Kiinalaiset mönkijät

joujou

Kertokaapa omia kokemuksianne näistä yli 150cc mönkijöistä. Onko ollu kestäviä ja miten on varaosia saatavilla??
Miten toimivat työkäytössä? (lähinnä Rally 250cc ja Trapper 250cc)

59

63652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keisari

      Noista voit lukea myös täältä; www.sammysatv.com

    • Jokke

      Ajan nyt toista talvikauttani Rally 250ATV:lla ja hyvin pelaa. Kone lähtee hyvin käyntiin kovillakin pakkasilla ja hallintalaitteet toimii niin kuin pitääkin. Jarruja pitää säätää aina joskus, mutta sekin käy ilman työkaluja siipimutterien ansiosta. Polttoaineen kulutus on hämmästyttävän pientä. Mielestäni laite tekee sen mitä on esitteessä luvattu.
      Ainakin Modularbox Oy:llä löytyy varaosat "hyllystä", jos ja kun niitä tarvitsee.

      • jv-jussi

        juu..ostettu mainos...mulla oli tuollainen 250cc atv ja oli täysi susi...hajosi käsiin..älä psta.


      • Anonyymi
        jv-jussi kirjoitti:

        juu..ostettu mainos...mulla oli tuollainen 250cc atv ja oli täysi susi...hajosi käsiin..älä psta.

        olen Tehnyt 5v lumitöitä ja hakenut metsästä puita,ainoa vika kaasuttimen kurkun joutunut uusiin.


    • rallyisti

      Ei kunnossa päivääkään ostohetki mukaan lukien. En suosittele.

      • takuu

        vastaa, jos mönkijä ei ole ollut kunnossa päivääkään?


      • riittää

        mustamaalaajia riittää, näille kiinalaisille. totuus on vaan toinen. Lujia, varmoja,ja edullisia, ainakin jos valitsee merkiksi loncinin.
        ymmärretään, myönnetään, että joku on ostanut ylihintaisen pollen, kun saman, ja paremman saa selvästi edullisemmin.


      • kokemusta on
        riittää kirjoitti:

        mustamaalaajia riittää, näille kiinalaisille. totuus on vaan toinen. Lujia, varmoja,ja edullisia, ainakin jos valitsee merkiksi loncinin.
        ymmärretään, myönnetään, että joku on ostanut ylihintaisen pollen, kun saman, ja paremman saa selvästi edullisemmin.

        totuus on vaan toinen. Lahoja, epävarmoja paskoja ja helvetin paskoja ajettavia.


    • tosimies

      tommoinen kone glansin 150 cc mönkijä ollu 1,5 vuotta ja olen ollut siihen kyllä tyytyväinen, on ollut välillä ihan kovassakin ajossa.
      tosta rallysta ja trapperista vois sanoo, et ovat varmaan samanlaisia keskenään toisen hinta näyttää olevan vaan aika paljon kalliimpi.

    • ON KESTÄNYT

      Mulla on ollu n.vuoden 200cc panther tieliikenne malli, ja ajanut sillä jo 4800km. Ei isoja vikoja. Tulppia mennyt muutama, liiasta ryypytyksestä, ja yhdet stefat taka-akselilla. Myös pakoputken alkukäyrä piti muuttaa joustoputkeen, kun pinnapultit ei kestäneet. Työmatkaa ajelen jokapäivä, joten katotaan millo kilahtaa...

    • ihan ok

      oon ollu ainakin ihan tyytyväinen trapperiin, tarvitsemani varaosat on ainakin mulle löytyny heti hyllystä, hintasekseen tosi hyvä peli.lumihommat yms menee, kun laittaa ketjut.

    • mikakkk

      Minulla on Cross merkkinen mutta täysin sama kuin rally 250cc Loistavasti toiminut aikapitkälti hondantekniikka hintalaatu suhteessa hyvä ja netistä saa räjäytys kuvat koko laitteesta.

    • jjp

      Rally made in usa!

      • siä luulet

        eli rally ei ole made in usa..

        rally usa on kiinalainen vehe..eli kiinassa tehty/kasattu..

        usa kuulemma valvoo rally:n valmistusta mut en usko että sekään pitää enää paikkansa..

        rallyn valmistaja on meinaan LONCIN.


      • tosi onnn

        olet hölmö jos luulet että rally on usa:lainen se on kiinalainen tutki vaikka asia.


    • samu90

      taa rally on kiinalainen ja suoraan sanoen hajoaa kasiin, itellani ollut 1 vuoden suoraan sanoen saastaa.

      • rally ym...

        kaikki merkki kamppeetki tehdään kiinassa esim polarikset eli älkää itkekö vaan korjatkaa


      • eeville:)

        Minulla on ollut rally 250 nyt jo melkein vuoden.haettaessa meille varattua mönkijää, se ei ollutkaan vielä rekisterissä, joten otettiin soinen,kuitenkin samanlainen mönkijä joka oli jo rekisterissä. Liikkeessä annettii ymmärtää että takuu oli vuoden, muta kun tuli aika korjata, takuu olikin vaan puoli vuotta. ensin mönkkäristä meni pakokutki poikki, vaihdelaaatikko kolisi kesken matkan ja löi vapaalle ja muitakin vikoja oli, mutta takuu korjaajalta ei saatu listaa mukaan, koska se kuulema kuuluu vain maksajalle. KOrjauksesta ajettaessa pois rupesi pakki valopalamaan ja nipeusmitaari lopetti toimimisensa. sitten jäi pakki kahva käteen ja joku bensan poistopuksi irtosi kesken matkan... toivottavasti tästäjoku oppii ettei tälläistä pidä mennä ostamaan...


      • virheistä viisastuu
        eeville:) kirjoitti:

        Minulla on ollut rally 250 nyt jo melkein vuoden.haettaessa meille varattua mönkijää, se ei ollutkaan vielä rekisterissä, joten otettiin soinen,kuitenkin samanlainen mönkijä joka oli jo rekisterissä. Liikkeessä annettii ymmärtää että takuu oli vuoden, muta kun tuli aika korjata, takuu olikin vaan puoli vuotta. ensin mönkkäristä meni pakokutki poikki, vaihdelaaatikko kolisi kesken matkan ja löi vapaalle ja muitakin vikoja oli, mutta takuu korjaajalta ei saatu listaa mukaan, koska se kuulema kuuluu vain maksajalle. KOrjauksesta ajettaessa pois rupesi pakki valopalamaan ja nipeusmitaari lopetti toimimisensa. sitten jäi pakki kahva käteen ja joku bensan poistopuksi irtosi kesken matkan... toivottavasti tästäjoku oppii ettei tälläistä pidä mennä ostamaan...

        samaa mieltä . itellä oli 09mallin rally 250 tieliikenne malli .uus.. käytin sitä 12 kertaa huollossa perävuodon takia kun oli vuosi takuuta. sit sanottiin et se on puol vuotta pakki kahva jäi käteen valo katkasia lakkas toimimasta. siin oli koko ajan jotain vikaa. kyllästyin siihen ja vaihdoin pakuun. tutul on tän vuoden mallin mönkkäri sama merkki just sisään ajettu 250 sillä levis kotimatkalla katsovat et kuuluuko osa takuun piiriin.


    • kiinanihmeisiin

      Säästä rahaa vähän lisää ja osta "ylihintainen", mutta oikeasti luotettava ja varma merkkipeli esimerkiksi Polaris, Honda tai Yamaha. Kiinan ihmeiden ainoa etu "merkkivehkeisiin" nähden on paljon halvempi hinta. Merkkivehkeet on paljon tehokkaampia, luotettavampia ja niihin saa aina varaosia. Tai jos haluat katua jälkeenpäin, osta kiinalainen mönkkäri.

      • mönkkäri

        Itsellä ollut kiinanihmeitä jo muutama kappale,niin moottoripyörä kuin mönkijöitäkin. Itsellä ei ainakaan ole huonoa sanomista kunhan muistaa huoltaa aika ajoin.Eihän moottorikaan leikkaa jos muistaa öljyt pitää koneen sisällä.

        Nytkin on taas hakusessa uusi kiinanihme...


      • dilledille

        Heh, vai että merkkivehkeet paljon tehokkaampia. Katsoppas esim kiinaversion Dinlin450crossin tehot ja vertaa sit sitä aivan sama mihin muuhun crossiin 450-700cm3 niin tuut huomaamaan et ei oo dillen voittanutta. Esin nuo kawat,susnukit,yammut 450cm3, niin noiden tehot on siinä 40-43hp. ja jopa hondan 700crossi on vaan 51hp. kun taas vakio dillen 450cm3 teho on 53hp. Et revi siitä niiden tehojen kans.


      • metsänasukki
        dilledille kirjoitti:

        Heh, vai että merkkivehkeet paljon tehokkaampia. Katsoppas esim kiinaversion Dinlin450crossin tehot ja vertaa sit sitä aivan sama mihin muuhun crossiin 450-700cm3 niin tuut huomaamaan et ei oo dillen voittanutta. Esin nuo kawat,susnukit,yammut 450cm3, niin noiden tehot on siinä 40-43hp. ja jopa hondan 700crossi on vaan 51hp. kun taas vakio dillen 450cm3 teho on 53hp. Et revi siitä niiden tehojen kans.

        niin kyllä varmaan paperilla näyttäs kiinalaisissa olevan voimaa. mutta koitappa huvikses jotain ns.laatumerkkiä niin rupeet olemaan toista mieltä. saapi sitä konepuolella olla voimaa mutta kun se teho pitäs saaha välitettyä siihen tiehen. sitä en väitä etteikö olis muuten hyviä pelejä ajella ja varmasti onkin. mutta ei niitä minusta voi kyllä edes verrata laatumerkkeihin on kuitenkin ihan eri vehkäitä. tämä on kuirenkin vain minun mielipide asiasta.


      • M****U
        dilledille kirjoitti:

        Heh, vai että merkkivehkeet paljon tehokkaampia. Katsoppas esim kiinaversion Dinlin450crossin tehot ja vertaa sit sitä aivan sama mihin muuhun crossiin 450-700cm3 niin tuut huomaamaan et ei oo dillen voittanutta. Esin nuo kawat,susnukit,yammut 450cm3, niin noiden tehot on siinä 40-43hp. ja jopa hondan 700crossi on vaan 51hp. kun taas vakio dillen 450cm3 teho on 53hp. Et revi siitä niiden tehojen kans.

        55hp on 450 crf:ssä. Idiootti voisit hankkia aivot jostaki.


      • hgjfjfxkxyfk
        M****U kirjoitti:

        55hp on 450 crf:ssä. Idiootti voisit hankkia aivot jostaki.

        55 heppaa voit tunkea perseesees. Ei varmasti ole, omassa exc 300 2t oli se 50 heppaa ja löytlytti nelipuokkia kuin nelipuokkia mennen tullen.....


      • Kiinalaine

        Kyllä itse sanoisin että fusion kiinalaisista paras.


      • Anonyymi

        hehe ei todellakaan ole luotettava.


    • teknikko83

      Kyllä noi kiinalaiset on aivan loistavia vehkeitä, NIITÄ PITÄÄ HUOLTAA VÄHÄ USEEMMIN kun jotain polarista tai hondaa, jos itellä pysyy työkalut kädessä niin ei kannatta ees miettiä ostaisko, kalliit mönkkärit on tehty työkäyttöön, suurin osa ei varmastikkaan ole ostamassa sitä muutaku hupi ajeluun.

      • peppepappa

        mulla on jo toinen rally menossa,kun se ensimmäinen oli niin kiva ja hyvä 06 mallinen ajoin sillä ongelmati 11600km mitä nyt renkaita tulppia öljyjä vaihtelin ja muttereita kiristelin .enempi on ollu ajasta puute et olis päässy nauttimaan.just oltiin sienestämässä viikonloppuna ja on se kiva kun pääsee paikalle ilman suuria ponnistelujam, kun on tota ikääkin jo yli 70v, et silleen. onnea vaan kiinan ihmeelle! 50 luvulla ajeltiin helvetin paljon hunommilla vehkeillä eikä kukaan valitellut .


      • Hanslaakari
        peppepappa kirjoitti:

        mulla on jo toinen rally menossa,kun se ensimmäinen oli niin kiva ja hyvä 06 mallinen ajoin sillä ongelmati 11600km mitä nyt renkaita tulppia öljyjä vaihtelin ja muttereita kiristelin .enempi on ollu ajasta puute et olis päässy nauttimaan.just oltiin sienestämässä viikonloppuna ja on se kiva kun pääsee paikalle ilman suuria ponnistelujam, kun on tota ikääkin jo yli 70v, et silleen. onnea vaan kiinan ihmeelle! 50 luvulla ajeltiin helvetin paljon hunommilla vehkeillä eikä kukaan valitellut .

        Taitaa olla peppepapan oikea ikä 17 ja työpaikkana joku halpispaskaa myyvä mönkkärikauppa : )


      • niimpä niin
        Hanslaakari kirjoitti:

        Taitaa olla peppepapan oikea ikä 17 ja työpaikkana joku halpispaskaa myyvä mönkkärikauppa : )

        niinpä peppepappa puhuu sujuvaa paskaa.


      • jussi-vaanan
        peppepappa kirjoitti:

        mulla on jo toinen rally menossa,kun se ensimmäinen oli niin kiva ja hyvä 06 mallinen ajoin sillä ongelmati 11600km mitä nyt renkaita tulppia öljyjä vaihtelin ja muttereita kiristelin .enempi on ollu ajasta puute et olis päässy nauttimaan.just oltiin sienestämässä viikonloppuna ja on se kiva kun pääsee paikalle ilman suuria ponnistelujam, kun on tota ikääkin jo yli 70v, et silleen. onnea vaan kiinan ihmeelle! 50 luvulla ajeltiin helvetin paljon hunommilla vehkeillä eikä kukaan valitellut .

        Juu moro vaan..Mää oon nyt jo 96v..ja en oikein jaksa enää tyäntää mun rally 250cc atv:tä niin piti ostaa CanAmi..mut ei se mitään..onneks oli ylimäärästä pankissa..meinas nekin mennä sen Rally Usa:n korjauksiin..heh heh..


    • en suosittele

      oli Keeway ATV 250 puol vuotta ja huoltoa kertyi yhteensä 210h takuuseen.

      • O.Harinen

        Jos polttoaineen ja öljyn lisääminen on ainoa homma mitä oot valmis tekemään laitteelle niin ei kannata.näissä on aivan oikeesti ihme vikoja joita edes "merkkihuolto" ei osaa korjata.(LUE:EI HALUA),myyjät voittopuolisesti suhtautuvat perin omalaatuisella asenteella myymiensä laitteiden huoltoihin.varmaan olleet ennen pohjolan vakuutus-asiamiehiä,sen verran tärkeää on todistaa asiakkaan olevan aina väärässä.mutta se ydin.arpakauppaa tuntuu olevan kinkkien kanssa,tiedän kovassakin käytössä olleita joille riittää perustarkistelut,toisia saa rassata jatkuvasti vaikka nätillä pidolla.onpa ollu itelläki pari,toinen toimi ku swiss made,toinen vähemmän luotettavasti,jos kunnolla kaunistellaan..ainaki kannattaa varautua että voipi tulla huonokin arpa tässä kaupassa.mutta myös hyvä.riski on kannattavampi jos osaa ja viitsii remontoida ite.en menisi täysin paskoiksi sanomaan,on niitä maanantaikappaleita (ei tosin niin usein) ollu merkkivehkeissäkin,eräänkin rm 250:n alakerta renas ku vanhalla naisella yms..


      • chinesemönkijä
        O.Harinen kirjoitti:

        Jos polttoaineen ja öljyn lisääminen on ainoa homma mitä oot valmis tekemään laitteelle niin ei kannata.näissä on aivan oikeesti ihme vikoja joita edes "merkkihuolto" ei osaa korjata.(LUE:EI HALUA),myyjät voittopuolisesti suhtautuvat perin omalaatuisella asenteella myymiensä laitteiden huoltoihin.varmaan olleet ennen pohjolan vakuutus-asiamiehiä,sen verran tärkeää on todistaa asiakkaan olevan aina väärässä.mutta se ydin.arpakauppaa tuntuu olevan kinkkien kanssa,tiedän kovassakin käytössä olleita joille riittää perustarkistelut,toisia saa rassata jatkuvasti vaikka nätillä pidolla.onpa ollu itelläki pari,toinen toimi ku swiss made,toinen vähemmän luotettavasti,jos kunnolla kaunistellaan..ainaki kannattaa varautua että voipi tulla huonokin arpa tässä kaupassa.mutta myös hyvä.riski on kannattavampi jos osaa ja viitsii remontoida ite.en menisi täysin paskoiksi sanomaan,on niitä maanantaikappaleita (ei tosin niin usein) ollu merkkivehkeissäkin,eräänkin rm 250:n alakerta renas ku vanhalla naisella yms..

        Ostin itelle tässä vuosi sitten Leipai merkkisen 50cc mönkijän kaverilta ja se sanoi että ei oo pahemmin vikoja ollut. Oikeassahan se oli, ei mitään merkittävää, vain akku, starttimoottori ja kaasarin vaijeri on pitänyt vaihtaa..en aluksi edes tiennyt että oli kiinalainen kun niin ihmeen hyvin toimi. Respektiä näille kiinalaisille, yhtä hyviä ainakin minun mielestäni kuin muutkin yamahat ja hondat ym..


    • nassikalla ollut vuoden 50 vaiper toiminut todella hyvin ostettiin espoosta modularboxsista

      • Kymco

        Kiinalainen laatu on kehittynyt viimeisen vuosikymmenen aikana huimasti. Möin kuuden tonnin Hondan pois ja laitoin reilun kahden tonnin Kymcon tilalle vähäisen käytön vuoksi. Todella tyytyväinen olen ollut. On ketterä ja vetokykyinen. Sukulaispelejä ovat - Kymco tekee Hondalle varaosia. Laadusta kertoo myös se, että Kymco valmistaa moottorit BMW:n 450 kuutioiseen crossipyörään.
        Kiinassa tehdään nykyään osa Kawasakin moottoreista sekä Suzukin ja Can-Amin osia. Suurin puute Kiinan tuotekehityksessä on ollut varautuminen kylmiin olosuhteisiin ja kylmätestauksen vajavuus. Heidän näkökulmastaan Napapiiriä lähellä olevat markkinat ovat melkoisen marginaalisia. Lopuksi vielä, että vähitellen Volvojen osatkin valmistetaan Kiinassa.


    • laatua kiinasta

      Mulla kanssa kiinalainen mönkkäri ollu jo 2 vuotta, 250cc. Sillon tällön vaa jotai pikku vikaa. Lähtee käyntiin kovimmillakin pakkasilla. Ihmettelen miks ihmiset inisee et hajoo koko ajan? Eikö ole sen verta asentajan vikaa teissä että korjaisitte itte ja tekisitte semmosta jälkeä ettei hajoa ainakaan sama paikka uudestaan. Itse ainakin olen korjannut omat viat itse ja samaa vikaa ei ole tullut 2 kertaa. Monella nämä pelit tulevat ihan vain huviajeluun eikö työkäyttöön. Hinta laatu suhde todellakin kohdallaan jos meinaatte ihan vain huviajeluun.

      • Rikkaat paskat!

        Kaikkihan sitä hajoaa jos ei huolla. Itellä on Loncin tyscon street 250cc mönkijä ja hyvin on toiminut ja ajua tullut nyt 2000km. Ainut mitä pitää vaihtaa niin kardaanin suojakumi on rikki ja vähän pakoputken puolivälistä fuskaa kaasuja mutta ei vaarallista!

        Kaikkihan sitä kiinalaisia haukkuu mutta ite olen ollut tyytyväinen. Jos miettii hinta/laatu/käyttö suhdetta niin minulle kiinan ihme on paras valinta. Ei tule joka päivä kuitenkaan ajettua niin hyi helvetti jos menisin maksamaan siitä ilosta 8000-10 000€ kun reilulla 1000 sain tuon! Halleluja vaan kaikille "merkki" narkeille!


    • moigga

      Mullakin on Rally usa 250cc en oo tyytyväinen koska ei ykkönen ja pakki pelannu pitää saada pois myytyä helvetin nopeesti nopeusmittari ei toimi huiput 80 km/h 4 kuukautta odoteltu mönkijää korjauksesta olisi kiva saada tietoa mikä voisi olla vikana ykkösessä ja pakissa!

    • BASHAN-200CC

      bashan 200c tieliikenne .
      ETUPYÖRAN NAPA JA ETUAKSELIN VÄLYKSET UUTENA?/ varaosissa.
      OMASTA MITTASIN VÄLYKSET JA OLI 0.05mm , siis laakerin ulko.halk/ laakeripesä(35mm)

      sama välys toistu etuakselissa ja laakerin sisähälkaisijassa(17mm)
      eli yhteensä 0.1 mm välys.

      ONKO KUKAAN TILANNU VARAOSIA JA MITANNU NIITÄ, VAI ONKO TÄÄ NORMAALI KIINA-VÄLYS

      ELIKÄ PITÄÄKÖ RUPEE ITSE TEKEE VARAOSIA VAI KELPAAKO MENIPELIMARKETIN OSAT

    • kura laakerit

      Jos laakereita tarviit, vanhat malliksi ja lähimpään kunnon laakereita myyvään kauppaan.

    • auttakaa 300 mönkijä

      mulla on GXT 300 mönkijä. pätkii ajaessa jaq kierroksia ottaessa tyhjäkäynnillä vaihdoin uuden tulpan ja hatun nytte pelaa paremmin mutta pätkii ajaessa. missä voisi olla vika kertokaa jos tierätte neulaa on säädelty ja paikallaon 145 mikunin ruuvi kaasarissa??????

      • kaikkiyhteen

        Käy ensin ala-aste loppuun ja ruuvaa sitte!


    • mmj1975

      kaikki kiinan ihmeiden morkkajat ostakaa sit kalliita vekottimia jos ei tieto taito riitä siihen et työkalu pysyy kädessä noi kiinan vehkeet on toimivia ja kestäviä kun jaksaa itse väliajoin tehdä niille pikku huoltoa ja maanantai kappaleita on kaikissa oli se merkki sit polaris honda ta joku kiinan ihme kiitos ja päristelemisiin

      • kiinan paskat

        Pers aukinen huutelee, miksi mönkijä pitäisi uutene rakentaa uudestaan?


    • apuuva

      Tyscon 250 street , ajettu n. 3000 km. vaihteet eivät pysy päällä, ja kolisevat. olen säädellyt vaihteita ei auta. kone on huollettu säännöllisesti. miten vaihdelaatikon saa helpoimmin avattua.onko korjausopasta ?

    • muski

      Oma kokemukseni on noista kiinan ihmeistä alakanut valjeta myös. Ne ei pelaa edes mökki käytössä, jossa käyttö on satunnaista. Mula on kilvetön uusi kiinan 50 kuution skoottesi johon ei ole papereita ja se ei ole pelannut uudesta astikkaan. Polttoaine vuotoja on ollut ja letkut vaihdettu. Tankki piti heti uutena vaihtaa, kun se oli täynnä valkoista ruoste mömmöä. Nyt tankin pohjassa oleva hanan kierreosa alkoi vuotamaan huonon hitsauksen vuoksi. Toinen on 110 kuution mönkijä. Aluksi tuntui, että toimii, mutta sitten alkoi toisena kesänä ongelmat. moottori ei käynnistynyt, vaan kalisi ihmeellisesti. Ilman putsari irti ja huomasin, että ryyppyläppä on irti ja on ilmanputsarin sisässä. Ruuvi irti ja todennäköisesti kone oli syönyt sen. Ostin uuden Loncin moottorin siihen ja ajeltiin jonkun aikaa. No sitten häipyi kipinä. Uusi puola ja CDI-yksikkö ja lähti käyntiin. Kohta tyttö tulee ajelemasta ja starttimoottori on koko ajan päällä. Äkkiä akku irti. Startin käynnistys rele jäänyt päälle. Nyt tänä kesänä ajettu muutama tunti ja taas sammui, eikä oo kipinää. Alkaa ihan oikeesti meneen hermot noiden kiinan romujen vuoksi, kun ne ei pelaa edes mökki käytössä. Vertaan vaan SYM-skootteriin vm. 06 joka pelaa ja pelaa..... Ei ole pikkuvikoja, eikä isoja.

      • äippäää

        ruoste on ruskeaa EI valkoista


    • kerran kokenut

      Meille ostettiin alkuvuodesta Rally USA 250cc tieliikennemönkijä vm -07 ja kilometrejä oli joitain tuhansia ajettu. No se ehti lähteä jo viimeviikolla pois mutta ei hajonnut kertaakaan ja hintaa oli 1400e ostettaessa. Kaverin porukat ostivat samaan aikaa Polariksen (7500) ja se on ollut nyt 5 kertaa huollossa että en tiedä sitten kuinka huonoja ne kinarit oikeasti ovat, meillä toimi.

      • edellinen

        siis 7500 hintaa.


    • soppi1

      Minulla on Rally 250cc mönkkäri, aluperin tieliikennemalli, nyt poistettu rekisteristä ja kaasari kurkun letku tukittu, nyt se on alkanut käydä huonosti välillä tusahtaa kun painaa kaasua.
      huomasin että siinä on letjuja irti ja osa poikki, en tiedä mikä merkitys niillä kaikilla on, siellä on sellanen muovipurkki johon tulee kaksi isompaa n. 10mm letkua ja yksi pieni niinkuin polttoaine letku.
      onkohan jossain kuvia miten nämä letkut kuuluisi olla.

    • rally

      Usat on paskoja

    • amulis

      meillä oli semmonen 90cc mökä toimi perkele 2 kuukautta ku kusi bensat ulos
      kiva sillä on leikkiä keulia ja endoo mutta ku on niin pirun paska suosittelen näitä hondan 250cc siinä on niin paska peli ei tee mitään kannattaa hankkia kunnon koira oikein minkki koira saa ruokaa pöytään samalla ja kunnon turkkia oon kuullu että kunnon turkista ei makseta mitään joten hyvä siinä olla sama kun hyppää kaivoon koira ja mönkijä perässä (PS.ostin eilen mäyrä koiran)

    • aaumikko

      mistä saa ostettua bashan 250cc kardaani vetoiseen taka-akselin laakerit ja stefat ku on vuos mallia 1996 kaikki oon soittnu läpi ja ei löyvy et jos joku tietee nii voitteko laittaa linkkiä

    • Haudankaivaja

      Joko näissä kiinanihmeissä on tosi paljon maanantaikappaleita tai sitten vika on ostajassa. Itselläni on kiinalaisia kaksipyöräisiä ollut useampi, ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Yhden 50cc skootterin ostin viidellä kympillä kipinävikaisena henkilöltä joka oli purkanut ja rassannut sitä vaikka kuinka paljon eikä löytänyt vikaa. Itse löysin vian yleismittarin ja halvan työkalusarjan kanssa ekana iltana. Edellinen omistaja oli kiertänyt magneeton koppaan liian pitkän pultin jonka kärki oli rouhaissut sytytyskelalta langan poikki. Korjaukseen tarvitsin kymmenisen minuuttia ja ehkä sentin pätkän tinalankaa, jonka jälkeen ajelin mopolla tyytyväisenä pari kesää vailla huolia. Uskomattoman kovakulkuinen 2t-vehje, 65kmh navikkaan eikä muuta viriä ollut kuin rajoittamaton cdi. Myös nelitahtiset kiinalaiset joita minulla oli, toimivat oikein hyvin kun tarkisteli pulttien kireydet ym. Nämä kiinanvehkeistä valittavat ovat ilmeisesti niin perkaleen tumpeloita, etteivät osaa tehdä laitteilleen mitään vaan alkavat heti pillittää foorumeita täyteen propagandaa kun siitä laitteesta loppuu kulku jonkin typerän huolimattomuuden takia. Ehkä joku japsi tai länsivehje sopii paremmin ihmiselle, joka ei osaa tehdä ruuvimeisselillä muuta kuin survoa sen peräaukkoonsa ja itkeä kohtaloaan. Me fiksummat sen sijaan ostelemme kiinalaisia laitteita ja ajelemme niillä tyytyväisenä huollettuna ja halvalla.

    • mekaaniksi

      kiinan peli ollu nyt 4 vuotta puun ajossa .ei ongelmia. ketju takapyörässä .olen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Tuli ostettua pojalle aikoinaan kiinan mönkkäri... tyyppivikoja löytyy mutta niistä selviää kun rappaa... tässä muutama...

      Kaikki pultit sas kiriä uudelleen... tippuu muuten yksitellen pois...

      Tulppan saa vaihtaa hetimmiten... kipinä katoaa...

      Ventiilit saa säätää muutamien ajopäivien jälkeen... ei käynnisty kunnolla kylmänä... venttiilit painuu kanteen ja etsii paikkansa.... jää sitten kantamaan ja käynnistys kylmänä takkusta ja myös lämpöisenä jos kovin viturallaan...

      Öljyt vaihdettava parin päivån jälkeen 3 kertaan... uudet sisään... ajoavähä ja ösljyt veke ja uutta sisään... saa koneistus karstat veke...

      Ilman putsarin ja kaasarin välinen kumiputki (ei kaikissa) halkeaa .... uutta putkee tilalle... muutrn vetää sonnat koneeseen...

      Isommat pultit ketjun kiristys vipstaakkeliin... antaa periksimaika lailla heti...

      Jalkajarrun työsylinterin hitsaus... antaa periksi jos kolahtaa johonkin.. pienillä täpillä kiinni ...

      Kyseinen mönkijä on muistaakseni joku 70 cc comance... toimii..... mutta pitää nää jutut touhuu...

      Vinkki vitosena käynnistys vikoihin... vasemmalta kylki tulppa auki ja pyörittää porakoneella 14mm hylsyllä kampiakselin päästä magneetin puolelta... lähteen käyntiin vaikks olis venat pielessä... ja jos lähtee niin sit tietää ettö sytty ja polttoaine ok.. joten venttiileitä säätämään. Ja jos joku kysyyy miten niin ladatkaa netistä vaikka Honda Monkeyn manuaali 80 luvulta... liekkö löytyy uudemmistakin painoksista.

    • Anonyymi

      Näitä kiinalaisia on älytön määrä varastoissa viallisina kun vika tulee ja omistaja ei kykene/yritä laittaa kuntoon.

      Varmasti suunnittelu ja valmistevikoja, huonoja osia uutena. Eihän niitä ole muuten niin paljon vikaisina ja vähän käytettyinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe