halpiskasvihuone?

Kompsis

Näkyi Lidln mainoksessa olevan tuollanen muovinen halpiskasvihuone jossa ylös rllattava ovi.Hinta vain 59 euroa...Minulla on tulossa tomaatin ja paprikan taimia mutta ei kasvihuonetta.Olisiko tässä ratkaisu ensihätään kun oikeat ovat niin kalliita????Kertokaapa viisaammat.

5

5149

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpis kasvihuone

En ole nähnyt kyseistä tuotetta, mutta itselläni on halpa muovinen kasvihuone joka ostettiin viime kesäksi.
      Toimi ihan hyvin ja säilyi ehjänä odottaen nyt tulevaa kesää varastossa.
      Ainut huono puoli oli se, että kovalla myräkällä meinasi lähteä lentoon, joten piti kivistä laittaa painoa "helmaan". Narut (joilla nurkista tuettiin kuten teltta) oli aika heikkoa tekoa ja napsahteli poikki yksi toisensa jälkeen.
      Mutta olin ihan tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen.

• Anskuliini

Minäkin haluaisin halvan kasvihuoneratkaisun ja tuo Lidlin vaikuttaisi kyllä olevan ensi hätään hyvä. Mahtaakohan se soveltua tomaatin viljelyyn? Toivottavasti koko häkkyrä ei hajoa, jos ei halua pitää hyllyjä paikoillaan. Ja toivottavasti tuo muovi on ns. kasvihuonemuovia. Ihan mukavan kokoinen tuo kuitenkin on, varmaan 6 tomaattia saisi sinne ängettyä pienempiä kasveja hyllylle ja lattialle. Kokeneempien kasvihuoneviljelijöiden kommentteja kaivataan?

Tässä linkki Lidlin kasvihuoneeseen:

http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20060330.p.Kasvihuone

• Kompsis

Juu sitä hyllyjen osittaista poistoa mietin minäkin kun tomaattia ajattelin laittaa kuten sinäkin.Hyllyille sitten ehkä jotain yrttejä tms.

• halpiksetkin
        Kompsis kirjoitti:

Juu sitä hyllyjen osittaista poistoa mietin minäkin kun tomaattia ajattelin laittaa kuten sinäkin.Hyllyille sitten ehkä jotain yrttejä tms.

Meillä oli viime kesänä mökillä sellainen lidlin aika matala "halpiskasvihuone". toimi vallan mainiosti! oli jopa tomaatteja jotka sitten kasvoivat hieman vinoon mutta tuottivat runsaan sadon.
        :)
        ei se hinta aina ole laadun tae.

• lgm

Hei minulla on joskus ollut sellainen missä vetoketjuilla laitettiin ovi kiinni,toimi ihan hyvin.Mutta silloin oli eräänä talvena lunta niin paljon ja sai olla ottamassa vähän väliälunta pois katolta putket vääntyi ja lopulta aurinko haurasti plastikan.Kyllä kuitenkin kesti useaamman vuoden.Ja tuli hyviä satoja tomaattia ja kurkkua viljelin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      141
      2219
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      947
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      152
      924
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      893
    5. 64
      881
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      115
      868
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      858
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      715
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      581
    Aihe