Kertokaapas tietämättömälle

Kiinnostunut78

Tervehdys! On tässä jo jonkin aikaa ollut mielessä, että minkä ikäisenä partion voi aloittaa? Minulla on 4-vuotias tyttö, tuskin kuitenkaan ihan hänen ikäisenään. Kiitän jo etukäteen tiedosta!

5

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sudenpennut
      • Tietämätön78

Hyvä tietää, jos tyttö vain on sitten 7-vuotiaana vähänkin kiinostunut, niin sitten sudenpentuihin. =)

• timiz

aloittamis iän määrää lippukunta mutta useimmissa lippukunnissa voi aloittaa ensimmäisellä luokalla

• weaah

Ei ehkä kannata aloitaa 4 vuotiaana, kun partiossa ei ole vielä oikein niin nuoria. Mä aloitin seitsämän vuotiaana. Eiköhän se ole fiksuinta aloittaa vähintään sen ikäisenä, niin on oman ikäisiä kavereita.

• Palikka89

Partion voi aloittaa samana vuonna kuin menee kouluun eli sinä vuonna kun täyttää seittämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      201
      2111
    2. Haluaisin tutustua suhun

kunnolla. :) Millaista sun elämä on ollut. Puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnut merkitykselliseltä ihmiseltä elämänpolullani. Aika näyttää..
      Ikävä
      139
      1350
    3. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      142
      1219
    4. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      446
      986
    5. Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."

Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamiselle: https://www.suomi24.fi/vii
      Tv-sarjat
      26
      754
    6. Työpaikkaromanssit...

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?
      Ikävä
      59
      662
    7. Siihen ei voi vastata

Mutta luin sen. Erittäin ihana kirjoitus, kiitos 🥺. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitkä tarina jota en kirjoita tähän. M
      Ikävä
      37
      644
    8. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      103
      580
    9. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      74
      567
    10. Aatteles kulta

jos oltais eletty keskiajalla niin ei oltais ees tavattu 🤗. Silloin oli keski-ikä 30-35v. Ihanaa kun olet ❤.
      Ikävä
      62
      531
    Aihe