Chesterfield sohva

Vailla

mistä firmasta voisi löytää chesterfield sohvan???

49

20009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohva tai kalusto

      Ainakin www.vivaldo.fi löytyy, samoin www.kuusilinna.fi (ei ole nyt nettisivulla, mutta on ainakin kuulunut mallistoon). Myös Natuzzilla on ollut chesterfield-tyylinen sohva.

    • Raisio

      Meidän on ostettu Kruunukalusteesta Turusta
      mutta nykyisin sama liike on Raisiossa.
      Olemme olleet kovasti tyytyväisiä sohvaan ja
      nojatuoliin.

      • niitä saa

        Ostimme 2 3 istuttavat viikko sitten. Olivat vielä sopivaan hintaankin ja erikoisen sävyiset. Niitä oli useammassakin liikkeessä, joten kiertelemään. Suomisoffa mainosti just lehdessä niitä. Googlella löytyy englantilainen liike, josta saa varmasti laadukkaita käsintehtyjä ja toimittavat Suomeenkin, mutta hinta oli aika suolainen kotimaisiin liikkeisiin verrattuna. Sieltä saa myös käytettynä ja aitoja antiikkisia, mutta nekin maksoivat saman kuin nuo uudet.


    • minä

      Hei!Minä voin myydä.1 kpl 2 istuttavia ja 1 kpl 3 istuttavia.Kuin uudet

      • B.K

        Hei ! Paljo hintaa?????


      • minä
        B.K kirjoitti:

        Hei ! Paljo hintaa?????

        moi!1500€.


      • B.K
        minä kirjoitti:

        moi!1500€.

        Myytkö erikseen? Minkäväriset?Missäpäin Suomea?
        Kuinka vanhat ne ovat? Napitus, onko istuin- ja selkänojissa molemmissa? Alaosassa...


      • minä
        B.K kirjoitti:

        Myytkö erikseen? Minkäväriset?Missäpäin Suomea?
        Kuinka vanhat ne ovat? Napitus, onko istuin- ja selkänojissa molemmissa? Alaosassa...

        Moi!Ne on Raumalla.Tumman viininpunaiset mun mielestäni.Vuoden vanhat joten kuin uudet.Napitus on selkänojissa ja helmoissa.Tyynyt ovat sileät.Voin myydä erikseenkin.Kolmenistuttava maksaa 900 € ja 2 istuttava 600€


      • B.K
        minä kirjoitti:

        Moi!Ne on Raumalla.Tumman viininpunaiset mun mielestäni.Vuoden vanhat joten kuin uudet.Napitus on selkänojissa ja helmoissa.Tyynyt ovat sileät.Voin myydä erikseenkin.Kolmenistuttava maksaa 900 € ja 2 istuttava 600€

        Miten saisin yhteystietosi?-ehkä viikonvaihteessa katsomaan, kiinnostaa edelleen.


      • minä
        B.K kirjoitti:

        Miten saisin yhteystietosi?-ehkä viikonvaihteessa katsomaan, kiinnostaa edelleen.

        Hei, Ota minuun yhteyttä sähköposti osoitteeseen [email protected]


      • Kiinno.stunut
        minä kirjoitti:

        Hei, Ota minuun yhteyttä sähköposti osoitteeseen [email protected]

        Onko vielä myytävänä?


    • Myyntiaikeissa oleva

      Olen myymässä suvussani olleen aidon Chesterfield sohvakaluston. Nykyään nämä tehdään teollisesti, mutta kyseinen kalusto on aikakaudelta, kun nämä on tehty käsin. Nahat olivat hiukan menneet pahaan kuntoon sotien aikana (niitä oli paikkailtu kankailla), joten sohvien nahat on uusittu 1986. Nahat pitää kuitenkin venyttää uudelleen, uusia joitakin nappeja ja käsitellä jollakin aineella. Runko on ikuinen! Sohvien vakuutusarvo oli aikanaan 8000 euroa, mutta en ole pitänyt niitä vakuutettuna itse.

      Myyntihinta on 5000 euroa koko setillä. Jos olet oikeasti kiinnostunut, voin lähettää kuvan. Yhteyden saa sähköpostitse.

      • Myyntiaikeissa olevan s-pos...

        Näppihäiriön takia sähköpostiosoite meni väärin: yllä oikaistuna.

        Eli olen myymässä suvussani olleen aidon Chesterfield sohvakaluston. Nykyään nämä tehdään teollisesti, mutta kyseinen kalusto on aikakaudelta, kun nämä on tehty käsin. Nahat olivat hiukan menneet pahaan kuntoon sotien aikana (niitä oli paikkailtu kankailla), joten sohvien nahat on uusittu 1986. Nahat pitää kuitenkin venyttää uudelleen, uusia joitakin nappeja ja käsitellä jollakin aineella. Runko on ikuinen! Sohvien vakuutusarvo oli aikanaan 8000 euroa, mutta en ole pitänyt niitä vakuutettuna itse.

        Myyntihinta on 5000 euroa koko setillä. Jos olet oikeasti kiinnostunut, voin lähettää kuvan. Yhteyden saa siis sähköpostitse.

        P.S. Sohvien kanssa käytössä ollut Biedermayerpöytäkin on myynnissä (myös 1800 luvulla valmistettu), hinta sopimuksen mukaan, jos sisältyy sohvapakettiin.


      • ches
        Myyntiaikeissa olevan s-pos... kirjoitti:

        Näppihäiriön takia sähköpostiosoite meni väärin: yllä oikaistuna.

        Eli olen myymässä suvussani olleen aidon Chesterfield sohvakaluston. Nykyään nämä tehdään teollisesti, mutta kyseinen kalusto on aikakaudelta, kun nämä on tehty käsin. Nahat olivat hiukan menneet pahaan kuntoon sotien aikana (niitä oli paikkailtu kankailla), joten sohvien nahat on uusittu 1986. Nahat pitää kuitenkin venyttää uudelleen, uusia joitakin nappeja ja käsitellä jollakin aineella. Runko on ikuinen! Sohvien vakuutusarvo oli aikanaan 8000 euroa, mutta en ole pitänyt niitä vakuutettuna itse.

        Myyntihinta on 5000 euroa koko setillä. Jos olet oikeasti kiinnostunut, voin lähettää kuvan. Yhteyden saa siis sähköpostitse.

        P.S. Sohvien kanssa käytössä ollut Biedermayerpöytäkin on myynnissä (myös 1800 luvulla valmistettu), hinta sopimuksen mukaan, jos sisältyy sohvapakettiin.

        Ok. Antiikkia ovat mööpelisi, joten hinnoittelusi perustunee siihen, mutta jos niitä pitää vielä fiksata, on pyyntisi suolainen!
        Käytiin itse kolme viikkoa sitten tehtaalla Enkussa katsomassa kuinka niitä edelleen valmistetaan KÄSIN, vain runko tehdään osin teollisesti. Huippumalli erittäin laadukkaalla nahalla ja 10 vuoden takuulla Suomeen tuotuna 3 3 1 3900 euroa. Tilattu on!


      • myyjä vastaa
        ches kirjoitti:

        Ok. Antiikkia ovat mööpelisi, joten hinnoittelusi perustunee siihen, mutta jos niitä pitää vielä fiksata, on pyyntisi suolainen!
        Käytiin itse kolme viikkoa sitten tehtaalla Enkussa katsomassa kuinka niitä edelleen valmistetaan KÄSIN, vain runko tehdään osin teollisesti. Huippumalli erittäin laadukkaalla nahalla ja 10 vuoden takuulla Suomeen tuotuna 3 3 1 3900 euroa. Tilattu on!

        Onnea sinulle uudet tilanneelle. Näiden arvo on kuitenkin arvioitu muiden toimesta kuin itseni. Omistaja on jo löytynyt - eikä tarvinnut tinkiäkään. Meitä on siis monta onnellista chesterfieldin omistajaa :-) Aurinkoista syksyä.


      • tilasit?
        ches kirjoitti:

        Ok. Antiikkia ovat mööpelisi, joten hinnoittelusi perustunee siihen, mutta jos niitä pitää vielä fiksata, on pyyntisi suolainen!
        Käytiin itse kolme viikkoa sitten tehtaalla Enkussa katsomassa kuinka niitä edelleen valmistetaan KÄSIN, vain runko tehdään osin teollisesti. Huippumalli erittäin laadukkaalla nahalla ja 10 vuoden takuulla Suomeen tuotuna 3 3 1 3900 euroa. Tilattu on!

        Mistä tilasit? Olisi kans tarkotus tilata suoraan Englannista.


      • chesterfieldeille
        tilasit? kirjoitti:

        Mistä tilasit? Olisi kans tarkotus tilata suoraan Englannista.

        ja mitä kautta aiot itse tilata?
        vihjeitä otetaan vastaan!


      • tilasit?
        chesterfieldeille kirjoitti:

        ja mitä kautta aiot itse tilata?
        vihjeitä otetaan vastaan!

        mahdollisuus näyttäis olevan. Ei vielä päätetty eikä nyt just sitä mietittykään koska talo valmis noin vuoden kuluttua. Mutta tod.näk. Englannista, netissä jokunen valmistaja joilla toimitukset näyttäis onnistuvan. Kruunukalusteessa myydään myös idässä tehtyä mallia. Ne mitä olen nähnyt parissa ko. liikkeessä ovat olleet just tätä heikompaa laatua. en ole kysynyt mitä niillä maksaa laadukas ja mistä tilaavat.


    • ostettu

      Tosiaan Turun liikkeestä ollaan meidänkin Chesterfieldit ostettu (3 1 1).
      Nykyisinhän liike on Raisiossa.Aikas hintavat kyllä olivat .Toivottavasti kestävät pitkään niin istumista kuin katselemista =)

      • Nata

        Olen tilaamassa Englannista kolmenistuttavan Chesterfield -sohvan osoitteesta www.chesterfields1780.com. Olen eri liikkeiden hintoja seurannut ja sohvien laatuja tarkastellut, ja tämä vaikuttaisi parhaalle. Noin 400 euroa maksaa postikulut yhdeltä sohvalta Suomeen, n. 200e/sohva jos useamman tilaa. Olisiko siis kiinnostuneita muita tilaajia kotikaupungistani Kuopiosta tai opiskelupaikastani Tampereelta? Kimppatilauksessa säästyy rahaa, ei paljon, mutta hieman!


    • Olga

      Kruunukaluste myy ainakin ja Maskun kalustetalo (tosin kiinalaisia kopioita, ovat toki halvempia).

      • minä111

        minulla olisi myytävänä Chesterfields kalusto 3 1 1 pähkinän värisenä hintaan 800e sohvat ei ole uudet mutta ovat uuden veroiset jos kiinnostaa ota yht. sähköpostitse [email protected]


      • vpaanan
        minä111 kirjoitti:

        minulla olisi myytävänä Chesterfields kalusto 3 1 1 pähkinän värisenä hintaan 800e sohvat ei ole uudet mutta ovat uuden veroiset jos kiinnostaa ota yht. sähköpostitse [email protected]

        Ruskea CHESTERFIELD 3 2, hinta 600€ Muurame, 040-5467267


      • sohvat
        vpaanan kirjoitti:

        Ruskea CHESTERFIELD 3 2, hinta 600€ Muurame, 040-5467267

        Voisitko lähettää pari kuvaa sohvista? Ovatko nahkaa vai keinonahkaa? Onko valmistusmaasta tietoa?

        [email protected]


    • xoxoxoxo

      Nämä viestit on hieman vanhoja jo, mutta olisiko kellään myydä Chesterfield sohvaa tai sohvaryhmää, mieluiten antiikinpunaisena tai mustana ja kahdenistuttavana (3 istuttava taitaa olla liian iso tulevaan asuntoomme). Olen muuttamassa parin kuukauden kuluttua ja olemme puolisoni kanssa ihastuneita Chesterfield sohviin! :)

    • tatu1234

      Meinasin tuoda itselleni suoraan Englannista sohvaryhmän ja mahdollisesti samaan kuljetukseen mahtuisi enemmänkin tavaraa. Mikä malli kiinnostaa?

      • Jukkster

        Milloin olette tuomassa tavaraa. Löytyykö vaklmistajalta nettisivuja, joita pääsee vilkaisemaan?


      • xoxoxoxo

        Apua, en ole tajunnut, että joku on jo vastannut! :) Emme ole ihan tarkkaan sohvan tyyliä päättäneet, mutta sellainen klassinen chesterfield, ei mitään turhan erikoista (esim. https://www.chesterfields1780.com/#/fi/en/classic-sofas-stamford_product_). Kolmenistuttava ja värivaihtoehdoista Antique red vaikuttaa parhaalta. Miltä valmistajalta tosiaan suunnittelette sohvan hankkimista? Voisin katsoa tarjonnan läpi ja miettiä, josko oma lompakko jo kestäisi sohvan hankkimisen. :D


    • tatu1234

      Iso hommahan tuossa on mut sohvat tuli haettua. Ei tosin noista firmoista, kuvat ei aina vastaa todellista kuntoa. Paikan päältä piti etsiä.

    • Artsi___

      Kertoisitko Tatu tarkemmin minkälaisia firmoja kävit katsastamassa ja minkälaisia havaintoja teit? Olen juuri selaillut tuon linkittämäsi Chesterfield groupin tarjontaa, mutta myös chesterfields.co.uk näyttää myyvän samoihin hintoihin sohviaan.
      Olisi mukava kuulla noista ja muista firmoista saamiasi fiiliksiä, jotta voisi paremmin päättää mistä tilaa.
      Kuinka hoidit noutoreissun ja paljonko reissu kustansi?

    • jj

      olisin ostamassa chesterfield sohvaa. jos jollain on kohtuuhintaista kaupan niin ota yhteytta. [email protected]

    • TT

      Etsimme 3-istuttavaa chesterfield sohvaa.
      Jos olet myymässä omaasi niin ota yhteyttä s-postiin
      tommi.teronen(at)gmail.com

    • tonyelmer1

      Onko kellään myynnissä vaaleaa chesterfield-sohvaa. Tarjoa

    • wing

      Täälläkin suunnalla kiinnostaisi tietää lisää tuon sohvaryhmän tilaamisesta/hakemisesta Briteistä! Mikä on luotettava firma, mitä maksaa jne?

      Omissa haaveissa olisi klassinen 3 istuttava sohva pari wing tuolia.. Mitä olen täällä Suomessa noita (idästä tuotuja?) katsellut niin ainakin istumasyvyys on todella onneton.

      Ehdotuksia ja kokemuksia. kiitos!

    • tatu1234

      Meinaan vielä hommata toisen sohvan, jos kiinnostusta löytyy niin laittakaa mailinne tänne niin otan yhteyttä.

    • tatu1234

      mailis ei toimi

    • tatu1234

      Teen tilauksen ja saan mahdollisesti toisen setin kuormaan mukaan. Jos jotain kiinnostaa Chesterfield 3 istuttava sohva, Queen Anne tuoli, Club tuoli ja jalkarahi antiikin ruskea väri. Hinta on 3200€ Sohvat ovat uusia.

    • Minulla on ylimääräinen Englannista tuotu 3 istuttava Chesterfield untuvatäytteisillä
      istuintyynyillä. Kunto liki uudenveroinen, väri antiikinruskea. Jos kiinnostaa niin sähköpostilla saa lisätietoja.

      • xxxS0hva

        minkälaista hintaa olet ajatellut? Missäpäin Suomea sohva sijaitsee?

        Voit vastata: jaman(at)nic.fi


      • Sohvaa tilaamassa
        xxxS0hva kirjoitti:

        minkälaista hintaa olet ajatellut? Missäpäin Suomea sohva sijaitsee?

        Voit vastata: jaman(at)nic.fi

        Minua myös kiinnostaisi, onko kenelläkään kokemuksia briteistä tilaamisesta. Onnistuuko sujuvasti,tuleeko veroja ja onko tullin kanssa niin helppoa, kuin tullin sivuilta saa ymmärtää? Kauanko kestää, että sohva on suomessa?


      • kaleks

    • Sohvaton

      Mua kiinnostaa kans tämä tilaaminen. Mistä kannattaisi katsella? Nettisivuja, kauppoja ym.? Missä hintahaitarissa 3- istuttavat selkänapilliset ovat?

    • tatu1234
    • Kovmik

      www.chesterinterior.com
      Olen tämän firman edustaja suomessa. Meidän kauttamme iso valikoima Chesterfield sohvia asiakkaan makuun. Työssä käytämme tosi laadukasta tekonahkaa, nimeltään "econahka", joka on pehmeämpi ja lämpimämpi kuin aito nahka, mutta se on tosi kestävä.
      Lisää tietoa:
      [email protected]
      Puh. 04044007982

    • olisiko

      Olisiko myynnissä aitoa nahkaa oleva chesterfield kolmen istuttava sohva?miel.ruskea, ei keinonahkaa

      • Timo16

        Vantaalla olisi myynnissä kolmen istuttava ruskea chesterfield nahkasohva noin 15 vuotta vanha , sohvassa pari reikää nahassa ja kahden istuttava ruskea chesterfield nahkasohva noin 15 vuotta vanha ,sohva ikäisekseen hyväkuntoinen hinta yhteensä 600 E . Lisää tietoa sohvista Timolta puh.0504453650


    • chessu

      Samaa tässä mietin kuin "olisiko", eli olisiko kellään myynnissä aitoa nahkaa oleva chesterfield kolmen istuttava sohva? Keinonahka ei kiinnosta. Soita 050-5626607

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe