Tervehdys! On tässä jo jonkin aikaa ollut mielessä, että minkä ikäisenä partion voi aloittaa? Minulla on 4-vuotias tyttö, tuskin kuitenkaan ihan hänen ikäisenään. Kiitän jo etukäteen tiedosta!
Kertokaapas tietämättömälle
5
1215
Vastaukset
- sudenpennut
Moi!
Useimmiten partio aloitetaan ekalla luokalla koulussa (n. 7 vee)
Lisätietoa http://www.partio.fi/mitapartioon.php?taso_id=1- Tietämätön78
Hyvä tietää, jos tyttö vain on sitten 7-vuotiaana vähänkin kiinostunut, niin sitten sudenpentuihin. =)
- timiz
aloittamis iän määrää lippukunta mutta useimmissa lippukunnissa voi aloittaa ensimmäisellä luokalla
- weaah
Ei ehkä kannata aloitaa 4 vuotiaana, kun partiossa ei ole vielä oikein niin nuoria. Mä aloitin seitsämän vuotiaana. Eiköhän se ole fiksuinta aloittaa vähintään sen ikäisenä, niin on oman ikäisiä kavereita.
- Palikka89
Partion voi aloittaa samana vuonna kuin menee kouluun eli sinä vuonna kun täyttää seittämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902