Eli voinko mennä hierojalle vaikka minulla on korkea verenpaine, jota ei vielä ole saatu lääkkeillä kuriin? Onko tästä jotain haittaa ja voiko asennosta olla jotain vaaraa minulle kun pää "roikkuu" alaspäin?
Haluaisin hierojan kommentin asiaan, lääkäriltä kysyn kun seuraavan kerran sinne menen..
????Korkea verenpaine ja hieronta??????
6
13028
Vastaukset
- veerti
Myös verenpainettasi. Eikä hierojalla roikuta välttämättä "pää alaspäin".
Jo halpahallin hierontalaitteita käyttämällä voit todeta tämän alentavan vaikutuksen.
Kehon nesteet "virtaavat" paremmin, kun kehoa hierotaan.
En ole laillistettu hieroja, vain ystäväpiiriharrastelija,
mutta näin se käytännössä on.- voi sympaattinen
hermosto aktivoitua, hikoilua, sydämen lyöntien muuttumista jne.
Mutta kyllä hieronnan vaikutus yleensä on verenpainetta alentava, kunhan se tehdään oikein (vinkki kotihierojille) - Mene ihmeessä hierontaan
voi sympaattinen kirjoitti:
hermosto aktivoitua, hikoilua, sydämen lyöntien muuttumista jne.
Mutta kyllä hieronnan vaikutus yleensä on verenpainetta alentava, kunhan se tehdään oikein (vinkki kotihierojille)Hieronta alentaa verenpainetta, kun pienet kapillaarisuonet avautuvat ja täyttyvät verellä lihasten rentoutuessa. Näin aortan paine laskee, kun verenkulku "laajenee" pieniinkin suoniin asti.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla. Osa korkean verenpaineen syystä saattaa juuri piillä kireässä lihaksistossa, joka ahtauttaa myös verisuonet,joissa paine ulkoisesta paineesta johtuen nousee!
- KOKEMUKSIA 1
EHDOTTOMASTI, VOIN SANOA HYVÄLLÄ KOKEMUKSELLA.
PAINEET PUTOSIVAT. 70/130 NYT JA OLO MAHTAVA.
VAIKUTTIMENA TIETYSTI MYÖS MUUT ELÄMÄNTAPAMUUTOKSET.- on.
hieronnallisesti kontraindikaatio (eli vasta-aihe) kunnes sen saa lääkityksellä kuriin
- tarkkoja lukuja
on. kirjoitti:
hieronnallisesti kontraindikaatio (eli vasta-aihe) kunnes sen saa lääkityksellä kuriin
Kuinka paljon pitää verenpainetta olla, jottei saa mennä hierontaan?
Minulla on jonkin verran, syön kyllä lääkkeitä. En millään haluaisi jättää hierontaa pois, tulee niin hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759