Toivottavasti jossain vaiheessa saamme EU-direktiivin, jossa määrätään, että taksikäyttöön kelpaisivat vain tila-autot.
Kepeillä ja rollaattorilla liikkuvat vanhukset ovat niin kökköjä eli voimattomia ja jäykkiä, että johonkin Volvo S70-autoon eivät meinaa saada itseään istumaan. Kynnys liian korkea, oviaukko kovin ahdas ja kallellaan olevasta istuimesta on vaikea saada tukea osin heikoista käsivoimista johtuen.
Odotellaan EU-direktiivejä.
Sopimaton taksikäyttöön.
8
1710
Vastaukset
- valopää
oon kuskannu mummuja jotka ihastelee et onpa kiva nousta kyytiin. on mummuja jotka ovat lähettäneet pois kun on tilattu henkilöauto enkä mie tonne pääse kiipeen. ja tilaus oli ei bussia. et millanen matalalattiataksi se sun tila-autos olis?
- Per Saukko
Jouduin näkemään toissapäivänä, kun vanhaa mummoa käänneltiin ja väänneltiin auton istuimelle. En jäänyt seuraamaan miten siinä loppujen lopuksi kävi, mutta päättelin, että siinä olisi haaste viisaalle insinöörille. Minkälaiseen autoon vanhus pääsisi helposti sisälle.
Per Saukko kirjoitti:
Jouduin näkemään toissapäivänä, kun vanhaa mummoa käänneltiin ja väänneltiin auton istuimelle. En jäänyt seuraamaan miten siinä loppujen lopuksi kävi, mutta päättelin, että siinä olisi haaste viisaalle insinöörille. Minkälaiseen autoon vanhus pääsisi helposti sisälle.
MB Sprintter, invahissi perässä.
- valopää
jannetin82 kirjoitti:
MB Sprintter, invahissi perässä.
kaikki autot vaan sprinttereiks, ja invahissitkin vielä. sais juopotki laskettua kotiovelle. entäs lava-auto jossa loiva luiska mitä pitkin pääsis mummuki käveleen autoon. ja sit ois iso lava pitkillä penkeillä ni olis keskustakin aamuyöstä nopeesti tyhjä. voi jessus teitä.
- Per Saukko
valopää kirjoitti:
kaikki autot vaan sprinttereiks, ja invahissitkin vielä. sais juopotki laskettua kotiovelle. entäs lava-auto jossa loiva luiska mitä pitkin pääsis mummuki käveleen autoon. ja sit ois iso lava pitkillä penkeillä ni olis keskustakin aamuyöstä nopeesti tyhjä. voi jessus teitä.
???
- valopää
Per Saukko kirjoitti:
???
vikaa on aina jossain. jos ei muuta ni väärän värinen. sitä tarkotan et ei millään direktiivillä saada sellasta autoa joka kelpais kaikille.
- Per Saukko
valopää kirjoitti:
vikaa on aina jossain. jos ei muuta ni väärän värinen. sitä tarkotan et ei millään direktiivillä saada sellasta autoa joka kelpais kaikille.
...Thaimaassa ja Sri Lankassa toimeen Tuc-tuc-ajoneuvoillakin. Mitä järkeä olisi edellyttää olosuhteisiin sopivia kulkuvälineitä. Pyydän vielä tuhannesti anteeksi äärimmäistä typeryyttäni.
Allah on suuri!
- Päivän Ystävä
..oma mummoni on niin könkkäjalka, mutta vetreäselkäinen, ettei pääse tilataksiin kampeamaan, mutta neppariin kapuaminen onnistuu helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540