Millaisia ideoita löytyy parvekkeelle, että kissa ei putoa sieltä.Perinteinen kanaverkko on kamala.Haluaisin kesäksi parvekelasit syrjään.
Kissaverkko
6
5558
Vastaukset
- semmoinen
Haitarimallinen köynnössäleikkö? Jos asennat sen niin, ettet avaa sitä ihan apposen auki, niin ne raot jäävät sen verran pieniksi, ettei kissa mahdu niistä läpi. Olen nähnyt valkoisia, vihreitä ja puun värisiä säleikköjä. Viime kesänä niitä löytyi ainakin Agrimarketista ja Multasormi-myymälästä.
- juba
Löytyisikö jotain narusta punottua verkkoa? Miten tuon sitten kiinnittää? Joku puukehikko?
Meillä laitettiin katit katiskaverkosta tehtyyn häkkiin terassille, mutta eipä nuo siellä pysyneet. Väkisin kolli tunki ulos ja annettiin sitten olla.- mammaliepu
kyllä semmoista verkkoa löytyy. minä tilasin netin kautta mustaa verkkoa, seilox sport [ http://www.seiloxsport.fi/ ] niminen firma hinta oli 2 euroa / neliö. puukehikon rakennat itte ja pingotat verkon siihen. ja kehikko tietenkin seinään kiinni ;D
- Paki
Heips!
Meillä paremman tasapainon omaava kissa taiteilee hienosti kaiteella (noin 5cm leveä) ja kömpelömpi kissa ymmärtää pysyä poissa kaiteelta. kömpelömpi kissa ei ole edes yrittänyt kaiteelle aivan kuin tuntien omat rajansa. Toinen kissa taas haluaa kiipeillä ja taiteilla, joten sen hänelle suomme, jotta pääsee toteuttamaan itseään eikä turhaudu. Kissalla on niin hyvä tasapaino, ettei se putoa. Eri asia on sitten se, että haluaa hypätä pois parvekkeelta katselemaan maailman menoa.- keskusteluun
Tästä aiheesta on keskusteltu vilkkaasti Lemmikkipalstat sivuilla:
http://www.lemmikkipalstat.net/foorumit/Forum24/HTML/029240.html - elisabeth
Kiitos viestistä. Minun Söpöni on niin pahuksen utelias tyyppi, että menee joka paikkaan ja rakastaa korkeita paikkoja. Parveke on 6. kerroksessa, joten en uskalla antaa olla edes kaiteella. Ajattelin ratkaista asian niin, että aina kun ollaan parvekkeella, laitan sille valjaat ja pitkän narun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815