Minulla on ilmeisesti refluksi-tauti, olen menossa tähystykseen. Mutta kertokaa minulle liittyykö siihen poltteen, kipuilun tunnetta jopa suussa asti. Kurkku on kyllä kipeä,kuiva ja palantunnetta on. Mutta nyt on tuo suukin ruvennut vaivaamaan. Menetän kohta hermoni näiden oireiden kanssa!
kurkun ja suun
6
15785
Vastaukset
- ruokatorven tulehdus
Minulla myös kieli ja koko suu polttelee, palan
tunne kurkussa ja ääni käheänä. Kuuluu lääkärin
mukaan refluksiin tai ruokatorven tulehdukseen.
Ymmärrän todella miltä sinusta tuntuu, minulla
ainakin meinaa hermot mennä, kun suu koko ajan
jotenkin oudon tuntuinen ja kirvelevä.- polte
Kiitos sinulle, tuntuu lohduttavalta kuulla sen kuuluvan refluksiin. Nouseeko sinulla sitten suuhun saakka vatsahapot? Itselläni ei, siksi ihmettelenkin kuinka silti suu oireilee!
- edelleen polttelee
polte kirjoitti:
Kiitos sinulle, tuntuu lohduttavalta kuulla sen kuuluvan refluksiin. Nouseeko sinulla sitten suuhun saakka vatsahapot? Itselläni ei, siksi ihmettelenkin kuinka silti suu oireilee!
Minulla ei nouse vatsahapot suuhun, siksi
ihmettelinkin suun poltetta ja kirvelyä.
Olen syönyt vähän yli 2 viikkoa vatsahappolääkettä, mutta ei ole ainakaan tätä
poltetta lopettanut, minulla meni myös hampaista
kiille, se on jonkun verran parantunut. - palantunne kurkussa
edelleen polttelee kirjoitti:
kiille, se on jonkun verran parantunut.vatsahapot juuri nousee kurkkuun asti ja varmaan suuhunkin kun aamulla ääni käheä ja kurkkua polttaa.Minulla refluksi todettu ja jos vatsa on tyhjä hapot piinaa enempi kuitenkaan illalla ei voi syödä kuuden jälkeen jos meinaa yön nukkua.Sängynpääty koholla koko ajan ja en voi nukkua suorassa asennossa ollenkaan.Myös paha maku aamulla suussa kertoo siitä että hapot nousee yölläkin.
- Meia
palantunne kurkussa kirjoitti:
vatsahapot juuri nousee kurkkuun asti ja varmaan suuhunkin kun aamulla ääni käheä ja kurkkua polttaa.Minulla refluksi todettu ja jos vatsa on tyhjä hapot piinaa enempi kuitenkaan illalla ei voi syödä kuuden jälkeen jos meinaa yön nukkua.Sängynpääty koholla koko ajan ja en voi nukkua suorassa asennossa ollenkaan.Myös paha maku aamulla suussa kertoo siitä että hapot nousee yölläkin.
Minulla alkoi oireilu n. 3 kk sitten ensin kurkkukivulla ja nyt jatkunut siitä asti kurkunpään ja kielen poltteena, joka tuntuu pahimmillaan aamuöisin. Myös huulet ovat kuivat.
Aamuisin on tosi paha maku suussa tunnollisesta suuhygieniasta huolimatta.
Minulla on aiemmin todettu refluksitauti ja olen ottanut siihen säännöllisesti Omeprazol lääkettä, tavallista närästystä ei nyt ole, mutta nyt piinaa tämä outo oireilu, lääkärit sanovat sen johtuvan refluksista, mutta itseäni vaivaa epäilys, kun lääkkeet eivät auta. Onko kukaan keksinyt parannuskeinoa tähän kiusalliseen vaivaan? - kärsinyt
edelleen polttelee kirjoitti:
kiille, se on jonkun verran parantunut.Olen vuosia kärsinyt suu kivusta,on annettu puuduttavaa lääkettä yms.Nyt viimein otettiin kunnon viljely ja vika löytyi.Suussa pöpö joka on kuulema 20% ihmisistä mutta kaikkia ei vaivaa.Sain Fungizone nimistä lääkettä,imeskellään.Jo parin päivän jälkeen tuntuu auttavan ja olo on kuin taivaassa sen helvetin jälkeen.Koko elämää sääteli se helvetin suun polte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897