nenänuuska

mmmmnnnn

Kun käytän nenänuuskaa se valuu suuhun jonkun ajan kuluttua. Onko muilla samaa ongelmaa? Vedänkö sen "liian syvälle" nokkaan?

52

26253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jksjkldjv

      HYI HELVETTI - YÖK !!!!

    • nnnnnnnnn

      Mahtaa olla töhkää täynnä nenäontelosi. Lisää tulehdusriskiä nenä ja poskionteloissa. Kannattaisiko käyttää vaikka suunuuskaa jos nyt aivan pakko on käyttää.

      • Capicheeeeeeeeeee?

        Suunuuskat on muuten huomattavasti vaarallisempia terveydelle. Kannattaa päivittää tietonsa.

        Ja nenätupakkaa ei yleensä käytetä jatkuvasti, kuten ei mitään ainetta kannata käyttää jatkuvasti. Kannattaa pitää kaikki, tupakkaa myöten, NAUTINTOAINEINA.

        Ei POLTTOAINEINA.

        Capiche?


    • jjjjjjjjjjjjjjjjami

      haluisiks kertoo että mistä saisin kyseistä nenänuuskaa kun olen kaveriltani saanut sitä monesti mutta nyt olisi tarpeen tietää välittääkö sitä joku suomessa eteenpäin(eteläsuomessa) vai pitäskö lähtee saksaa? vastaisitko suoraa sähkiksee [email protected]

    • yksitoinen

      se valuu sen takii koska vedät sitä liikaa tai liian kovaa. Ota vaikka pienii nuuhkaisui ja vaik useit kertoin ni ei mee suuhun tai kirvele nenässää....

    • Esatja

      Vedä pienempiä määriä ja koita olla imemättä liikaa.
      Itse ihastuin tähän aineeseen jo ensimmäisellä kerralla ja pistin juuri uuden tilauksen tulemaan (11 purkkia). Suosittelen Toque Absinthia, uskomattoman loistavaa tavaraa!

      • L'Italienne

        lopettakaa nuuskaaminen, ostakaa mielummin pullo L'Italiennea ja nuuhkikaa sen kukkaista kielontuoksua ennen laimentamista ja juomista.


      • capoda

        mistä sitä saa tilattua...mikä sivu?


    • BÖgE

      Nii mistä tätä nenä nuuskaa voi tilata?
      itellä sama ongelma kun valuu kurkkuu:D

      • baze

        ite tilannu saksasta ja tulee ihan muutamassa päivässä. tälläkin hetkel 5purkkii.


      • ja kiitos:D tuleeko
        baze kirjoitti:

        ite tilannu saksasta ja tulee ihan muutamassa päivässä. tälläkin hetkel 5purkkii.

        Tullia? voiks jäädä tullii, tuleeko kalliiks jos jää


      • baze
        ja kiitos:D tuleeko kirjoitti:

        Tullia? voiks jäädä tullii, tuleeko kalliiks jos jää

        ei jää tulliin kun on laillista.


    • jeajeahh

      Ite oon monestikki käyttäny just tota nenänuuskaa. Tykkään :)

      • Albertta

        Voisko joku pistää jotain nettisivuja joilta sais tilattua tota nenänuuskaa?
        Ja entäs ton tullin kaa? "suu nuuskaa" kuulemma takavarikoidaan tai joutuu maksamaan jotain veroa, jos siellä tullissa huomataan? Jos on tilannu postitse...?


      • jejajea
        Albertta kirjoitti:

        Voisko joku pistää jotain nettisivuja joilta sais tilattua tota nenänuuskaa?
        Ja entäs ton tullin kaa? "suu nuuskaa" kuulemma takavarikoidaan tai joutuu maksamaan jotain veroa, jos siellä tullissa huomataan? Jos on tilannu postitse...?

        Melkeen kaikista euroopan tupakkaliikkeistä tätä kyseistä herkkua saa. Sivuja on esim. Toquesnuff.com, Snuffstore.co.uk


      • tuolta tilaan eikä oo jääny...
        Albertta kirjoitti:

        Voisko joku pistää jotain nettisivuja joilta sais tilattua tota nenänuuskaa?
        Ja entäs ton tullin kaa? "suu nuuskaa" kuulemma takavarikoidaan tai joutuu maksamaan jotain veroa, jos siellä tullissa huomataan? Jos on tilannu postitse...?

        http://www.northerner.com/


      • jaituomo
        jejajea kirjoitti:

        Melkeen kaikista euroopan tupakkaliikkeistä tätä kyseistä herkkua saa. Sivuja on esim. Toquesnuff.com, Snuffstore.co.uk

        Aika hyvä vinkki, tänään sain ekan nuuskan, tilasin tuolta lisää.. Vaimo valitti tupakanhajusta, nyt ei ainakaan haise... kysyi kyllä että eikö mun pitänyt alkaa polttaa piippuu... odottelen piippuja, nuskaan odotellessa... piippujen saanti kestää pari viikkoa. :) ... Ps. Jai Ho! on kiva biisi.


    • nuuskari

      sikaritalo.fi
      ..tuolta nenänuuskaa ihan suomesta...
      ...laillista...
      ..valikoima vähän suppea, mutta vois vaik laajeta jos kysyntää on....
      ..luulen..

      • nasal snus

      • nuuskari

      • villehh
        nuuskari kirjoitti:

        Ainahan voi tehdä nenänuuskat itse.
        Pippurimylly tai kahvimylly ja paketti tupakkaa.
        Jauha ja nauti,

        ei taida ajaa samaa asiaa :D


      • Villehh
        villehh kirjoitti:

        ei taida ajaa samaa asiaa :D

        noniin nyt on nokkanuuskaa otettu ensimmäiset nuuhkaisut. samuel gawithin originaalia tilasin kokeeksi pari purkkia sikaritalo.fi sivulta : ) vaikka kallista olikin niin pitihän sitä jostain aloittaa. vähäsen meinaa aivastuttaa mutta hyvät on aromit ja toimii. näin 4 vuotta tupakoineena luulen että nyt tuli loppu sille myrkylle. vähemmät on vaarat sekä suunuuskalla että nenänuuskalla.


      • nuuskari
        villehh kirjoitti:

        ei taida ajaa samaa asiaa :D

        samaa tavaraa on itse jauhettuna kun jonkun muunkin jauhamana.....


      • verot,
        nasal snus kirjoitti:

        Jo on surkea valikoima ja hinta järkyttävä.

        Tilaa tuolta, hinnat ja valikoimat hyvät.
        http://www.cigarworld.de/shop/suche.php4?wgr=Pfeifen-Tabak&uwgr=Schnupftabak&PHPSESSID=te85ta24ni21nru1t90sh9hnd5

        Suomessa myytävistä nenänuuskista ei kauppias varmaan saa voittoa kuin sen pari euroa. Verot on täällä ihan järkyttävät. Suurin osa hinnasta muodostuu verosta esim 4-5 euroa, sitten on maksettava tuote itsessään ja toimituskulut. Joten ei siitä järkyttävästä hinnasta jää kauppialle oikeastaan mitään. Järkevää on hankkia nuuskansa muualta ulkomailta tilaamalla,.


      • dfttrh

        tilauksen nouto mm lähimmästä siwasta? ööh, ei ainakaan noissa minua lähimmissä siwoissa ole mitään postinnoutamiseen liittyvää näkyvillä, mitenkähän tämä homma toimii?


      • eryery
        dfttrh kirjoitti:

        tilauksen nouto mm lähimmästä siwasta? ööh, ei ainakaan noissa minua lähimmissä siwoissa ole mitään postinnoutamiseen liittyvää näkyvillä, mitenkähän tämä homma toimii?

        niin siis tuolta sikaritalo.fi stä :D


      • lkoiuytgsxfc
        eryery kirjoitti:

        niin siis tuolta sikaritalo.fi stä :D

        Mitenkäs sitte ku pitäs saada ne pois nenästä, miten sitten toimitaan? Itselläni ei lähde niistämällä. Vedänkö liian vähän sitä, koska en tunne saavani siitä edes lievää "päihtymis"tilaa? Ja olisiko jotain linkkiä sivulle mistä saisi tietoa nenänuuskasta en ole googlen avulla löytänyt juurikaan?


      • WNB nuuskaaja
        eryery kirjoitti:

        niin siis tuolta sikaritalo.fi stä :D

        Voiko mistään tilata alle 18 vuotiaana nenänuuskaa?


      • homoboy
        WNB nuuskaaja kirjoitti:

        Voiko mistään tilata alle 18 vuotiaana nenänuuskaa?

        no vitun daijju ei tietenkää voi se on niiku tupakkaa :DD eli K-18


      • Lagunaaa
        lkoiuytgsxfc kirjoitti:

        Mitenkäs sitte ku pitäs saada ne pois nenästä, miten sitten toimitaan? Itselläni ei lähde niistämällä. Vedänkö liian vähän sitä, koska en tunne saavani siitä edes lievää "päihtymis"tilaa? Ja olisiko jotain linkkiä sivulle mistä saisi tietoa nenänuuskasta en ole googlen avulla löytänyt juurikaan?

        Miksei samantien korvanuuskaa? Eikö semmonen pistä jo nenän vuotaan verta sun muita tulehduksia tuo pitkällä ajalla?


      • LaGuPeGGa
        lkoiuytgsxfc kirjoitti:

        Mitenkäs sitte ku pitäs saada ne pois nenästä, miten sitten toimitaan? Itselläni ei lähde niistämällä. Vedänkö liian vähän sitä, koska en tunne saavani siitä edes lievää "päihtymis"tilaa? Ja olisiko jotain linkkiä sivulle mistä saisi tietoa nenänuuskasta en ole googlen avulla löytänyt juurikaan?

        Itse kun olen käyttänyt nenänuuskaa niin en ole edes yrittänyt ottaa sitä nuuskaa pois sieraimesta.ja pienenä vinkkinä jos alat käyttämään nenänuuskaa niin voi muutaman viikon käytön jälkeen tulla verta nokasta aika useesti.


    • qwasr8q084uqå43ö6ä7q

      itekki on tulllu nenänuuskaa kokeiltua ja ei vittu kun on hyvää kamaa! pitäis ekat omat purkit pistää tilaukseen

    • Timppa.
      • tomppaS

        Ei taida löytyä suomesta, pitäisi itsekin tilata muutama bulletti.


    • turruust

      www.northerner.com

      Toimittaako nuo suomeen paketit?

      Onko kokemuksia kellään?

      • sillis_web

        Ei taida onnistua.

        Northenerin sivuilta:

        Do you sell worldwide?
        Yes, we ship worldwide except to ... Finland ...

        Lue FAQ-osio.


    • Lössi-osku

      Saako tilattuu suomeen Toguesnuff.com:ista? ja montako bullettii on yhessä kiakossa..?

    • nuuskaa1

      pystyisikkö myymään pari paljon hintaa tulisi?

    • Snuff2

      Espanjasta Barcelonasta pääkadulta La Ramblasta saa aivan loistavaa nenä nuuskaa ja vielä todella halvalla! ostettiin kavereitten kanssa kyseistä tuotetta ja kiekolle tuli hintaa vain 0,55 e. Halpaa mutta hyvää! ps halvat vesipiiput ja maut myös sieltä!

    • nenuuskaaja

      vitun amatöörit :---D oon käyttäny nyt jotain 6v nenuskaa eikä muistaakseni aloitus kerroillakaa valunu kurkkuu. mentholin makunen nenuska on nma suosikkini.

    • nuuska100

      Tehkääpä heepot itse nuuska. Helppoa eikä lopu enää ikinä. Itse pyöräytän sen punaisesta bonuksesta.

    • mikkol4

      Mistä nenänuuskaa saisi ?

    • huume-hippi

      myyn 20€ gramma

    • kaikki pitää kokea

      olen kerran kokeillut ja olipa eetvarttia ... X) itse en ole kuitenkaan koskaan juuri perehtynyt siihen mistä tuota saa ... saako siis suomesta jostain kaupasta ostettua nenänuuskaa ?

    • snufferi

      Sikaritalon verkkokaupasta voi tilata, hesassa on muutama tupakkakauppa joista luultavasti saa ostettua. Turun Tupakkakaupalla on myymälä turussa ja tampereella en tiedä onko heilla nenänuuskaa myynnissä.
      Nenänuuskaa voi myös tilata euroopasta vaikkapa suoraan valmistajalta.
      http://www.sharrowmills.com/
      http://www.toquesnuff.com/

    • Toque66

      ..ja myös brittiläinen MrSnuff.com on hyvä.

    • Skillnaden

      My Smoking Shop on paras. Alle viikossa tulee paketti ja nenänuuskavalikoima on hyvä. Suosittelen.

    • QSJFFLH

      MIstä sitä saa kaikista halvemmalla?

      • snuffmaster

        Snuffstore.co.uk saa halvimmalla. Ilmaiset postikulut kun tilaa päälle parillakympillä


    • Anonyymi

      Et oo varmaa mitää kamaa vetäny nokkaan enne😂 nenänuuskaa tuli testattua joskus 2010. Sekin taitaa nykysin olla kielletty. Helvetin sääntö suomi

    • Anonyymi

      Höh!
      Jyrkästi suosittelen vain Persenuuskaa. Kiksit on hyvät, eikä tuollaisia sivuoireita ole. Jos kerran kokeilet, et luovu koskaan enää.

      • Anonyymi

        Näin on. Ja jos neuvoa pitää, niin tamponin sisäänpanoputkella se lataaminen onnistuu kivasti.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe