Minä olen jo monta tuntia yrittänyt saada noita vittumaisia huijauskoodeja toimimaan!
Mikä avuksi?
Miksi en saa koodeja toimimaan?!
4
537
Vastaukset
Oletko asentanut koodi rivin sinne Baldur.ini tiedostoon? Laita tämä rivi [Game Options] kohdan alle, Cheats=1. Tämän jälkeen avaat pelin ja painat CTRL TAB. Pitäisi ilmestyä alaruutuun boksi johon voi kirjoittaa. kirjoitat koodin ja se siittä
- Meizi
Mitä järkeä on käyttää huijauskoodeja? Perusteluja kyl kaipaisin. Ei milläään pelillä tee yhtään v..tun mitään jos tarvii kstus koodeja?
- The Real J.
Voi noita koodeja käyttää myös huvitteluun. Esimerkiksi eräs näppäinkoodi ilmeisesti muutti hahmojen ulkonäköä mutta ei kykyjä. Voisi olla aika hupaisaa muuttaa koko joukko vaikka oravan näköisiksi ja lähteä pätkimään esmes Firkraagia päihin. Tai eräs koodi luo ystävällisen Drizztin ja toinen koodi vihamielisen. Voisi olla mielenkiintoista luoda vaikka viisi ystävällistä ja viisi vihamielistä Drizztiä ja pistää ne tappelemaan keskenään.
- Caelith
Itse en käytä mitään muuta koodia kuin että voi siirtyä paikasta toiseen. Ärsyttää joskus kun pitää aina juosta paikasta toiseen jotain tehtäviä tehtäessä. Esimerkiksi kun tekee maagin stronghold-tehtäviä niin on se paljon kivempi teleportata ittensä kun sitten joka helvetin kerta juosta se slummiosio läpi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849