sierran perä?

sierra

onko sierrassa lukkoperä?
-miten toimii? ku ei ainakaan mutkassa ahista,tai en ainakaan huomaa.
joku väitti että on lukkoperä.

8

3041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sierra Driver

Lukkoperä löytyy vakiona Cosworthista ja IS:stä. On ns. kitkalukko, eli alkaa pitää kun toinen takanakki sutii. Voit kokeilla esim. jäällä.

• lukkoperä

Se selviää parhaiten kokeilemalla, kaveri mietti että onko hänen sierrassa lukkoperä sitä mentiin kokeilemaan asfaltille mutta eihän se mitä jaksanut revittää, siispä soralle ja siellä se selvisiei ole lukkoa.

• sierra

ahaa, no ei mulla sitten ole, voikohan sen helposti laittaa.

• Eurocub

Lukko on Is, 4x4 ja cosworth sierras vakiona. Vanhemmissa se on kitkalukko ja uudemmissa(-90>) visko.

• minä vaan

is sierran lukko on kyllä lisävaruste, eli vakiona vain kossussa ja 4x4:n taka-perässä

• sierra
        minä vaan kirjoitti:

is sierran lukko on kyllä lisävaruste, eli vakiona vain kossussa ja 4x4:n taka-perässä

onkohan helppo vaihtaa lukkoperä,kun eipä olekkaan mun autossa lukkoperää.

• FORDIMIÄS
        minä vaan kirjoitti:

VALITETTAVASTI MIUN 2.0 DOCH IS SIERRASSA ON OLLUT TÄMÄ KITKALUKKO VAKIONA JO TEHTAALTA LÄHTIESSÄ :). AUTO OSTETTU UUTENA MEIÄN PERHEESEEN V.1992. TOIMII MOITTEETTA.

• kimi

Kitkalukon toteaminen: Nosta auton takapää ylös että molemmat pyörät irtoavat maasta. Pyörritä yhtä rengasta. Jos toinen pyörä pyörii eri suuntaan, ei lukkoa jos samaan suntaan niin on lukko. Jos viskolukko niin toinen pyörä ei vissin pyöri ollenkaan? Varmin konsti todeta on kumminkin avata perämurikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe