Näkyi Lidln mainoksessa olevan tuollanen muovinen halpiskasvihuone jossa ylös rllattava ovi.Hinta vain 59 euroa...Minulla on tulossa tomaatin ja paprikan taimia mutta ei kasvihuonetta.Olisiko tässä ratkaisu ensihätään kun oikeat ovat niin kalliita????Kertokaapa viisaammat.
Vastaukset 5
- halpis kasvihuone
En ole nähnyt kyseistä tuotetta, mutta itselläni on halpa muovinen kasvihuone joka ostettiin viime kesäksi.
Toimi ihan hyvin ja säilyi ehjänä odottaen nyt tulevaa kesää varastossa.
Ainut huono puoli oli se, että kovalla myräkällä meinasi lähteä lentoon, joten piti kivistä laittaa painoa "helmaan". Narut (joilla nurkista tuettiin kuten teltta) oli aika heikkoa tekoa ja napsahteli poikki yksi toisensa jälkeen.
Mutta olin ihan tyytyväinen hinta/laatu suhteeseen. - Anskuliini
Minäkin haluaisin halvan kasvihuoneratkaisun ja tuo Lidlin vaikuttaisi kyllä olevan ensi hätään hyvä. Mahtaakohan se soveltua tomaatin viljelyyn? Toivottavasti koko häkkyrä ei hajoa, jos ei halua pitää hyllyjä paikoillaan. Ja toivottavasti tuo muovi on ns. kasvihuonemuovia. Ihan mukavan kokoinen tuo kuitenkin on, varmaan 6 tomaattia saisi sinne ängettyä pienempiä kasveja hyllylle ja lattialle. Kokeneempien kasvihuoneviljelijöiden kommentteja kaivataan?
Tässä linkki Lidlin kasvihuoneeseen:
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20060330.p.Kasvihuone- Kompsis
Juu sitä hyllyjen osittaista poistoa mietin minäkin kun tomaattia ajattelin laittaa kuten sinäkin.Hyllyille sitten ehkä jotain yrttejä tms.
- halpiksetkin
Kompsis kirjoitti:
Juu sitä hyllyjen osittaista poistoa mietin minäkin kun tomaattia ajattelin laittaa kuten sinäkin.Hyllyille sitten ehkä jotain yrttejä tms.
Meillä oli viime kesänä mökillä sellainen lidlin aika matala "halpiskasvihuone". toimi vallan mainiosti! oli jopa tomaatteja jotka sitten kasvoivat hieman vinoon mutta tuottivat runsaan sadon.
:)
ei se hinta aina ole laadun tae.
- lgm
Hei minulla on joskus ollut sellainen missä vetoketjuilla laitettiin ovi kiinni,toimi ihan hyvin.Mutta silloin oli eräänä talvena lunta niin paljon ja sai olla ottamassa vähän väliälunta pois katolta putket vääntyi ja lopulta aurinko haurasti plastikan.Kyllä kuitenkin kesti useaamman vuoden.Ja tuli hyviä satoja tomaattia ja kurkkua viljelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95903
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34594- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 36502
- 25492
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427