaa.

        Erinomainen suositus, mutta sen seurauksena trollailu ja erilaisten Macien pettyneinä käyttäjinä esiintyminen sortuisi
        omaan mahdottomuuteensa ja jonkun elämältä saattaisi kadota tarkoitus. Toivon silti väkevästi että suosituksesi menee kaaliin.

        Vaikka kirjoitat hyvin harkiten, luen riviesi välistä selvän vahvistuksen Mr. Troll -teorialleni. Mieluummin olisin ollut väärässä, mutta minkäs teet.

        Jos Mr. Troll jättiyllärikseni kuitenkin rekisteröi nimimerkin, vaadin ehdottomasti että kaikki minun häneen sen jälkeen kohdistamani henkilökohtaiset solvaukset poistetaan. Tietysti myös toisin päin.

        Sen Minin kuitin olisin kyllä halunnut nähdä...;)

        Odotan julkista anteeksipyyntöä! Mutta pelkään pahoin, ettei sinussa ole miestä siihen, osaat vain nimimerkin takaa haukkua muita valehtelijoiksi ja trolleiksi.

        http://img48.imageshack.us/img48/912/kuitti2wl.jpg
        http://img129.imageshack.us/img129/5855/intelromu8bh.jpg


      • intelromu kirjoitti:

        Odotan julkista anteeksipyyntöä! Mutta pelkään pahoin, ettei sinussa ole miestä siihen, osaat vain nimimerkin takaa haukkua muita valehtelijoiksi ja trolleiksi.

        http://img48.imageshack.us/img48/912/kuitti2wl.jpg
        http://img129.imageshack.us/img129/5855/intelromu8bh.jpg

        Vai niin. Joku on saanut Minin, se on selvää, mutta tämähän tiedettiin että niitä on Suomeen tullut joltinenkin määrä.

        Anteeksipyyntöä varmaan moni odottaa sinulta kymmenistä palstaa häiriköineistä trollauksistasi. Tai mikä vielä parempaa: että lopettaisit ne.

        Yhtään mikään ei tuossa todista, että kyse on nimimerkki intelromun tai Mr. Trollin Ministä. Vai todistaako? Minäkin osaan manipuloida kuvia tuon verran – ja enemmänkin.

        Jokin kuitinkuva ja jokin Minin kuva on nähty, mutta mistä ihmeestä voin tietää että ne ovat aitoja? Aivan oikein: en mistään.

        Jos oletetaan puolileikillämme että ne olisivat, kerrohan miksi ihmeessä muka tuhlaisit vuodesta toiseen rahaa Maceihin joita vihaat? Ikinähän et ole löytänyt Maceista mitään myönteistä. Täysin järjetöntä toimintaa. Onko sulla rikas pappa, joka ostaa kaiken mitä pyydät?


      • intelromu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vai niin. Joku on saanut Minin, se on selvää, mutta tämähän tiedettiin että niitä on Suomeen tullut joltinenkin määrä.

        Anteeksipyyntöä varmaan moni odottaa sinulta kymmenistä palstaa häiriköineistä trollauksistasi. Tai mikä vielä parempaa: että lopettaisit ne.

        Yhtään mikään ei tuossa todista, että kyse on nimimerkki intelromun tai Mr. Trollin Ministä. Vai todistaako? Minäkin osaan manipuloida kuvia tuon verran – ja enemmänkin.

        Jokin kuitinkuva ja jokin Minin kuva on nähty, mutta mistä ihmeestä voin tietää että ne ovat aitoja? Aivan oikein: en mistään.

        Jos oletetaan puolileikillämme että ne olisivat, kerrohan miksi ihmeessä muka tuhlaisit vuodesta toiseen rahaa Maceihin joita vihaat? Ikinähän et ole löytänyt Maceista mitään myönteistä. Täysin järjetöntä toimintaa. Onko sulla rikas pappa, joka ostaa kaiken mitä pyydät?

        Arvasin ettei sinussa ole miestä nimeksikään. Ja tuo vuodatus vain todistaa että olin oikeassa.

        Ja ainoa trolli täällä olet sinä, sun jatkuvilla asiattomilla viesteillä, herjauksilla ja loukkauksilla. Ja tuo Mr.Trolli on olemassa vain sun mielikuvituksessasi, enkä voi tietää mitä tietokoneita "sun" mielikuvituskaverilla on, eikä minua edes sun psyykkiset ongelmat kiinnosta.

        Sen sijan minulla on MacMini ja sen minä myös todistin, vaikkei minun olisi edes tarvinnut todista sulle mitään. Ja sinä taas todistit että sinun ainoa tarkoituksesi on ärsyttää ihmisiä, vittuilla ja trollata.

        Ja aion jatkossakin käyttää sellaisia tietokoneita ja ohjelmistoja kuin haluan, ja jos niissä on ongelmia aion myös puhua niistä avoimesti. En aio salata mitään, vaikka herra RepeTrolli ei pitäisikään siitä.


      • intelromu

        Kuten varmasti näet, minulla on jo nimimerkki, ei se muuta asiaa miksikään vaikka rekisteröisin sen, ja ne haukut jotka tässä ketjussa kohdistuvat nimimerkkiäni kohtaan, kohdistuvat minuun henkilökohtaisesti. Ja jos joku toinen saa perusteettomasti sanoa minua valehtelijaksi, niin kai minullakin on oikeus sanoa häntä idiootiksi ja mulkuksi, vai mitä?


      • intelromu kirjoitti:

        Arvasin ettei sinussa ole miestä nimeksikään. Ja tuo vuodatus vain todistaa että olin oikeassa.

        Ja ainoa trolli täällä olet sinä, sun jatkuvilla asiattomilla viesteillä, herjauksilla ja loukkauksilla. Ja tuo Mr.Trolli on olemassa vain sun mielikuvituksessasi, enkä voi tietää mitä tietokoneita "sun" mielikuvituskaverilla on, eikä minua edes sun psyykkiset ongelmat kiinnosta.

        Sen sijan minulla on MacMini ja sen minä myös todistin, vaikkei minun olisi edes tarvinnut todista sulle mitään. Ja sinä taas todistit että sinun ainoa tarkoituksesi on ärsyttää ihmisiä, vittuilla ja trollata.

        Ja aion jatkossakin käyttää sellaisia tietokoneita ja ohjelmistoja kuin haluan, ja jos niissä on ongelmia aion myös puhua niistä avoimesti. En aio salata mitään, vaikka herra RepeTrolli ei pitäisikään siitä.

        todistanut yhtään mitään, paitsi sen että olet... Mr. Troll.;)

        Arvaas mitä minä arvasin? Sen että seuraava otsikkosi on "Arvasin!" Olet käyttänyt sitä ennenkin – tietysti toisilla nimimerkeillä (turha kai sanoakaan).

        Olet muuten tehnyt tässä ketjussa ennätyksen: näin monta viestiä yhdellä nikillä et ole kirjoittanut koskaan. Tämä on selvää edistystä. Tosin mua vähän itkettää ajatus siitä, että emme tapaa toveri intelromua Mineineen enää tämän ketjun jälkeen. Sääli.

        Joku voisi sanoa psyykkiseksi ongelmaksi sitä, että eräs mielikuvitushenkilö (kuten sanot) hankkii itselleen vuodesta toiseen tietokoneita joita hän vihaa sydämensä pohjasta oikein julkisesti. Uudemman ajan itseään ruoskiva munkki?


      • w.e.c
        intelromu kirjoitti:

        Kuten varmasti näet, minulla on jo nimimerkki, ei se muuta asiaa miksikään vaikka rekisteröisin sen, ja ne haukut jotka tässä ketjussa kohdistuvat nimimerkkiäni kohtaan, kohdistuvat minuun henkilökohtaisesti. Ja jos joku toinen saa perusteettomasti sanoa minua valehtelijaksi, niin kai minullakin on oikeus sanoa häntä idiootiksi ja mulkuksi, vai mitä?

        Nimimerkki RepeRuutikallo on minulle tuttu nimimerkki, joka kirjoittelee säännöllisesti tänne Mac-palstalle. Jos sinä rekisteröisit nimimerkin intelromu tai käyttäisit sitä keskusteluissa säännöllisesti, tietäisin mitä olet palstalle kirjoittanut ja voisin poistaa sinun nimimerkkiisi kohdistuneet perättömät väitteet. Se helpottaisi huomattavasti minun tehtäviäni.

        Toivoisin, että molemmat lopettaisivat toistensa haukkumisen. Jos ette kykene siihen toivoisin, että jättäisitte pois ainakin ne kirosanoilla höystetyt ilmaukset, koska tätä palstaa saattavat lukea nuoremmatkin.


      • intelromu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        todistanut yhtään mitään, paitsi sen että olet... Mr. Troll.;)

        Arvaas mitä minä arvasin? Sen että seuraava otsikkosi on "Arvasin!" Olet käyttänyt sitä ennenkin – tietysti toisilla nimimerkeillä (turha kai sanoakaan).

        Olet muuten tehnyt tässä ketjussa ennätyksen: näin monta viestiä yhdellä nikillä et ole kirjoittanut koskaan. Tämä on selvää edistystä. Tosin mua vähän itkettää ajatus siitä, että emme tapaa toveri intelromua Mineineen enää tämän ketjun jälkeen. Sääli.

        Joku voisi sanoa psyykkiseksi ongelmaksi sitä, että eräs mielikuvitushenkilö (kuten sanot) hankkii itselleen vuodesta toiseen tietokoneita joita hän vihaa sydämensä pohjasta oikein julkisesti. Uudemman ajan itseään ruoskiva munkki?

        On tainnut taas jäädä KELA-korvatut päivälääkkeet ottamatta. Ikävää! Lääkkeet pitäisi aina ottaa, se voisi auttaa jopa sinuakin. Noh, onneksi hullujen huoneelle aina pääsee, mutta sinulle se taitaa olla jo tuttu paikka.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2569
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      203
      2318
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2262
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      176
      1762
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe