Oma suhteeni leijonamieheen.. on-off, ohi nyt lopullisesti..

erottu

..ainakin toivon!! en halua mennä samaan lankaan enää koskaan! pitempään jatkunut on-off-suhde kyseiseen herraan.. 4 kertaa olen hänet menonsa/saalistusretkensä antanut anteeksi, ja uskonut katuvan "rassukan" selityksiä (aina on ollut pätevä selitys käytökseen.. )

**muuttui aina välinpitämättömäksi, varsinkin pienten ristiriitojen ilmetessä. ei yhteydenpitoa tai vastuuta mistään.
**valehteli minkä kerkesi
**saalistusretkillään vokotteli muita naisia, jopa samana päivänä oli uusi heila kainalossa (tosin nämä suhteet eivät kauaa kestäneet)
**halutessaan saada jotain, valmis lupaamaan kuut taivaalta, joita ei tietenkään koskaan toteuttanut
**ei ajatellut mitä puhui, oma päämäärä tärkeämpi kuin toisen tunteet

listaa voisi jatkaa. onneksi pääsin tästä helvetistä vihdoin eroon.

12

3133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä..

      että mistään sovituista asioista ei pidetty kiinni. minä muutin kyllä monesti koko päivä tai viikkojärjestykseni sovittujen asioiden vuoksi, ja loppuviimein koko herrasta ei kuulunutkaan mitään! EI MITÄÄN! selitystä ihan turha vaatia, syyt tulivat omalle niskalle vaikka mitään en olisi tehnytkään.

      • Neitsytmieheen

        Välttely ja katoamistemput. No, miehiähän pienellä ämmällä nuo kummatkin. Eikun tsemppiä sulle jatkoelämään!


      • Leijona narttu
        Neitsytmieheen kirjoitti:

        Välttely ja katoamistemput. No, miehiähän pienellä ämmällä nuo kummatkin. Eikun tsemppiä sulle jatkoelämään!

        Sopisihan toi omien kokemusten mukaan myös kaksosmieheen, mutta sitten taas siskoni kaksosmiestä parempaa miestä saa kyllä etsiä. Se kuuluu meidän perheeseen ja on mutsille ja faijalle ihan oma poitsu kun ei muita poikia perheesä ole. Leijonamiehiet mitkä tunnen on kaikki kilttejä ja ajattelevaisia. Oma isänikin. Kunnian mies jonka elämänarvoja ja tyyliä hoitaa asioita, kunnioitan ja arvostan yli kaiken!
        Kaikkensa on tehnyt ja tekee perheen vuoksi. Yli 30vuotisessa liitossa äidin kanssa se edelleenkin arvostaa mutsia yli muiden. Työasiat, raha-asiat, taloasiat... kaikki se handlaa ja harkitsee tarkemmin kun oon kenenkään muun nähny tekevän. Sen elämänohjeet kannattaa kuunnella, ja kun en ole kaikkia kuunnellut, niin olen sitä katunut jälkeenpäin.

        Että hittoon noi horoskooppimerkkien haukkuminen.
        Luonteenpiirteet on vähän eri asia kun se minkä tavan on ottanut elää ja kohdella muita.


      • leijoniin
        Leijona narttu kirjoitti:

        Sopisihan toi omien kokemusten mukaan myös kaksosmieheen, mutta sitten taas siskoni kaksosmiestä parempaa miestä saa kyllä etsiä. Se kuuluu meidän perheeseen ja on mutsille ja faijalle ihan oma poitsu kun ei muita poikia perheesä ole. Leijonamiehiet mitkä tunnen on kaikki kilttejä ja ajattelevaisia. Oma isänikin. Kunnian mies jonka elämänarvoja ja tyyliä hoitaa asioita, kunnioitan ja arvostan yli kaiken!
        Kaikkensa on tehnyt ja tekee perheen vuoksi. Yli 30vuotisessa liitossa äidin kanssa se edelleenkin arvostaa mutsia yli muiden. Työasiat, raha-asiat, taloasiat... kaikki se handlaa ja harkitsee tarkemmin kun oon kenenkään muun nähny tekevän. Sen elämänohjeet kannattaa kuunnella, ja kun en ole kaikkia kuunnellut, niin olen sitä katunut jälkeenpäin.

        Että hittoon noi horoskooppimerkkien haukkuminen.
        Luonteenpiirteet on vähän eri asia kun se minkä tavan on ottanut elää ja kohdella muita.

        joka kerta on se sitten ollut miesystäväni(3 eri leijonaa) ja 2 naispuolista ystävää ja ikävä kyllä, pettymys on aina varma heidän kohdallaan.kirjoitit että isäsi on kaikkensa tehnyt perheensä vuoksi, kyllä sellainen leijona onkin, hyvin sosiaalinen ja aina valmis auttamaan, mutta myös tarpeidensa mukaan pettää ja valehtelee.toki hän huolehtii perheen raha-asiat ym. koska silloin hän on aina enemmän "johtajan" asemassa kotonakin, aina pitää hänet asettaa kultaiselle jalustalle, silloin hänen on hyvä olla, mitä enemmän palvotaan ja kehutaan.....on se niin tyhmän itsekäs....en huoli yhtään leijonaa ikinä ystäväksi enkä miesystäväksi, he ovat täysin kaatopaikkatavaraa, rikkovat liian monta ihmistä sisältä.


      • huomaavainen leijona
        Leijona narttu kirjoitti:

        Sopisihan toi omien kokemusten mukaan myös kaksosmieheen, mutta sitten taas siskoni kaksosmiestä parempaa miestä saa kyllä etsiä. Se kuuluu meidän perheeseen ja on mutsille ja faijalle ihan oma poitsu kun ei muita poikia perheesä ole. Leijonamiehiet mitkä tunnen on kaikki kilttejä ja ajattelevaisia. Oma isänikin. Kunnian mies jonka elämänarvoja ja tyyliä hoitaa asioita, kunnioitan ja arvostan yli kaiken!
        Kaikkensa on tehnyt ja tekee perheen vuoksi. Yli 30vuotisessa liitossa äidin kanssa se edelleenkin arvostaa mutsia yli muiden. Työasiat, raha-asiat, taloasiat... kaikki se handlaa ja harkitsee tarkemmin kun oon kenenkään muun nähny tekevän. Sen elämänohjeet kannattaa kuunnella, ja kun en ole kaikkia kuunnellut, niin olen sitä katunut jälkeenpäin.

        Että hittoon noi horoskooppimerkkien haukkuminen.
        Luonteenpiirteet on vähän eri asia kun se minkä tavan on ottanut elää ja kohdella muita.

        leijonamies on mitä huomaavaisin ihminen.Leijona miestä pitää välillä kehua.olen ollut kohta kaksi vuotta avoliitos leijonamiehen kans ja se hakis mulle vaikka kuun taivaalta jos pyytäisin.


    • leijonanaine

      jOs leijona kokee sut itsestään selväx ja ns. oot varma tapaus ja jos viel kaiken lisäksi roikut ja teet kaikkes sen etee. Ei hyvä seuraa sulle. Sillon alkaa tällainen käytös mitä edellä mainitsit. Niin kauan kun leijonan tunteita ei kolhita. Leijonaa pitää kolhasta aika ajoin et taas tajuu arvostaa muitakin kun omaa loistoaan ja muita ihailijoita. Sun pitää ansaita paikkas auringossa, se on vaikeempi juttu. Se vaatii peliä, psykologista korkeempaa matikkaa. Näin realimaailmassa helpoin käyttäytymisneuvo on että ole hieman vaikeasti tavoiteltavampi, haaste joka kyllä tietää oman arvonsa. Ei anna pallottaa kenenkään. OIkeestihan asiat menee niin että jos löydät oikean miehen niin ei siinä kapulakonsteja paljon tarvita, se synkkaa jos on synkataxeen. U know.
      mutta jos nyt kuitenkin olet päättänyt haluavas kuitenkin hänen, oli niin oikea tai ei.
      ei kuitenkaan kaikkee paskaa tartte sulattaa, et järjenkäyttö on sallittua. jOs jätkä on toivoton tapaus niin ei siinä loppupelissä horoskooppimerkit paljoo paina.

      • Leijona narttu

        Mä itse leijonana...jos kiinnostun jostain niin kiinnostun ilman mitään pelleilyjä. Joitain voin pitää liian itsestäänselvyyksinä, mutta niistä en ole ollut alunperinkään kiinnostunut. Ja semmoseen leikkiin en lähde. Jos mun kanssa rupee pelleilemään, esittämään vaikeasti tavoiteltavaa ja kiinni pidettävää, en kattele sellasta. Arvostan aitoutta ja suuria tunteita. Jos ei osoita arvostavansa ja palvovansa mua, ;) voi samantien katella jonnekin muualle. Mun ja mun tunteiden kanssa ei kettuilla! Psykologista peliä...pah...


      • leona
        Leijona narttu kirjoitti:

        Mä itse leijonana...jos kiinnostun jostain niin kiinnostun ilman mitään pelleilyjä. Joitain voin pitää liian itsestäänselvyyksinä, mutta niistä en ole ollut alunperinkään kiinnostunut. Ja semmoseen leikkiin en lähde. Jos mun kanssa rupee pelleilemään, esittämään vaikeasti tavoiteltavaa ja kiinni pidettävää, en kattele sellasta. Arvostan aitoutta ja suuria tunteita. Jos ei osoita arvostavansa ja palvovansa mua, ;) voi samantien katella jonnekin muualle. Mun ja mun tunteiden kanssa ei kettuilla! Psykologista peliä...pah...

        on se kyl noinki, että leijonaa täytäyy huomioda kehua, ihailla jne.. näyttää suuret tunteensa suoraan juuri ihanimmalle leijonalle. sitten saat arvostuksen ja kiinnostuksen osaksesi...


      • anna-baby

        Oon seurustellu leijona miehen kanssa kohta 2v. ja just tollanen "vaikeesti tavoteltava" oon välillä aina yrittäny olla..just sen takia et herran kiinnostus pysyy hereillä kun ei aina ole valmiina. ;)

        Ekan kerran luen näitä sivuja ja voin sanoa et yllättävän nappiin osuu jutut ainakin leijonasta! Aika hurjaa,.. Itse olen neitsyt..ja tän seurustelusuhteen aikana on meilläki ollu jo 2 taukoa..ja kun en itse ota yhteyttä ja annan asian olla, niin eikös se Leijona sieltä aina ala haikailla eikä osaa kuitenkaan päästää irti vaikka ensin niin onnkin väittänyt! Yhtä vuoristorataa, en suosittele kellekkään. Vaikka oonkin ihan hulluna mun omaan Leijona-herkkuun!! :D


    • samanmoista

      samanmoisia pettymuksiä kuin sinulla, voin sanoa että olen edelleen suhteessa leijonamieheen, mutta ajatuksissani on irtiotto.Eo voi olla toista niin tunne köyhää helppoheikkiä, koko ajan joudut miettimään uskoa vai eikö.Tälläinen ihminen ei ole tarkoitettu parisuhteeseen ei sitten millään.....valheita, pettämistä, ei vastuuntuntoa, alistamista ja jopa väkivaltaa ja mies on jo 58, eli eipä se tästä enää muuksi muutu!

      • Leijona narttu

        Eli ihan päinvastainen kun mun leijona isi. Ja se on jo 60v. Kiihtyy nollasta sataan, on kova ääninen ja rakastaa omaa ääntään, mutta leppyy yhtä nopeasti on jo oppinut miettimäänkin että kylläpäs hermostui tyhmästä. Vastuuntunto on tähtitieteellisen suuri, tykkää olla johtaja asioissa mutta ei alista, ei ainakaan tiedostaen. On kyllä melko demokraattinen loppujenlopuksi. Sydän puhdasta kultaa. Penskana kyllä sain joskus vyöstä tai vitsasta kun olin rasittava. En tiedä onko naisissa ja miehissä eroja horoskooppin suhteen, jos oletetaan että horoskooppimerkillä on ylipäänsä mitään merkitystä, mutta mulla on aina ollut sympatioita isin suhteen. Koen että ollaan monessa asiassa samanlaisia.


    • ........

      jep..lentää kukasta kukkaan...vaikka olisi naimisissa...ja tiedänpä sellasenki tapauksen et ollu naimisissa 20v..aina vaimo antaa anteeksi isin pikku seikkailut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe