Hei! Olen päättänyt ottaa kestopigmentoinnin kulmakarvoihin. Onko kenelläkään kokemuksia Kuopion kauneushoitoloiden pigmentoijista, kuka/mikä paikka olisi ammattitaitoisin ja luotettavin?
Kestopigmentointi
23
15835
Vastaukset
- sellaiseen paikkaan
kuin Spellbound tattoo,sijaitsee Niiralassa Omakotitiellä. Sieltä löytyy alan ammattilainen.
- tyytyv....
kävin itse Angel tattoossa ja olen enemmän kuin tyytyväinen...sinne ihmeessä,hinnatkin on edulliset.
- Ritu
Ja minä kun olin pitkän harkinnan jälkeen päätynyt ottamaan pigmentoinnit nimenomaan kauneushoitolassa, en tatuointiliikkeessä! :) Kai minulla on ollut jostain syystä ajatus, että tatuoija piirtäisi kovat viivat, kun taas kauneushoitolassa tulos olisi luonnollisempi.. Vaikka toisaalta tatuoijalla olisi ehkä enemmän kokemusta. Hmm.. Minulla ei ole omia kulmakarvoja lainkaan, joten pieleen menneitä pigmentointeja en voisi kasvatella uuteen malliin.
Tyytyväinen, otitko Angel tattoossa siis kulmapigmentoinnit ja paljonko maksoivat? Toissa kesänä kysyessäni kauneushoitola Belliciassa olisivat maksaneet 350€, johon olisi kuulunut kaksi käsittelykertaa. - kattoo
Ritu kirjoitti:
Ja minä kun olin pitkän harkinnan jälkeen päätynyt ottamaan pigmentoinnit nimenomaan kauneushoitolassa, en tatuointiliikkeessä! :) Kai minulla on ollut jostain syystä ajatus, että tatuoija piirtäisi kovat viivat, kun taas kauneushoitolassa tulos olisi luonnollisempi.. Vaikka toisaalta tatuoijalla olisi ehkä enemmän kokemusta. Hmm.. Minulla ei ole omia kulmakarvoja lainkaan, joten pieleen menneitä pigmentointeja en voisi kasvatella uuteen malliin.
Tyytyväinen, otitko Angel tattoossa siis kulmapigmentoinnit ja paljonko maksoivat? Toissa kesänä kysyessäni kauneushoitola Belliciassa olisivat maksaneet 350€, johon olisi kuulunut kaksi käsittelykertaa.www.spellboundtattoo.com, siellä joitai kuvia mut paljon tehnyt ja saanut tosi tyytyväisiä asiakkaita ja tekee pysyyvää jälkeä.
- Ritu
kattoo kirjoitti:
www.spellboundtattoo.com, siellä joitai kuvia mut paljon tehnyt ja saanut tosi tyytyväisiä asiakkaita ja tekee pysyyvää jälkeä.
Tätä minä juuri pelkäsinkin, siis todella kauhean näköistä! http://personal.inet.fi/yritys/spellboundtattoo/kosmeettiset.html
Tässä esimerkkejä luonnollisemmista malleista.. http://www.prettywomanpmu.com/photos.htm - kjkdfjuriofij
Ritu kirjoitti:
Tätä minä juuri pelkäsinkin, siis todella kauhean näköistä! http://personal.inet.fi/yritys/spellboundtattoo/kosmeettiset.html
Tässä esimerkkejä luonnollisemmista malleista.. http://www.prettywomanpmu.com/photos.htmon otettu heti teon jälkeen ja parantuneena aivan erilaiset
- tyytyv...
Ritu kirjoitti:
Tyytyväinen, otitko Angel tattoossa siis kulmapigmentoinnit ja paljonko maksoivat? Toissa kesänä kysyessäni kauneushoitola Belliciassa olisivat maksaneet 350€, johon olisi kuulunut kaksi käsittelykertaa.olen ottanut kulmakarvat,eyelinerit ja menossa ottaan huulten rajauksia ja ovat tosi luonnolliset ja edelleenkin olen oikein tyytyväinen!maksoi 250.- ja siihen sisältyi kaksi käynti kertaa....
- Ritu
tyytyv... kirjoitti:
olen ottanut kulmakarvat,eyelinerit ja menossa ottaan huulten rajauksia ja ovat tosi luonnolliset ja edelleenkin olen oikein tyytyväinen!maksoi 250.- ja siihen sisältyi kaksi käynti kertaa....
Kiitos vastauksista. Kyselen vielä kauneushoitoloiden hinnat ja valitsen sitten parhaalta tuntuvan paikan.
Tarkoitukseni ei ole ottaa mustia tatuoituja viivoja joita spellboundin sivuilla näkyy. Vaikka parantuneena olisivatkin vaaleammat, haen luonnollisempaa mallia ja hiusteni ja ihon väriin sopivaa sävyä. Kauneushoitoloissa pigmentoinnit tehdään tekniikalla jolla jäljitellään oikeata karvaa, ja käytössä on mustaa paljon laajempi väriskaala. - lillsister
Ritu kirjoitti:
Tässä esimerkkejä luonnollisemmista malleista.. http://www.prettywomanpmu.com/photos.htmMinun mielestäni ei tarvitse ketään käydä haukkumaan koska jokaisella on aivan oma tyyli ja tapa tehdä kulmista kauniit.Itse olen nimen omaan ottanut tuommoiset joidenkin mielestä kauheat mustat viirut.En todellakaan ymmärrä kuinka teillä voi olla noin paljon otsaa mennä arvostelemaan noita kuvia koska ilmeisemminkään ette ole nähneet lopullista tulosta kulmistamme jotka spellbound tattoo on tehnyt.Ne eivät todellakaan ole mustat viirut!!! Vaan mielestäni kauniit tummat hyvin hoidetun näköiset ohuet kulmat.Itse en henk. koht pidä puolen kulman peittävistä turrukoista.Kukin tietty tyylillään mutta mielestäni törkeää toisen työn mustamaalaamista!!!!Käytöstapoja haloo!!!
- joku
Ritu kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Kyselen vielä kauneushoitoloiden hinnat ja valitsen sitten parhaalta tuntuvan paikan.
Tarkoitukseni ei ole ottaa mustia tatuoituja viivoja joita spellboundin sivuilla näkyy. Vaikka parantuneena olisivatkin vaaleammat, haen luonnollisempaa mallia ja hiusteni ja ihon väriin sopivaa sävyä. Kauneushoitoloissa pigmentoinnit tehdään tekniikalla jolla jäljitellään oikeata karvaa, ja käytössä on mustaa paljon laajempi väriskaala.tiesitkö että spellboundilla ei tehdä kestopikmentointeja vaan kosmeettisia tatuointeja. eri sävyjä saadaan siellä aikaiseksi iha asiakkaan halun mukaan.
- suosittelen lämpimästi
Itse otin angel tattoossa ja olen erittäin tyytyväinen. Kosmetologit tekevät aina kulmista liian kaarevia jotka tulevat liian alas jolloin ilme näyttää surulliselta. Suosittelen kuninkaankadun paikkaa sinulle! Värejä on niin paljon kun keksit!
- cd..
Tekeekö tuo Angel tattoo myös kestopigmentointeja (ei siis tatuointeja)? Ja jos, niin paljonko pigmentoidut kulmat tulevat maksamaan?
- hyvät tuli
cd.. kirjoitti:
Tekeekö tuo Angel tattoo myös kestopigmentointeja (ei siis tatuointeja)? Ja jos, niin paljonko pigmentoidut kulmat tulevat maksamaan?
maksoin 250.- omistani ja nämä ovat pigmentoinnit ei tatska väreillä tehty!tyytyväinen olen ollut,tosi helpot ja vaivattomat.
- cd..
hyvät tuli kirjoitti:
maksoin 250.- omistani ja nämä ovat pigmentoinnit ei tatska väreillä tehty!tyytyväinen olen ollut,tosi helpot ja vaivattomat.
Kiitos vastauksestasi!
- camo
cd.. kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
En suosittele kenellekkään Angel Tattoota, olivat mokanneet täysin tuttavani tatuoinnin siellä, ja tatuoijanainen oli vieläpä valehdellut oman kokemuksensa alalla. Eivätkä suostu edes korvaamaan mokaa, oikeuteen menossa..
- tatuoijallehan
camo kirjoitti:
En suosittele kenellekkään Angel Tattoota, olivat mokanneet täysin tuttavani tatuoinnin siellä, ja tatuoijanainen oli vieläpä valehdellut oman kokemuksensa alalla. Eivätkä suostu edes korvaamaan mokaa, oikeuteen menossa..
mennään täysin omalla vastuulla, aina on se mahdollisuus, että menee pieleen, vaikka tatuoija olisi tehnyt tatuointeja 20 vuotta. Haaveilin itsekin kulmien kestopigmentoinnista, mutta nuo kamalat kuvat paljon muita kuvia nähneenä pidän mieluummin omat supervaaleat ja harvat kulmakarvani ja lisää hiukan kulmakynää joka ikinen aamu, kuin otan sen mahdollisuuden, että jonkun käsi lipsahtaa. Eikä se tatuoijan vika silti ole.
- lapsenpiirros
tatuoijallehan kirjoitti:
mennään täysin omalla vastuulla, aina on se mahdollisuus, että menee pieleen, vaikka tatuoija olisi tehnyt tatuointeja 20 vuotta. Haaveilin itsekin kulmien kestopigmentoinnista, mutta nuo kamalat kuvat paljon muita kuvia nähneenä pidän mieluummin omat supervaaleat ja harvat kulmakarvani ja lisää hiukan kulmakynää joka ikinen aamu, kuin otan sen mahdollisuuden, että jonkun käsi lipsahtaa. Eikä se tatuoijan vika silti ole.
Kamalat mustat viirut noissa kuvissa, vanhentaa naamaakin usko pois.
- vimmy83
Linkonevan Kirstiä,on tehnyt pitkään kosmetologin töitä. Olen nähnyt hänen työnsä jälkiä ja on ollut todella siistit ja luonnolliset. Harkitsen itsekkin menemistä hänen käsittelyyn laitattamaan kulmat. Hinta oiskohan ollu jotain 350,- kieppeillä.
- miumau1
Hei! Löysin tämän vanhan viestiketjun. Onko Kuopioon tullut lisää pigmentointi paikkoja, joita suosittelisitte.
- tyytyväinen
Linkonevan Kirstille olen itse menossa toiseen käsittelyyn huomenna ja kyllä, suosittelen ehdottomasti jo heti yhden käynnin jälkeen. Tekee juuri sellaiset kuin itse haluaa ja luonnolliset.
- koliliini
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4638699
Kannattaa katsoa tuo keskustelu,erittäin varteenotettavalta vaikuttaa.
itse jo soittelin ja varasin ajan ensviikonlopulle :) - Pigmentointia vailla
Hei! Tekeekö Kirsi pigmentoinnit muoteilla vai vapaalla kädellä? Onko Kuopiossa muita paikkoja?
- okv
Mielestäni Kirsti Linkoneva on ehdottomasti hyvä ja luotettava sekä vastuullinen
kestopigmentoinnin tekijä Kuopiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784