Mulla on kohta Apocyclin/Oricyclin-kuuri lopuillaan ja pelkään, että mitäs jos finnit tulevat takaisin heti kuurin loputtua. Onko tämä kuinka yleistä? Itsellä oli todella lievä akne. Kuinka monilla tilanne on palannut ennalleen kuurin jälkeen?
Mitäs kuurin jälkeen?
Tyttö
3453
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
kuurin ajan pysyivät pois, jälkeen pakasivat pahempina ja todellakin lievä akne oli kyseessä. roalla sitten lähti muutamaksi vuodeksi, kunnes taas palasi, lievänä taaskin ja nyt vetelen uutta roaa. mielestäni antibiootit ovat turhaa rahan ja ajan haaskausta, koska en tunne ketää, joka niillä olisi lopullisen avun saanut.
ikävä sanoa, mutta muutaman kerran olen kerinnyt jo antibiootti kuurin syömään ja on auttanut. Mutta joka ikinen kerta ovat näpyt palanneet ihan yhtä pahoina.. :(
Eikö ole olemassa ketään, jolla finnit olisivat lähteneet lopullisesti kyseisellä kuurilla? Harmittaa hirveästi jos ne nyt tulevat takaisin, kun kuurin aikana ei ole ollut finnin finniä. Entäs jos jatkan Avticid-voiteen käyttöä kuitenkin, ehkäpä se auttaisi. Mun mielestä voide tuntuu tosi tehokkaalta, vaikka enhän voi tietää johtuuko kaikki vaikutus vain kuuristani.