HONDA CB 1300 S

Ostamassa

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä pyörästä tai sitten nakuversiosta? Mitä mieltä olette siitä?

8

8475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hondafani

      Mulla on se nakuvehje ja ajanut sillä parikesää. Kokeillut myös tuota katteellista mallia.

      Nakulla kaupunkiajo helppoa, vääntävä kone. Matka-ajo onnistuu hyvin nimismiesten nopeuksilla. Keväällä ja syksyllä vaatetta pitää olla enemmän kuin katetulla vehkeellä.

      Maantieajossa mutkaisella tiellä helppo ajettava, runko hiukan pehmeä. Vaihdoin suoran stongan ja ajoasento ja ajettavuus paranivat.

      • ostamassa

        Millä tavalla runko tuntuu pehmeältä?
        Notkuuko vai tarkoitatko, että jousitus
        on pehmeä?


      • hondafani
        ostamassa kirjoitti:

        Millä tavalla runko tuntuu pehmeältä?
        Notkuuko vai tarkoitatko, että jousitus
        on pehmeä?

        Mulla on etupää kiristetty kunnolla ja takajousikin on aika tiukalla, mutta mutkaajossa se tuntuu jotenkin pehmeältä. Kun ajokausi jälleen alkaa niin aion selvittää asian.


      • Ostamassa
        hondafani kirjoitti:

        Mulla on etupää kiristetty kunnolla ja takajousikin on aika tiukalla, mutta mutkaajossa se tuntuu jotenkin pehmeältä. Kun ajokausi jälleen alkaa niin aion selvittää asian.

        Voisiko sitten olla mahdollista, että runko joustaa?
        Luin moto1 lehden testin 6/05 ja siinä ei kyllä moitittu.
        Toivottavasti vika on vain säädöissä! Minulle pyörä on jo tulossa, testaamaan ei kyllä vielä pääse.


      • hondafani
        Ostamassa kirjoitti:

        Voisiko sitten olla mahdollista, että runko joustaa?
        Luin moto1 lehden testin 6/05 ja siinä ei kyllä moitittu.
        Toivottavasti vika on vain säädöissä! Minulle pyörä on jo tulossa, testaamaan ei kyllä vielä pääse.

        Joo luulen asian johtuvan säädöistä.

        Onnea ostoksen johdosta!


    • toinen kommentti

      Minäkin olen ajellut pari kesää CB:n nakuversiolla
      ja eipä juuri pahaa sanottavaa. Kokoisekseen kevyt
      ja ketterä käsiteltävä, vääntö on makeeta ja mitoitus tuntuu olevan meikäläiselle aika kohdillaan ( 100kg/185).Työn jälki siistiä ja uskoisin laadunkin olevan kunnossa. Jos jotain negatiivista niin ehkä ääntä saisi olla vähän enenpi.Olen ollut tyytyväinen ostokseeni.

    • kelejä odottava

      Kävin viimekesänä koeajamassa kahteen otteeseen nakumallia ja kuukausi sitten nakumalli (2003)tuli kotiin.
      Mahtava vääntö ja helppo ajaa.
      Katteettomuus ei ole ongelma laillisissa tai lähes laillisissa nopeuksissa.
      Kyllä Hondan laatu on hyvää, toisiakaan en lähde moittimaan.
      Kelejä odotellessa.

      • muutakinkuinmonkey

        Menin tuollaisen hankkimaan. Pitkään olin ostamassa bemaria, mutta loppupeleissä ripesi arvelluttamaan se ettei Bemarin bokseri tarjoa hirveästi tehoa.
        Niinpä päädyin ajemisen helppouden ja ulkonäön takia tuohon Nakuhondaan.
        Joka päivä olen tyytyväisempi mitä enemmän ajan!
        http://www.nic.fi/~goz/xj600/12b.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe