Mäntyharjun miehet?

Mari 76

Vieläkö Mäntyharjulta löytyy komeita miehiä? Kerran, kauan sitten, suviyössä törmäsin yhteen mahtavaan mieheen Kurkiniemen rannalla, mutta elämänpyörteissä sen kadotin...Ei ne miehet maailmalla ole yhtä mukavia kuin miehet maalla...

21

2702

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

tein elämäni munauksen ja asuin hetken mäntyharjulla.tarkoittanet minua.sitten muutinkin RISTIINAAN,täältähän minä löydyn,niinkuin kaikki muutkin MAHTAVAT MIEHET

• Mari 76

"ai sinäkö se oot?"

Miksi muuttaa mäntyharjulta ristiinaan? Työn vai naisen perässä, vai muuten vaan?

• hunter57
        Mari 76 kirjoitti:

"ai sinäkö se oot?"

Miksi muuttaa mäntyharjulta ristiinaan? Työn vai naisen perässä, vai muuten vaan?

ristiinalaisissa miehissä on sexyä vanhemmissakin.tule kokemaan, yllätyt,

• ihmisten
        Mari 76 kirjoitti:

"ai sinäkö se oot?"

siinä syy

• Mari 76
        ihmisten kirjoitti:

siinä syy

Niinpä niin, ihmisen ikävä toisen luo....

• Kerran elämässä
        Mari 76 kirjoitti:

Niinpä niin, ihmisen ikävä toisen luo....

Vieraiden tähtien alla,
        vieraiden ihmisten luona,
        minä vieraita tienviittoja seurailin.

Minä etsin, minä löysin,
        suljin silmät ja kuuntelin,
        kunnes viimein tunnustaa sen uskalsin.

Sitä väsyy puhumaan vierasta kieltä,
        väsyy aina kysymään tietä,
        väsyy viimein yksin kahlaamaan.

Koska kerran elämässä kuitenkin,
        tulee aika aina jolloin,
        on palattava kotiin takaisin...

• willy,am

Miten niin kävi? Eivät Mäntyharjun miehet vielä siihen loppuneet!
      Mariii, tulehan uudelleen Kurkiniemeen!

• Mari 76

Omia hölmöilyjä että niin kävi...mutta tehty
        mikä tehty, ei sitä enää voi muuttaa.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja päivät pitenee,
        ois ihana istuskella hyvässä seurassa ja
        nauttia keväästä.

Milloinkas se Kurkiniemi aukeaa? heti kun lumet sulaa? Vaikka voi kait sinne mennä laiturille istuskelemaan ja siiderille vaikkei paikka olisikaan auki...

Kevättä rinnassa pitkästä aikaa...

• Mies maalta
        Mari 76 kirjoitti:

Omia hölmöilyjä että niin kävi...mutta tehty
        mikä tehty, ei sitä enää voi muuttaa.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja päivät pitenee,
        ois ihana istuskella hyvässä seurassa ja
        nauttia keväästä.

Milloinkas se Kurkiniemi aukeaa? heti kun lumet sulaa? Vaikka voi kait sinne mennä laiturille istuskelemaan ja siiderille vaikkei paikka olisikaan auki...

Kevättä rinnassa pitkästä aikaa...

Kukapa sitä ei keväästä nauti?

• Aurinkoinen
        Mies maalta kirjoitti:

Kukapa sitä ei keväästä nauti?

Kun se kevät vaan nyt tulisi ja äkkiä, ei jaksa enää näitä talvimyräköitä, kovia pakkasia, pimeitä öitä. Kevätaurinko saisi pikapikaa sulattaa lumet ja jäät, mieluummin kulkisi loskassa kun lumikinosten keskellä. Tahtoo kevään ja kesän!

• Mies täältä

Kyllähän täällä vielä miehiä riittää, ei sitä varten tarvitse Ristiinaan lähteä, ilmoittelet vain kun olet tulossa...?

• Minna

Ei nyt millään pahalla, mutta ei niissä mäntyharjun miehissä ole paljoa kehumista, yhteiskunnan elättejä tai muuten vaan renttuja koko sakki. Istuu vaan olkkarissa tai amigossa kortilla illasta toiseen. Suosittelen lämpimästi menemään vaikka sitten sinne Ristiinaan.

• Jaska
        Minna kirjoitti:

Ei nyt millään pahalla, mutta ei niissä mäntyharjun miehissä ole paljoa kehumista, yhteiskunnan elättejä tai muuten vaan renttuja koko sakki. Istuu vaan olkkarissa tai amigossa kortilla illasta toiseen. Suosittelen lämpimästi menemään vaikka sitten sinne Ristiinaan.

Siis ei todellakaan ole. Mistä lienee olet tuollaisen käsityksen saanut?

• aidosti maalainen
        Minna kirjoitti:

Ei pidä yleistää muutaman rentun takia! Kyllä täältä vielä kunnon miehiä löytyy, eikä olekaan mitään kaupunkilaisjuppeja, vaan rehellisesti aitoja suomalaisia miehiä maalta!

• olet oikeassa
        Minna kirjoitti:

Kyllä oot Minna oikeassa, ei normaali nuori nainen löydä miestä mäntyharjulta, kyllä se mies piti etsiä oikeasta kaupungista!

• Ei löydy?
        Jaska kirjoitti:

Siis ei todellakaan ole. Mistä lienee olet tuollaisen käsityksen saanut?

Mihin on kadonneet kaikki M:harjun nuorehkot
        miehet? Olisi kiva vaihtaa kuulumisia pitkästä aikaa! Vai onko teitä Mäntyharjulla enää lainkaan?

(Ja nyt en todellakaan kaipaa mitään ristiinalaisten kommentteja,ristiinalaiset pysykööt siellä missä ovatkin!)

• ei helvetissä

ei ole miehiä mäntyharjulla,mutta RISTIINASTA kyllä löytyy.(muistin kirjoittaa isolla niinkuin kuuluukin) ja kyllä on muuten isoja miehiä,ei mänttilästä ees löydy niin isoja.

• Elvis

Mitä sä Mari vielä odotat, pyyhkäiset sieltä Ristiinasta takasin tänne Mäntyharjulle ja katsotaan raaskitko lähteä enää pois. Kyllä täällä mieskuntoa riittää =)

Sinne Ristiinaan on kaikki houkuttelemassa kun mänryharjulaiset on vieneet niiltä akat ;)

• että minäkin

löysin miehen Ristiinasta, vaikka nyt jo asutaankin muualla...

• parhaat löytyy
        että minäkin kirjoitti:

löysin miehen Ristiinasta, vaikka nyt jo asutaankin muualla...

ihan sieltä RISTIINASTA

• käsitinkö oikein
        parhaat löytyy kirjoitti:

ihan sieltä RISTIINASTA

Siis ette kait te mimmit ole niin typeriä, että lähdette ristiinaan miehen hakuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe