Vito 108d

joni

Onko kenelläkään kokemuksia 108d Vitosta. Yleisimmät viat, ajettavuus, kulutus yms.
Noissa 110 malleissahan on ainakin ollut kannentiivistevikoja aika lailla. Löytyykö samoja vikoja myös näistä turbottomista koneista.

7

2967

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 108D pp

moi mulla vm.98 320000 ajettu nyt menny vain kuluvia osia. (koputan nyt puuta )ei mootttori/kansiongelmia.!!!

• 108Dpp

tämä unohtui..

• juho

mulla on 108d -96 ajettu 150000 ,myös mennyt kuluvien osien vaihdolla.olisko turboton kestävämpi?

• tuc

Ihan mukava peli, mutta kulku on kyllä kaikkea muuta kuin rivakkaa, 112 cdi on tehoiltaan ihan eri vehje... mutta jos ei ole kiire niin kyllä tuollakin kerkiää.

Jos vanhempaa ostaa, niin tuppaa hehkut menemään mykäksi. Jos siis ostat, niin kysäise jos hehkut on jo vaihdettu niin voit olla varma ettei tuu heti huoltoa siltä osin. On meinaan aika tyyristä hommaa kun ne on pirun ahtaassa paikassa.

• tuc

Kulutus on nätillä ajolla 8 litraa satkulla, menee todella pienellä. cdi-koneet vie ihan saman verran, mutta niillä on kivempi ajaa paremman alaväännön ansiosta.

Ajettavuus on kuin Vitoissa yleensäkin, eli kyllä se Hiacen ja muut hakkaa. Talvella on kyllä herkkä puskemaan, mutta kyllä pakettiautossa etuveto on hyvä asia. Pystyy tyhjänäkin ajamaan ilman, että raijaa hiekkasäkkejä painoksi taka-akselille.

• muuttui
        tuc kirjoitti:

Kulutus on nätillä ajolla 8 litraa satkulla, menee todella pienellä. cdi-koneet vie ihan saman verran, mutta niillä on kivempi ajaa paremman alaväännön ansiosta.

Ajettavuus on kuin Vitoissa yleensäkin, eli kyllä se Hiacen ja muut hakkaa. Talvella on kyllä herkkä puskemaan, mutta kyllä pakettiautossa etuveto on hyvä asia. Pystyy tyhjänäkin ajamaan ilman, että raijaa hiekkasäkkejä painoksi taka-akselille.

03 helmikuussa takavetoiseksi. Sama alusta W211!

On sitten jo eri peli noissa ajo-ominaisuuksissakin.

• tuc
        muuttui kirjoitti:

03 helmikuussa takavetoiseksi. Sama alusta W211!

On sitten jo eri peli noissa ajo-ominaisuuksissakin.

Näin on juu, tuli koeajettua uusi takavetoinen Vito heti tuoreeltaan...

Kiihtyvyydessä ei perstuntumalta ollut mitään eroa vanhemman mallin 30hv tehottomampaan malliin nähden. 115cdi:n kiihtyvyyden voi käydä kurkkaamassa videolta täältä

http://mersuforum.net/forum/viewforum.php?f=29&sid=447f88055c118e1fa73c40046dbc18a7

Meno oli kyllä etenkin kiihdytyksissä vakaampaa, mutta esim. vanhempien mökkinaapuri ei talvella arvostanut yhtään takavetoa kun oli maksanut upouudesta 115 cdi:stä huippuvarusteilla lähes 50 000 euroa ja jäi lumeen kiinni.

Myönsi etuvetovitolla ohi menevälle isälleni, että kyllä se 2003-vuoden 112 cdi oli hyvä ostos...

Paraskin auto on täysin turha, jos sillä ei pääse liikkeelle. Tosin uudesta takavetovitosta on tulossa nelivetoversio, se taitaa olla jo jotain todella hienoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3874
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2599
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2558
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2345
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2148
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1779
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      301
      1505
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1468
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1467
    Aihe