Moi!
Nyt on rakennussuunnittelu käynnissä ja aika paljon on näemmä keittiömerkkejä mistä valita. Puustelli on ykkönen ehdottomasta, mutta on se aika arvokas...meillekin tulossa suuri tupakeittiö eli hintaa sille tulossa ihan kivasti. Puustelli on siis ykkönen, mutta mitä muita tasokkaita merkkejä olisi tarjolla? Onko puustelli hintansa väärti vai miten eroaa esimerkiksi Kesti-keittiöihin?
Kertokaa ihmeessä kokemuksianne keittiöistä.
keittiömerkeistä
11
3165
Vastaukset
- atn
me ostettiin vaimon kaa tämmöinen melkein sata vuotta vanha talo ja tietty ekax tehtiin keittiö remppa ja tutkittiin esitteet ja pyydettiin tarjousta ja puustelli kallein ei missään tapauksessa oli meillaki kustannusarvio siellä aloitettiin 25000 tonnista ja sit aina ko oltiin sinne puustelliin yhteydessä ni hinta oli noussu 10000 kerta ja sit niillä hinnoiteltiin kaikki erikseen loppujen lopuksi hinta oli jo yli 50000 et silleen siin oli vähän kaappei muutama laatikosto ei töitä ei laattoja ei lattiaa jne..
sit löysin semmoisen kahden veljeksen pitämän keittio firman joka teki koko keittiön ja edullisesti on kaappeja lasiovii (ei puustellilla ollenkaan) jääkaappi 400lit keraamitasohella kiertoilmauuni lattiat työt tasot jne 42000 koko hoito meilaa ni lähetän kuvia sähkiksees - Susu
Tuttavapiiristä löytyy useita Puustellin keittiön laittaneita ja kaikki ovat jälkikäteen olleet sitä mieltä, että hinta/laatusuhde ei ole kyllä kohdallaan. Sekä useimpien toimitusajat ovat mättäneet ja pahasti. Pahin tapaus oli kun piti tulla keittiön kalusteet ja vanhat oli revitty alas ja sitten odotettu Puustellin asentajia tulemaan, mutta ei ollut kuulunut ja soiton jälkeen oli selvinnyt ettei kalusteita oltu edes vielä alettu tekemään. Viisi viikkoa tuttavani söivät mikroruokia ja hakivat vetensä vessan hanasta.
Oma mielipiteeni pienen tutkimuksen jälkeen on ollut jo pitkään, että Suomessa ei kalusteiden runkoja ja ovia tee kovin moni firma ja siten suurimmasta osasta kalusteliikkeistä löytyy tismalleen samat mallit, mutta hieman eri nimellä. Oma keittiön laitto on edessä ensi vuonna ja olen vahvasti päättänyt kääntyä hyvän kalustesuunnitelman kanssa kalustetukkujen puoleen joista olen kuullut hyviä kokemuksia ja kilpailukykyisistä hinnoista. Vaikka jotain osia on puuttunut toimituksesta ne on mutkuttamatta heti toimitettu. Mutta mikäs siinä jos haluaa vaan maksaa Puustellin nimestä ja laadulla ei niin väliä.... - Teemu
Jotenkin tuntuu erikoiselta, että jos 30% suomalaisista on valinnut merkikseen Puustellin sitten tulee Petra, Topi ja Parma. Ja jostain perästä Domus ja Ala Carte. Mistä tämä oikein johtuu? Siitä, että Kastellitalojen yhteydessä myydään Puustelli keittiö?
Voiko tuosta 5:stä myydyimmästä valita itselleen kalustemerkin hinnan perusteella jos kerta materiaalit tulevat näille valmistajille samoista paikoista. Kävin eilen tutustumassa Kesti-keittiöihin...niiden kaappien puuainekset tulevat ainakin Kustavista ja kokoonpano ilmeisesti malmilla jossakin.- Höpsö
Me rakennettiin justiin tänne Hämeeseen. Hämeenlinnassa on sellanen paikka, kuin Suomen Ylijäämävarasto. Sieltä ostettiin kaikki, apukeittiön ja keittiön kaapit ja tasot, yhteensä noin 15 tuhatta mk. Valinnanvaraakin on ihan mukavasti. Ihmiset käyvät hakemassa sieltä kaapistoja aika kaukaakin.
Jos kiinnostaa, niin voin kattoo sulle sen puhelinnumeron. - Minä
Höpsö kirjoitti:
Me rakennettiin justiin tänne Hämeeseen. Hämeenlinnassa on sellanen paikka, kuin Suomen Ylijäämävarasto. Sieltä ostettiin kaikki, apukeittiön ja keittiön kaapit ja tasot, yhteensä noin 15 tuhatta mk. Valinnanvaraakin on ihan mukavasti. Ihmiset käyvät hakemassa sieltä kaapistoja aika kaukaakin.
Jos kiinnostaa, niin voin kattoo sulle sen puhelinnumeron.Tässä kiinnostuneille HML:n Remonttivaraston puhelinnro: 03-6162075 (lauantaisin kiinni).
- vielä katselia
niin kvik näytti olevan edukas .
näytti ikea laadulta .
ainakin vantaalla semmoinen liike löytyy retail center tai repair center jumbon vieressä !
kaipa niillä on jotkut sivutkin kun "näyttely oli vaatimaton" !
kyllä niissä puustelleissa on varmasti katteet kohdallaan kun muutama vuosi sitten myyjät saivat
hyvää hyvälle kaksin käsin .
mutta onhan se myydessä ainakin jonkinlainen "eikä tässä vielä kaikki " argumentti , mutta kannattako lähes samasta maksaa
kaks kympii vanhaa paaluu enemmän kun vähällä miettimisellä saa sukan varteen patin . - :)
Nelko. Ei kokemusta, mutta kivalta näyttää... toivottavasti joku osaa kertoo kokemuksiakin!
- TT
kannattaa myös kysellä paikallisilta pienemmiltä puusepän verstailta ja kaluste firmoilta
- En suosittele
Puustelli on onnistunut luomaan aika komean brandin kaapistoistaan vaan todellisuus on toista.
Itse valitsin puustellin kaapistojen ulkonäön, jossa rungot ja ovet tosiaan ovat samansävyiset ( pyökki ), ja hintakilpailun perusteella.
Kaupanteko vaiheessa kaikki oli ok.
Kyselin kyllä myyjältä huhuja huonoista toimitusajoista kun niistä olin kuullut ja sanoi ettei heillä niistä ole ongelmia ollut.
Kaupat tehtiin ja toimitus 5 kk kuluttua ( heillä tarjouksia tammikuussa ja toimitusajan kohta kesäkuussa ).
Toimitusviikolla tuli keittiökaapistot, rungot oli valkoiset tilattu pyökkiset.
Laatikostoja puuttui, kivitasot piti tulla samalla, ei näkynyt.
Koko toimitus rumpa kesti 11 viikkoa ennen kuin kaikki osat mitkä piti tulla olivat saapuneet.
Yksi urakoitsija jutteli tehneensä ennen Puustellille asennushommia ja sanoi parhaimillaan odottaneensa viiden eri keittiötoimituksen puuttuvia osia yhtä aikaa ja hän ei urakasta saanut palkkaansa ulos ennen kuin keittiö oli valmis.
Laatu ei ollut ihan sitä mitä olin odottanut taustalevyt irtosi kopauttamalla ja liimat pursuili saumoista.
Joten jos puustelliin päädyt laita ainakin toimitusehtoihin sakkopykälä jos toimitukset myöhästyy. - ...puustelli
Älä vaan ihmeessä ota puustellista. Yhet tutut otti pieneen rivitalo keittiöön. Maksoivat yli
50 000 mk. Onhan se tavallaan hieno, mutta muualta kyseltyään olisivat saanu puoletkin halvemmalla samanlaisen keittiön.
Lisäksi puustelli toimitti heille keraamisen kaittotason, missä taso oli paskana (siis kokonaan säpäleinä) ja väittivät että asiakas oli itse sen rikkonut. Ovissa (massiivi puu ovet) todella silmiin pistäviä väri virheitä ja muutakin pikku vikoja (saivat vaihettua, nekin tappelulla).
Elikkä valitse ihmeessä mikä tahansa muu keittiö, paitsi puustelli.
Teen itselleni keittiö rempan ens kuun aikana ja otin keittiöni Petralta. Tuli maksamaan 23 000mk (jos tässä yhteydessä puhutaan vielä markoista). Ja jo tähän mennessä olen valintaani 100%:n tyytyväinen!! - kumipuu
AKA keittiö on hyvä mutta ei kallein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916