On tavallinen lauantaipäivä. Herään yksiössäni puoliltapäivin. Keitän kahvia aamupalaksi. Kuukautiskiertoni on loppuvaiheessa; silloin minulla on yleensä huomattavasti tavallista kiimaisempi olo. Nytkin pienet rintani ovat paisuneet, raskaat ja herkät. Myös klitorikseni on herkimmillään näinä päivinä. Pienikin koskettelu riittää paisuttamaan ja kostuttamaan pilluni. Orgasmit tulevat helpommin ja ovat syvempiä kuin tavallisesti. Uuh, miehen tarpeeni on tehdä minut hulluksi. Kuinka ihanaa olisi olla jonkin isokokoisen ja isopeniksisen miehen alla, antaa tällaisen uroon panna rajusti pientä ja kireää pilluani.
Siitä taitaa olla jopa pari viikkoa, kun viimeksi olen tyydyttänyt itseäni. Saman verran taitaa olla aikaa siitä, kun olen poistanut häpykarvoitukseni. Riisun yöpaitani ja stringini, kävelen kylpyhuoneeseen, ja kaivan Veet-purkkini kaapista. Istuudun kylppärin lattialle ja levitän haarani aivan auki. Levitän voiteen kaikkialle karvoitukseeni. Istun siinä lattialla jalat levällään kymmenisen minuuttia. Sitten menen suihkuun puhdistamaan alapääni. Lopputulos on aivan ihana. Uskomattoman sileä ja pehmeä, avonainen, paisunut ja liukas posliinipillu.
Minulla on olohuoneessa kokovartalopeili. Siirryn sen eteen katselemaan itseäni. Se kiihottaa minua entisestään. Olen kaunis nainen. Minulla on kauniit kasvot, ja olen hyvin siro ja pienen kokoinen. Minulla on tummat pitkät hiukset, pitkät sääret ja ruskea iho. Lantioni on leveä, vyötäröni kapea ja peppuni on pieni mutta erittäin pysty. Pienten ja pyöreiden rintojeni nännit ovat pitkät ja ruskeat. Ne nöpöttävät kiihottavasti, varsinkin on ihana katsella peilistä sivusuunnasta.. Hieron niitä hyvin hellällä kädellä, se lisää kiimaani. Istuudun peilin eteen lattialle hajareisin. Tämä on mielestäni kiihottava asento. Paljas pilluni on ihanasti esillä. Klitoris ja häpyhuulet tulevat näin voimakkaasti esille. Toisella kädellä hieron nänniäni ja toisella alan varovaisesti kosketella vaginaani pienillä sormillani. Pilluni on hämmästyttävän märkä. Hieron hieman klitoristani, ja kiimaiset väreet kulkevat alapäässäni. Vaginani, vatsani ja koko kroppani nytkähtelevät hieronnan tahdissa. Koskettelu tuntuu ihanan suoralta kun kaikki karvat on ajeltu pois. Peilistä katselen, kun pillustani noroaa kirkasta nestettä.
Haen peilin eteen tuolin, ja kaivan kaapistani dildon. Istun tuolille ja levitän jalkani niin auki kuin mahdollista. Kiiltelevä ja vaaleanpunainen pilluni on siinä edessäni. Olen niin märkä, että reitenikin kastuvat. Alan työntää paksua ja isoa tekopenistä reikääni. Se tuntuu uskomattoman hyvältä. Katselen peilistä, kun olen aivan pingoittunut peniksen ympärille, ja työntelen sitä rajusti ja nopeassa tahdissa edes takaisin. Vaihdan asentoa ja menen lattialle kontalleni. Työntelen dildoa lihaani takaapäin ja katselen sitä peilistä. Alapääni litisee, ja kiimani on aivan huipussaan. Mutta päätänkin lopettaa itseni tyydyttämisen tähän, ennen kuin saan orgasmin. Minulla on nimittäin tavoitteena saada tänään miestä, ja haluan pitää kiimaani yllä siihen asti.
Siksi illalla suuntaankin baariin. Laitan itseni erittäin kauniiksi ja haluttavaksi. Laita ylleni valkoiset kupittomat rintaliivit. Ne nostavat rintani ihanan pystyiksi ja uhkeiksi, ja nännit esille. Alushousuja en laita ollenkaan. Laitan päälleni valkoisen röyhelöpaidan, jonka läpi nännini törröttävät ja näkyvät selvästi. Ujutan päälleni lyhyen kellohelmaisen hameen sekä stay-up-sukat. Vielä korkokengät jalkaan ja paketti on valmis. Ainoa huoleni on se, että kun ei ole alushousuja lainkaan, niin pillunesteeni saattavat valua kaikkien silmien edessä. Toisaalta tavoitteeni onkin näyttää mahdollisimman kiimaiselta ja haluttavalta, joten ehkä se vaan olisi tarkoitustani edistävä asia.
Suuntaan läheiseen yökerhoon. Rintani hölskyvät ihanasti kävellessä, ja paidan materiaali hieroo nännejäni. Pilluni on niin paisunut, että jopa tavallinen kävely kiihottaa minua entisestään. Yökerhossa kerään katseita, eikä mikään ihme. Mutta minulla käy nyt todella hyvä tuuri. Törmään nimittäin vanhaan tuttuun mieheen, jonka penistä olen päässyt joskus runkkaamaan (sillä kertaa emme päässeet häiriötekijöistä johtuen pidemmälle). Tuo mies on nuori, tumma, noin kaksimetrinen komea ja raamikas mies. Ja hänen peniksensä koon kyllä rekisteröin tuolloin taannoin. Hän on tälle päivälle täydellinen saalis. Menen juttelemaan miehelle niitä näitä. Hänelle on alusta asti selvää, millä asialla olen liikenteessä. Johdatan hänet baarin hiljaiseen ja syrjäiseen nurkkaukseen.
Nojaudun seinää vasten, ja hän tulee aivan kiinni minuun. Suutelemme intohimoisesti, ja samalla hän koskettelee paitani läpi nännejäni. Hän on selvästi erittäin kiihottunut, tunnen stondiksen reittäni vasten. Ohjaan hänen kätensä hameeni alle. Siellä häntä odottaa todellinen yllätys. Avonainen, turvonnut, liukas, karvaton ja ihanan pehmeä pillu. Hänen isot sormensa lipsuvat märässä vaossani, ja se tekee niin hyvää että melkein sattuu, enkä pysty hillitsemään ääntelyäni. Mies on tästä kaikesta sekaisin, ja hän sopertaa, että haluaa nähdä vittuni. Sitten hän kääntää minut kasvot edellä seinää vasten, pakottaa jalkani erilleen ja nostaa hameen helman niin ylös että näkee pilluni. Siinä minä seison jalat erillään ja pieni pysty peppuni pystyssä samalla kun hän työntelee sormiaan pilluuni ja välillä persereikääni ja katselee kiihottuneena.
On selvää, että meidän pitää lähteä yökerhosta. Menemme hänen luokseen, ja taksimatkan odotus tuntuu helvetilliseltä. Olen niin kiimassa, että tärisen. Vihdoin pääsemme hänen luokseen. Hän kantaa minut sohvalle, ja riisuu ensin paitani. Hän nuolee pystyjä ja pitkiä nännejäni, jotka ovat ihanasti esillä liivien tukiessa rintojani. Sitten hän riisuu itsensä, sekä minun hameeni. Hän kääntää minut kontilleen sohvalle, ja alkaa nuolemaan takaapäin paljasta ja kiiltelevää pilluani. Nyt en enää pysty estämään, vaan räjähdän aivan uskomattomaan ja pitkään orgasmiin. Huudan kurkku suorana, ja vittuni supistelee niin pakottavasti että tajuntani hämärtyy. Hetken toivuttuani mies kantaa minut lattialle selälleni, ja avaa reiteni niin avoimeksi kuin mahdollista. Katselen hänen penistään. Se on aivan uskomattoman paksu ja pitkä. Miehen hengittää raskaasti ja nopeasti. Hän asettaa kullinsa reikäni suulle, ja survaisee sen yhdellä kerralla pohjaan asti. Kyrpä tuntuu kovalta, ja se on niin iso että ensimmäinen työntö tekee melkein enemmän kipeää kuin hyvää. Siitä alkaa uskomaton ja raju paneminen. Mies on pitkä, painava ja raamikas, ja hän työntelee mieletöntä kyrpäänsä pienen reikääni. Hän on hennon vartaloni päällä koko painollaan, ja kierrän jalkani hänen ympärilleen saadakseni hänet niin lähelle kuin mahdollista. Hän on todellinen ori, joka astuttaa kiimaista naista. Naiminen tuntuu pakottavan hyvältä, ja olen taas lähellä tulla. Hän kuitenkin tulee minusta ulos, ja asettaa minut kontalleen. Olen lattialla perse pystyssä, ja hän alkaa panna minua jättimäisellä kyrvällään takaa päin. Tämä asento on tuntuu vielä paremmalta kuin äskeinen, ja pakottava ja täysin hallitsematon hyvän olon tunne saa minut voihkimaan ja huutamaan. Toinen orgasmini tulee suurena vyörynä, vaginani supistelee voimakkaasti. Hetken päästä mies laukeaa sisääni huutaen. Lauantaipäiväni tavoite tulee näin saavutettua..
Kiimainen päivä
naisella
2
8007
Vastaukset
- kirjoittaessas
esim,Seuralaisen,tarinoita..Kerro ,sulla ei kiire.. PS: MISSÄ OLET SEURALAINEN,toivon väliin JAPIA,DANEOA,EMMANUELLEA ymmmmsssss..????
- nimetön
tarina oli selvästi panemistarina, mutta se oli tehty tyylikkäästi. onnea muille tarinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1393443Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1291802
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",41523- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131309"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1491076