makaava hormi.
täytyisi muurata n.1.2m makaavaa hormia suurikokoiseen varaavaan erkkeri takka-leinuuniin.
joku viljoviisas sanoi että ns. makaavan hormin täytyisi olla laskeva kunnes tulee pystyhormiin. onko näin? ja paljonko negatiivinen kallistus on metrin matkalla. hormi on n. 7m korkea ja l-eristän sen 5cm villalla kylmin osin
takka-leivinuunin kanssa ei tule ongelmia. olen tehnyt niitä puolenkymmentä harrastelijamaisesti ja kaikissa on ollut niin hyvä veto että kravatti on suorana jos seisoo takan edessä ;-)
takka-leivinuunin
2
873
Vastaukset
- Muu Raaja
10cm/metri, olisi syytä laskea niinku alaspäin!
Siitä tulee silloin ns "konstanttiröörillinen" alakierteellä.
:-) - laske
Joo pane laskua vaan reilusti niin vetää paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh169832- 65775
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538