Olen alkanut värjäämään kulmat ja ripset, ettei tarvitsisi niin usein meikata... :) Kysynkin, että kuinka usein niitä saa värjätä? Aineet on varmaankin aika tuhtia tavaraa, enkä haluais että ripset tippuu pois.
kulmien ja ripsien värjäys
14
29318
Vastaukset
- puuhaa
tulee kalliiks jos aina värjäät ne, väri kestää muutaman viikon ja maksaa kuitenkin ainakin täällä 18 euroa. tulee paljon halvemmaks meikata itte. Aattele ny kahessa viikossa menee 18 euroa, se on 9 euroa viikossa! mieti vähän...
- Kirsi
Se ei maksa juuri mitään
- laiskempi tapaus
Kirsi kirjoitti:
Se ei maksa juuri mitään
Ihan itse minä ne värjään, en nyt ihan niin laiska kuitenkaan ole.
- helps
Kirsi kirjoitti:
Se ei maksa juuri mitään
Mulla ei kauhean "tuuheat" kulmakarvat.Yritin värjätä ja ihovärjäyty oikein kunnolla ja sit näytti tosi kamalalta.Onkos mitään vinkkejä?
- iholle
helps kirjoitti:
Mulla ei kauhean "tuuheat" kulmakarvat.Yritin värjätä ja ihovärjäyty oikein kunnolla ja sit näytti tosi kamalalta.Onkos mitään vinkkejä?
Levitä vaseliinia ensin kulmakarvojen reunaa mukaillen iholle, ja pyyhi sitten sormella painaen vaseliini ohuelti myös kulmakarvojen kohdalle/päälle. Kulmaväri tarttuu kyllä karvoihin, vaikka ovatkin vähän "rasvaantuneet". Lisävinkki vielä; älä missään nimessä pese kasvojasi ennen kulmien värjäystä, ihon oma tali, mahd, meikkikin suojaa myös. Jos tuntuu, että värjäytyy huonosti, pidennä vaikutusaikaa. Ja pyyhi sitten kulmaväri pois kuivalla pumpulilla, sen jälkeen kasta puhdas pumpuli kuumaan veteen ja saippuaan, ja hankaa kulmia sillä. Itse myös pyrin ajoittamaan kulmien värjäyksen aina sellaiseen ajankohtaan, ettei aamulla heti tarvitse olla edustuskunnossa, eli usein lauantai-iltaan, jos satun kotona köllöttelemään.
- Helps
iholle kirjoitti:
Levitä vaseliinia ensin kulmakarvojen reunaa mukaillen iholle, ja pyyhi sitten sormella painaen vaseliini ohuelti myös kulmakarvojen kohdalle/päälle. Kulmaväri tarttuu kyllä karvoihin, vaikka ovatkin vähän "rasvaantuneet". Lisävinkki vielä; älä missään nimessä pese kasvojasi ennen kulmien värjäystä, ihon oma tali, mahd, meikkikin suojaa myös. Jos tuntuu, että värjäytyy huonosti, pidennä vaikutusaikaa. Ja pyyhi sitten kulmaväri pois kuivalla pumpulilla, sen jälkeen kasta puhdas pumpuli kuumaan veteen ja saippuaan, ja hankaa kulmia sillä. Itse myös pyrin ajoittamaan kulmien värjäyksen aina sellaiseen ajankohtaan, ettei aamulla heti tarvitse olla edustuskunnossa, eli usein lauantai-iltaan, jos satun kotona köllöttelemään.
ja eikun värjäilemään
- Lenttis
helps kirjoitti:
Hei!
Sinulla on ollut ongelmia kulmien värjäyksen kanssa. Paras millä levität värin on kapea vesivärisuti ja leikkaa harjakset noin puolisenttisiksi. Sillä saat juuri oikean leveyden verran väriä kulmiin.
Itse en käytä rasvoja tai muuta. Levitän ensin värin oikein kunnolla, annan olla 5 min ja sitten pyyhin ensin kuivalla vanulla ja sitten märällä. Sitten tärkeä vaihe kostuta hieman vanua permanenttiaineella ja pyyhi kunnolla ihoa painaen ja kulmakarvoja myötäillen sitten lopuksi viruta vedellä permisaine pois. Kulmasi ovat täydelliset ja ihossasi ei ole yhtään väriä.
Teen itse näin jokapäiväisessä työssäni. Onnea kokeilulle. - aloittelija number 1
Lenttis kirjoitti:
Hei!
Sinulla on ollut ongelmia kulmien värjäyksen kanssa. Paras millä levität värin on kapea vesivärisuti ja leikkaa harjakset noin puolisenttisiksi. Sillä saat juuri oikean leveyden verran väriä kulmiin.
Itse en käytä rasvoja tai muuta. Levitän ensin värin oikein kunnolla, annan olla 5 min ja sitten pyyhin ensin kuivalla vanulla ja sitten märällä. Sitten tärkeä vaihe kostuta hieman vanua permanenttiaineella ja pyyhi kunnolla ihoa painaen ja kulmakarvoja myötäillen sitten lopuksi viruta vedellä permisaine pois. Kulmasi ovat täydelliset ja ihossasi ei ole yhtään väriä.
Teen itse näin jokapäiväisessä työssäni. Onnea kokeilulle.Hei!
Ajattelin kysäistä, että tarvitseeko muuta ihoa suojata?
Nimittäin minulla voisi hyvinkin valua tai roiskahtaa väriä kulmien ympäröivälle iholle ja se ei näyttäisi kovinkaan hyvältä...
- ikä....
Kulmakarva kasvaa noin kuukauden, tippuu pois, ja uusi karva kasvaa tilalle. Kaikki karvat ovat siis vähän eri-ikäisiä, eivät yhtäaikaa onneksi putoa :))
Itse värjään kulmakarvat n. 3-4viikon välein, loppuaikana saa jo kynällä paikkailla. Reippaammalla tuulella ollessa, olen värjäillyt kahden viikon välein, ilman mitään huolia.- laiskempi tapaus
Varmaankin tuo pari-kolme viikkoa on hyvä väli. Kiitoksia sinulle :)
- Mutisia
Mistä niitä kulmisten värjäys aineita saa? Ja paljon ne suunnilleen maksaa ? Ja sitte viel et mikä merkki olis paras/hyvä ekaa kertaa värjäävälle ?
- lamenta
Kerran kuukaudessa on ihan ok, mutta useammin ei kannata värjäillä.
- lamenta
"Mistä niitä kulmisten värjäys aineita saa? Ja paljon ne suunnilleen maksaa ? Ja sitte viel et mikä merkki olis paras/hyvä ekaa kertaa värjäävälle ? "
Refectocil on hyvä ja arvostettu, todella laadukas ja turvallinen merkki. On aika suosittu ammattilaistenkin keskuudessa. Saat mm. Sokokselta, Citymarketista, Prismoista, nettikaupoista.. Googleta kuva pakkauksesta! Yksi värituubi maksaa noin 6-7 euroa ja sillä värjää lukemattomia kertoja, keskimäärin 15-20 kertaa ripset ja/tai kulmat. Joudut ostamaan lisäksi hapetteen, pieni pullo maksaa ehkä saman verran, kuin itse värituubi. Se kestää myös todella kauan ahkerassakin käytössä. Sitten vielä suojalaput (löytyy samalta merkiltä) ellet halua taiteilla itse vanulapuista suojalappuja. - odtij
kuluuko se väri sitte nopeesti pois? entä meneekö se koko pullo joka ostetaan yhdellä kertaa?Värjään siis sekä ripset että kulmat. Olen ajatellut jotai halppis markettituotetta joka maksaa n.10e. Niijja sellasta missä tulee kaikki mukanaD:D:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212622Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101034- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 4779