Mistä punainen mikroaaltouuni? =)

tripod

Onko kenelläkään tietoa, mistä löytäisin punaisen mikroaaltouunin? =) Onko niitä edes olemassa? Valkoisia, mustia ja metallin värisiä löytyy kaikkialta, mutta eikö missään ole punaisia..??

15

10614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värejä on kyllä

Ehdotan että maalaisit itse ellei gigantin punainen sarja leviä isompiinkin kodinkoneisiin kuten jääkaappeihin ja uuneihin...

Mene maaaliosastolle ja kysy soveltuuko joku maaleista mikron ulkopuoliseen maalaamiseen???

Uskoisin että jokin kuumaan soveltuva metallimaali jos haluat kullan tai hopean hohtoisen kiiltävän pinnan voisi käydä kunhan se tosiaan soveltuu kuumaan pintaan eli mikro lämpiää jonkin verran ulkopuolelta mutta ei pahasti!!!!!

Olisiko sähköpatteri/vesipatteri maalit sopivia en tiedä mutta mene esim. Prisman maaliosastlle ja kysy ellet maalikaupassa käy...

• ihmettä sä

oiken kirjoitat? Kuumankestomaalia mikroaaltouunin ulkopintaan. Haloo hei!

Tässä oikeita neuvoja.

Jos haluat siitä priiman, niin vie se kodinkonekorjaajalle ja käske sen ottaa siitä kuoret irti. Sitten viet kuoret automaalarille, joka maalaa sen valitsemillasi sävyllä. Em. tapa maksaa jonkinverran.
        Toinen tapa on, että ostat sen valkoisen mikron. Teippaat maalarinteipillä kaikki ne osat, joita en halua maalata. Haet automaaliliikkeestä paukkupullon punaista maalia ja maalaat sen itse. Lopputulos riippuu sitten itsestäsi. Kannattaa selvitää koneen myyjältä, että vaikuttaako laittteen uudelleen värjääminen takuuseen. Lisäksi maalin myyjältä pitää selvitää se, että sopiiko maali mahdollisien muoviosien maalaamiseen, joita on useasti esim mikroaaltouunin ovessa.

• mikro

Obh Nordicalta on lähiaikoina tulossa metallinpunanen kodinkone -sarja markkonoille. En tiedä sisältääkö se mikroalltouunia, mutta kannattaa esim. netistä kattoa tai kysyä jostain liikkeestä.

• PUNAISEN UUNIN????

Jätit kertomatta oleeellisimman.

• tyylitajuinen

MIKSI kyselet tuollaista? Etkö ymmärrä, että ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä!?
        Minä haluan punaisen mikroaaltouunin koska minulla on punainen sohvakalusto ja tupakeittiö. Haluan sisustaa sävysävyyn

• NEVA

...TUURISTA, VELJEKSET KESKISELTÄ. VALITETTAVASTI SE ON TODELLA RUMA!!!! OLEN NIMITTÄIN MYÖS ITSE METSÄSTÄNYT EM. PUNAISTA MIKROA JA NYT AJETTUANI TUURIIN HIRVEÄLLÄ INNOLLA, MIKRO OLIKIN TOSI MAUTON... JOTEN VARMAAN ENNEMMIN KANNATTAA MAALAUTTAA VALKOINEN MIKRO...ON SE MUUTEN KUMMA, ETTÄ PUNAISIA MUITA KODINKONEITA KYLLÄ TEHDÄÄN, MUTTA EI MIKROJA!!

• värisilmä

Onko KUKAAN VIELÄKÄÄN keksinyt mistä saa punaisen mikroaaltouunin? Olen nähnyt jossain suomalaisessa TV-mainoksessa sellaisen ja samaten kerrottiin yhdellä nettisivulla perheestä joka oli sellaisne hankkinut, mutta MISSÄ NIITÄ PIHDATAAN?? Maailma olisi NIIN paljon onnellisempi paikka jos meillä olisi värillisiä mikroaaltouuneja!

• mimmu

uusimmassa Anna-lehdessä on kuulemma punainen mikro. en ole vielä itse nähnyt ko. vehjettä. lieneekö sitten juuri se edellä mainittu obh nordica -merkkinen.

minä myös olen himoinnut punaista mikroa niin kauan kun näin salkkareiden jennillä sellaisen :>

• punaisen mikron!
        mimmu kirjoitti:

uusimmassa Anna-lehdessä on kuulemma punainen mikro. en ole vielä itse nähnyt ko. vehjettä. lieneekö sitten juuri se edellä mainittu obh nordica -merkkinen.

minä myös olen himoinnut punaista mikroa niin kauan kun näin salkkareiden jennillä sellaisen :>

Hei!

Joko punainen mikro on löytynyt? Jos on niin mistä. Laitoin obh:n asiakaspalveluun kyselyä olisko heille tulossa tuohon chili sarjaan mikroa, mutta eivät ole vielä vastanneet.

• Juuso Jokunen
        punaisen mikron! kirjoitti:

Hei!

Joko punainen mikro on löytynyt? Jos on niin mistä. Laitoin obh:n asiakaspalveluun kyselyä olisko heille tulossa tuohon chili sarjaan mikroa, mutta eivät ole vielä vastanneet.

Tässä teidän kaikkien iloksi punainen mikro. Tinkikää maahantuojaa tilaamaan meille myös tänne pohjolaan.

http://whirlpool-services.com/max_automne/nordics/

Hauskaa Joulua

• rixu1971

joko on läytynyt se punainen mikro? mulla keittiössä kaikki muut punaista ja tyhmä valkonen mikro kököttää vieressä,ei nätti!

• joku jo laittanut

tiedustelua tuosta whirpoolin punaisesta mikrosta?
        Näyttäs olevan kysyntää.
        Vai onko joku löytänyt jostain?

• OBH
        joku jo laittanut kirjoitti:

tiedustelua tuosta whirpoolin punaisesta mikrosta?
        Näyttäs olevan kysyntää.
        Vai onko joku löytänyt jostain?

OBH NORDICA Chili sarjaan on tullut mikro!! JEE!!

• pölöhölö

...
      Kaiken näköisiin keskusteluihin sitä netissä törmääkään. Apua.

• tänkjuuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe